TGS 2010 | بازی Ninja Gaiden 3 معرفی شد!

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
ng3.jpg


Tecmo Koei سومین قسمت از سری بازی محبوب Ninja Gaiden را در TGS معرفی کرد.

این عنوان باز هم توسط Team Ninja ساخته خواهد شد. این اولین شماره جدید از سری NG خواهد بود که بدون حضور Itagaki ساخته می شود.

اطلاعات زیادی از بازی داده نشد، جز اینکه این بار شخصیت اصلی سری، Ryu حالتی بیشتر شبیه به یک "انسان" خواهد گرفت! و در عین حال او بسیار خشن تر از قبل خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم های Ninja Gaiden 3 اعلام نشده است.
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
اینا دقیقا یک Fact هستن و نظر من نیستن! کسی هم نمیتونه و نباید انکارشون کنه! منتها دوستان امدن میگن اینطور نیست و همه چیز نوآوری بدیع بوده! این طرز تفکر دقیقا به خاطر این هست که با این سری کامل اشنا نیستن!
من اصلا با جنبه داستانی کار ندارم. فکر نکنم ایتاگی اصلا توی نویسندگی Team Ninja بوده. از لحاظ گیم پلی NG2 عالی بود. کلا فرم مبارزات تغییر کرده بود. خشن تر و روون تر با کلی اسلحه جدید و خیلی از شماره اول پیشرفت کرده بود. از لحاظ طراحی مرحله افت داشت چون NG 1 بازی به مراتب پیچیده تری بود. یک جواریی Action / Adventure به حساب می امد اما شماره دو یک H&S بزن برو جلو بود.
خب برسیم به بحث اصلی منم نظرم بگم. تو گفتی TN بدون ایتاگی دستش باز تره. این حرف بدون دلیل زدی چون اگه TN با ایتاگی بد بود اعضای اصلیشون پشت ایتاگی نمی رفتند VG ( استودیو ایتاگی ). گفتی منحرفه من گفتم کوجیما و کامیا مگه نیستند ؟ اصلا این دو تا بکنار. اوج فاجعه دیگه توی Sigma 2 بود که شهاب بهش اشاره کرد. یعنی چی با SA میای B00B شخصیت بالا و پایین می کنی !!! یعنی بدتر از این نمیشه. ببین ماکان هر سازنده بزرگی یک جاهایی اشتباه می کنه. دیگه گنده تر از جان رومرو !! ایتاگی کسی بود که NG زنده کرد و ایتو باید باهاش موافقت کنی.

یک چیزی بهت بگم ماکان زاپن کشوری صنعت P*RN اش از همه کشور ها قوی تره و کلا هر چی بازی داغون P*RN می بینی از این کشور میاد بیرون. کلا صنعت سینما معمولی توی زاپن اصلا در فیلم AO فروش نداره و قوی نیست. وقتی اخبار گو معروف این شبکه ملی زاپن[ میره P*RN STAR میشه شما به عمق قضیه پی ببر :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر