Hamzeh_Yz

کاربر سایت
Jan 28, 2013
560
نام
حمزه
شیملس هم که رو به فناس.بازیگر فیونا هم رفتنی شد و گفته فصل آخرشه!
اینم باید مثل بیگ بنگ تموم کنن.مستر روبات هم به موقع تموم شد.

اره الان دیدم خبرو . اگر فیونا بره تمومه دیگه ولی انگار خبری از تموم شدن سریال تو این فصل نیست .
 

L.o.s

کاربر سایت
Oct 4, 2011
796
نام
مسعود
دوستان سریال Mindhunter به کارگردانی David Fincher چطوره؟
لطف کنید بدون اسپویل یه توضیحی در موردش بدید ممنون میشم.
اگه روانشانسی و دلیل انجام جرم و جنایت علاقه داری
نگاه گن.
خط داستانیش تاریخچه‌ی به وجود اومدن یه یونیت تازه رو نشون میده.تمرکز فصل اول بیشتر رو روابط کارکترا و مصاحبه با مجرمین هست.
البته یه داستان کلی درباره‌ی قاتل زنجیره‌ای داره هم داره.
کلا سریال پر دیالوگیه.
 
  • Like
Reactions: B!G_BosS

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,502
نام
سپهر
153578823839590751-750x500.jpg

درطی مصاحبه ی رابین رایت (Robin Wright) با خبرگزاری (Net-A-Porter)، اعلام کرد که پس از اخراج کوین اسپیسی از مجموعه «خانه پوشالی» (House Of Cards)، نتفلیکس تصمیم داشت که مجموعه را پس از پنج فصل کنسل کند.

همان طور که گزارش شده بود، این سریال درام سیاسی که سال گذشته، ستاره سریال یعنی «کوین اسپیسی» (Kevin Spacey) به دلیل رسوایی غیراخلاقی جنسی وی، از پروژه اخراج شد. اکنون فصل ششم بدون حضور وی ساخته شده است و اینک «رابین رایت» (Robin Wright) در نقش خانم رییس جمهور، «کلیر آندروود» (Claire Underwood) ظاهر می شود.

او در مصاحبه ای، اعلام کرد که با شبکه نتفلیکس به توافق نهایی رسید که سریال را برای یک فصل دیگر نگه دارد:

من باور کردم که باید مجموعه را به پایان برسانیم. من باور کردم که باید به قرارداد کاریمان افتخار کنیم. همچنین به مردمی که سریال را دوست داشتند. اما چرا از کار کنار بکشم؟ آن ها در گزارش دادند که تنها 600 نفر از پروژه بیرون آمدند. اما اگر شما در امنیت، پلیس ها، محل تیراندازی در بالتیمور و همه چیز دخیل باشد، 2500 نفر را از دست می دهید و این عادلانه نیست که امنیت را از مردم دور کنید. آنها کاری انجام نداده اند.

او همچنین به عنوان کسی که از سریال خداحافظی میکند، گفت:

من عاشق کار کردن با چنین افرادی بودم. ما چنین پیوند تنگی داشتیم؛ آنها جزیی از خانواده من شدند. ما داریم خانه را ترک می کنیم و این خیلی ناراحت کننده است. اشک هایی ریختیم و برای به پایان رساندن سریال، از خوشحالی به هوا پریدیم.

فصل ششم و نهایی مجموعه «خانه پوشالی» (House Of Cards) در روز دوم نوامبر ( 11 آبان 1397) از شبکه نتفلیکس منتشر می شود.

منبع: TV Series Finale
 
  • Like
Reactions: James Bond

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
True Detective عالی بود. من یکم دیر رسیدم بهش ولی فصل اول رو تا اینجا که دیدم ( قسمت 7) عالی بوده. هر چند سریال پر دیالوگی هست و همین بیشتر اهمیت داره تا داستان تقریباً کلیشه ای و البته خب پایه ای سریال ولی بازی های فوق العاده و دیالوگ های بی نظیره که متمایزش می کنه این اثرو نسبت به سریال های هم ژانر خودش. فقط اینکه درسته هر قسمت یک ساعته اما به نظر انگار سه ساعت می گذره برای تماشاش ( شایدم فقط منم چون دیالوگهای خوب رو چند بار میرم عقب و می بینم و حتی یادداشت می کنم :D ) به هر حال بعد از پیکی بلایندرز به من یکی که چسبید و واقعن لذت بردم هر چند به اندازه ی پیکی obsessive نشدم ( احتمالن تا قبل از اومدن فصل پنج یه بار دیگه کل سریالو ببینم :D) الان Sharp Objects رو هم دانلود کردم بعد از این True Detectives ببینم.

یه سریال دیگه هم تو recommendation ها برام اومده بود به اسم Boardwalk Empire که گویا شبیه به پیکی بلایندرز هست، همین گنگ های مافیایی ولی توی امریکا، که اونم فکر می کنم میرم سراغش.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,502
نام
سپهر
فوق العاده است این اوزارک! مثل الماس می درخشد. هیجان و التهاب از سر رویش می بارد. خونسردی مارتی برد حتی از بزن بهادری والتر وایت خطرناک تر است.
 
  • Like
Reactions: pourya.x

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,502
نام
سپهر
153586677261651839-750x500.jpg


«عفرت دور» (Efrat Dor) بازیگر ترک-تبار، به تیم بازیگری فصل آینده سریال «پیت شیاد» (Sneaky Pete) ملحق می شود.

سریال «پیت شیاد» (Sneaky Pete) که توسط «برایان کرنستون» (Bryan Cranston) و «دیوید شور» (David Shore) ساخته شده است، داستان درباره مرد کلاهبرداری به نام ماریوس جوسیپوویک ( با بازی جیووانی ریبیسی) به خاطر نپرداختن بدهی‌اش به تبهکاری خطرناک در حال فرار است. او برای بدست آوردن سرپناهی امن خود را به عنوان پیت، زندانی همبندش جا میزند و به خانواده‌ی مادری از هم پاشیده‌ی پیت میپیوندد. خانواده‌ای پر هیجان و نامتعارف که ممکن است پای او را به خطراتی باز کنند که سعی در فرار از آن را دارد و شاید در این مسیر بتواند صاحب خانواده‌ای مهربان شود که تا به حال هرگز مزه آنرا نچشیده است.

«دور» (Dor) نقش لیزی را بازی می کند.دختری کلاهبردار که رفتار غیراخلاقی همراه با مهارت های بی حد و مرز و وجدان غیراخلاقی دارد. او بیشتر از این که یک زن فعال و سرزنده باشد، یک فرد پوچ گراست. بنابراین آنچه که می خواهد انجام می دهد و برای هیجان امروز زندگی می کند.

این مجموعه که توسط (Sony Pictures Televison) تولید شده است؛ علاوه بر ریبیسی، ستارگانی چون «مارین ایرلند» (Marine Ireland)، «مارگول مارتیندیل» (Margo Martindale)، «شین مک ری» (Shane McRae)، «لایب برر» (Libe Barer) و «پیتر گریتی» (Peter Gerety) در آن هنرنمایی می کنند.

Dor در نقش اصلی فیلم «همسر نگهبان باغ وحش» (Zookeeper’s Wife)، مقابل «جسیکا جستین» (Jessica Chastain) و «دانیل بروهل» (Daniel Bruhl) بازی کرده است و او اخیرا قرار است در فیلم (Holy Lands) مقابل «تام هالندر» (Tom Hollander)، «جیمز کان» (James Caan) و «جاناتان ریس میرز» (Jonathan Rhys Myers) بازی کند. او همچنین در سریال شبکه نتفلیکس به نام (Greenhouse Academy) حضور داشته است.

منبع: Deadline
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,350
نام
Matthew
منم پریروز WestWorld روشروع کردم. دو قسمت دیدم تا الان و بی نظیر بوده. خیلی درگیر کنندست. بخصوص بعد از اپیزود نقد و نظرات کاربران رو که خوندم، بیشتر از قبل مشتاق شدم برای دیدن ادامش.
یه سوال، Its always sunny in philadelphia رو میشه از اول ندید ؟
 
  • Like
Reactions: mahdi-xbox

HPB

کاربر سایت
Sep 23, 2011
451
نام
.
سلام دوستان من میخواستم در مورده سریالی که اخیرا دیدم صحبت کنم ولی داستان رو لو نمیدم چون دوست دارم بقیه هم ببینن و لذت ببرن.
سریال Dekalog یا تو ایران فکر کنم بهش میگن ده فرمان.
خوب به نطر من سریال دیدگاه مذهبی داره نه مثل سریال های ما ( منظورم سریال های ایرانی که به اسم دین اومده و هدف های دیگری رو دنبال میکنن) و این که سریال هر قسمت رو جداگانه یک فرمان رو دنبال میکنه.
فیلم بر محتوا تکیه داره و بر عکس کار کارگردان های ایران که دوست دارن همیشه با حرکت دوربین یا شات های عجیب استعداد خودشون به رخ ما بیننده ها بکشن این سریال تلاش برای از بین بردن کارگردان داره و این برای من خیلی جذاب.
یه توصیه هم دارم شاید اوایل سریال خیلی جذاب نباشه یعنی یه مقدار طول میکشه تا بتونیم با سریال ارتباط بر قرار کنیم ولی بعدش عالی میشه.

اگر وقت کردین حتما ببینید.

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: nash and Dimitris s

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
2,488
نام
Farhad
درمورد فصل اول یچیز متوجه نشدم چرا بعضیا نوار نداشتن مثل سیاه پوسته و یا پرایس(کسی که به هانا تجاوز کرد)؟مگه برای همه نوارا فرستاده نشد؟
 

Dimitris s

کاربر سایت
Jul 22, 2018
30
منم پریروز WestWorld روشروع کردم. دو قسمت دیدم تا الان و بی نظیر بوده. خیلی درگیر کنندست. بخصوص بعد از اپیزود نقد و نظرات کاربران رو که خوندم، بیشتر از قبل مشتاق شدم برای دیدن ادامش.
یه سوال، Its always sunny in philadelphia رو میشه از اول ندید ؟
نقد و نظرات کاربران رو نخون اسپویل میشه برات قسمت های بعدی
حداقل فصل اول رو تموم کن بعد
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,350
نام
Matthew
نقد و نظرات کاربران رو نخون اسپویل میشه برات قسمت های بعدی
حداقل فصل اول رو تموم کن بعد
نقد سایت دوست و برادر زومجی رو میخونم که واسه هر اپیزود نقد میداده... اوکی ـه خودم خیلی سر اسپویل و این داستانا حساسم :D
الانم قسمت 4 رو دیدم، چقدر سوال ایجاد شد، یه سری ها جواب داده شد یه سری ها نه.
سوای اینها، سریال عالیه.
 
  • Like
Reactions: Dimitris s

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر