Crackdown 2

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود


crackdowna2.jpg


همون طور که از قبل گفته شده بود که به طرفدارن این بازی فکر خواهیم کرد، قسمت دوم این بازی خوش ساخت و مفرح تائید شد.
Crackdown 2 میاد تا به بار دیگه ما رو به دنیا پر اشوب و جنجال خود ببره و همراه سوپر ایجنت ها با تبهکارن درگیر بشیم.
بیصبرانه منتظر تاریخ عرضه ش هستم. بازی که حال و هوای خودش رو داشت و تجربه ی نو بود.
------------

اولین اطلاعات را درباره Crackdown 2 منتشر کرده است و مقداری از این اطلاعات به تازگی لو رفته است.

z50ms74myewlngcu2er.jpg


داستان :

در پایان نسخه اول Crackdown قهرمان شما بر هر سه گروه خلاف کار شهر غلبه می کرد و به نظر میرسد که صلح بر همه جا حاکم شده است اما بعد از اینکه Agency کنترل شهر را به دست می گیرد اوضاح خیلی افتضاح می شود و موجودات زامبی مانندی در گوشه های شهر پدیدار می شوند. Agency در کارش ضعیف ظاهر می شود و نمی تواند این موضوع بپوشاند. مردم متوجه این موضوع می شوند و به خاطر گند کاری Agency مریض می شوند و بعد دست به شوروش می زنند.

بعد از شورش یک گروه مردمی به نام The Cell ایجاد می شود. این گروه بعد از شورش برنامه agent ها را نابود می کنند و Agency تا مرز نابودی می کشانند. اما حالا اونها این موضوع را حل می کنند و نوبت به شما رسیده است که شهر را از یک جنگ سه جانبه نجات دهید.

مشخصات :

وجود سیستم Dynamic Civilian Events : به طور مثال یک فرد قصد دارد جنسی را در روز به فروش برساند اما در شب به وی حمله می شود. و در اینجا Agency هشدار می دهد که زمانی که یک شخص مبتلا به ویروس را دیدید خود را به مردن بزنید.

Support Points دیگر در بازی وجود ندارد. مامور ها می توانند هر زمان و هر مکانی که خواستند درخواست خشاب و وسایل مورد نیاز خود را بدهد.

قسمت دوم دارای جزییات بسیار بیشتری است و بسیار سیاه تر از قبل به نظر می رسد. البته استیل کارتونی بازی همچنان وجود دارد.

وسایل نقلیه همچون کامیون ها و اتوبوس ها دارای اتاق اضافه ای هستند که باعث می شود بازی در بخش co-op راحت تر از پیش باشد.

تنوع سلاح ها بسیار بالاست و این بدین معناست که دیگر نیازی نیست بازیکنان حتما با راکت لانچر به انجام بازی بپدازند.

ماشین بیشتر شهروندان شبیه به هم است اما این ماشین ها به خاطر بقا در شهر همراه با سلاح و سپر و وسایل دیگر تزین شده است.

شهر از لحاظ معماری تغییر نکرده است. تمام جاده ها همانند سابق هستند. بعضی از ساختمان ها و چیز های کوچک دیگر خراب شده اند اما در اخر این همان شهر قسمت اول است.

The Cell از یک سری مردم عادی تشکیل شده است. انها قصد دارند شهر را از گروه شما ( افراد خوب ) باز پس بگیرند. شما باید انها را از سر راه بردارید و این گروه را به نفع Agency بر گردانید.

شما orb های ابی را به دست می اورید که باعث ارتقا کاراکتر شما می شود.

قابلیت co-op چهار نفره

قابلیت بازی با کردن با 16 نفر در بخش مولتی پلیر. این بخش بسیار زیبا کار شده است و بازیکنانان می توانند سلاح ها , ابزار , جایزه های ویزه را جمع اوری کنند. سیستم پیشرفت بازی همانند COD 4 کار شده است.

تنوع Melee attack ها بسیار بهتر از پیش شده است.

هیولا ها در طول بازی تمام مدت در حال تکامل هستند و هر چه قدر در بازی پیشروی کنید انها ترسناک تر و خطرناک تر از پیش خواهند شد.

تمام موارد تکراری از بازی حذف شده اند. و مبارزه با Boss ها مسخره بسیار کمتر شده است.

انجام دادن ماموریت در روز و شب تفاوت بسیاری دارد. در شب هیولا ها هم وارد بازی شما می شوند.

شهر به خاطر شیوع بیماری تحلیل رفته و به قولی نابود شده است.

ماشین ها و هلیکوپتر ها جدید برای Agency به بازی اضافه شده است. ماشین ها قدیمی مامورها هم در بازی وجود دارد.

سلاح ها جدیدی همچون یک شاتگان قوی , Rail Gun و نارنجک های چسبنده به بازی اضافه شده اند.

دقت بیشتری به سیستم هدف گیری بازی اضافه شده است. مهارت ها به عنوان جایزه به بازیباز داده می شود.

--------------------

crackdown-2.jpg


نظر شما به Preview که سایت 1UP از بازی Crackdown 2 در نمایشگاه TGS 09 نوشته جلب میکنم .

Crackdown 2 در نمایشگاه TGS یک نمایش کوتاه در پشت در های بسته داشت . در حالی که فقط 60 درصد کار ساخت بازی تکمیل شده بود . طبق گفته ی Ruffian این نمایش فقط نشان دهنده ی صحنه هایی از وضعیت فعلی بازی خواهد بود ( یعنی اینکه Work in Progress)
بازی داری باگهای کوچکی بود ! نت کد ها دارای اندکی لگ بودند و ویژال (گرافیک بازی ) فاقد بسیاری از جزیئاتی بود که بازی در نسخه ی نهایی باید داشته باشد البته بازی هنوز مرحله پالیش رو نگذرانده و در مرحله ی نهایی بازی پالیش خواهد شد . ولی بدونید بازی هنوز هم همون Crakdown سابق هست یعنی اینکه با این همه خوشنت در بازی باز هم حالت Fun و سرگرم کننده ی خود را حفظ کرده است .





مانند بسیاری از بازیهایی که این روزها میبینید ، Crackdown 2 نیز به عنوان یک بازی مولتی پلیر طراحی شده که شما میتوانید به صورت Solo یا تکی نیز ان را بازی کنید .
campaign mode بازی از 4 بازیکن در یک زمان در XBL ساپورت خواهد کرد .(دو برابر بیشتر از نسخه اول بازی )و مود deathmatch نیز از 16 بازیکن همزمان پشتیبانی خواهد کرد .
Ruffian همچنین ذکر کرده که PvE Mode = player versus environment نوعی مود در campaign خواهد بود که اجازه ساختن 8 کراکتر و بازی کردن انها کنار یکدیگر را خواهد داد .
متاسفانه چون این Mode به طور کامل نمایش داده نشده اطلاعات بیشتری از این مود در دسترس نیست و اطلاعات کامل تر در اینده نمایش داده میشود .
داستان بازی 10 سال پس از وقایع نسخه ی اول میگذرد . یک ویروس خطرناک و مرموز در پاسفیک سیتی در این دوره باعث میشود بسیاری بیشتر از مردم نسبت به نسخه اول تبدیل به زامبی شوند . کمی مانند I Am Legend !!!! انسان های طبیعی در روز بر پاسفیک سیتی حکومت میکنند اما در شب شهر در دست زامبی هاست .
Ruffian قول داده تغییر روز و شب در بازی به صورتی انجام خواهد پذیرفت که در روز مقابله با باندهای خلافکار را خطرناک میپندارید مقابله با زامبی ها در شب از انها نیز خطرناک تر خواهد بود .


زامبی ها طوری طراحی شده اند تا شاید تنها کاستی شماره اول را بپوشانند . مثلا شما با تمام کردن بازی در پاسفیک سیتی به حدی از قدرت میرسیدید که کسی توانایی مقابله با شما را نداشت . شما دقیقا مانند خدا میشدید . میتوانستید توده ی مردم را به صورت حشره تار و مار کنید .اما در اینجا زامبی ها به ان راحتی ها نیستند . انها به صورت توده ای و در تعداد زیاد وجود دارند . انخا بسیار سریع و خشن هستند . و مانند یک مامور پاور اپ شده میتوانند پرش کنند . هیچ راهی برای فرار از اسیب پذیری از دست انها وجود ندارد وقتی ان موتانت ها قدم به قدم تعقیبتان میکنند .
Ruffian همچنین قول داده است که : اهداف و ماموریت ها بسیار متنوع تر از نسخه اول خواهند شد .ماموریت ها Crackdown یک کمی بیشتر از 20 هدف در ترور افراد بود در Crackdown 2 سطح وسیع تری از اکشن را شاهد خواهید بود .
تیم توسعه بازی در این دمو چگونگی نفوذ دو مامور به یک پالایشگاه نفت و از بین بردن باندها و کسب قدرت در پایان مرحله را نشان دادند .
مانند قبل دنیای بازی کاملا باز خواهد بود ( اپن ورد ) و تمام کردن هر ماموریت نقش مستقیمی در ماموریت های بعدیتان دارد .
تیم توسعه بازی به خوبی توانسته اند پاسفیک سیتی را نشان بدهند . کرکتر ها ، و محل های اشنای قبلی و مناطق جدید در شهر همه نشان از ساخت خوب پسفیک سیتی دارد .
مثلا در یکی از مناطق که برای انجام ماموریت بود نشانه گذاری شده بود توسط مجموعه ای از Orb های جدید که Ruffian از انها در این نسخه استفاده کرده است البته انها هنوز چیز زیادی در این مورد لو نداده اند .
مانند قبل مامور پاور اپ شده ی ما میتواند حکومت را کنترل کند و میتواند یک کلنی از سرباز ها را هدایت کند به وسیله ی disembodied voice !



Agent میتواند در پس هر لول اپ تغییر کرده و کنترل بسیاری از کرکتر ها را در دست بگیرد مانند نسخه اول و میتوانید مانند نسخه اول بر روی هدف قفل کرده و به سمت انها نشانه بروید .(نیم تنه ، سر ، پاها و غیره )و پریدن نیز میتواند عنصر مهمی در گیم پلی بازی باشد .
شما در شماره جدید سلاح های پیشرفته جدیدی به دست خواهید اورد تا از ان در جنگ با زامبی ها استفاده کنید . در دموی نمایش داده شده نوعی شاتگان انرژیک نمایش داده شد که برای مقابله با جمعیت زیادی از دشمنان عالی بود مثلا وقت توسط 10 ها نفر احاطه شده باشید .
این فقط پریویو کوتاهی از بازی بود ! البته بازی هنوز در حال تکمیل است ولی Crackdown 2 به اندازه نسخه ی اول نیز دارای هیجان و جنون و احساس ازادی است .
بسیاری از مود های بازی از جمله PvP هنوز در حال توسعه و ساخت هستند .بازی هنوز هم بسیار جالب و خاص است .
Crackdown 2 هنوز دارای تاریخ عرضه دقیقی نیست . بهرحال من بسیار هیجان زده ام برای انجام مود های مولتی و انجام دادن zombie horde ها !!!
1UP
 
آخرین ویرایش:

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
درود


crackdowna2.jpg


همون طور که از قبل گفته شده بود که به طرفدارن این بازی فکر خواهیم کرد، قسمت دوم این بازی خوش ساخت و مفرح تائید شد.
Crackdown 2 میاد تا به بار دیگه ما رو به دنیا پر اشوب و جنجال خود ببره و همراه سوپر ایجنت ها با تبهکارن درگیر بشیم.
بیصبرانه منتظر تاریخ عرضه ش هستم. بازی که حال و هوای خودش رو داشت و تجربه ی نو بود.
من تا چند هفته پیش این بازی رو تجربه نکرده بودم ولی حمید رضا اینقدر گفت گرفتیم-با اینکه قدیمی بود ولی
تیریپGTAبود که از اول cheatروش باشه با کلی تفاوت دیگه
ادم بهش خوش میگزره بازی میکنه:love:
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
من نميدونم چرا هر كاري كردم از قسمت اولش خوشم نيومد ! يه جوري بود ! آخه بازي كه نبايد اينقدر تخيلي باشه ! :biggrin1:
 

ali954

کاربر سایت
Nov 18, 2007
1,080
نام
علی
این بازی واقعا لذت بخش بود شیوه های مختلف برای کشتن BOSS ها گرافیک فانتزی و دلچسب .. ازادی عمل نسبتا خوب .... شهر جذاب و دشمن های مختلف و تفنگ های متنوع همه و همه باعث میشد یک بازی متنوع نسبت به بازی های دیگه باشه ! امیدوارم هرچه زودتر نسخه 2 بازی بیاد:love: هرچی گشتم SCreeN مناسبی پیدا نکردم:confused:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
قسمت اول رو دوبار بازی کردم. اخراش واقعا سخت میشد. یه چند تا Side Mission هم داره که رد کردنش کار حضرت فیل ه.
 

PaRaDoXiSt

کاربر سایت
Sep 25, 2008
425
نام
Hossein
سیستم Level Up شماره 1 که خیلی جالب و جذاب بود برای رسیدن به لول های آخر آدم رو بیچاره میکرد.امیدوارم شماره 2 هم همونقدر جذاب باشه.:love:
 

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
ممنون فریدون جان.
خیلی عجیبه که من اسم این بازی رو هم تا الان نشنیده بودم.:confused:
آرش جدی بازی نکردی Crackdown رو ؟ نصف عمرت بر فناست ... بابا تو که اینقدر عشق GTA هستی اینو حتما باید بازی کنی خدایه ... :love:
( از بابت اسپم عزر میخوام :blushing: )
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فقط فری جون اون عکس اول رو برداری بهتره به نظرم چون گرافیک این شماره سل شید نیست :(

crackdown_e306_logo.jpg


حالا فعلا این از هیچی بهتره تا لوگوی خودش بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر