سلام
شاید هنوز هم به دام انداختن Sam Fisher کار سختی باشد ولی به نظر میرسد Splinter Cell: Conviction اخرین تاختو تاز وی در دنیای جاسوس ها ست و بعد از یک بازی بیشتر ما او را برای ویلچر خواهیم دید !!!
یکی از سازندگان بازی که نامش ذکر نشده در E3 به VG247 اعلام کرده: "اون درواقع خیلی پیره و در دهه ی پنجم زندگیش به سر میبره !!"
سم ظاهرا دیگه سختی و طراوت یک میان سال رو نداره !!
لذا میتوان نتیجه گرفت 5مین شماره از سری Splinter Cell نوعی ودای جاسوس پیر با دنیای بازی ها نیز است !!
این بازی در اواخر امسال برای pc و x360 عرضه خواهد شد !!
منبع
همچنین در خبری دیگر امروز رئیس Ubisoft یعنی Yves Guillemot اعلام داشت هرچند Natal و دسته ی جدید ps3 موقعیت جدیدی برای بسیار از بازی ها هستند بازی های بزرگ ژانر action اکثرا از فرم و شکل قدیمی و سنتی دسته ها تبعیت میکنند !!
"شکل حال حاضر کنترل ها چیز های خیلی زیادی رو اختیار این بازی ها میزاره" این جوابی بود که وی به سوالی مبنی بر این که ایا بازی هایی چون Assassin’s Creed و Splinter Cell از motion-sensing استفاده میکنند یا نه داد !!
"اون ها -مردم- برای ساعت ها بازی میکنند و لازم نیست به کَرات بلند شن و بشینن و لذا بعد از 5 دقیقه بازی کردن خوسته نخواهند شد، این بازی ها برای و درباره ی عکس العمل هستند !!"
Guillemot اضافه کرد این موضوع در حالیه که به هرحال انتظار میره در اینده 80 درصد از بازي هاي خانوداگي اين شركت همچون Rayman از این تکنولوژی بهره ببرن !!
موفق باشید
شاید هنوز هم به دام انداختن Sam Fisher کار سختی باشد ولی به نظر میرسد Splinter Cell: Conviction اخرین تاختو تاز وی در دنیای جاسوس ها ست و بعد از یک بازی بیشتر ما او را برای ویلچر خواهیم دید !!!
یکی از سازندگان بازی که نامش ذکر نشده در E3 به VG247 اعلام کرده: "اون درواقع خیلی پیره و در دهه ی پنجم زندگیش به سر میبره !!"
سم ظاهرا دیگه سختی و طراوت یک میان سال رو نداره !!
لذا میتوان نتیجه گرفت 5مین شماره از سری Splinter Cell نوعی ودای جاسوس پیر با دنیای بازی ها نیز است !!
این بازی در اواخر امسال برای pc و x360 عرضه خواهد شد !!
منبع
همچنین در خبری دیگر امروز رئیس Ubisoft یعنی Yves Guillemot اعلام داشت هرچند Natal و دسته ی جدید ps3 موقعیت جدیدی برای بسیار از بازی ها هستند بازی های بزرگ ژانر action اکثرا از فرم و شکل قدیمی و سنتی دسته ها تبعیت میکنند !!
"شکل حال حاضر کنترل ها چیز های خیلی زیادی رو اختیار این بازی ها میزاره" این جوابی بود که وی به سوالی مبنی بر این که ایا بازی هایی چون Assassin’s Creed و Splinter Cell از motion-sensing استفاده میکنند یا نه داد !!
"اون ها -مردم- برای ساعت ها بازی میکنند و لازم نیست به کَرات بلند شن و بشینن و لذا بعد از 5 دقیقه بازی کردن خوسته نخواهند شد، این بازی ها برای و درباره ی عکس العمل هستند !!"
Guillemot اضافه کرد این موضوع در حالیه که به هرحال انتظار میره در اینده 80 درصد از بازي هاي خانوداگي اين شركت همچون Rayman از این تکنولوژی بهره ببرن !!
موفق باشید
آخرین ویرایش: