Heavy Rain | Trophies Guide

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
Heavy-Rain-US-Cover.jpg



ارزش بازی: 9.5 از 10
درجه سختی: متوسط رو به بالا
تعداد کل تروفی ها: 57
تروفی های آفلاین: 57
تروفی های آنلاین: -
زمان لازم برای گرفتن کل تروفی های بازی: بسته به مهارت شما بین 30 تا 35 ساعت
تعداد دفعات لازم برای تمام کردن بازی از ابتدا: حداقل 2 بار
تاریخ انتشار جهانی بازی: 23 فوریه
سازنده:شرکت بازی سازی Quantic Dream
ناشر: سونی


نکته: تمام تروفی های بازی شامل Spoiler Alert می باشد. پس در صورتی که بازی رو تموم نکرده اید به خواندن این متن ادامه ندهید. در صورت ادامه عواقب آن به عهده خود شما می باشد.


01.jpg

HEAVY RAIN Master
Unlock all trophies

خوب همون طور که می دونید این آخرین تروفی بازی هست که بعد از گرفتن تمام تروفی ها به شما تعلق خواهد گرفت.

03.jpg

Happy Birthday
Prologue - Complete the drawing + Set the table + Play with kids

برای گرفتن این تروفی شما باید 3 کار خواسته شده توسط Ethan رو در قسمت اولیه بازی انجام به دهید. برای این کار ابتدا بعد رفتن به حمام و شستن خود به اتاق خواب برگردید و لباس بپوشید. سپس به طبقه پایین بروید و یک قهوه داغ یا آب پرتغال بخورید. بعد از به گوشه خانه که سمت حیاط پشتی هست بروید و وارد اتاق کار شوید و شروع به طراحی کنید. بعد از این که کار طراحی را کامل تموم کردید کمی در خانه قدم بزنید تا بچه ها و همسر شما به خانه برگردند. حال بعد از حرف زدن با همسر خود او از شما می خواهد که بشقاب های غذا را بچینید. برای این کار به رو به روی میز بروید و از داخل کمد بشقاب ها را در اورید و میز را بچینید. سپس به باغ رفته و با بچه ها بازی کنید.

03.jpg

Interactive Drama
Thank you for supporting Interactive Drama

برای گرفتن این تروفی شما قسمت اولیه بازی رو تموم کنید و به نحوی بازی اصلی خود را شروع کنید تا به شما این تروفی داده شود و کار خاصی لازم نیست که انجام بدین.البته فکر کنم با Pause کردن بازی و خارج شدن از آن(ورود به Main Menu اصلی بازی) هم این Trophy را دریافت کنید.

03.jpg

Good Father
Father and Son - Folow the schedule with Shaun and put him to bed in a good mood.

خوب برای گرفتن این تروفی شما باید طبق برنامه ای که در آشپرخانه Ethan هست کار رو پیش ببرید و و او را با حالتی خوشحال به تخت خواب ببرید. کارها رو به شرح زیر انجام بدین.

در ساعت 4:30 از او سوال کنید که عصرانه میل داره یا نه و بعد براش بیارید.
در ساعت 6 ازش بپرسید که تکلیف هاش رو می خواد انجام بده یا نه و اون بهتون میگه میشه بعدا انجام بدم و شما باید بگید نه.
در ساعت 7 باید بهش بگین که شام می خواد یا نه و بعدش شام رو براش آماده کنید.
در ساعت 8 هم از شان باید بخواید که بره بخوابه و بهتون میگه یکم میشه بیشتر بیدار بمونم و شما اینجا بهش اجازه بدین که بیدار بمونه و بعدش از چند دقیقه برید بهش بگید که باید بره بخوابه.
نکته: قبل از خواب از توی حمام قرص سرماخوردگی بردارید و بهش بدین.

03.jpg

White Knight
Sleazy Place - Beat Troy

زمان که با اسکات شلبی به دیدن لورن وینتر رفتین بعد از صحبت با او از اتاق بیرون بیاید و بعدش Troy وارد میشه. حالا شما باید به داخل اتاق برین و بعد از یک درگیری نفس گیر Troy رو شکست بدین.

03.jpg

Private Eye
Sleazy Place - Lead Lauren to talk about her son

قبل از گرفتن تروفی قبلی این کار رو باید انجام بدین. نحوه کار هم به این صورت هست که بعد از این که لورن فهمید شما کاراگاه خصوصی هستین 2 دیالوگ به دلخواه انتخاب کنید ولی سومین دیالوگ رو باید Trick انتخاب کنید تا به او کلک بزنید و وادارش کنید در مورد پسرش با شما صحبت کند.

03.jpg

FBI investigator
Crime Scene - Find all clues related to the Origami Killer in the scene

این تروفی مربوط به نورمن جیدن هست که برای انجام کار راه زیر را دنبال کنید.
بعد از پیدا کردن مامور اداره پلیس و صحبت با او به سراغ محوظه ای که در وسط محوطه قرار دارد و جسدی در داخل آن هست بروید و تمام نکاتی رو بررسی کنید. که شامل صورت مقتول و قفسه سینه و اوریگامی در دست و زخمی در پای اون می باشد.
سپس رد مربوط رنگ ارغوانی روی سینه مقتول را دنبال کنید و در روی ریل راه آهن بررسی لازم را انجام بدین. سپس به سمت فنس های رو به رو رفته و از تپه بالا بروید و جای پای قاتل و رد ماشین اون رو پیدا کنید.

03.jpg

Good Friends
The Park - Play two games with Shaun successfully and buy him candy

این تروفی مربوط به Ethan می باشد. باید دو بازی مختلف رو با شان انجام به دهید که می تونه هر چیزی که دوست دارین باشه و هیچ فرقی نداره فقط نباید هیچ دکمه ای رو اشتباه بزنید. در نهایت هم از گاری ای که در زیر ساعت پارک قرار داره برای یک بسته آب نبات بخرید.

نکته: برای گرفتن تروفی Got to Remember لباس شان و ساعت حضور در پارک رو نگاه کنید.

03.jpg

Got to Remember!
Welcome, Norman! - Remember the time it was at the park and what Shawn was wearing

خوب این تروفی باز هم مربوط به Ethan هست. شما باید در مرحله قبلی به لباس شان و ساعت حضور در پارک دقت کرده باشید و گزینه های درست را انتخاب کنید. گزینه های مورد نظر را به ترتیب انتخاب کنید.

16h 15m
Beige Coat
Green Pants

03.jpg

Negotiator
Hassan's Shop - Persuade the Robber to leave

خوب این تروفی مربوط به اسکات هست. شما بعد از گفته و گویی که با حسن در مورد پسرش رضا می کنید و قادر به راضی کردین اون نمیشوید، در حال ترک کردن مغازه می شوید که می گویید داروی آسم می خوام و به انتهای مغازه می روید. حال یک دزد وارد مغازه می شود. شما باید جوری به سمت اون برید که شما رو ببیند و بعد شما با R1 و L1 دستتون رو بالا بگیرید و گزینه های زیر را انتخاب کنید.
Name
Calm
Affective
Help
Killer
Drop Weapon

03.jpg

VIP
Paparazzi - Leave home without being spoted by the journalists

این تروفی مربوط به Ethan می شود و شما باید خونه را به نحوی ترک کنید که خبرنگارها شما رو نبینند. برای این کار کافیست از در پشتی خانه بیرون بروید و در آخر از روی دیوار همسایه به اون ور بپرید و به سمت ماشین خودتون برید.

03.jpg

Agoraphobia
Lexington Station - Knock down at least 50 passers-by

این تروفی هم مربوط به Ethan هست زمانی که شما وارد ایستگاه Lexington شدین دچاره حمله می شوید. بعد از آن همه آدم به صورت خشک شده در رو به روی شما قرار میگیرن. شما باید خیلی سریع به پشت خودتون برگردین و به قسمت شلوغ بروید و باعث انداخت 50 نفر شوید که کار خیلی سختی نیست.

03.jpg

Lucky Locker
Lexington Station - Find the correct locker on first try

این تروفی هم مربوط به Ethan هست و باید صندوقی که Origami Killer برای شما گذاشته رو در اولین انتخاب به دست بیارید. برای این کار بعد از ورود به راه رو صندوق ها ابتدای به سمت چپ بپیچید و بعد از اتمام ردیف وارد شده به سمت راست بپیچید و تا انتها پیش برین. سپس در سمت راست شما 2 صندوق برای انتخاب هست. بالای رو انتخاب کنید.

03.jpg

Blunder
Nathaniel - Shoot Nathaniel

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. برای گرفتن آن باید بعد از بازرسی خانه یکی از مظنونین به قتل با وی رو به رو شوید. بعد از یک سری حرف و مکالمه اون عصبانی می شود و تفنگ خود را به روی همکار شما می کشد شما باید او را با گلوله و تفنگ خود بکشید.

03.jpg

Self Control
Nathaniel - Do not shoot Nathaniel

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. برای گرفتن آن باید بعد از بازرسی خانه یکی از مظنونین به قتل با وی رو به رو شوید. بعد از یک سری حرف و مکالمه اون عصبانی می شود و تفنگ خود را به روی همکار شما می کشد شما باید او را راضی کنید تا تفنگ خود رو زمین بزاره تا همکار شما به او دست بند بزند. راه زیر را دنبال کنید و گزینه ها را انتخاب کنید.

03.jpg

Baby Master
Suicide Baby - Make no mistakes taking care of the baby
این تروفی هم مربوط به اسکات هست. شما باید در مرحله که یکی از مادرانی که بچه خود رو توسط Origami Killer از دست داده نجات دهید. بعد از این کار او از شما می خواهد که بچه او رو ساکت کنید. شما باید به سمت او بروید که در کالسکه هست و ابتدا پوشک او را عوض کنید و سپس به اشپزخانه رفته و شیر او را گرم کنید و به امیلی بدهید تا بخورد و در نهایت هم امیلی را بخوابانید.

17.jpg

Kamikaze
The Bear - take the best route on the highway

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. شما باید مسیر زیر را دنبال کنید تا بهترین شکل Task 1 را انجام داده باشید.

1- چی یا راست
2- راست
3- چپ
4- چپ در زمان رسیدن به مانع
5- راست
6- راست
7- راست زمان رسیدن به عوارضی
8- راست
9- چپ یا راست


17.jpg

Good Driver
The Bear - Complete the Bear Trial successfully

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. در واقع این اولین Task هست که باید انجام بدین و انجام اون هم اجباری است و هیچ جوری نمی تونید ازش طفره برید. باید مسیری رو به طول 5 مایل خلاف جهت ترافیک بزرگراه برید. در نهایت هم باید از داخل GPS مود چیپ مربوطه رو پیدا کنید و داخل موبایل بزنید تا اعداد و حروفی از جای مربوط به شان مشخص بشه براتون.

03.jpg

Cat & Mouse
Covered Market - Beat Korda in the cold storage

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما باید فردی به نام Korda که یکی دیگر از مظنون قتل هست رو تعقیب کنید تا در نهایت به داخل Cold Storage یا همون سردخانه برسید و در اونجا این فرد رو شکست دهید و بعد از بیهوش کردن بهش دست بند بزنید و روانه اداره پلیس بکنید.

03.jpg

Tought Guy
Krame's Party - Defeat Gordi's bodyguards

این تروفی هم مربوط به اسکات هست. شما برای ادامه تحقیقات خود به نزد شخصی به نام Gordi می روید که پدر بسیار با نفوذ و ثروتمندی دارد. شما از او بازجویی می کنید ولی او حرفی به شما نمی زند و در نهایت محافظ های شخصی خودش رو به سمت شما می فرستد و شما هم باید اون ها رو شکست بدین.

21.jpg

Coward!
The Butterfly - Give up or fail the Butterfly Trial

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. شما باید در Task 2 که به نام پروانه نام گذاری شده فرار کنید و یا شکست بخورید. برای این کار تنها کافیست به انتهای مسیر برسید و بعد از مشاهده دستگاه های برقی از در کنار آن فرار کنید و یا اینکه بعد از برخورد به دستگاه های برقی از شدت درد فرار کنید و مرحله رو با موفقیت به پایان نرسانید.

21.jpg

Electrified
The Butterfly - Complete the Butterfly Trial successfully

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. و برعکس تروفی قبلی در Task پروانه شما باید کار خود را با موفقیت به پایان برسانید. برای این کار کافیست مسیرهایی را انتخاب کنید که دارای برق آبی الکتریسیته نمی باشد تا زدن دکمه ها را برای شما راحت کند وگرنه مجبورید با دماغ یا زبان خودتون دکمه ها رو فشار بدین:biggrin1:

03.jpg

Good Cop
Shrink and Punches - Stop Blake from hiting Durpe

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما به همراه همکار خود به نزد روان پزشک Ethan می روید و از او بازجویی می کنید ولی اون حاظر به حرف زدن نمی شود و می خواهد با پلیس تماس بگیرد و در همین حال همکار شما عصبانی می شود و شروع به کتک زدن اون می کند. شما باید جلوی کار او را بگیرید و مانع این کار شوید.

03.jpg

Bad Cop
Shrink and Punches - Do not stop Blake from hiting Durpe

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما به همراه همکار خود به نزد روان پزشک Ethan می روید و از او بازجویی می کنید ولی اون حاظر به حرف زدن نمی شود و می خواهد با پلیس تماس بگیرد و در همین حال همکار شما عصبانی می شود و شروع به کتک زدن اون می کند. شما نباید جلوی کار او را بگیرید و به او اجازه دهید که کار خود را ادامه دهد.

25.jpg

Gold Finger
The Lizard: Cut off yout finger using axe, knife or pliers & disinfect or cauterize the wound

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. یکی از با احساس ترین صحنه های بازی هست که تا اعماق وجودتون احساسش می کنید. شما باید در این مرحله ابتدا بعد از ورود به اتاق و گوش کردن به اون دستگاه سخن گو یکی از انگشتان خودتون رو قطع بکنید. برای این کار در این تروفی باید از تبر یا چاقو و یا انبر استفاده کنید. تبر دقیقا پشت سر شما و در کنار در حمام است. آن رو بردارید و روی میز بزارید. سپس به حمام بروید و در بالای آن را باز کنید. داروی ضدعفونی را بردارید. حال به پای میز بروید و انگشت خود را قطع کنید و بعد از آن انگشت خود را ضد عفونی کنید. البته این کار به وسیله کپسول گاز که داغ هست هم می توانید انجام بدهید.

25.jpg

Butcher
The Lizard - Cut your finger using saw or scissors

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. یکی از با احساس ترین صحنه های بازی هست که تا اعماق وجودتون احساسش می کنید. شما باید در این مرحله ابتدا بعد از ورود به اتاق و گوش کردن به اون دستگاه سخن گو یکی از انگشتان خودتون رو قطع بکنید. برای این کار در این تروفی باید از اره یا قیچی استفاده کنید. اره دقیقا سمت راست میز هست و قیچی هم در داخل حمام و توی دستشویی قرار دارد(منظور محلی است که دست خود را می شویید). سپس انگشت خود را قطع کنید.

25.jpg

Fugitive
Fugitive - Manage to escape Blake in the subway station

این تروفی هم مربوط به مدیسون هست. شما باید کاری کنید که از دست پلیس فرار کنید. ابتدا باید تخته های کنار Ethan را بکنید. سپس بعد از انجام این کار صندوق قدیمی را به زیر پنجره بیارید و به روی آن بروید و پنجره را باز کنید و با Ethan فرار کنید. حال پلیس متوجه شما می شود و شما را تعقیب می کند. باید به ایستگاه مترو بروید و بعد از ورود به محل متروها از روی ریل سمت چپ خود عبور کنید و سوار مترو شوید و فرار کنید.

25.jpg

Hands Up!
Fugitive or On the Loose - Get arrested by Blake

این تروفی هم مربوط به مدیسون و هم Ethen هست. شما باید کاری کنید که پلیس شما را بگیرد. کافیست که هیچ کاری نکنید تا آنها بیایند. این کار را می توانید در مرحله Fugitive به وسیله مدیسون بکنید که البته خودش قایم میشود و فقط Ethan دست گیر می شود و یا در مرحله Loose به وسیله Ethan انجام دهید و دست گیر شوید.

03.jpg

Ludwig Von
Jayden Blues - Play the piano without a wrong note

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما باید تمامی نت های پیانویی که برای شما قرار داده می شود را به درست بنوازید. کار بسیار راحتی است.

03.jpg

Detox
Jayden Blues - Resist Triptocaine

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما در اتاق خود دچار حمله می شوید و باید در مقابل مصرف دارو خود داری کنید. در اتاق به سمت حمام بروید و ابتدا به صورت خود آب بزنید و سپس به زیر دوش بروید.

03.jpg

Wise guy
Under arrest- Switch the camera off in the surveillance room before saving Ethan

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما باید در مرحله ای که Ethan بازداشت شده به او کمک کنید تا از اینجا خارج شود. برای این کار بعد از اینکه در اتاق بازجویی از او سوالاتی رو به دلخواه پرسیدین با بلیک درگیر شوید و سپس از اتاق خارج شوید. بعد از انجام دادن کارهایی در اتاق خود دوباره برگردین و این بار ابتدا به اتاق مجاور بازجویی بروید و دوربین فیلم برداری را خاموش کنید. بعد از ان لباسی رو که در ان اتاق هست بردارید و به داخل اتاق پیش Ethan بروید. سپس کلید دست بندهای Ethan را از میز رو به رویی بلیک برداشته و به Ethan کمک کنید تا فرار کند.

32.jpg

I'm a Killer!
The Shark - Kill the Drug Dealer

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. در Task شماره 4 از شما خواسته می شود که به آدرسی بروید و یکی را بکشید. شما پس از رسیدن به آن مکان متوجه می شوید که خانه یک فردی که توزیع کننده مواد مخدر هست رسیده اید. بعد از یک مبارزه نفس گیر شما به اتاق دختر بچه این فرد می رسید و باید او را بکشید و یا او را ببخشید. در این تروفی شما باید او را بکشید.

32.jpg

I'm no a Killer!
The Shark - Do not kill the Drug Dealer

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. در Task شماره 4 از شما خواسته می شود که به آدرسی بروید و یکی را بکشید. شما پس از رسیدن به آن مکان متوجه می شوید که خانه یک فردی که توزیع کننده مواد مخدر هست رسیده اید. بعد از یک مبارزه نفس گیر شما به اتاق دختر بچه این فرد می رسید و باید او را بکشید و یا او را ببخشید. در این تروفی شما باید او را ببخشید.

03.jpg

Smart Girl
The Doc - Do not drink the Doc's beverage

این تروفی هم مربوط به مدیسون هست. شما توسط یکی از دوست های خود به نام سم اطلاعاتی در مورد این شخص دریافت می کنید و ایشون هم یک توزیع کننده مواد و همین طور اجاره دهنده آپارتمان های متروکه است. شما به پیش او می روید که مثلا ازش مواد بخرید ولی در اصل برای سوال در مورد اینکه اون خونه ای که Ethan انگشتش رو قطع کرده به کی داده سوال می کنید. به شما یک نوشیدنی تعارف می کنه که نباید از آن بخورید. و در نهایت هم بعد از این که شما را تنها گذاشت به اتاق سمت چپ بروید و از پاتختی سمت چپ تخت کارت ورود با کلاب شبانه را بردارید.(ادامه در تروفی بعد)

03.jpg

Queen of Ropes
The Doc - Escape before the doc returns

این تروفی هم مربوط به مدیسون هست. بعد از انجام کارهای تروفی قبلی شما می باید از اتاق خارج شوید و به سمت راه رو بروید تا دکتر با یک وسیله ای به سر شما بزند و شما رو بیهوش کند. حال دکتر شما رو به یک تحت بسته و می خواهد شکنجه دهد ولی زنگ در به صدا در می آید شما باید در این فرصت خود را رها کنید و سپس با او مبارزه کنید و از دست دکتر فرار کنید.

03.jpg

Goodbye mad Jack
Mad Jack - Survive the fight against Mad Jack

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما ابتدا به محلی که جک در آن جا کار می کند می روید. مکانی که ماشین های از رده خارج شده را اوراق می کند. شما ابتدا با او صحبت می کنید ولی او راضی نمی شود که به شما اطلاعتی در مورد ماشین Origami Killer بدهد. حال شما باید عینک خود را بزنید و محیط را به صورت کامل بررسی کنید تا به انتهای پارکینگ برسید بعد از اتمام کار عینک را بردارید. به عقب برگردید که ناگهان جک می آید و شما مجبور به زد و خورد می شوید. حالا باید مبارزه را آن قدر ادامه بدهید تا زمانی فرا برسد که شما یا باید دارو مصرف کنید یا مقاومت کنید. من مقاومت کردم(پس اون راه رو نمی دونم چی میشه و توضیحی براش ندارم) و سپس بیهوش شدم و در ماشینم بهوش اومدم. سریع باید تفنگ رو از توی دشبورد ماشین بردارید و با اون دست بند خود را باز کنید. حال بعد از پرتاب ماشین به چرخ دنده ها باید از داخل آن فرار کنید و در نهایت جک رو در مبارزه شکست دهید.

03.jpg

The Chef
Eureka - Prepare a good omelet on time

این تروفی هم مربوط به اسکات هست. شما بعد از ورود به خانه و گفت و گو با لوران باید بروید برای او املت درست کنید و او هم به حمام می رود. کافیست که تخم مرغ ها را از یخچال بردارید و به داخل ظرف بریزید و آن را 3 بار هم بزنید و زیرش رو هم روشن کرده باشید و سپس در یک بشقاب آن را بکشید و بعد از امدن لوران او از املت شما تعریف می کند.

38.jpg

I'm not Scared!
Twins - Follow your brother without making any mistakes

این تروفی مربوط به کودکی اسکات هست. شما کار خاصی را نباید انجام دهید که نیاز به توضیح داشته باشه. فقط باید تمام کارهایی که با برادر اسکات انجام می دهید را به درستی انجام بدین و هیچگاه QTE ها قرمز نشود.

03.jpg

Pride Saved
Sexy Girl - Take off no more than one item of clothing during the strip-tease

این تروفی هم مربوط به مدیسون هست. شما بعد از ورود به Night Club ابتدا باید درخواست کنید تا پیش اون شخص مورد نظر برید. ولی اجازه کار به شما داده نمیشه. بعد از این کار به سمت دست شویی بروید و در اون جا کارهایی که لازم است را انجام دهید تا به یک Hot Girl تبدیل شوید و سپس به روی یکی از سکو های اجرای حرکت رفته و کار خود را شروع کنید. سپس از شما خواسته میشه که پیش رئیس بروید. حالا شما او را به یک مکان خصوصی تر برای کارهای بهتر دعوت می کنید و او هم قبول می کند. بعد از ورود به اتاق خصوصی شما ابتدا کمی طفره می روید و او به روی شما تفنگ می کشد. بعد تنها شما باید یکی از لباس ها خود را در آورد و بعد از با یک حرکت هوشمندانه لامپ پشت سر خود را با رقص بردارید و به سر او بکوبید. بعد از ان هم کافیست از او باز جویی کنید و بعد هم از این مکان خارج شوید.

03.jpg

Unforgivable
On the Loose - Do not forgive madison

این تروفی هم مربوط به Ethan و مدیسون هست. شما بعد از کشتن آن فرد مواد فروش به متل بر می گردید و مدیسون هم بر می گردد و باهم ابتدا به کمی گفت و گو می پردازید و سپس مشلوغ کارهای شخصی تری می شوید و روند کار را ادامه دهید تا زمانی که شما از خواب در کنار مدیسون بیدار شوید. سپس دست های خود را به آرمی از زیر تن او بیرون بکشید و لباس خود را بپوشید. حال تنها کاری که کافی است انجام بدهید این است که به سمت کاپشن مدیسون بروید و آن را بردارید. سپس یک موبایل و دفترچه یادداشت از ان بیرون میافته که شما متوج می شوید مدیسون یک خبرنگار هست. حال لحظه ای فرا می رسد که شما یا باید او را ببخشید و یا از او دوری کنید. برای این تروفی کافیست که از او دوری کنید.

03.jpg

Lover Boy
On the Loose - Forive Madison

این تروفی هم مربوط به Ethan و مدیسون هست. شما بعد از کشتن آن فرد مواد فروش به متل بر می گردید و مدیسون هم بر می گردد و باهم ابتدا به کمی گفت و گو می پردازید و سپس مشلوغ کارهای شخصی تری می شوید و روند کار را ادامه دهید تا زمانی که شما از خواب در کنار مدیسون بیدار شوید. سپس دست های خود را به آرمی از زیر تن او بیرون بکشید و لباس خود را بپوشید. حال تنها کاری که کافی است انجام بدهید این است که به سمت کاپشن مدیسون بروید و آن را بردارید. سپس یک موبایل و دفترچه یادداشت از ان بیرون میافته که شما متوج می شوید مدیسون یک خبرنگار هست. حال لحظه ای فرا می رسد که شما یا باید او را ببخشید و یا از او دوری کنید. برای این تروفی کافیست که او را ببخشید.

03.jpg

Escape Master
On the Loose - Escape the police at the motel

این تروفی هم مربوط به Ethan و مدیسون هست. شما برای خرید از اتاق خارج می شوید و به پایین می روید. حال می بینید که پلیس به دنبال Ethan امده است. شما باید به محلی که اتاق ها رو کرایه کردید بروید و از انجا به اتاق Ethan زنگ بزنید. در این جا شماره اتاق از شما پرسیده می شود که شماره 207 را وارد کنید. حال تنها کاری که باید بکنید این که دکمه ها را به درستی بزنید و از دست پلیس فرار کنید و در انتها زمانی که پلیس شما را محاصره کرد خود را از پشت بام پرت کنید پایین و فرار کنید.

03.jpg

Swimming Instructor
Trapped - Save Lauren underwater

این تروفی هم مربوط به اسکات هست. شما بعد از یک هواخوری به خانه برمی گردید(که در اصل دوستانی که بازی رو تموم کردن می دونند که چون اسکات قاتل بوده به Night Club رفته بود در این فاصله و مظنون پلیس را کشته بود و بعد هم از دست نورمن فرار کرد و به منزل خود برگشت). حال شما متوجه می شوید که پدر Gordi امده است که مانع تحقیقات شما بشود. حال او شما و لورن را در داخل ماشین شما حبس می کند و به اعماق یک دریاچه میندازد. شما اولین کاری که باید بکنید این هست که طناب دور دست خود را باز کنید. بعد از باز کردن طناب به وسیله فندک یا شیشه شما باید دست های لورن رو هم باز کنید و شیشه سمت لورن را شکسته و از آنجا فرار کنید و به سطح دریاچه برگردین.

03.jpg

Invincible Scott
Face to Face - Do not get shot in Kramer's vills

این تروفی هم مربوط به اسکات هست. شما برای انتقام از پدر Gordi به منزل شخصی او می روید. ابتدا باید با ماشین به سالنی که میز بیلیارد در آن هست وارد شوید سپس باید تمام افراد رو بدون اینکه حتی یک گلوله به شما اصابت بکند از بین ببرید. کار راحتی هست فقط تنها قسمتی که ممکن است اشتباه بکنید آخر داستان هست و یادتان باشد که آخرین نفر L1 هست چون من خودم دفعه اول فقط از این یک نفر تیر خوردم ولی دفعه بعدی حواسم جمع بود.(ادامه داستان در تروفی بعد)

03.jpg

Kind Hearted
Face to Face - Give Kramer his medicine

این تروفی هم مربوط به اسکات هست. خوب بعد از تمام کردن تروفی قبلی شما به پیش پدر Gordi می روید و ابتدا با او درگرید می شوید و سپس او توضیح می دهد که مرگ نفر آخر کار پسرش بوده چون که کمی تفریح می خواسته و دوست داشته شبیه Origami Killer بشه و نا خواسته اون پسر کشته شد. بعد از اون هم شما از اتاق می خواهید خارج شوید که او به شما می گوید خوب کسی دلش برای اون پسری که مرد تنگ نمیشه و اسکات هم به او بد و بیرا می گوید و می خواهد از در بیرون برود که قلب کرامر درد می گیرد. حال شما باید قرص های او را به او بدهید تا نجات پیدا کند.

46.jpg

Sacrifice
The Rat - Drink the poison

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. این آخرین و Task 5 هست که شما باید انجام بدهید. از شما خواسته می شود که آیا مایل هستید که برای نجات جان فرزند خود، خود را قربانی کنید یا نه؟ در رو به روی شما یک ساعت مچی و یک شیشه سم قرار دارد. شما تنها بعد از خوردن سم 60 دقیقه وقت دارید که فرزند خود را پیدا کنید و بعد از آن خواهید مرد. پس برای گرفتن این تروفی کافیست سم را خورده و ساعت رو ببندید و آخرین قسمت آدرس را پیدا کنید و به سمت فرزند خود بروید تا او را پیدا کنید.

46.jpg

Clever Dad
The Rat - Work out where Shaun is held

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. این آخرین و Task 5 هست که شما باید انجام بدهید. از شما خواسته می شود که آیا مایل هستید که برای نجات جان فرزند خود، خود را قربانی کنید یا نه؟ در رو به روی شما یک ساعت مچی و یک شیشه سم قرار دارد. شما تنها بعد از خوردن سم 60 دقیقه وقت دارید که فرزند خود را پیدا کنید و بعد از آن خواهید مرد. پس برای گرفتن این تروفی کافیست سم را نخورید و اتاق را ترک کنید. حال شما خود را در ماشین Ethan که یک تاکسی دزدی هست پیدا می کنید. شما باید به کمک یک تکه کاغذ و موبایل و GPS خود جای شان پسر Ethan را حدس بزنید. خیلی راحت کافیست شما فقط تمام حالت ها را چک کنید و سپس اگر درست به خاطر بیارم نقطه وسط را انتخاب کنید و به انجا بروید.

03.jpg

Cold as Ice
Killer's Place - Survive the explosion by hiding in the fridge

این تروفی هم مربوط به مدیسون هست. خوب مادر جان شپرد(برادر اسکات شلبی) توسط مدیسون به یاد می آورد که نام پسر دیگرش چه بوده است. حال مدیسون به خانه اسکات می رود و متوجه می شود که اسکات تمام مدت به این دلیل به از خانواده قربانیان تحقیقات می کرده تا مدارک به جا گذاشته را جمع کند. حال تمام آن ها را آتش زده است. مدیسون یک کمد مخفی در داخل اتاق اسکات پیدا می کند ولی زمانی که جای شان را پیدا می کند و می خواهد از آن جا حارج شود اسکات سر می رسد و مانع این کار می شود و او را در اتاق حبس و خانه را آتش می زند. حال شما باید به دیوار رو به روی کاپیوتر ضربه وارد کنید تا آن را شکسته و به حمام اتاق خواب اسکات وارد شوید. بعد از آن هم باید از آتش فرار کنید و راه خود را تاجایی ادامه دهید که تصویر به دو قسمت تقسیم می شود و یک گاز را نشان می دهد که هر لحظه امکان دارد منفجر شود. شما باید سریعا به آشپرخانه بروید و در را ببندید و سپس به داخل یخچال بروید. بعد از آن هم کافی است که یا به Ethan و یا نورمن مکان شان را بگویید. البته می توانید این کار را نکنید.

03.jpg

Simple Mind
The Old Warehouse - Save the Origami Killer before he fails, with Jayden or Madison.

خوب در قسمت پایانی بازی شما ابتدا کنترل Ethan را دارید و به دنبال شان می گردید. بعد از پیدا کردن شان، اسکات از پشت سر به شما نزدیک می شود و می گوید که من مدت ها دنبال همچین شخصی بودم تا همچین از خود گذشتی نشان دهد و بچه خود را نجات دهد کاری که پدر من در حق برادرم نکرد. بعد به او می گوید تنها کاری که باید بکنی این است که شان رونجات دهید در این لحظه Ethan بر می گردد و بعد از آن اسکات می خواهد به او شلیک کند که نورمن سر می رسد و مانع این کار می شود و به تعقیب اسکات به پشت بام می رود. در این حین شما باید کارهای مربوط به طروفی Save Shaun را انجام دهید. حال کنترل نورمن در اختیار شما هست. شما باید در طی یک مبارزه نفس گیر در این قسمت کار خود را با اسکات ادامه دهید و فقط دکمه های مورد نظر را بزنید. سپس کنترل مدیسون به شما داده می شود و او به همکار نورمن(بلیک) صحبت می کند و می گوید که مدارکی دارد که بی گناهی Ethan را ثابت می کند ولی او به حرف مدیسون گوش نمی دهد و او هم بعد انجام حرکاتی با موتور خود به داخل کارخانه می رود و به Ethan خبر می دهد که با شان از این مکان خارج شود وگرنه پلیس به او تیر اندازی می کند. در همین حین مبارزه اسکات و نورمن همچنان ادامه دارد. شما باید مبارزه را تا جایی ادامه بدهید که اسکات در حال سقوط به داخل غلتک های فلزی تیغه دار است. در این لحظه او را نجات دهید و بعد از آن هم کافیست که به مبارزه ادامه دهید تا اسکات بمیرد و به داخل غلطک ها پرت شود.

03.jpg

So Close...
The Old Warehouse - Reach the end with all characters... and fail

خوب برای گرفتن این تروفی شما تنها کاری که باید بکنید این است که مثل بالا عمل کنید ولی در قسمتهایی باید تفاوت هایی را به وجود آورید که در زیر به آن اشاره می کنم.

1-Ethan به وسیله پلیس کشته شود.
2- مدیسون به وسیله پلیس دستگیر شود.
3- نورمن به وسیله اسکات کشته شود.
4- اسکات فرار کند.

نکته: البته ممکن است راه های دیگری هم وجود داشته باشد که اگر پیدا کردم در اختیار شما قرار خواهم داد.

03.jpg

HEAVY RAIN Hero
Finish HEAVY RAIN

بازی Heavy Rain را با موفقیت به پایان برسانید. نوع پایان و یا نحوه آن هیچ تاثیری در گرفتن این Trophy ندارد. کافیست بازی را تمام کنید. توضیح خاصی ندارد.

54.jpg

Four Heroes
Complete the story with four characters alive

این تروفی هم مربوط به Ethan و مدیسون و نورمن و شان هست. شما باید بازی را طوری تمام کنید که این 4 شخصیت زنده بمانند. شما اگر تا به حال طبق این Guide پیش رفته باشید حتما این تروفی را در آخر بازی خواهید گرفت. فقط حتما باید در نبرد پایانی اسکات و نورمن شما پیروز شوید و مدیسون هم زمانی که پیش پلیس ها است به کشتن ندهید.

53.jpg

Trial Master
Succeeded in all Ethan's trials

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. اگر شما طبق Guide من پیش رفته باشید و تمام Trial یا Taskهای Ethan رو به درستی انجام داده باشید این Trophy دقیقا بعد از Rat Trial به شما داده می شود و زمانی که شما سم را بخورید در لودینگ به شما اولین Trophyنقره ای داده می شود.

54.jpg

Nerd
Find all clues using ARI (Crime scene + Mad Jack + Fish tank) and find the Origami Killer

این تروفی هم مربوط به نورمن هست. شما باید تمام مدارک را به دست آورید و خود نورمن به صورت مستقیم مکان قاتل را پیدا کند نه با کمک مدیسون. این طولانی ترین تروفی بازی بعد از دیدن تمام پایان ها است. شما باید در 3 محلی که بازرسی انجام دهید تمام مدارکی قابل تحلیل توسط ARI (عینک نورمن) هست را پیدا کنید. اگر تمام مدارک را پیدا کنید خود او بعد از آخرین آنالیز متوجه می شود که در منطقه محدود شده ای که پیدا کرده فقط یک پلیس وجود دارد که اون هم کسی نیست جز اسکات شلبی.

54.jpg

Saved the Kid
Save Shaun

این تروفی هم مربوط به Ethan هست. شما کافیست که تنها جان شان را نجات دهید. برای
این کار بسته به روند شما در طول بازی ممکن است نورمن در لحظه شلیک به شما مانع اسکات شود و شما فرصت کافی برای نجات شان را داشته باشید. شما ابتدا سعی می کنید با دست محفظه را باز کنید ولی خیلی زود متوجه می شوید که امکان ندارد موفق شوید. سپس به پشت سر خود بروید و یک دیلم(میله) را برداشته و به محل قفل انداخته و آن را بشکنید. بعد از آن هم تنها کاری که لازم است بکنید این است که شان را از آب بگیرید و به او کمک های امدادی برسانید که شامل ماساژ قلب و تنفس دهان به دهان می باشد که بعد از انجام دو سری این کارها اون به زندگی بر می گردد.

56.jpg

Perfect Crime
Clean Manfred's shop of evidence + Let Lauren, Hassan and Kramer die + Kill Madison and Jayden

این یک تروفی کلی هست. نحوه کار به این صورت است که شما می توانید بازی را از اول شروع کنید و یا از مغازه حسن شروع به بازی کردن بکنید. کارهایی که گفته می شود را به ترتیب انجام دهید.

1- در مرحله ای که با اسکات به مغازه حسن می روید به او کمک نکنید و بگذارید که دزدی که به مغازه آمده او را بکشد.
2- در مرحله ای که با اسکات و لوران به مغازه Manfred می روید بعد از به قتل رسیدن او تمام اثر انگشت ها را پاک کنید که شامل 2 تلفن، درب ورودی، ذره بین، شیشه مشروب، لیوان ها و جعبه موسیقی که لوران به آن دست زده بود.
3- در قسمت بعدی شما باید در مرحله ای که به وسیله افراد Kramer به داخل آب پرت شده اید خود را نجات دهید و بگذارید که لوران بمیرد و به او کمک نکنید.
4- در این بخش از بازی شما به خانه Kramer می روید. بعد از کشتن تمام محافظان او شما باید قرص های او را بهش ندهید تا بمیرد.
5- شما باید در مرحله آپارتمان که با مدیسون می روید بگذارید که او بمیرد و یا اینکه در مرحله آخر باعث کشتن او بشوید.
6- در مرحله پایانی بازی شما باید با نورمن جای شان را پیدا کنید و در این مرحله باعث مردن نورمن شوید.
7- تروفی برای شما باز شد:biggrin1:


56.jpg

All Endings
See all endings

تمام پایان های بازی را ببنید که کار بسیار سختی هست چون 22 پایان متفاوت وجود دارد و برای هر یک باید کارهای خاصی را انجام بدهید.
 
آخرین ویرایش:

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
برهان دستت درد نکنه . منتظریم زود تمومش کنی. من که دوباره شروع کردم.
خواهش می کنم سالار جان:smile:
تروفياش آسونه به غير از يکيش که وقت گيره يکم
آره صدرا برای شما که از روی Guide میرین راحت هست. من جونم در اومد تا این ها رو پیدا کردم:biggrin1: هیچ سایتی رو حداقل تا دیروز پیدا نکردم که حتی یک دونه از Trophy های Secret بازی رو گذاشته باشه. البته برای دل خودم این کار رو کردم وگرنه من خیلی وقت هست بازنشست شدم.

در ضمن دوستان عزیز من تروفی ها رو جوری توضیح دادم که راهنمای قدم به قدم بازی هم هستش. ایشالا به زودی تموم میشه.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
اين تروفی زنده موندن هر 4 کارکتر بايد چجوری بگيرم؟
اسکاتم بايد زنده بمونه؟
صدرا جان توضیحاتش رو به صورت کامل نوشته بودم. می تونی اونجا مطالعه کنی. در ضمن نوشتم که چه افرادی هم باید زنده بمونند;)
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
کسی می تونه تروفی Self Control رو کامل توضیح بده ؟ ( منظورم انتخاب جمله هاست )
بله اگه یکم وایستی میشه توضیح داد. اگه این قدر مشتاق این تروفی بودی می تونی چند روز پیش قبل از اینکه کل متن ها پاک بشه بیای و سر بزنی. من همه چی رو کامل کرده بودم به جز پایان بازی ها ولی معلومه که خیلی دنبالش نبودی که بیای بگیریش. بعدش هم که نمی دونم چی شد همش پاک شد و علی آقا زحمت کشید و اینا رو تونست برام برگردونه و بقیش رو جمعه می نویسم چون الان وقتش رو ندارم. یکم صبر یا پیگیری داشته باشید.
موفق باشید
 

play3

کاربر سایت
Dec 15, 2006
368
نام
ميثم
واقعا برهان جان دستت درد نکنه بازی که محشر بود تروفیهاش هم که بسیار عالی بجا هست و اموزشی هم که تو نوشتی دست کمی از 2 نکته ای که اشاره کردم نداره واقعا کامله;)
من وقتی اموزش نوشتن تو رو میبینم واقعا حال میکنم که چقدر کامل و دقیق مینویسی حالا چه تروفی باشه چه اچیومنت در کل موفق باشی
در ضمن یه سوال توی تروفیهBaby Master من هر کار که میکنم جواب نمیگیرم مشکل کجاست؟
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
واقعا برهان جان دستت درد نکنه بازی که محشر بود تروفیهاش هم که بسیار عالی بجا هست و اموزشی هم که تو نوشتی دست کمی از 2 نکته ای که اشاره کردم نداره واقعا کامله;)
من وقتی اموزش نوشتن تو رو میبینم واقعا حال میکنم که چقدر کامل و دقیق مینویسی حالا چه تروفی باشه چه اچیومنت در کل موفق باشی
در ضمن یه سوال توی تروفیهBaby Master من هر کار که میکنم جواب نمیگیرم مشکل کجاست؟
خواهش می کنم میثم جان وظیفه است. لطف داری شما چه اینجا و چه تو بخش 360 همیشه به من لطف داشتی.
در مورد اون تروفی هم تو باید تمام این کارهایی که گفتم بدون خطا انجام بدی. یعنی اینکه دکمه ها رو درست بزنی و قرمز نشه. سخت ترین قسمت کار هم سر خواباندن بچه هستش. باید خیلی دقیق و به موقع آنالوگ ها رو رها کنی و دوباره بگیری و بزنی. بازم مشکلی بود در خدمتم.
 

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
سلام ممنون از زحماتی که کشیدی.چندتا سوال داشتم.من هر 4 تارو نجات دادم اخر بازی هم فقط اسکات مرده بود ولی این تروفی four heroes رو نگرفتم.البته لوران تو ماشین موند و مرد.بعد من شان رو هم نجات دادم ولی بازم تروفی رو نگرفتم :( یه کمکی میکنی ؟ بازم خسته نباشی
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
سلام ممنون از زحماتی که کشیدی.چندتا سوال داشتم.من هر 4 تارو نجات دادم اخر بازی هم فقط اسکات مرده بود ولی این تروفی four heroes رو نگرفتم.البته لوران تو ماشین موند و مرد.بعد من شان رو هم نجات دادم ولی بازم تروفی رو نگرفتم :( یه کمکی میکنی ؟ بازم خسته نباشی
سلام دوست عزیز. خواهش می کنم. اول از همه ببخشید جوابت دیر شد سرم یکم شلوغ بود. اما جوابت:
اینجا دو تا احتمال وجود داره. که فکر کنم این اولی که میگم درصدش بیشتر باشه.
1: شما باید لوران وینتر رو هم توی ماشین نجات بدین به همراه 3 شخصیت دیگه بازی یعنی Ethan و مدیسون و نورمن به این ترتیب با این 4 نفر بازی رو تموم کنید و زنده بمانید که در این صورت یعنی سایتی که من چند تا از تروفی ها رو از روش دیدم این رو اشتباه توضیح داده بود.

2: این تروفی دارای باگ هست مثل اولین تروفی بازی که باید با بچه های Ethan بازی کنید و نقشه بکشید و میز رو بچینید که خیلی ها تو فورم های خارجی هم نتونستند بگیرند و برای خود من هم باز نشدش.
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
دوستان فرق تروفی Kamikaze با Good Driver چیه ؟
-------------------------
برای گرفتن تروفی Gold Finger فقط باید از وسایلی که ذکر شده استفاده کرد ؟ چون من با قیچی قطع کردم و ضدعفونی هم کردم ولی تروفی نداد !!!!
 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
کسی میتونه بگه برای گرفتن تروفی Pride Saved باید چکار کرد.من همه کارها رو طبق راهنمایی میرم ولی ................:(
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
کسی میتونه بگه برای گرفتن تروفی Pride Saved باید چکار کرد.من همه کارها رو طبق راهنمایی میرم ولی ................:(

وقتی رفتید تو اتاق ، باید اون 4 تا گزینه رو برای طفره رفتن بزنی .
ولی Paco به سمتت اسلحه می کشه . بعد باید یکی لباس ها رو در بیاری و شروع به رقصیدن کنی . در این لحظه باید اون چراغ رو برداری و به سرش بزنی و ادامه ماجرا ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر