Pro Evolution Soccer 2010 | PC

Galerie_Pro_Evolution_Soccer_2010_Galeria_1_17215_1009_08042009.jpg


Pro Evolution Soccer 2010

boxart_default.jpg


سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل
تاریخ انتشار: پاییز 2009
ژانر: Soccer Simulator
درجه: ESRB:Rating Pending

مقدمه

کونامی امروز Pro Evolution Soccer 2010 را رسماٌ announce کرد و به طرفداران PES قول داد که تغییرات مهمی را در گیم پلی بازی اعمال کرده و آن را به واقعی ترین شبیه ساز مسابقات فوتبال بدل سازد.
به گفته ی کونامی گیم پلی،گرافیک،اتمسفر،انمیشن ها و حرکات جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
Naoya Hatsumi تهیه کننده ی بازی در این باره گفته است:"ما بازخوردها و نظرات هواداران را درباره ی تغییر و تحول سری PES در این چند وقت اخیر دنبال کرده ایم و در PES 2010 ایده ها و درخواست های هوادران را اعمال خواهیم کرد.ما می خواهیم که PES 2010 بیشتر باب طبع فوتبال دوستان باشد و در عین حال از تجربه ی گیم پلی بازی های قبلی این سری که عامل موفقیت این سری بوده نیز استفاده کند.PES 2010 ظاهر بهتری خواهد داشت،گیم پلی بهتری خواهد داشت و تا جایی که دستگاه های امروزی توان داشته باشند از قدرت آنها استفاده خواهد کرد."
PES 2010 در پاییز امسال برای PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل عرضه خواهد شد.کونامی هنوز عرضه ی نسخه ی Wii بازی را تأیید نکرده است.

نکات

گیم پلی: دفاع فشرده ی منطقه ای بازی و بستن فضا سبب می شود که به فکر راه های تازه ای برای گلزنی باشید.بازی مبتنی بر شبیه سازی واقعی فوتبال است و به همین دلیل برای پیروزی نیاز به یک استراتژی صحیح و عکس العمل هایی سریع دارید.دروازه بان ها در PES 2010 باهوش تر خواهند بود و توانایی شوت گیری آنها ارتقا خواهد یافت.سیستم کنترل داوران بازی بهبود یافته است و داوران از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود و تصمیمات سنجیده تری را در طول بازی خواهند گرفت.

گرافیک بهبود یافته: گرافیک بازی دستخوش تغییر بزرگی شده است.چهره و انیمیشن های بازیکنان بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک شده است.از جمله اینکه با استفاده از یک سیستم نورپردازی پیشرفته که سبب ایجاد تفاوت در شرایط مختلف می شود بیان احساسات بازیکنان طبیعی تر به نظر خواهد رسید.جزئیات استادیوم ها نیز پیشرفت چشم گیری کرده است و هم چمن ورزشگاه و هم تماشاگران بهتر نمایش داده می شوند.

انیمیشن ها و حرکات جدید: مهارت های فردی بیشتری در PES 2010 وجود دارد که از جمله ی آنها حرکات فریب دهنده ی جدید است که بر روی جریان بازی تأثیرگزار خواهد بود.المان های بسیاری از نو ساخته شده اند؛انیمیشن های دریبل زدن،چرخیدن و شوت زدن به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند و تفاوت فاحشی بین سرعت یک پاس هنگامی که از یک بازیکن ایستاده فرستاده می شود و زمانی که یک بازیکن در حال دویدن آن را می فرستد وجود دارد.

جو ورزشگاه: واکنش تماشاگران به اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد متنوع تر از قبل است و تشویق ها و سرودهای جدیدی اضافه شده است.میهمان و میزبان بودن نیز تأثیر بیشتری نسبت به قبل دارد و تماشاگران نسبت به شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می دهند.به عنوان مثال رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر خواهد بود.

هوش مصنوعی: کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.همکاری مدافعین و خط میانی برای پوشش دادن فضاهای خالی و خنثی کردن حملات بهتر از قبل است و پوشش اعمال شده توسط بازیکنان خط میانی برای مدافعین سطح پایین تر بیشتر از مدافعین سطح بالا خواهد بود.به این ترتیب احتمال خوردن گل های آسان کاهش پیدا کرده است و PES 2010 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.در هنگام حمله بازیباز قادر است بازیکنان بیشتری را به سمت دروازه ی حریف بفرستد و آنها را در فضاهای مختلف پخش کند که منجر به افزایش احتمال گلزنی می شود.در PES 2010 طرح ریزی به اندازه ی دادن پاس های سریع اهمیت خواهد داشت و سیستم جدید به بازیباز اجازه می دهد که کنترل بیشتری روی بازیکنانش داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام زدن ضربات ایستگاهی،بازیباز قادر است حرکات بازیکنانش را که در محوطه ی جریمه در انتظار توپ هستند تنظیم کند.

خصوصیان فردی: در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

استفاده از استراتژی: یک سیستم سنجش قدرت جدید به بازیبازها اجازه می دهد که قبل از شروع بازی استراتژیشان را با استفاده از یک روش سریع اما جامع تعیین کنند.تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.

پنالتی ها: سیستمی کاملاٌ جدید استفاده شده است که کنترل،جایگیری و دقت بهتری را امکان پذیر می سازد.

---------------
منبع:
Code:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=310550

منبع اصلی:
Code:
http://www.vg247.com/2009/04/08/konami-pes-2010-will-recreate-real-football-as-closely-as-the-current-hardware-will-allow/#more-29466
 
آخرین ویرایش:

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
درسته شوت ها یکسان نیست ولی حرکت توپ یکسانه.البته در سری های قبل هم شوت فنی بود مخصوصا pes6 که به اوج خودش رسیده بود و من از نزدیک کرنر تونستم با یک ضربه کات دار گل بزنم.
اره یه جورایی حرکت توپ یکسانه و این یکی از مشکلات گیم پلی pro هست که زیبایی گل ها را کم کرده البته تغییر قدرت شوت ها و ارتفاع گیریشون هم به این مشکل جلوه بیشتری میده
 

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
آقا من یادم رفته چه طوری میشه چیپ زد اگه میشه یکی توضیح بده .... ( با دسته ی PS3 توضیح بدید خواهشا )

در ضمن چه طوری میشه دریبل زیدانی ( !) زد ؟

___________
در بازه ی ضربه کاته هم یه توضیحاتی بدید که چه طوری به گل تبدیلش کنیم ....

ضربه کاتی هم دیگه تو این سری های pro خوب نمیشه کات بیرون پا زد همش باید داخل پا باشه مثلا اگه میخوای کاتی بزنی سمت چپ دروازه زاویه دید بازیکن را جوری قرار بده که بین زاویه دیدت تا تیرک اندازه 3 تا بازیکن باشه البته جاهای مختلف فرق داره که محل خطا سمت چپ باشه یا راست باید خودت بفهمی
 

Sterben

Shinu made
کاربر سایت
Dec 14, 2007
2,092
نام
هومن
نمیدونم چرا چمن ها نیست انگار اصفالت شدن در حالی که بازی رو در حالت high اجرا میکنم کسی یه پچی یا ترفندی در تنظیمات گرافیک کنم بلده
یاحق
 

sub zero

کاربر سایت
Mar 3, 2007
915
نام
Mohsen
دوستان become a legend را که نمیشه بازی کرد من حداقل یه be a pro تو pes برای خودم راه انداختم که واقعا کیف میده:)

به نظر من تمام حالش به اینه که یه بازیکن بسازی بعد پیشرفت کنی اگه درست منظورتو فهمیده باشم ولی اولاش خیلی سخته:p
 

aragorn

کاربر سایت
Dec 16, 2005
485
از دوستان کسی می تونه طریقه انجام دریبل هایی رو که تو Command List نوشته شده رو توضیح بده؟؟؟؟
بدجور توضیح داده خودش...
 

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
به نظر من تمام حالش به اینه که یه بازیکن بسازی بعد پیشرفت کنی اگه درست منظورتو فهمیده باشم ولی اولاش خیلی سخته:p
اره ولی فکر نکنم به کیفش برسم هیچ وقت تو become a legend من نمیدونم یه بازیکن که جدید میاد تو فوتبال گیریم حرفه ای نباشه شوت هاش بیرون بره ولی خدائیش دیگه سرعت دویدنش که کم نیست بعد که حرفه ای شد زیاد بشه:smile::smile:
این جوری حداقل با یه بازیکن حرفه ای شروع میکنی مخصوصا با زاویه دید نزدیک که اصلا نمیشه become a legend بازی کرد چون تا توپ را بگیری تا داره دوربین میتابه به طرف دروازه حریف یکی ازت گرفته چون خیلی سرعت بازیکن پایینه:sick::sick:
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
سلام خوب منم این بزی رو گرفتم
بد نشده و کلا که حساب کنی یه حرکت رو به جلو برا ساکر
اولا اینکه انگار اصلا گزارش گر نداره خیلی کم حرف میزنه خیلی.....
تماشا گر هاشم رو اعصابن خیلی یکنواخت تشویق میکنن
یه مشکل دیگه هم تو بازیکنا بود
تو منچستر که والنسیا اصلا کوچکترین شباهتی نداره و شمارشم اشتباهه تو ساکر 26 در صورتی که 25
دریپل رو هم که زدن کلا حذف کردن از بازی
روبن هم که هنوز تو رئاله
اشنایدر هم همینطور
خوبه سوکر 1 ماه دیر تر از فیفا میاد ها ولی ترکیباش قدیمیه
این چیزایی بود که با دو بار بازی متوجه شدم
گرافیک و انیمیشن هاشم بهتر شده بود
درصد فرت دادن بازیکن ها هم اومده پایین
 
آخرین ویرایش:

shayan.1989

کاربر سایت
Sep 18, 2009
67
نام
shayan
سلام یه چنر روز نبودم اینجا خیلیا انتقاد داشتن!!! بابا شما یه بازی قویتر از pes به من معرفی کنید بعد بیاید انتقاد کنید بازی اگه 10تا ضعفم داشته باشه 1000تا خوبی داره. شوت ها عالی است اگه کسی میگه کات نداره نمیتونه کات بده به توپ شما شوت که میزنی جهت پایین و راستو بگیر ببین چه کاتی میگیره توپ بازی اینهمه حسن داره شما چسبیدی به یه شوتش!!!! برید مستر لیگ بازی کنید ببینید چقدر نسبت به سری های قبل پیشرفت کرده گرافیک بازیهم که عالیه بازی شاهکاری در ضمینه فوتباله. اون باگم که میگید تو اکثر بازی ها هست میشه به رمان 500 صفحه ای از باگهای فیفا نوشت!!!! و بازیم واسه اون کسایی که قابل تحمل نیست برن همون فیفا بازی کنن به هر حال خلایق هرچه لایق!!!!
 

natani

کاربر سایت
Sep 23, 2008
702
نام
روح اله صابري
سلام یه چنر روز نبودم اینجا خیلیا انتقاد داشتن!!! بابا شما یه بازی قویتر از pes به من معرفی کنید بعد بیاید انتقاد کنید بازی اگه 10تا ضعفم داشته باشه 1000تا خوبی داره. شوت ها عالی است اگه کسی میگه کات نداره نمیتونه کات بده به توپ شما شوت که میزنی جهت پایین و راستو بگیر ببین چه کاتی میگیره توپ بازی اینهمه حسن داره شما چسبیدی به یه شوتش!!!! برید مستر لیگ بازی کنید ببینید چقدر نسبت به سری های قبل پیشرفت کرده گرافیک بازیهم که عالیه بازی شاهکاری در ضمینه فوتباله. اون باگم که میگید تو اکثر بازی ها هست میشه به رمان 500 صفحه ای از باگهای فیفا نوشت!!!! و بازیم واسه اون کسایی که قابل تحمل نیست برن همون فیفا بازی کنن به هر حال خلایق هرچه لایق!!!!

موافقم!
ولی بعضی ها fifa10 رو میپسندند و دلیلی هم دارند!!!
:biggrin1:
 

shayanjuventus

کاربر سایت
Apr 26, 2009
276
ما که به کونامی ایمیل دادیم و نوشتیم که حرکت توپ یکسان است کونامی جواب فرستاده و گفته که ما حتما نظرات شما رو در نسخه های بعدی تاثیر میدیم و نگفته که یا برو فیفا بازی کن یا اگه پرو بازی میکنی حق نداری بگی که هیچ مشکلی داره.
در ضمن این رو هم دوستان باید بدونن که شرکت با سابقه ای مثل کونامی اول به فکر سود مالی هست بعد به فکر کیفیت بازی ها مثلا همین چمن بازی و تنوع جمن ها که در 2009 فقط یک نوع چمن بود نمیشد که چند نوع ساخته بشه؟حتما میشد ولی کونامی میخواست تغییرات زیادی رو برای امسال قرار بده پس سال قبلش عمدا چند چیز رو از بازی حذف کرد.
چند نمونه از چیزهایی که در پرو حذف شد
تنوع چمن که در 2008 و 2009 حذف شد
سرتوپ کریس رونالدو که در 2008 بود و در 2009 حذف شد حالا دوباره هست
کات شوت در پرو6 و مخصوصا ضربات کنترل شده عالی بود در 2008 کمتر شد در 2009 کمتر از 2008 و در 2010 حذف شد
و چندین مورد دیگه.
در ضمن اگه کسی شوت کات دار زده یه جایی آپلود کنه ما ببینیم شاید ما بازی کردنو بلد نیستیم.
نهایتا وقتی که روبه روی دروازه هستیم یکمی توپ افقی بچرخه وگرنه در تمام حالات حرکت توپ یکسانه.
شوت در این بازی ناقص ساخته شده و این مشکل کوچکی نیست مثل باگ یا لیسانش که بشه حل کرد یا نادیده گرفت.
 

shayan.1989

کاربر سایت
Sep 18, 2009
67
نام
shayan
ما که به کونامی ایمیل دادیم و نوشتیم که حرکت توپ یکسان است کونامی جواب فرستاده و گفته که ما حتما نظرات شما رو در نسخه های بعدی تاثیر میدیم و نگفته که یا برو فیفا بازی کن یا اگه پرو بازی میکنی حق نداری بگی که هیچ مشکلی داره.
در ضمن این رو هم دوستان باید بدونن که شرکت با سابقه ای مثل کونامی اول به فکر سود مالی هست بعد به فکر کیفیت بازی ها مثلا همین چمن بازی و تنوع جمن ها که در 2009 فقط یک نوع چمن بود نمیشد که چند نوع ساخته بشه؟حتما میشد ولی کونامی میخواست تغییرات زیادی رو برای امسال قرار بده پس سال قبلش عمدا چند چیز رو از بازی حذف کرد.
چند نمونه از چیزهایی که در پرو حذف شد
تنوع چمن که در 2008 و 2009 حذف شد
سرتوپ کریس رونالدو که در 2008 بود و در 2009 حذف شد حالا دوباره هست
کات شوت در پرو6 و مخصوصا ضربات کنترل شده عالی بود در 2008 کمتر شد در 2009 کمتر از 2008 و در 2010 حذف شد
و چندین مورد دیگه.
در ضمن اگه کسی شوت کات دار زده یه جایی آپلود کنه ما ببینیم شاید ما بازی کردنو بلد نیستیم.
نهایتا وقتی که روبه روی دروازه هستیم یکمی توپ افقی بچرخه وگرنه در تمام حالات حرکت توپ یکسانه.
شوت در این بازی ناقص ساخته شده و این مشکل کوچکی نیست مثل باگ یا لیسانش که بشه حل کرد یا نادیده گرفت.

شما فوتبالو تو شوتش دیدی؟ یعنی بازی جز شوت چیزه دیگه نداره؟ قربونت اگه کونامی نامه های شمارو میخونه یه تشکرم از طرف من بکن به خاطر بازی زیباش.
ایراد گرفتن خیلی اسون من میتونم از بازی قدرتمندی مثل متال گیر(عشق خودم) بشینم و ایراد بگیرم!!! اما این ایراد ها هیچ وقت از ارزش بازی متال گیر کم نمیکنه!!!
 

shayanjuventus

کاربر سایت
Apr 26, 2009
276
شما فوتبالو تو شوتش دیدی؟ یعنی بازی جز شوت چیزه دیگه نداره؟ قربونت اگه کونامی نامه های شمارو میخونه یه تشکرم از طرف من بکن به خاطر بازی زیباش.
ایراد گرفتن خیلی اسون من میتونم از بازی قدرتمندی مثل متال گیر(عشق خودم) بشینم و ایراد بگیرم!!! اما این ایراد ها هیچ وقت از ارزش بازی متال گیر کم نمیکنه!!!
من همه فوتبال رو تو شوت ندیدم ولی چرا باید تمام قسمت های بازی پیشرفت کنه ولی شوت پسرفت کنه و من نگران این هستم که در نسخه های بعدی شوت همینجوری بمونه.
در مورد اینکه با انتقاد ارزش بازی کم بشه همین طوری که شما گفتی از ارزش بازی کم نمیشه و من هم قصد این کار رو ندارم.
و باید بگم که بازم کونامی از بقیه شرکت ها مثل sega یا ea شریف تره ea که به راحتی میتونه فیفا رو نکست کنه اینکار رو نمیکنه ولی کونامی الان سومین ساله که بازیش رو نکست کرده روی pc.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر