E3 2010 | امتیاز شما به کنفرانس های E3-2010

بهترین کنفرانس از دیدگاه شما


  • مجموع رای دهنده‌ها
    219

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
سلام !
تصمیم گرفتیم مثل اکثر فرومها , تاپیکی داشته باشیم که به یک جمع بندی از کنفرانس های امسال E3 برسیم. دوستان میتونن امتیاز خودشون رو به هر کنفرانس بدن و نکات مثبت و منفی هر کنفرانس رو هم بنویسن.
گزینه های نظرسنجی به ترتیب زمان کنفرانسها هست.
پیشاپیش از احترام گذاشتن دوستان به نظرات بقیه ممنونم.
 

mohammd007

کاربر سایت
Sep 12, 2006
1,470
MS عالی بود بازی جدید با انجین crytek به علاوه گیرز 3 که خیلی پیشرفت کرده بود بازیای kinect خیلی عالی بودن گرافیکشون فوق العاده عالی بود به درد سرگرمی کاملا میخورد فورزا که یه چیز کاملا پدیده بود تصور اینکه آدم دور یه ماشین قدم بزنه خیلی عالیه من که کف کردم. halo reach هر چند من زیاد با halo حال نمیکنم ولی این یکی به نظر عالی میومد mgs rising خیلی توپ بود خوشم اومد.
sony در مجموع عالی بود فقط لیک شدن بازیا از قبل یکمی ضد حال بود tm خیلی خبر خوبی بود portal 2 که قبلا محرز شده بود اومدنش روی ps3 ولی حیف چیزی از uncharted 3 نشون ندادن gt5 که مثل هر سال یه تریلر از بازی نشون میدن ولی خدارو شکر بالاخره دارن بازیو میدن بیرون !!! ما دستمون به این gt5 میخوره kz3 خیلی عالی بود جوش فقط یکمی نسبت به قبل سردتر به نظر میومد باید یه فکریم به حال داستانش کرده باشن یه چیزایی تو این دموها میگه که داستان بازی عمیقتر شده در مجموع اینم عالی بود فقط ضد حال بزرگ سونی بی خبری از agent بود!!!! حتی یه اسمم از بازی نیاوردن آدم میترسه ممکنه کنسل بشه.
nintendo نسبت به سالای قبل خیلی بهتر شده بود البته بازیای wii که مثل سابق بودن چیز جدیدی نبود به نظر من ولی 3ds خیلی جالب بود با بازیای زیاد و اکثرا معروف باید قدرت خوبیم داشته باشه اونطوری که معلوم بود کنفرانس در مجموع عالی بود.

------------------------
به امتیازای اینو اون تو نئوگاف یا جاهای دیگه زیاد دلتونو خوش نکنید اینا بیشترشون فن بوین دیگه هر کی یه ذره فکر کنه متوجه میشه که kinect درصد خیلی زیادی فروش میکنه و بازار نینتندو رو به شدت تهدید میکنه.
بله اینم نظری هست دیګه!!!!!اونوقت bc کاربراش از روی منطق نمره می دهند.
در صمن به نظرت یه وسیله ۱۵۰ دلاری با این همه تاخیر می تونه موفق بشه!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
بله اینم نظری هست دیګه!!!!!اونوقت bc کاربراش از روی منطق نمره می دهند.
در صمن به نظرت یه وسیله ۱۵۰ دلاری با این همه تاخیر می تونه موفق بشه!!
نه خب از نظر دوستان کلهم جمیع اینترنت فن بوی هستن !
50 تا پست اول NeoGaf فقط دو نفر به کنفرانس مایکروسافت امتیاز بیشتر دادن ! یعنی 96% از 50 نفر فن بوی هستن ! صفحه های بعدی بماند.
توی فروم GameSpot از مجموع 362 تا رآی , 200 نفر به مایکروسافت به عنوان بدترین کنفرانس رآی دادن (50%) و بعدش Ubisoft و بعد هم 7% سونی.
توی نظرسنجی IGN هم 46% گفتن بهترین کنفرانس برای نینتندو بوده و بعد سونی 40% رآی آورده و مایکروسافت 14%

البته کسی نباید به نظر بقیه ایراد بگیره و تفاوت سلیقه ها همیشه وجود داشته (مثل تفاوت نظرسنجی بازیسنتر با بقیه فرومها و سایتها که تا جایی که دیدم تنها فرومی هست که رآی های کنفرانس مایکروسافت بیشتر از سونی هست) ولی وقتی دوستان میگن همه چیز زیر سر فن بوی ها هست دیگه آدم نمیدونم چی بگه ...
 
آخرین ویرایش:

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
اینجا با همه جای دنیا فرق میکنه، همونجوری که وقتی من از سایت Cnet هم خبر میزارم که تو زمینه نقد تکنولوژی زبان زد ِ خاص و عام ِ ترس و لرز دارم که این سایت رو هم فن و نفوذی سونی بودونن!

اون آمار هم جالب بود آریا، واقعا جالب بود و خیلی چیزها رو ثابت می کنه! و اما امتیازهای من:

Nintendo - 10 / 10

واقعا بهتر از این هم میشد؟ وقتی داشتم کنفرانس رو گزارش می کردم یک لحظه تمام کدورت هایی که از Nintendo داشتم پاک شد! همه چیز عاللی بود. سادگی و جذاب بودن نمایش! در عین سادگی پر محتوا و منظم. پشت سر هم بازی های بزرگ و از همه بزرگ تر 3DS که میتونه اولین دستگاهی از Nintendo باشه که این نسل میخرم! نمایش فوق العاده بازی های بزرگ و از همه بهتر دنیای سیاه Mickey که اشکم وقتی داشت نمایش داده میشد در اومد!

Sony - 8.5 / 10

کنفرانس با نمایش فوق العاده Killzone 3 و به حالت 3D شروع شد ! عنوانی که در واقع هیچی کم نداره ! برای یک فن داغون Killzone مثل من اینکه بازی با Move سازگار ِ Native 3D ِ و از همه مهم تر فوریه 2011 عرضه میشه سورپرایز بود !
مگاتن حضور نیول تو کنفرانس و معرفی Prtal 2 و عرضه Steam برای PS3 !
نمایش بی نظر ترین بازی این نسل LittleBigPlanet 2 که دیگه بازی نیست ! شما بازی می سازید از RPG گرفته تا Racing و Tetris !
تاریخ عرضه Gran Turismo 5 و نمایش زیبا ترین تریلری که تا حالا از بازی منتشر شده !
نمایش inFAMOUS 2 !
مضامین انحصاری برای Mafia II و AC: Brotherhood و Dead Space 2 و Medal of Honor
PlayStation Plus که برای کسی مثل من که سه سال و خورده ای تو PSN ِ شاید اندازه Killzone 3 فوق العاده باشه ! اونایی که PSN ـیی هستن میدونن چی میگم !
Line Up قوی برای PSP با 70 بازی و 40 بازی برای Move و Sorcery که واقعا با Move فوق العاده و بی نظیر بود!
عرضه نسخه Dead Space 2 برای Move !
The Sly Collection ! سه قسمت از بازی های Sly Cooped به صورت HD و 3D که هیچ چیزی کمتر از یک سورپرایز نبود!
اون لحظه ای که TM معرفی شد و قیافه اون دلقک معروف رو دیدم فقط کیوان میدونه چی گفتم! نمیاش بازی عالی بود !
از همه جالب تر هم سخنرانی جالب کوین بود که تمام سالن رو ترکوند و به وجد آورد!
ترتون یکم رو مخ بود :D و کنفرانس بالا و پاین زیاد داشت و البته کمی بی نظم بود! قسمت هایی هم خسته کننده شد!

در کل برای من با چیزهایی که بالا گفتم خیلی خوب بود! البته میتونست با حضور Socom 4 و Agent و The Last Guardian نمره 10 رو ازم بگیره!

Microsoft - 6.5 / 10

کنفرانس با نمیاش عالی Halo: Reach و Gears of War III آغاز شد. MGS: Rising هم نمایش جالی داشت و درست از وقتی که نمایش کینکت شروع شد کنفرانس به شدت خسته کننده شد.
بازی انحصاری Crytek هم که نفهمیدیم فیلم بود ، CG بود چی بود ! دقیقا حالت Agent پارسال سونی رو داره که هیچی ازش نمیدونیم!
کینکت با این که سعی کرد بر عکس پارسال یه نمایش زنده جلوی حضار دشاته باشه ولی تاخیر و لگ کاملا سم برنامه شد! ESPN قطعا برای امریکایی ها یک مزیت بزرگ ِ ولی خوب خیلی از امکانات Live رو ما تو اینجا نمیتونیم داشته باشیم!
Forza Kinect شاید تنها عنوان این وسیله بود که نظر منو حلب کرد که البته باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم ازش !
تنها سورپرایز کنفرانس ماکروسافت 360 جدید بود که البته قبل از کنفرانس عکسش کامل لو رفت! شاید بهتر ِ بگیم ماکروسافت واسه کسانی که تو سال بودن سورپرایز داشت و اونم 360 جدید رایگان بود!

در کل انتظار ها از ماکروسافت و سونی زیاد بود و از نینتندو معمولی ولی این نینتندو بود که برنده شد! 3 تا کنفرانس رو زنده دیدم و خوب 2 تاش رو گزارش کردم، واقعا نینتندو عالی بود. سونی هم شاید اون چیزی که دقیقا میخواستم نبود اما کاملا با چیزهایی که گفتم راضی کننده بود. ماکروسافت هم اگر نمایش بازی های اولش نبود معلوم نبود چی میشد!
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
اینجا با همه جای دنیا فرق میکنه، همونجوری که وقتی من از سایت Cnet هم خبر میزارم که تو زمینه نقد تکنولوژی زبان زد ِ خاص و عام ِ ترس و لرز دارم که این سایت رو هم فن و نفوذی سونی بودونن!
آرش نمیدونم شما ها چرا تازه الان فهمیدین اینجا با همه جای دنیا فرق داره...:D وقتی کلاب طرفدارای کیلزون تو اینجا 102 تا عوض داره ولی هیلو 50 تا باید به این موضوع پی می بردی...:D
 

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
به نظر من کنفرانس مایکرو خوب به عالی بود و نینتندو هم نمایش جالبی داشت ولی سونی واقعا چیز خاصی واسه نمایش نداشت(به جز move سرشار از لگ)
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
آرش نمیدونم شما ها چرا تازه الان فهمیدین اینجا با همه جای دنیا فرق داره...:D وقتی کلاب طرفدارای کیلزون تو اینجا 102 تا عوض داره ولی هیلو 50 تا باید به این موضوع پی می بردی...:D
میدونستی خیلی شهامت داری که اینجوری جلوی من راجع به Killzone 3 صحبت کردی ؟ :D بحث تعداد طرفدار نیست، بحث نحوه طرفداریه که اینجا کاملا با همه جا فرق داره!
هیچ کجای دنیا حرف IGN و GS و سایت های معروف رو رد نمی کنند اینجا نه تنها رد می کنند بلکه اونها رو فن و پنکه های سونی میدونن! کل نظر سنجی ها که میگه اول نینتندو بعد سونی بعد ماکروسافت، همه شرکت کننده هاش از مُخ لَس تشریف دارن و کاربران خوشحال BC علامه تشریف دارند :D

بگذریم، از مکان Special با User های Special لذت ببرید! :D
 

ramin9072

کاربر سایت
Jul 7, 2009
563
نام
رامین
لطفا حمله ور نشید چون من فقط 360 دارم ولی ps3 هم دوست دارم
من به ماکرو 70% و به سونی 65% به نظره من kinect خیلی جذاب تر از move هست . move یک جورایی شبیه به WII هست ولی kinect کاملا نو آورانه هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر