آموزش استخراج Music و Sound از بازی‌ها

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
من اهنگ های MultiPlayer ــه این بازی رو میخوام در MP\Content\Sounds_Windows
اما بعد از این که به روش بالا عمل میکنم . WMP نمیتونه بازش کنه . البته با فرمت Wave هستند .
این فایل های wav ای که شما استخراج کردید و WMP نمی تونه پخششون کنه، دقیقا داخل کدوم فایل یا فایل های FSB اند؟

ای بابا بازی The Saboteur حدود هزارتا صدا اورد حالا من همه این ها رو گوش کنم تا یک موسیقی پیدا کنم :-o
خــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــدا
اسم و پسوند فایل چیه؟
خیلی وقت ها Sound و موزیک قاطی اند و برای پیدا کردن موزیک مجبورید به فایل ها گوش بدید. برای این که پیدا کردن موزیک ها آسون بشه می تونید فایل های استخراج شده رو بر اساس Size یا Duration مرتب کنید و فایل هایی که Size یا Duration بالایی دارند معمولا موزیک هستند.
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
اگه میتونید (اگه باشه) آموزش بازیهای Alan Wake و Red Dead Redemption رو هم بذارید.
آموزش Alan Wake رو به زودی قرار می دم.
راهی برای استخراج موزیک و صداهای Red Dead Redemption پیدا نکردم. احتمال زیاد بشه صدا و موزیک نسخه ی PC این بازی که معلوم نیست منتشر بشه یا نه رو استخراج کرد.
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
در مرحله ی چهارم استخراج موزیک های بازی FIFA World Cup 2010 یه تغییر کوچولو دادم.
قبل از تغییر، فایل های sns با فرکانس 48 KHz به wav تبدیل می شدند. ولی بعدا متوجه شدم که فرکانس اصلی این فایل ها 44.1 KHz هستش.
مشکلی که به خاطر این اشتباه کوچولو ایجاد شده بود این بود که موزیک ها کمی سریع پخش می شدند. ولی با تغییر ایجاد شده، این مشکل برطرف شد.
تغییر ایجاد شده فقط مربوط میشه به لینک دانلد مرحله ی چهارم و شیوه ی تبدیل مثل سابقه.
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
راستی برای استخراج موزیک‌های نسخه ی XBOX360 بازی FIFA 10 ، می تونید از آموزش استخراج موزیک های FIFA World Cup 2010 استفاده کنید.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
در مرحله ی چهارم استخراج موزیک های بازی FIFA World Cup 2010 یه تغییر کوچولو دادم.
قبل از تغییر، فایل های sns با فرکانس 48 KHz به wav تبدیل می شدند. ولی بعدا متوجه شدم که فرکانس اصلی این فایل ها 44.1 KHz هستش.
مشکلی که به خاطر این اشتباه کوچولو ایجاد شده بود این بود که موزیک ها کمی سریع پخش می شدند. ولی با تغییر ایجاد شده، این مشکل برطرف شد.
تغییر ایجاد شده فقط مربوط میشه به لینک دانلد مرحله ی چهارم و شیوه ی تبدیل مثل سابقه.
پس برای همین بود. من هی میگفتم اینا چرا تندن؟:d من خودم به ذهنم رسید این فرکانسا ولی یادم رفت بپرسم.
راستی, صدای کات سین های Alan Wake کجاست؟ منظورم دیالوگاشونه موقع Cut-Scene
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
پس برای همین بود. من هی میگفتم اینا چرا تندن؟:d من خودم به ذهنم رسید این فرکانسا ولی یادم رفت بپرسم.
آیا از نرم افزار تغییر داده شده ی جدید استفاده کردید؟ موثر واقع شد؟
راستی, صدای کات سین های Alan Wake کجاست؟ منظورم دیالوگاشونه موقع Cut-Scene
منظورتون فایل bik هستش ؟ من از بازی سازی چندان سر در نمی آرم. ولی تو بسیاری از بازی‌ها، معمولا صدای CutScence ها به صورت جدا روی ویدیو قرار داده می شه. متاسفانه از محل ذخیره ی این صداها خبر ندارم. ولی احتمال می دم تو فایل های rmdp ای باشه که آخر اسمشون en قرار داره.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
آیا از نرم افزار تغییر داده شده ی جدید استفاده کردید؟ موثر واقع شد؟

منظورتون فایل bik هستش ؟ من از بازی سازی چندان سر در نمی آرم. ولی تو بسیاری از بازی‌ها، معمولا صدای CutScence ها به صورت جدا روی ویدیو قرار داده می شه. متاسفانه از محل ذخیره ی این صداها خبر ندارم. ولی احتمال می دم تو فایل های rmdp ای باشه که آخر اسمشون en قرار داره.
بله. من فایلهای bik رو دارم ولی دیالوگاشون روش نیست فقط صدای محیط رو دارن. rmdp رو هم گشتم ولی دیالوگای گیمپلی رو فقط پیدا کردم. بازم میگردم.
موزیکاش ها کار کردن. ریتمشون نرمال بود. فقط یه سوال: آهنگای NBA Live 10 هم SNS هستند ولی کار نمیکنند. چه کار باید کنم تا اونا هم کار کنند؟
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
فقط یه سوال: آهنگای NBA Live 10 هم SNS هستند ولی کار نمیکنند. چه کار باید کنم تا اونا هم کار کنند؟
چون فایل‌ها sns اند، پس احتمالا تبدیلشون باید مثل FIFA WC 2010 باشه. ولی شما می گید اینگونه نیست و امتحان کردید و تبدیل نشدند.
یه فایلی در پوشه ی WCConvert وجود داره با نام addXMARIFFheader.bms . این فایل در بازی Alan Wake هم استفاده شده و آموزش ویرایشش در همین بازی قرار داره. Sample Rate و Channel رو ویرایش کنید و امتحان کنید ببینید با چه Sample rate و channel ای موزیک های NBA به درستی تبدیل می شند. متاسفانه تنها راه، همین آزمون و خطاست و من از راهی برای پیدا کردن سریع Sample Rate و Channel اطلاع ندارم. در ضمن ممکنه مشکل از Header ها هم باشه. یعنی از یه نوع Header دیگه باید استفاده کرد که متاسفانه من چون به NBA 2010 دسترسی ندارم، نمی تونم راهنماییتون کنم.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
چون فایل‌ها sns اند، پس احتمالا تبدیلشون باید مثل FIFA WC 2010 باشه. ولی شما می گید اینگونه نیست و امتحان کردید و تبدیل نشدند.
یه فایلی در پوشه ی WCConvert وجود داره با نام addXMARIFFheader.bms . این فایل در بازی Alan Wake هم استفاده شده و آموزش ویرایشش در همین بازی قرار داره. Sample Rate و Channel رو ویرایش کنید و امتحان کنید ببینید با چه Sample rate و channel ای موزیک های NBA به درستی تبدیل می شند. متاسفانه تنها راه، همین آزمون و خطاست و من از راهی برای پیدا کردن سریع Sample Rate و Channel اطلاع ندارم. در ضمن ممکنه مشکل از Header ها هم باشه. یعنی از یه نوع Header دیگه باید استفاده کرد که متاسفانه من چون به NBA 2010 دسترسی ندارم، نمی تونم راهنماییتون کنم.
همشونو امتحان کردم ولی درست نمیشه. بیشترینش میشه 5 ثانیه.
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
همشونو امتحان کردم ولی درست نمیشه. بیشترینش میشه 5 ثانیه.
متاسفانه چون به این بازی دسترسی ندارم، نمی تونم راهنمایی تون کنم. ولی احتمال می دم که Sample Rate یا Channel درست در بین گزینه های موجود در فایل addXMARIFFheader.bms نیست.
اگه امکانش هست یکی از فایل های SNS مربوط به موزیک ( لطفا کم حجم ترینش! ) رو در جایی آپلد کنید تا من بهش یه نگاهی بندازم.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
متاسفانه چون به این بازی دسترسی ندارم، نمی تونم راهنمایی تون کنم. ولی احتمال می دم که Sample Rate یا Channel درست در بین گزینه های موجود در فایل addXMARIFFheader.bms نیست.
اگه امکانش هست یکی از فایل های SNS مربوط به موزیک ( لطفا کم حجم ترینش! ) رو در جایی آپلد کنید تا من بهش یه نگاهی بندازم.
خوب بفرمایید. اینجا
البته شاید هم من اشتباه کنم و اینا موزیک نباشن ولی فکر کنم اینطور نباشه.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
250px-Earth2160box.JPG


با اجازه از existence جان من روش استخراج موسیقی بازی Earth 2160 رو میزارم.
اول توضیح بدم که بازی Earth 2160 یک عنوان استراتژی هست که در سال 2005 عرضه شد. دو تا از موسیقی های بازی بسیار قشنگ هست که یک خانم خواننده روش ترانه میخونه.
موسیقی این بازی در پوشه WDFiles و در فایلی با نام Music.wd قرار داره.
برای استخراج موسیقی این بازی باید از نرم آفزار Dragon Unpacker استفاده کنید که لینک دانلود و نحوه استفاده از اون در پست اول این تاپیک قرار داده شده. 32 تراک موسیقی از فایل Music.wd استخراج میشه که پسوند همشون OGG هست.
با تشکر.
 

existence

کاربر سایت
Mar 30, 2009
213
خوب بفرمایید. اینجا
البته شاید هم من اشتباه کنم و اینا موزیک نباشن ولی فکر کنم اینطور نباشه.
فهمیدم علت مشکل چیه!
فایل Start.bat رو بوسیله ی یه ویرایشگر متن مثل notepad باز کنید.
در خط چهارم دستور زیر نوشته شده :
for %%i in (*.stream) do xma_test.exe %%i -1 -r %%~ni.fifa

به جای عدد 1 از عدد 2 استفاده کنید.
تغییرات رو Save کنید و دوباره روی Start.bat کلیک کنید.
> در ضمن فرکانس و تعداد کانال مثل FIFA WC 2010 هستش. یعنی فرکانس 44100 و کانال 2 .


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر