در مورد بازیه در حال ساختمون نظر بدید همش اعمال می شه!!

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
سلام دوستان. از ارادات شما سپاسگذارم!!:love:
با داستان نویسی من زیاد آشنایی ندارم و بیشتر مراحل رو طراحی می کنم و با طراحی مراحل و روند بازی بیشتر حال می کنم و کارم تو این زمینه خیلی بهتره. حالا یه داستانی نوشتم که یکی از این زمان جنگی ها پیدا شد و اصلاحش کرد. در کل چیزی که یادمه به شرح زیره:
مرتضی خیبری پسر نوجوانی است که در انقلاب فعالیت زیادی داشت. بعد انقلاب هم با شروع جنگ تحمیلی در این قسمت فعالیت کرد و در سال 136x عازم جبهه شد و ...
این خیلی خیلی خلاصه ست و جزئیاتش رو یادم نیست. به هر حال می خوایم با یه انگیزه ای بازی شروع شه. مراحل رو هم سعی کردم متنوع طراحی کنم. مثلا مرحله ی اول از پشت کامیون شروع می شه و می رسه خط مقدم و منفجر می شه و بازی از اونجا به صورت اول شخص شروع می شه. بعد از رد شدن از طول خاکریز و دیدن محیط جنگ وارد تونل های کنده شده می شه که دشمن به اونجاها نفوذ کرده و سرباز های خودی رو هم اسیر کرده. شما هم همه رو می کشید و بازی رو پیش می برید و سرباز ها رو هم نجات می دید. خب این حالت کلی ش بود و اصل کاری طراحی مرحله و پیاده کردن جزئیات تو اونه که بازی رو جذاب می کنه. مراحل بعد هم نشستن پشت تیر بار در پشت جیپ، رسیدن با جیپ به هلیکوپتری که دشمن اشغال کرده و کشتن اونها و سوار شدن به هلیکوپتر، بعد یه مرحله نشستن پشت تیربار هلیکوپتر و بعد سقوط هلیکوپتر و دیدن تانهایی که به سمت شما میان( صحنه به صورت تار یا همون بلور) و بعد که نزدیک شدند هواپیما همه رو می زنه و شما بیهوش می شید. بعد تو یه تونل دیگه به هوش میاید و دوباری به صوت اول شخص پیش می رید. بعد می رسید به قسمت سری (مخفی) سرباز های ایرانی و موقعیت تانک ها و تجهیزات نیرو های پشت خاکریز دشمن رو می دید و هواپیما اونها رو می زنه. بعد به صورت مخفی کاری مرحله ی آخر که حمله به اردوگاه و بمب گذاری اونه تو محیط شب یا غروب انجام می دید و وقتی خارج شدید منفجر می شه و بازی تموم می شه.
این مراحل کلی بازیه و 5 تا هستن که فقط می مونه طراحی عالی اون، تا بازی درست و حسابی در بیاد.
تصاویر و تریلر رو هم بعد از ظهر که رفتم استدیو می زارم. فعلا قسمت سوار بر پشت کامیونه و تکمیل نشده و تصاویر رو می زارم تا نظراتتون رو در مورد رنگ محیط و تکسچر و غیره لطف کنید.
:love::love::love::love:
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
شما یه لطفی کنید و صفحات تاپیک رو از اول تا اینجا بخوانید .
بچه ها خیلی نظردادن که ظاهرا شما فراموش کردید .
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
خب همین الان حدود یک ساعته که تموم صفحات تاپیک رو خوندم و دود 44 تا نظر که بعضی هاش چند تا تو یکی بود، یادداشت کردم. الان هم کلی با این کار ضعف کردم!!:( ولی مشکلی نیست چون ارزشش رو داشت و وظیفه ام بود. :biggrin1:
حالا اینها رو می برم شرکت و در موردشون بحث می کنیم . هرک نظراتشو می ده ولی بنده شخصا فقت از این نظرات دفاع می کنم. چند تا فرمانده و از این جور آدمها هم در طول ساخت بازی قراره بیان و نظرات رو بدن. چون بنده یک ماه دیگر اعزام هستم!!(به سلامتی:biggrin1:). این نکته ها رو هم مخصوصا نوشتم که اونها داشته باشند و وقتی نیستم ازشون استفاده کنند. حالا دیگه با خودشونه اگه استفاده کردند که به خودشون لطف کردند و اگه نکردند اونوقت اولین بازیشون گند می زنه و دومین بازی که بنده از خدمت اومدم سرشون به سنگ خورده و به دست و پام میافتند!! تازه تجربه ی تکنیکیشون هم اونموقع زیاد شده!!
حالا شاید بعد دوره ی آموزشی تو شهر خودمون افتادم و کار رو ادامه دادم.
در مورد عکس و تریلر هم وقتی میرم اونجا غرق تو ساخت بازی می شم و این چیزها یادم میره!! حالا ببینم امروز چی می شه!!:biggrin1:
در ضمن برای تصاویر و تریلر زیاد عجله نکنید چون باید این چیزها وقتی بازی به جایی رسید و چیزهایی بهش اضافه شد گزاشته بشه. چون مثلا شاید یه هفته تو پیاده کردن ماشین اول بازی موندیم و چیز زیادی تغییر نکرد. حالا اگه یادم موند یه تریلر از گیم پلی شلیک اسلحه می زارم.
بای.:love::love::love::love::love:
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578

Haj Habib

کاربر سایت
Jul 25, 2009
96
نام
...........
من حظ کردم
رنگ و سایه ها و همی چیز به نظر من خلی خوبه نویز هم داره؟ یک ج.ری کنید مثل اواتار من بشه رنگش یا اینکه به ابی و خاکستری بزنه در چیدمان هم دقت کنید
موفق باشید
خیلی خوب دراومده
 
آخرین ویرایش:

Haj Habib

کاربر سایت
Jul 25, 2009
96
نام
...........
صدای اسلحه اتفاقا خوبه ولی روی دودها بیشتر کار کنید مثل اینکه یک مشکلی داشت و در کل عالیه اگر ممکنه انیمیشن مسلح کردن رو هم به اسلحه ها اضافه کنید
سپاسگزارم
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
صدای اسلحه اتفاقا خوبه ولی روی دودها بیشتر کار کنید مثل اینکه یک مشکلی داشت و در کل عالیه اگر ممکنه انیمیشن مسلح کردن رو هم به اسلحه ها اضافه کنید
سپاسگزارم
منظورت از مسلح کردن چیه؟ میدونم چیه ولی یه مقدار توضیح بده تا دقیقا حرفت رو بفهمم.
الان تعویض خشاب رو داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر