مبین نت ... WIMAX

PC Monk

کاربر سایت
Jun 21, 2010
41
کلاً‌ دو تا ISP‌ داریم که دارن وایمکس میدن Irancell که داشتم پینگش مثل گاری بود Mobinnet هم شبا سرعتو کم میکنه ظهر واسه خودش قطع میکنه هر وقتم زنگ میزنی میگه داریم سرور ها رو Upgrade ‌میکنیم.ساعت 7 شب به بعد هم 1 ساعت باید منتظر باشی تا جواب بدن ...2 ٰ‌ٰ‌،‌ 3 روز پیش هم که کلاً قطع شد حتی تلفن هاشون هم اشغال میزد ... فکر کنم دیگه باید مبین نت هم بیخیال شد
ایرانه دیگه بلانسبت دوستان یه مشت آدم ریختن هی پول میخورن سیر نمی شن
 

Mr.boss

کاربر سایت
Aug 8, 2007
589
نام
فرشید
یکی از آشغالترین سرویس دهنده هاست این مبین نت

دوست عزیز استان به استان-شهر به شهر-منطقه به منطقه با هم فرق می کنه.
من الان اهواز هستم. بهترین سرویس رو تو منطقه ی ما همین مبین نت داره. 512 سرعت 100 ثابت. سرعت شبانه هم 90-100 متغیر.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
چگونه از حجم مصرفی اینترنت وایمکس مبین نت مطلع شویم.


وایمکس نیوز - به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت مشترکین برای دسترسی به اطلاعات حساب کاربری خود در مبین‌نت، ابتدا مرورگر اینترنت خود را باز کنید و به سایت مبین‌نت در نشانی شرکت ارتباطات مبین نت :: تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران :: اینترنت پرسرعت بی سیم :: اینترنت شخصی :: تلفن اینترنتی :: شبکه های مجازی اختصاص بروید. در قسمت سمت چپ بالای صفحه، گزینه‌ی ورود به صفحه مشترکین را کلیک کنید. با این کار صفحه‌ی جدیدی باز می‌شود. لینک شرکت ارتباطات مبین - تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران را در میانه‌های صفحه کلیک کنید تا به بخش eCare که حاوی خدمات پشتیبانی الکترونیکی مبین‌نت است وارد شوید. البته با وارد کردن مستقیم همین نشانی در کادر نشانی مرورگرتان نیز می‌توانید هر زمان که خواستید، یک‌راست به بخش eCare بروید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، باید نام کاربری (URI)، رمز عبور (Password) و کد امنیتی را که از شما خواسته شده است وارد کنید.تمام مودم‌های وایمکس مبین‌نت شناسه‌ی منحصر به فردی دارند که در شبکه با آن شناخته‌ می‌شوند. این شناسه که URI نامیده می‌شود، به نوعی همان نام کاربری مودم است و به همراه رمز عبور مخصوص مودم، با برچسب روی مودم چسبانده شده است. قالب کلی URI به این شکل است:URI :mobxxxxx@mobinnet.netرمز عبور (Password) نیز روی جعبه و خود مودم وجود دارد و با خراش دادن لاک امنیتی قابل مشاهده است.اکنون اطلاعات خواسته شده را به درستی در کادرهای خود وارد و گزینه‌ی Login را کلیک کنید.پس از وارد کردن اطلاعات مودم، وارد «صفحه‌ی مشترکین وایمکس مبین‌نت» می‌شوید. این صفحه از هفت بخش گوناگون تشکیل می‌شود که در بالای صفحه مشخص هستند و به ترتیب از راست به چپ عبارت‌اند از:اطلاعات مشترک، اطلاعات عامل، گزارشات، پرداخت اینترنتی، طرح اشتراکی، اعلامیه و نظرسنجیبا قراردادن نشانگر ماوس روی هر یک از این بخش‌ها، فهرستی حاوی گزینه‌های گوناگون مرتبط با آن بخش نمایش داده می‌شود. اطلاعات مشترک: اطلاعات شخصی شما که در هنگام ثبت‌نام در اختیار مبین‌نت قرار گرفته است، هم‌چنین اطلاعات منحصر به فرد مودم شما در این بخش قرار دارد. اطلاعاتی مانند نام، تلفن، نشانی، تاریخ فعال‌سازی، شناسه‌های گوناگون مودم، میزان اعتبار موجود در حساب مشترک، نام طرح انتخاب شده، تاریخ پایان اعتبار، نوع مودم، شماره مک مودم و هم‌چنین مدارک مربوط به مشترک، در گزینه‌های گوناگون این بخش قابل مشاهده است.هم‌چنین با کلیک کردن گزینه‌ی «مشاهده و اصلاح اطلاعات مشترک»، می‌توانید اطلاعات شخصی خود هم‌چون نام، شماره شناسنامه، کد ملی، نشانی و … را تغییر دهید تا پس از بررسی و تأیید توسط کارشناسان مبین‌نت، این تغییرات اعمال شوند.
02_9_.jpg
اطلاعات عامل: اطلاعات مربوط که عامل فروشی اینترنت پرسرعت خود را از آن تهیه کرده‌اید، در این قسمت قابل مشاهده است. نام، تلفن، نمابر، نشانی، ایمیل و … عامل فورش خود را می‌توانید در این بخش پیدا کنید تا اگر در آینده نیاز به تماس با آن پیدا کردید، با مشکل مواجه نشوید. گزارشات: گزارش‌های گوناگون درباره‌ی میزان و نوع مصرف، پرداخت‌ها و تاریخچه‌ای از خریدهای خود از مبین‌نت را می‌توانید در این بخش به دست آورید:- کارکرد اینترنت: در این بخش، می‌توانید گزارشی از میزان استفاده‌ی خود از اینترنت را در بازه‌ی زمانی مورد نظرتان دریافت کنید. در میانه‌های صفحه، با استفاده از دکمه‌های گزینشی (رادیویی) می‌توانید تعیین کنید که گزارش ماهانه می‌خواهید یا گزارشی مربوط به بازه‌ی زمانی مشخص. در حالت نخست، کافی است ماه و سال مورد نظر خود را در فهرست‌های بازشو انتخاب و دکمه‌ی نمایش گزارش مصرف را کلیک کنید.در حالت دوم، به ترتیب تاریخ شروع و تاریخ پایان بازه‌ی مورد نظرتان را با استفاده از تقویم‌های ارایه شده انتخاب کنید. با کلیک کردن روی آیکن تقویم، می‌توانید تقویم را باز کنید و سپس با استفاده از دکمه‌های آن تاریخ شروع بازه را تعیین نمایید. با همین روش می‌توانید تاریخ پایان بازه را نیز در کادر دوم مشخص کنید. سرانجام دکمه‌ی «نمایش گزارش مصرف» را کلیک کنید.برای دریافت گزارش در فایلی با فرمت اکسل، می‌توانید پس از تعیین بازه‌ی مورد نظر، دکمه‌ی دریافت فایل اکسل را کلیک کنید.
03.jpg
- پرداخت‌ها: در این بخش می‌توانید گزارش جامعی از تمام پرداخت‌هایی که تاکنون به شرکت ارتباطات مبین‌نت انجام داده‌اید، دریافت کنید. برای این کار، کافی است بازه‌ی مورد نظرتان را انتخاب و دکمه‌ی «نمایش پرداخت‌ها» را کلیک کنید تا اطلاعات دقیق پرداخت‌ها در جدول پایین صفحه نمایش داده شود. پرداخت اینترنتی: با استفاده از این بخش، می‌توانید با در اختیار داشتن یکی از کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب، مبلغ مورد نظر خود را به صورت اینترنتی پرداخت و به حساب کاربری خود اضافه کنید. روش انجام دادن این کار را به طور مفصل در مقاله‌ای دیگر، در همین وبلاگ شرح داده‌ایم.هم‌چنین با تهیه کردن پین‌شارژ از طریق عوامل فروش وایمکس مبین‌نت و وارد کردن کد آن‌ها در این بخش نیز می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. اگر درباره‌ی اطلاعات کاربری خود یا هر مورد دیگر در همین زمینه پرسشی دارید، می‌توانید با شماره تلفن 096790 با مرکز خدمات شرکت ارتباطات مبین‌نت تماس بگیرید.


روشهای تمدید اشتراک وایمکس مبین نت


وایمکس نیوز - روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت مناسب‌ترین شیوه های تمدید اشتراک وایمکس مبین نت را به شرح زیر معرفی نمود.
01_3.jpg
پرداخت اینترنتی:ساده‌ترین و سریع‌ترین روش پرداخت هزینه‌ی اشتراک، استفاده از سامانه‌ی پرداخت الکترونیکی است. برای استفاده از این سامانه باید از طریق سایت مبین‌نت در نشانی www.mobinnet.ir، وارد بخش پرداخت اینترنتی در گوشه‌ی بالا-راست صفحه شوید.در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، باید اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوط در پایین صفحه وارد کنید. مهم‌ترین بخش، شناسه‌ی پرداخت‌کننده است. این شناسه که عددی هشت رقمی است، با عنوان شناسه‌ی پرداخت یا PID در پشت تمام مودم‌ها و جعبه‌های آن‌ها چسبانده شده است. دقت داشته باشید که این شناسه را حتماً باید به‌طور صحیح وارد کنید تا پرداخت شما قابل ردگیری باشد و به نام شما ثبت شود.درگاه بانک مورد نظرتان را (ملت یا بانک پارسیان) از فهرست بازشو انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تمام کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب با این دو درگاه کار می‌کنند.با کلیک کردن دکمه‌ی ادامه، به درگاه بانک انتخاب‌شده می‌روید و می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت خود، پرداخت را انجام دهید. مراجعه‌ی حضوری به شعبه‌های بانک ملت:اگر نمی‌خواهید از پرداخت اینترنتی استفاده کنید، می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را با مراجعه‌ی حضوری به شعبه‌های بانک ملت بپردازید. برای پرداخت حضوری می‌توانید به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنید و مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب 4275593300، بانک ملت، شعبه‌ی میرداماد، در وجه شرکت ارتباطات مبین‌نت، واریز نمایید. دقت داشته باشید که حتماً باید شناسه پرداخت خود را نیز ذکر کنید تا پرداخت شما قابل رهگیری باشد. شناسه پرداخت صحیح خود را در فیش پرداخت، در بخش «شماره‌ی واریزکننده» بنویسید. بدون وجود شناسه پرداخت (شماره‌ی واریزکننده)، متصدی بانک فیش را از شما قبول نخواهد کرد و اگر هم به اشتباه قبول کند، پرداخت شما به حساب کاربری‌تان در مبین‌نت اضافه نخواهد شد.بعد از واریز مبلغ به حساب مبین‌نت (با شناسه‌ی پرداخت صحیح)، حداکثر 24 ساعت بعد از آن، مبلغ به حساب شما اضافه می‌شود. پرداخت از طریق عابر بانک‌های ملت:اگر کارت عضو شتاب بانک ملت دارید، از طریق کلیه‌ی عابر بانک‌های شعب بانک ملت در سراسر کشور نیز می‌توانید با داشتن شناسه‌ی پرداخت اقدام کنید.برای این کار ابتدا باید تنها با در دست داشتن کارت ‌عابر بانک ملت به باجه‌ی خودپرداز بانک ملت مراجعه کنید. پس از ورود به فهرست واریزی، به قسمت سایر حساب‌ها بروید و با وارد کردن شماره حساب 4275593300 و وارد کردن مبلغ دلخواه، به صفحه‌ی شناسه‌ی پرداخت بروید. دقت کنید حتماً شناسه‌ی پرداخت را وارد کنید و منتظر بمانید تا صفحه‌ی تأیید مشخصات حساب (شماره حساب و نام شرکت ارتباطات مبین‌نت) و مبلغ واریزی بر روی دستگاه ظاهر شود. پس از فشردن دکمه‌ی ثبت، رسید را از دستگاه دریافت کنید و نزد خود نگه دارید. حساب شما ظرف چند ساعت شارژ خواهد شد.
02_10_.jpg
پرداخت از طریق کارت شارژ:
کارت شارژ مبین‌نت، کارت‌های از پیش پرداخت‌شده‌ای هستند که در اختیار بعضی از عوامل فروش مبین‌نت گذاشته می‌شوند. مشترکین می‌توانند این کارت‌ها را از عوامل فروش بخرند و سپس از طریق صفحه‌ی مشترکین در سایت مبین‌نت، مبلغ آن را به حساب خود اضافه کنند.پس از تهیه کردن کارت شارژ، به صفحه‌ی مشترکین در نشانی شرکت ارتباطات مبین - تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران مراجعه کنید. با وارد کردن اطلاعات شخصی مودم خود (URI و رمز عبور) وارد صفحه‌ی شخصی خود شوید. نشانگر ماوس را روی بخش «پرداخت اینترنتی» در بالای صفحه ببرید و در فهرستی که باز می‌شود گزینه‌ی «از طریق پین شارژ» را انتخاب کنید. رمز پین شارژ خود را در کادر «رمز» وارد کنید و دکمه‌ی «پرداخت» را کلیک کنید. پس از نمایش داده شدن پیغام موفقیت‌آمیز بودن عملیات شارژ، مبلغ مورد نظر بی‌درنگ به حساب شما اضافه خواهد شد. پرداخت از طریق دستگاه‌های POS بانک تات (آینده):با استفاده از دستگاه‌های POS بانک تات (آینده)، که در اختیار تمام عوامل فروش مبین‌نت قرار داده شده است نیز می‌توانید هزینه‌های مربوط به طرح انتخابی، دریافت اشتراک، تمدید، تغییر و یا خرید ترافیک اضافه را انجام دهید.برای این کار، کافی است به عامل مجاز فروش خود مراجعه کنید و مبلغ مورد نظرتان را مستقیماً از طریق دستگاه POS آن عامل فروش پرداخت نمایید.مبین‌نت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ارتباط میان شما مشترکین گرامی و بخش‌های گوناگون شرکت به ساده‌ترین و مناسب‌ترین شیوه‌ی ممکن برقرار شود. چنان‌چه در هر یک از مراحل بالا دچار مشکل شدید یا پرسشی برای‌تان پیش آمد، می‌توانید با شماره تلفن 096790 تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان مبین‌نت در میان بگذارید.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
کاربران وایمکس مبین نت "فرم‌ویر"مودم‌های خود را ارتقاء دهند


وایمکس نیوز – روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت طی اطلاعیه ای اعلام کرد : نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر (Firmware) مودم‌های وایمکس این شرکت به تازگی منتشر شده است. با ارتقاء دادن فرم‌ویر مودم، برخی مشکلات گزارش شده که ممکن است تعدادی از مشترکان اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت هم‌اکنون با آن مواجه باشند برطرف خواهد شد.
بنابراین به تمام مشترکانی که از هر یک از مودم‌های DX-350، BM8301، BM632w یا IX-350 استفاده می‌کنند توصیه کرده است با به‌روزرسانی مودم خود، کیفیت ارتباط اینترنتی خود را ارتقا دهند.
فرم‌ویر یا میان‌افزار، نرم‌افزار واسطی است که دسترسی به سخت‌افزار را میسر می‌کند و با استفاده از این نرم‌افزار واسط می‌توان تنظیمات مورد نظر را روی مودم اعمال کرد. معمولاً با مرور زمان مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشتی در فرم‌ویرهای قدیمی یافت می‌شوند و هم‌چنین گاهی فرم‌ویرهای قدیمی با برخی نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی که تازه عرضه شده‌اند به خوبی کار نمی‌کند. بنابراین سازندگان سخت‌افزار گاهی نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر خود را منتشر می‌کنند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنند.
در حال حاضر نسخه‌های جدید فرم‌ویر برای سه مودم وایمکس مبین‌نت منتشر شده است که مشترکان می‌توانند با به‌روزرسانی مودم خود با استفاده از آن‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری مودم خود را در شبکه افزایش دهند. برای دریافت فرم‌ویر جدید مودم خود و هم‌چنین راهنمای کامل به‌روزرسانی مودم، به این نشانی مراجعه کنید.​
.:: شرکت ارتباطات مبین نت-به روز رسانی نرم افزار مودم ::.


انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 4089​
 

Kiti Neko

тесн теαм
کاربر سایت
Jun 1, 2011
1,602
نام
αмιг
من میخوام مبینت بگیرم چطوره با چه سرعتی بگیرم خوبه میخوام بازی دان کنم
دوستان جواب این دوستمون رو بدید، سوال من هم هست؛ اصلا به نظرتون مبین نت بگیرم؟ یا ایرانسل؟ راستی یه چیز دیگه، مبین نت به مناسبت عید های چند روز دیگه واسه مودم هاش تخفیف نمیده؟ خریدار مودم دست دوم هستم اگه کسی مایل هستش.
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
سلام
اگر میخوایید مودم رو با خودتون جایی ببرید(شهر های دیگه) مبین نت خوبه ... ولی اگر میخوای فقط تو خونه استفاده کنید وایرلس یخرید ...
قابل مقایسه نیستن
 

Kiti Neko

тесн теαм
کاربر سایت
Jun 1, 2011
1,602
نام
αмιг
سلام
اگر میخوایید مودم رو با خودتون جایی ببرید(شهر های دیگه) مبین نت خوبه ... ولی اگر میخوای فقط تو خونه استفاده کنید وایرلس یخرید ...
قابل مقایسه نیستن
آخه Wifi یه خورده گرون در میاد فکر میکنم، درسته؟! پرسیدم بهم گفتن فقط آنتن رادیویی که واستون نصب میکنن 100، 150 تومن در میاد! بعد اینکه من زیاد سر در نمیارم از Wifi، میشه یه مختصر توضیحی بدید؟ چه شرکتایی ارایه میدن و کودوم شرکت خوب هستش؟ هزینه ش رو هم اگه بتونید تخمین بزنید ممنون میشم.
یه چیز دیگه، شب ها رایگان هستش؟ آخه بیشتر واسه دانلود میخوام!
مرسی.
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
آخه Wifi یه خورده گرون در میاد فکر میکنم، درسته؟! پرسیدم بهم گفتن فقط آنتن رادیویی که واستون نصب میکنن 100، 150 تومن در میاد! بعد اینکه من زیاد سر در نمیارم از Wifi، میشه یه مختصر توضیحی بدید؟ چه شرکتایی ارایه میدن و کودوم شرکت خوب هستش؟ هزینه ش رو هم اگه بتونید تخمین بزنید ممنون میشم.
یه چیز دیگه، شب ها رایگان هستش؟ آخه بیشتر واسه دانلود میخوام!
مرسی.
آره یکم گرون به نظر میرسه
یه طرح داره یک شرکت که وای فای یک ساله با نصب تجهزات و ... با 30 گیگ ترافیک و سرعت 2 میگ(400KB) و 30 گیگ ترافیک یک ساله 250 هزار تومن
شبها هم ظاهرا سرعت 2 برابر میشه ترافیک 3 برابر ...
البته هستش طرحی که بشه شبها خداقل 10 گیگ دانلود کرد ولی ماهی 50 باید هزینه کنی
من خودم چند وقت دیگه به احتمال زیاد یه وایرلس بگیرم ...
 

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
پرسیدم بهم گفتن فقط آنتن رادیویی که واستون نصب میکنن 100، 150 تومن در میاد!
آنتن رادیویی که همون مودم Outdoor محسوب میشه و در صورتی مجبور به نصبش هستی که مودم های Indoor آنتنِ خوبی نداشته باشند تو محدوده ی شما یا تو یه ساختمون اداری که باید به تعداد شبکه شــه.
هزینه ی دومی هم به نسبت کمتره.
خودم هم به خاطر همین مشکل آنتن دهی از گزینه ی اول استفاده کردم ولی سیگنالش در بدترین شرایط آب و هوایی عالــیه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر