2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
دوستان ببینید وقتی به عمق قضیه نگاه میکنید این چیزا نمیتونه هیچ و پوچ باشه
وقتی این قوم میاد همچین کریستالی از جمجمه میسازه که همین الان بشر تا هزار سال دیگه نمیتونه بسازتش چه برسه به 5000 سال پیش پس علم و قدرت قوم مایا رو دسته کم نگیرید اونا 100% اون کریستال رو ساختن تا روزی در این زمان به نمایش ما دربیاد و بفهمیم که چه قدرته علمی داشتن و با دیدنش به حرفاشون ایمان بیاریم وگرنه خودشون به اعمالشون ایمان داشتن
لزومی نبود همچین کریستالی بسازن و صرفا ساختنش به دلیل این بود که انسانها در اینده ببینند و به ایین این قوم ایمان بیاورن شما در نظر بگیرین انسانهایی که اون زمان بودن اصا وحشی بودن
ولی این قوم تا این درجه علم داشته که فکر مکنم وابسته به فضایی ها بوده
شما فردای خودتون رو نمیتونید پیش بینی کنید ولی اونها خسوف و کسوف و حتی جنگ جهانی های که انجام شد رو پیش بینی کردن خب این جواب قاطع به شما که میاین این قضیه رو نقض میکنید نیست ؟؟؟؟؟؟ همیشه افرادی میخواستن از این مواضع سو استفاده کنند خب درسته حق با شماست خیلی اومدن برای خودشون تارخ اخر زمان گذاشتن و فیلم ساختن و میخوان سود های کلانی در این موارد کنن ولی دوستان این سود جویی و سو استفاده ها تو همه ی موارد هست نه فقط تو این مورد چون این مورد برای بشر خیلی مهمه برای همین سو استفاده ها و دروغ ها خیلی بزرگ دیده میشه ولی در اصل همون سو استفاده و شایعه تو موارده دیگست
خداوند انسان رو اشرف مخلوقات افریده پس شک نکنید در جهان هستی ما از همه بر تر هستیم
همینطور که دانشمندا گفتن انسان فقط از 10% مغزش استفاده کنه و 90 % بی استفاده میمونه و انسان با همون 10 % میبینید به چه پیشرفتها یی رسیده ؟؟؟؟؟ یعنی اگر ما به قدرت 100% مغزمون برسیم میدونید چه اتفاقی میوفته ؟؟؟ شما پیش خودتون میگید که فضایی ها دست داشتن و به ما یا ها کمک میکردن و پیش خودتون میپرسید چگونه فضایی ها به این قدرت رسیدن؟؟؟؟ یا اگرم دست نداشتن چگونه ما یا ها به این قدرت رسیدن جواب همون استفاده کامل از مغز موجود هست اونا به این قدرت رسیده بودن و لی ما نرسیدیم و اگر روزی به این قدرت برسیم جواب همه ی این سوال هارو میفهمیم

شرمنده زیاد شد
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
image-5B70_4B02A575.jpg


it wont end, look at the shape.. its a circle.. doesn't have a beginning or an end..
 

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
هیچ اتفاقی نمیوفته .و امیدوارم کسانی که این ها را تایید کردند و حتی کوچکترین شکی به وجود این چیز ها دارند.بعد از پایان سال 2012 خجالت بکشن و نیان اینجا بگن ما نگفتیم
 

LEVEL-up

کاربر سایت
Sep 26, 2009
86
نام
هادی
یه نکته ای هست که من درست و حسابی در موردش توضیح ندادم ان هم در باره ی طوفان های خورشیدی هستش :



تو گوگل این رو سرچ کنید.:E-BOMB یا این - بمب الکترو مغناتیسی.

امریکا بین سال هایه 1949تا1962روی نوعی بمب کار میکرد که بدون آسیب و تخریب محیط بتونه مدارهای الکتریکی والکترونیکی و دستگاهای الکتریکی دشمن رو از کار بندازه اما نتیجه ی کار چیزی بود که تصورش رو نمیکردن انها بمبی ساخته بودن که نتنها یک منطقه ی چند کیلومتری رو بلکه یک شهر چندصد کیلومتری رو میتونست تحت تاثیر خودش قرار بده بلکه میتونست یک قاره ی چند هزار کیلومتری رو از هر گونه تجهیزات الکترونیکی لخت کنه. این اختراع کمی تخیلی به نظر میرسه اما وجود داره . تاثیری مشابه به تشعشعات خورشیدی داره البته خیلی بیشتر از انی که فکر کنید از تشعشعات خورشیدی ضعیف تر هستش. و نوع امواجی که تولید میکنه هم فرق میکنه.



این بمب بعد از انفجار میتونه از فاصله چند صد کیلومتری حدف رو از کار بندازه . اصولآ اگه قصد استفاده از این بمب رو داشته باشن برای خسارت بیشتر اون رو بالای قاره یا کشور و یا شهر مورد نظر و در مورد اول و دوم خارج از جو منفجر میکنن. که هرچه دورتر باشه شعاع بیشتر و تاثیر کمتر میشه.
حالا جالب تر از همه طرز کارش هست : هنگام انفجار تشعشعاتی رو ایجاد میکنه که بر خلاف تصور عموم لوازم الکترونیکی و برقی رو فقط برای چند دقیقه و یا چند ساعت خاموش نمیکنه
333px-EMP_areas.JPG

. بعد از انفجاراطلاعات کاریه ترانزیستور ها وکلا هرگونه اطلاعتی رو از بیین میبره و بعضی هارو هم میسوزونه (که تو منبع های ایرانی مورد اول ذکر نشده)واز نو باید تمام اطلاعات نوشته بشه .و اینکه میگن برق زمین قطع میشه به همین دلیل هست. یعنی اطلاعات کاری دستگاهای کنترل کننده ژنراتور ها پاک میشه و از کار میفته یا کلا میسوزه و برق بی برق . وگرنه چرا باید 2تریلیون دلار فقط به آمریکا خسارت وارد بشه. (این مقدار 2 برابر بودجه ای هست که میتونه دنیا رو از بهران اقتصادی نجات بده)
این بمب بعد از انفجار تشعشعاتش فقط 1 پیکو طول میکشه .

***************--------------------------------------------------------------------------------******************
تنها تآثیر طوفانهای خورشیدی روی برق و وسایل برقی و مخابراتی هست. نتیجه : برق قطع میشه ===> کارخونه ها از کار می افتن و یخچالها خاموش میشن ===> کارخونه ها ضرر میکنن و مواد غذایی فاسد میشن !


برادر آریا یک سوال به جا کردن که :
<**همین نمونه 1921 مگه چقدر طول کشیده ؟**>

جایی ثبت نشده.
خورشید همین الان هم داره از این تشعشعات با دوزـه پایین تولید میکنه که فعلا مشکلی ایجاد نمیکنه اما اگه این تشعشعات شدت بگیره چه یک پیکو سانیه چه 1ماه طول بکشه برای حداقل 10 سال پیشرفته ترین کشور ها رو فلج میکنه با تشکر
:biggrin1:

کارخونه ها -ضرر نمیکن نابود میشن :biggrin1:

ناسا گفته احتمالا---یعنی نه خیلی نره نه خیلی ماده.--چون خورشید330هزار برابرزمین ـه ویک ستاره هستش --- و نمیشه به طور دقیق پیشبینی کرد چه اتفاقی ممکنه3 سال دیگه تو این ستاره بیفته. شاید بعدها نظرش عوض شد.!
+
+
+
+
+

مخلص همگی.
.
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
"میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند."
حتما به یک پزشک مراجعه کن ، خطای دید داری:smile:
بر فرض که اصلاً برق بر اثر طوفان خورشیدی قطع بشه، مگه میخواد 100 سال طول بکشه که همه از گرسنگی بمیرن؟
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
یک سیاره بعد از 10 میلیارد سال گذشت از عمر یک مجموعه کهکشان پدید میاد، در این سیاره عناصری هستن که میتونن یک لیوینگ ارگانیسم بسازن، و میسازن، و اشتباها بعد از 2.9 میلیارد سال هومو سپینها پدید میان، و این سیاره رو به گند میکشن. ول کنید بابا.
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
هیچ اتفاقی نمیوفته .و امیدوارم کسانی که این ها را تایید کردند و حتی کوچکترین شکی به وجود این چیز ها دارند.بعد از پایان سال 2012 خجالت بکشن و نیان اینجا بگن ما نگفتیم
دوست عزیز تا حالا هزاران بار بنا به پیش گویی های مختلف گفتن پایان دنیا تو فلان سال اتفاق میوفته ولی هیچ کدومشون به اندازه ی پیش گویی مایاها قوی نبوده .
نوستر آداموس هم پایان 3797 میلادی پیش بینی قبول کرده ولی من به هیچ وجه این پیش بینیش رو قبول ندارم چرا؟چون که نوستر آداموس حقه بازی بیش نبود و برای شارل نهم عمر نود ساله پیش بینی کرده بود در حالیکه شارل نهم در 24 سالگی مرد !!!
کتاب پیش گوییش هم طوری نوشته که ازش بشه هزار تا تفسیر کرد ، بخاطر همین من اصلا" قبولش ندارم .
الان بخاطر دلایل کاملا" علمی که گفتم به پیش بینی مایاها اعتقاد دارم وگرنه بیمار که نیستم بیام این حرفها رو بزنم !
اگه 2012 اتفاقی هم نیوفته خجالت نمی کشم بخاطر اینکه می دونم چون این نظریه رو نتونستم از لحاظ عقلی رد کنم قبول کردم ، نه اینکه رو هوا قبولش کرده باشم .
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
ژول ورن یک قرن و هربرت جورج ولز 50 سال پیش از اینکه رفتن انسان به ماه ، دست پیدا کردن انسان به ماه رو پیش بینی کرده بودند...ولی تو کتابهاشون یکی وسیله ای که انسان باهاش به ماه سفر می کنه رو بالون پیش بینی کرده بود و اون یکی دستگاهی عجیب غریب و با مساحت بزرگ اونم فقط در فاصله یکی یک قرن و دیگری نیم قرن قبل از رفتن انسان به ماه!

احیانا مایا هم رفتن انسان به ماه رو پیش‌بینی کرده بوده؟
 

Wakashizuma

مدیر سابق
کاربر سایت
Oct 10, 2005
878
نام
Ashkan
بعضی دوستان که اینجا خرافاتی تشریف دارن بیشتر از این به سلول های مغزشون فشار نیارن و به جای اینکه بشیین اینجا پست بدن برن توی کار فال گیری و رمالی چون بیشتر بهشون میاد . در ضمن مشغول کندن غاری چیزی هم بشین که 2012 برین توی پنهان شین!

بعضی حرف ها به قدری مسخره و عقب موندن که به درد مطرح شدن توی مکتب میخورن
در مورد از بین رفتن ادم و زمین و اینام که تا الان 1000 دفعه تاریخ تعیین شده اخریش هم حدودای سال 2000 بود :laughing:
moving on.........................
 

alimami

کاربر سایت
Feb 13, 2008
3,028
نام
علی
آره 2000 رو خوب یادمه...
بیشتر از اینکه کی خرافاتیه کی نیست باید بگردی ریشه قضیه رو پیدا کنی که چرا اینا یه همچنی مساله ای رو باب کردن و بعضی ها هم خیلی راحت قبول می کننش؟؟
لااقل می گفتن 20-- خورده ای یه چیزی... 2012 واقعا تو کت آم نمیره...
 

RichesUNique

کاربر سایت
Jun 28, 2008
1,088
بسه دیگه بابا ترکیدیم از خنده.این حرفا چیه مثل اینکه شما این چرتو پر تا رو باور کردین.من اگه صد سال حرفای یه قوم عقب مونده رو باور کنم.بسه بابا زندگی تونو بکنین.


xbox360
 

angle

کاربر سایت
Mar 4, 2007
170
نام
فرشید
با سلام خدمت دوستان واقعا بحث جالبیه امییدوارم هر از گاهی کنار بحث بازی بحثای اینطوری هم ببینیم
ولی چیزی که خیلی خودشو نشون میده جون دوستیه افراده
برادران بیخیال وقتی ما نمیدونیم فردا هستیم یا نه شما غم 3 سال بعد و می خورین
در کل باز هم از همه دوستان که در این بحث شرکت کردن متشکرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر