Lost Planet 2 | PC

lost-planet-2.jpg


مثل اینکه این بازی پر صد و صدا هم بالاخره واسه PC تایید شد.:love:
بخش 1)اطلاعات کلی بازی:

Developer: Capcom
Publisher: Capcom
Genre: Sci-Fi Shooter
Platforms: PC/PS3/Xbox 360
Release Date: October 15, 2010

بخش 2) لینک تصاویر بازی
Wallpapers
Game Official Website


بخش 3) پیش نمایش بازی:

picture.php





به جرات میتوان گفت که قسمت اول بازی Lost Planet یکی از بهترین شوتر هایی بود که در اوایل زندگی Xbox 360 برای این کنسول عرضه شد .
بازی از یک ایده کلی بهر میگرفت و آن جهانی پوشیده از برف و مملو از حشره ها و موجودات بزرگ و از همه مهمتر تلاش برای زنده ماندن بود .
اما در بازی ویژگی های جالب و کارامدی هم وجود داشت که بازی را زیباتر میکرد . شما با قلابی که در اختیار داشتید میتوانستید به دشمنان و هدف مورد نظر خود سریعتر برسید . همچنین میتواستید سوار بر روبات های غول پیکر شده و همه چیز را ویران کنید و بازی را پیش ببرید .
در بازی Lost Planet 2 نیز مانند قسمت اول ما شاهد یک جنگ نفس گیر برای زنده ماندن هستیم که از طرفی با اضافه شدن قابلیت Four-Player Co-op به بازی آن را هیجان انگیزتر از قبل نیز کرده است .

انطور که به نظر میرسد در این قسمت از بازی جنگ همچنان بر سر انرژی گرمایی در حال پیشروی است .
داستانی که برای این بازی در نظر گرفته شده است 10 سال پس از ماجراهای قسمت اول رخ میدهد . پس از اتفاقاتی که ما در نسخه اول شاهد ان بودیم در طی چند سال اب و هوای سرد جای خود را به مناطق گرمسیر و جنگلی میدهد .
اساس داستان این بازی همچنان در مورد گروه های مختلف با نام مستعار دزدان برفی است که در سیاره Eden 3 زندگی میکنند و به دلیل محدود بودن منبع انرژی گرمایی بر سر این انرژی با یکدیگر وارد جنگ میشوند ( دقیقا مثل وضعیت نفت الان خودمون ! )
سازندگان این بازی اذعان کرده اند وقتی که شما در بازی پیشروی میکنید بهتر متوجه زوایای تاریک داستان و جزییات جدید و جالبی که مرور به دست میاورید خواهید شد و از همه مهمتر با به پایان رساندن بازی پی خواهید برد که به چه دلیلی در این قسمت گروهای مختلف بر سر یک هدف مشخص با یکدیگر متحد شده اند !

خب بهتر است کمی در مورد انرژی گرمایی و اینکه چرا اینقدر حائز اهمیت است صحبت کنیم :

همان طور که در نسخه قبل شاهد ان بوده ایم به خاطر دمای بسیار پایین این سیاره زنده ماندن در ان عملا غیر ممکن به نظر میرسید اما هنوز هم یک راه برای زنده ماند وجود داشت و ان چیزی نبود جز بهره گیری ازThermal Energy (انرژی گرمایی) !
برای استفاده از آن لباس شما مجهز به وسیله ای می شد که قادر به جذب این انرژی بود .
شما پس از آنکه دشمنان خود را از بین میبردید موادی نارنجی رنگی از آن ها باقی می ماند که در واقع همان TE بود. هر چقدر آن موجودی که می کشتید بزرگ تر و قوی تر میبود انرژی ای که از او به جا می ماند نیز بیشتر بود . در HUD بازی رقم متحرک با عنوان TE وجود داشت که لحظه به لحظه از مقدار این نشانگر کاسته می شد , چرا که شما از آن برای مقابله با سرما استفاده می کردید .
وقتی که این نشانه گر به صفر میرسید سلامتی شما شروع به کم شدن میکرد که اگر فکری بابت ان نمیکردید جان خود را از دست می دادید !
برای جلوگیری از این مسأله باید با کشتن دشمنان انرژی باقی مانده را جمع کرده و نشانه گر را همواره در یک درجه قابل اطمینان نگه دارید و یا با فعال کردن Data Post های مختلفی که در بازی گنجانده شده بود انرژی خود را افزایش میدادید .
ما در قسمت دوم بازی نیز به نظر میرسد دقیقا با چنین چیزی سرو کار داریم و انرژی گرمایی مهمترین هدف هر فرد برای رسیدن به ان است .
به همین جهت همین عنصر گیم پلی باعث شده تا اکشن بازی واقعاً بدون وقفه و سرسام آور باشد . چرا که بازیکن مدام باید در پی کسب انرژی جایگزین ، تن به مبارزه های پی در پی و نفس گیر دهد .
مرحله ای که در نمایشگاهE3 از این بازی نمایش داده شد و نگاه خیلی ها را به خود معطوف کرد تنها قسمتی کوچکی از بازی بود که در آن چهار نفر با یک موجود چهار دست و پای عظیم الجثه که شباهت زیادی به سوسمار داشت وارد جنگ میشوند .
منطقه ای بزرگ که دور آن را صخره ها فرا گرفته است و زمینی گل آلود و پوشیده از علف میزبان این جنگ نفس گیر است . هوای بارانی و پوشیده از ابر در این بازی حس و حال عجیبی را به آدم دست میدهد .
در ابتدای نمایش شاهد هستیم که پس از تهیه کردن اسلحه توسط آن چهار نفر بی درنگ وارد جنگ با آن هیولای زشت میشویم !
خب چیزی که مسلم است این است که کار آنفرادی اینجا زیاد مناسب نیست پس بهتره که وارد کار تیمی بشویم .
اما مسئله مهم این است که چگونه باید این هیولا را کشت ؟!
اگر به خاطر اورید در نسخه اول این بازی نیز موجوداتی گوناگونی وجود داشتن که در مکان های مشخصی از بدنشان نقطه ای روشن و قزمر مانند وجود داشت که باید با تیر زدن به انها ان موجود را از بین برد .
ما دقیقا در بازی LP2 نیز با چنین چیزی شبیه هستیم با این تفاوت که موجودی که شما درگیر آن هستید چندین برابر بزرگتر از موجودی هست که در قسمت اول بازی شاهد آن بوده ایم .
خوشبختانه در این نسخه همچنان روبات هایی که توسط ما هدایت میشوند نیز در بازی حضور دارند که باعث افزایش درگیری در بازی میشود . مخصوصا وقتی که بدانید علاوه بر راننده ان ربات شخصی دیگر میتواند بر روی دست ربات سوار شده و باعث قدرت مضاعف ان شود !
لازم به ذکر هست که تنوع ربات ها در این بازی کاملا به چشم میخورد و هر کدام از انها چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کارایی با یکدیگر تفاوت دارند .
اینطور که از شواهد پیداست در قسمت دوم ما شاهد چندین اسلحه جدید از قبیل Flamethrower و لباس مخصوصی با نام Power Suit هستیم.


دیگر نکته ی جالبی که در این نمایش به چشم میخورد این است که در HUD بازی علاوه بر میزان سلامتی خود فرد میزان سلامتی تیمی که هر شخص ان را به اشتراک میگذارد نیز وجود دارد .
وقتی که شما جان خود را از دست میدهید میتوانید از مکانهای دیگر که انتخاب ان نیز به دست خود شماست که Respawn شوید .
اما به یاد داشته باشید که با کشته شدن بیش از حد شما میزان سلامتی کل تیم نیز کاهش پیدا میکند و وقتی که این میزان به صفر برسد بازی Game Over میشود . به همین دلیل است که هماهنگی در این بازی با دیگر افراد از اهمیت بالایی برخوردار است .
Lost Planet 2 توسط انجین ارتقا یافته بازی Resident Evil 5 یعنی
MT-Framework ساخته شده است . بنابراین تغییراتی که در آن اعمال شده قدرت فنی آن را بالاتر برده است . این انجین قدرتمند به سازندگان بازی اجازه داده است که بازی را بسیار گسترده تر همراه با موجودات مختلف و غول پیکر بسازند !
از این رو شما در این بازی شاهد محیط های بسیار زیبا و با کیفیت هستید که گستردگی بیش از حد ان مطمئنا باعث تعجب شما خواهد شد .
انفجار هایی که در بازی رخ میدهد بسیارعظیم است و همه چیز را به لرزه در می اورد .
به هر حال خیالتان از گرافیک و همچنین صداگذاری این بازی راحت باشد چون از این لحاظ با بازی بسیار بزرگی طرف هستید .
اما متاسفانه از طرفی کنترل و دوربین بازی گاهی اوقات آزار دهنده است مخصوصا زمانی که میخواهید توسط قلابی که در اختیار دارید سریعا به مکان دیگری بروید که امیدواریم تا زمان عرضه این بازی این مشکل نیز حل شود.

[FONT=&quot]بازی Lost Planet 2 در تاریخ May 11, 2010 (یعنی 21 اردیبهشت) برای PS3 و Xbox 360 و نسخه PC این بازی در زمان نامشخصی در سه ماهه چهارم سال 2010 (Q4 2010) عرضه میشود.[/FONT]


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

lost_planet_2_specs.jpg

 
آخرین ویرایش:

AZMAC

کاربر سایت
Aug 4, 2009
1,018
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
با توجه به اینکه وب سایتهای معتبری مثل GameSpot و GameSpy که عرضه نسخه PC رو تایید کردن پس این بازی حتما واسه PC میاد.
تاریخش هم که رسما تایید شده (May 18, 2010)
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
ممنون از پیش نمایش خوبتون ولی برای این حرف منبع دارید؟؟
ممنون

آره دوست عزیز، برو GameSpot اسم بازیرو جستجو کن پیداش می کنی.
اینجا هم برو

اهان دیدم ممنون..:cheesygri

با توجه به اینکه وب سایتهای معتبری مثل GameSpot و GameSpy که عرضه نسخه PC رو تایید کردن پس این بازی حتما واسه PC میاد.
تاریخش هم که رسما تایید شده (May 18, 2010)


شما چقدر ذوق زده شده اید؟! GS به هیچ وجه سایت معتبری در زمینه عرضه بازیها نیست. به هیچ وجه!
 
آخرین ویرایش:

AZMAC

کاربر سایت
Aug 4, 2009
1,018
ign چطور اونم معتبر نیست؟
http://search.ign.com/products?query=lost planet 2


بالاخره ما نفهمیدیم برای PC هم میاد یا نه؟ چون تو سایت خود بازی که اصلا خبری از نسخه ی PC نیست.:confused:
http://www.lostplanet2game.com/index_us.html#/home
http://shop.capcom.com/store/capcom...=S7zBtAoBAkYAABQHGYEAAAA1&rests=1270809773890

به هر حال من که خیلی خیلی خوشحال میشم برای PC هم بیاد.;)
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
میشه لینک تریلر بازی رو بدید ...
این هم لینک تریلر بازی با حجم 82 مگابایت
http://www.videogamer.com/xbox360/lost_planet_2/download/lost_planet_2_trailer_hd.html

نوشته شده توسط TOP Game:
شما چقدر ذوق زده شده اید؟! GS به هیچ وجه سایت معتبری در زمینه عرضه بازیها نیست. به هیچ وجه!
چطور همه GameSpot رو به عنوان معتبرترین سایت گیم در کنار IGN می شناسن اون وقت شما میگن معتبر نیست؟:mad:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر