Professor Layton and the Diabolical Box

به نظر شما این بازی چگونه عمل خواهد کرد؟

  • عالی

    رای‌ها: 1 33.3%
  • خوب

    رای‌ها: 2 66.7%
  • متوسط

    رای‌ها: 0 0.0%
  • بد

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    3

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
سال گذشته اولین قسمت از سه گانه ماجرایی Professor Layton توسط استدیو Level 5 برای کنسول DS ساخته شده و توانست درمیان گیمر ها به محبوبیت فراوانی دست یافته و ژانر Adventure را بار دیگر بر روی این کنسول احیا کند. خوشبختانه امسال نیز پرفسور لایتون به "دهکده مرموز" بازگشته تا بار دیگر با حل معما های عجیب این روستا پرده از ماجراهای مرموز آن بردارد. داستان شماره دوم بازی که Diabolical Box نام دارد بار دیگر ماجرای قتل مرموز "بارون آگستوس رینهولد" را دنبال کرده و پرده از حقایق هولناکی برخواهد داشت.

DB همانند شماره اول خود کماکان یک بازی ماجرایی سرشار از معما های ریز و درشت و عجیب غریب است که حل کردن همه آن‌ها ساعت ها از وقت شما را خواهد گرفت، از معما های ساده نظیر ماز و جورچین اسلاید ها گرفته تا پازل رنگ ها و سودوکو های مرگبار!. البته اینبار باید خود را آماده معما های سخت تری کنید چرا که بار دیگر معما های بازی از روی سوالات کتاب "ژیمناستیک مغز"، نوشته اکیرا تاگو (منبع الهام بسیاری از معمی های شماره نخست بازی) الهام گرفته شده است. اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که هنوز هم معما های بی مزه "مادر بزرگ ریدلتون” در بازی حظور داشته و شما را ساعت ها خواهد خنداند.

در DB همانند شماره اول بازی برای اتمام کامل بازی احتیاج به حل همه معما های بازی دارید اما اینبار دیگر همه آیتم ها به راحتی در دست رستان نخواهد بود و برای استفاده از بسیاری از آن‌ها احتیاج به جمع آوری حداقل 4.500 مدال کوچک دارید! DB کماکان تاکید فراوانی بر روی حل معما ها در اولین بر خورد با آن‌ها دارد، به این شکل که اگر بار اول موفق به حل یک معما نشده و بار دیگر به سوی آن بازگردید اندکی از امتیاز آن کاسته و به تدریج ارزش اصلی خود را از دست خواهد داد.

گیم پلی شماره اول بازی یکی از بهترین های DS بود که به خوبی از تمام قابلیت های صفحه لمسی ان استفاده می‌کرد. DB نیز راه شماره اول خود را ادامه داده و حتی با افزودن تعداد معما های اسلایدی، شما را بیشتر از قبل مجبور به استفاده از قلم کنسولتان خواهد کرد. گرافیک DB نیز همانند شماره اول خود در سبک Cell Shade است منتها با این تفاوت که اینبار معماری بیشتر خانه و شهر ها بر اساس معماری کلاسیک اروپایی انجام گرفته است.

اگر شما نیز از حل کردن معماهای بسیار سخت همراه با داستانی رمز آلود لذت می‌برید اندکی به مغزتان استراحت دهید چرا که تا چند روز آینده نسخه انگلیسی Professor Layton and the Diabolical Box منتشر خواهد شد. فقط مواظب باشید، چرا که در دهکده عجیب حتی برای رفتن به دست شویی نیز باید به معما های مشکل و بسیار سخت ساکنین آن پاسخ دهید!
 

Attachments

  • layton031109.jpg
    layton031109.jpg
    47.5 KB · مشاهده: 0
  • 580_prlayton2.jpg
    580_prlayton2.jpg
    49.1 KB · مشاهده: 1
  • professor-layton-and-the-devils-box-20090602110126194_640w.jpg
    professor-layton-and-the-devils-box-20090602110126194_640w.jpg
    56.1 KB · مشاهده: 0
  • Like
Reactions: masoud101

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر