گلن گدن رو میگم راستی اسم بازی مشخص شد یا نه؟منظورت از مسلح کردن چیه؟ میدونم چیه ولی یه مقدار توضیح بده تا دقیقا حرفت رو بفهمم.
الان تعویض خشاب رو داره.
سپاس
گلن گدن رو میگم راستی اسم بازی مشخص شد یا نه؟منظورت از مسلح کردن چیه؟ میدونم چیه ولی یه مقدار توضیح بده تا دقیقا حرفت رو بفهمم.
الان تعویض خشاب رو داره.
خب حالا مطمئن شدم منظورت همونی بود که فکر می کردم. باشه اون گلن گدن رو در فرصتی دیگه که رو اسلحه کار کنند می گم درست کنند.گلن گدن رو میگم راستی اسم بازی مشخص شد یا نه؟
سپاس
منظور؟محتوای بازی در مقابل عنوان تاپیک واقعا جالبه
بسیار هوشمندانه و عالی با این دو عنوان بازی کردید و به هدفتون رسیدید....
شست و شوی مغزی از سنین پایین در دیار بدبختی شروع میشه....
سلام علی جان .
من امروز اون دمو رو دیدم ، یه جورایی یاد Call Of Duty 2 افتادم ، مخصوصاً اون کلاش و دستکش و البته ظاهر گرافیکی بازی .
نور پردازی اصلاً نشده ، نه ! فکر کنم فقط یه PervasiveLighting رو MAP شده باشه که اونم از ملزومات Renderـه ! البته اون فقط یه دمو مقدماتی بود و میشه از ظاهر کلی بازی نتیجه گرفت که محصول نهایی کاملاً متفاوت با عناوین وطنی منتشر شده تا حالا و کاملاً راضی کننده خواهد بود .
راستی شدیداً پیشنهاد میکنم در زمینه افکت های صدای در جریان بازی ، از یکی از عناوین بزرگ این اواخر مثلاً همین Call of Duty : Modern Warfare تقلید کنید و حتی در صورت امکان فایل های خام صوتی رو از این بازی یا عناوین مشابه استخراج کنید و ازشون استفاده کنید . مخصوصاً افکت های انفجار ، برخورد تیر با عناصر مختلف مراحل بازی ( چوب و آهن و شیشه و ... ) ، صدای وسایل نقلیه و صداهای محیطی ( رودخانه - باد - تیر اندازی های مداوم در دور دست - حشرات { جیرجیرک در مراحل شب } و ... ) .
صدا نیمی از کل تجربه گیمر از یک بازیه ، نیم دیگه تجربه بصریه که از گرافیک و GamePlay مشتق میشه . حتی بعضی معتقدند که تجربه صوتی گیمر روی تجربه بصری او هم تاثیر گذاره ، چون از دید گیمر و در جریان تجربه یک بازی ، تمام مبصرات به دلیل ارتباط دو سویه با گیمر کاملاً بدیهی در نظر گرفته میشن اما دریافت های صوتی چون مستقل از تجربه بصری هستند و به عنوان محسوسی از عنصر بدیهی وارد فرایند پردازش ذهنی میشن ، قادرند کل تجربه گیمر از کلیت بازی رو تحت تاثیر قرار بدن .
موسیقی و عناصر صوتی بازی خیلی خیلی مهم هستن و در عین حال نسبت به بعد گرافیکی یک بازی راحت تر قابل پیاده سازی و امتیازی برای شما در ارتقاء کیفیت کلی محصول نهایی در اولین تجربه بازی سازی خواهند بود .
راستی بازی کوتاه ولی پر از اتفاقات حاشیه ای مرتبط با ماهیت بازی (جنگ تحمیلی و دفاع مقدس) در مراحل بازی خیلی خیلی بهتر از بازی بلند ولی با مراحل یکنواخت ، سطحی و کسل کننده خواهد بود .
راستی برای اسم بازی این چطوره : Call of Faith : Divine Victory !
منتظریم ... :cheesygri
اسم بازی ای که گفتی خوبه ولی یه مقدار حالت شوخی کردن داره و اینکه ذات بازی های کامپیوتری با عناوین احساسی و عرفانی زیاد جور نیست.
درست میفرمایید ، اما به نظر میاد با توجه به ماهیت و جو داستان بازی ، اگر اسم رو هم مطابق تبلیغات صورت گرفته پیرامون دوران دفاع مقدس و نوع دیدگاه ملی ایرانیان نسبت به اون انتخاب کنید خیلی بهتر باشه . از طرفی احتمال مقبولیت بازی از نگاه بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزایش پیدا میکنه و از طرفی این بازی ممکنه موازی سایر تبلیغات دوران دفاع مقدس در دستور کار معرفی و تبلیغ در رسانه های عمومی قرار بگیره .
در مورد این هم که فرمودید "کمی به نظر شوخی میاد" ، بنده اصلاً این طور فکر نمیکنم و با توجه به دلایل بالا و بعد تعریفی و اصطلاح المصطلح بودن این عنوان نزد افکار و فرهنگ غربی و از طرفی آشنایی ایرانیان با حال و هوا و جو نقل شده از مناطق جنگی فکر میکنم این عنوان یکی از مناسب ترین ها باشه .
اصلاً هم بد نیست که یک بازی با هدف تبلیغ یا ایجاد جریان موازی با تبلیغات قالب قبلی عنوان گذاری و معرفی بشه . در صنعت نو پای بازی در کشور از طرفی برای جلب حمایت های ارگان ها و جریان های مرتبط و از طرفی رسانه ای کردن یک عنوان در رسانه های داخلی و حتی در رسانه های خارجی و به نوعی استفاده حداکثری از توان و ماهیت بازی ، انتخاب عنوان به این شکل یکی از ملزوماته .
اگه بازی یه FPS آزاد بود ( از لحاظ موضوعی و پرداخت ) ، فرموده شما کاملاً درست و ذاتاً عقلی مینمود اما با این موضوعیت که برای بازی انتخاب کردید ، باید از تمام فضای موجود و پتانسیل آماده شده از قبل به نفع این عنوان استفاده کنید .
باید جو بازی رو به طرف فضای ذهنی روایت فتح معطوف کنید چون نشانه و پرچم شناخت دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی و روح معنوی مناطق جنگیه . مردم و نسلی که جنگ رو ندیدن ، اون رو با این نشانه ها و نماد های آشنا و قدرتمند میشناسند و این بازی شمام باید در این جریان با سایر عناوین همسو بشه .
یکی از سهل ترین این همسویی ها عنوان بازیست که اولین معرف اون و واسطه بهرهمندی از اون فضای ذهنی قدرتمند و شناساندن بازی به مخاطبانه .
راستی مگه قراره موتور بازی رو عوض کنید ؟ انشاا... بعد حمایت مالی بنیاد ؟
خیلی عالی می نویسی !!!
منم مدتی بود نمیومدم اینجا!!!
خب در کل من با ایشون موافقم ولی در مورد خود اسم باید بیشتر فکر کرد!!!
یا علی
اسم بازی باید هرچه زودتر آماده بشه تا بره نزد بنیاد. فعلا پیشفرض سرباز ایرانی گزاشتم تا اگه بهتر پیدا شد عوض کنم.
در مورد موتور بازی هم منظورم این بود که نسخه ی آپدیت شده ی همین موتور قراره بیاد و ما موتور جدیدی رو استفاده نخواهیم کرد. این موتور تمام نیازها رو به ساده ترین روش برطرف می کنه. برای اون کمبودهاش هم روشهای دیگه ای مثل ساختن زمین تو مایا هست. در کل عالیه.
خب من قبلا سربازان خدا (soldier's of god) رو پیشنهاد دادم خیلی مورد قبول بچه ها بود ولی آقای نور پوینت عزیز بخاطر خشونت و هیجانات زیاد بازی گفتن این اسمو نزاریم بهترهشما لطف داری برادر .
نظر شما در مورد اسم پیشنهادی بنده چیه ؟ شما خودتون چی پیشنهاد میکنید ؟
من نتونستم دانلود کنم!!! از رپید که اصلا!!!اینم جدیدترین تصاویر از مرحله ی اول. هنوز خیلی کار داره. چون ماه رمضانه کارها کند پیش می ره و نمی شه کار کرد و ذهنم بسته شده. فقط رو چیزهایی که پایین می گم نظر بدید.
لینک رپید شیر:
http://rapidshare.com/files/279080507/1.zip.html
لینک اسپیدی شیر:
http://www.speedyshare.com/268441336.html
1. در مورد پوشش گیاهی نظرات رو بدید و هر نقضی داره بگید تا برطرف کنم.
2. چیدمان کانال چطوره؟ تکسچر دیواره ها رو می خوام آجری یا سنگی کنم. دورش رو هم پر می کنم.
3. ورودی کانال چطوره؟ هر نظی دارید بگید. چون دیگه می خوام ریز به ریز با نظر شماها بازی رو بسازم. ذهن خودم قفل شده!!
4. تکسچر زمین چطوره؟ نور خورشید در چه ساعتی از روز بتابه؟ خودم ظهر و صبح رو تست کردم و چون نورپردازی HDR نداریم جالب نشد و به قول دوستمون اصلا نورپردازی نداشت.
5. تکسچر آسمون رو چه جوری بزارم؟ هر نمونه ای دارید یه تصویری ازش بزارید.
حالا اینها رو بگید تا اصلاح کنم تا بعدش بریم قسمت پشت خاکریز. دیگه می خوام هرچی می گید همون روز اجرا کنم.