2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟

LEVEL-up

کاربر سایت
Sep 26, 2009
86
نام
هادی
2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟


شاید بدونید که سونی قصد داره در سال 2012 کنسول جدید خودش رو به بازار عرضه کنه و البته شاید ماکرو و نینتندو هم در این سال بخوان کنسول خودشونو عرضه بکنن.
اما آیا اینم میدونید که در این سال اتفاقی خواهد افتاد که تمام لوازم الکترونیکی یعنی هرچیزی که بعد از اخترا ع برق اختراع شد و با برق کار میکنه از کار خواهد افتاد !!؟؟
یعنی زییاد دلتون رو برای نسل بعد صابون نزنید.


برای اطلاعات بیشتر ادامه ی این پست رو بخونید.
من این مطلبی که نوشتم رو نه 100%رد میکنم نه 100% قبول حدف فقط اطلاع رسانی هست.

آيا نسل بعدي در کار خواهد بود!؟

سال 2012، سال نابودي زمين؟!

در هشدار ناسا و آکادمي ملي علوم آمده است که ميليونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتيجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام يخچالها، تلفنهاي همراه و ماهواره ها خاموش مي شوند.

ناسا در هشداري اعلام کرد که يک توفان خورشيدي که در سال 2012 به زمين مي رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنيا خاموش شود.

به گزارش مهر، در هشدار ناسا و آکادمي ملي علوم آمده است که ميليونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتيجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام يخچالها، تلفنهاي همراه و ماهواره ها خاموش مي شوند.

از ماه دسامبر فعاليت خورشيد به آهستگي روبه افزايش مي رود. نيروي مغناطيسي اين ستاره هر 11 سال يکبار به نقطه اي مي رسد که در آن پيک پديده هاي فورانهاي خورشيدي و پرتاب تاجهاي خورشيدي بزرگ مشاهده مي شود. اين پديده ها منجر به آزاد شدن ميزان زيادي انرژي و تشعشعات مي شود. اين فورانها مي تواند به زمين نيز برسد و منجر به ايجاد توفانهاي ژئومغناطيسي زمين شود. اتمسفر زمين مي تواند از اين برخوردها خود را مصون نگه دارد اما خسارات جدي را بر روي ساختارهاي اجتماعي و اقتصادي روي زمين وارد مي کند.

ستاره شناسان اين پديده ها را از سال 1859 رصد کرده اند. در آن زمان يک توفان ژئومغناطيسي ويژه در خطوط تلگراف اروپا و آمريکا اختلال ايجاد کرد. در ماه مي 1921 توفان ديگري بسياري از خطوط برق و تلفن را در دو سر اقيانوس اطلس خارج از استفاده کرد.

در گزارش 132 صفحه اي ناسا و آکادمي ملي علوم آمده است: "انرژي برق کليد فناوري جامعه مدرن امروزي است و تمام زيرساختها و سرويسها به آن وابسته هستند. اگر توفان سال 1859 امروز اتفاق بيفتد به طور حتم خسارتهاي اجتماعي و اقتصادي وسيعي برجاي خواهد گذاشت."

براساس گزارش نيوساينتيست، در سال 1989 شش ميليون نفر در کبک کانادا به مدت 9 ساعت به سبب يک توفان ژئومغناطيسي که 10 برابر ضعيف تر از توفان سال 1921 بود بدون برق ماندند. اگر حادثه اي مشابه آنچه که در سال 1921 رخ داد تکرار شود تعداد افراد بدون برق به 130 ميليون نفر افزايش خواهد يافت و تکرار حادثه اي مشابه سال 1859 که بسيار قويتر از توفان 1921 بود دو هزار ميليارد دلار خسارت وارد خواهد کرد.

به گفته دانشمندان ناسا، پيک بعدي اين توفانهاي خورشيدي بين سالهاي 2012 و 2013 خواهد بود که جامعه علمي هنوز بر سر شدت فعاليت خورشيد در اين دوره جديد به توافق نرسيده اند.


به نقل از- روز نامه ي اعتماد 1300 و پايگاه خبري تقريب :

ظاهراً، در 21 دسامبر سال 2012 تحل عظيمي در جهان رخ خواهد داد به طوري که بخش بزرگي از نوع بشري نابود خواهند شد! بله، درست متوجه شديد! ديگر براي شغل آينده ي خود برنامه ريزي نکنيد! بدنبال خريد خانه نباشيد، و در عوض، چند سال آخر زندگي تان را هرآنطور که مي خواهيد بگذرانيد. اکنون شما 3 سال فرصت داريد که از زندگي لذت ببريد...!! خُب اين سخنان عجيب و غريب چيست؟ تا بحال ما از اين پيش گويي ها زياد شنيده ايم، ولي هنوز اينجاييم و سياره مان هنوز سرجايش است. چرا اين سال 2012 اينقدر مهم شده است؟ اين اخبار در تمام دنيا در حال پخش شدن است.

اين متن رو تو گوگل پيدا کنيد: Maya Prediction يعني پيشگويي مايا

ماياها قومي بودند که چند هزار سال پيش تو مناطق آمريکاي مرکزي زندگي مي کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگاني وجود دارن. حتما معبد زير رو که متعلق به مايا هست رو ديديد

wv63c3.jpg


قبل از اينکه وارد مقوله پيش گويي اصلي مايا بشم بايد توضيحاتي راجع به قدرت و تمدن اين قوم براتون بنويسم. مايا! قومي که هزاران سال پيش معبد و هرمي که در بالا مشاهده مي کنيد رو با 365 پله ساخته! به تعداد روزهاي سال. مايا تمامي خسوف ها و کسوف ها را دقيقا تا سال 2012 ثبت کرده و همشون طبق برنامه دارن اتفاق مي افتن، مايا چندين هزار سال پيش عدد يک ميليون رو کشف کرده بود، مايا هزاران سال پش تو معابدش تصاويري از سفينه ها و فضانوردان رو روي سنگ ثبت کردن! (اين رو خودم به چشم ديدم!). مايا آن زمان حتي تعداد روزهاي هر سال ماه رو که گمونم 279 روز هست محاسبه کرده بود. مايا ها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقويم مايا براي 400 ميليون سال استخراج شده است، سال خورشيد و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.

MayanCalendar031109.gif


همه اينها رو به دو دليل اشاره کردم يکيش اينکه بگم مايا چقدر قدرت محاسباتي و علمي داشته و دوم رو هم تو پي نوشت ها خواهيد خوند. تو ويدئويي که از يوتيوب تو ادامه مطلب هم گذاشتم اطلاعات بيشتري از مايا و تقويمشون براتون نشون مي ده. حالا بريم سر اصل مطلب، پيشگويي!

پيشگويي مي گه: تو 21 دسامبر سال 2012 زندگي روي کره زمين وارد يک دوره جديد مي شه(زمین نابود نمیشه). تو چند تا سايت خوندم که اين دوره جديد پر از صلح و عشق و آرامش و پيشرفت هست. (مصداق حرف يکي از سياستمداران آمريکايي که پايان بحران مالي آمريکا رو صلح و آرامش تو دنيا مي دونست). حالا چند تا نظريه ديگه هم هستند که به تفضيل روشون بحث مي کنم. استاد کلاس #C هم اطلاعاتي در اين مورد داشت، جالبه که گفت ما به ناسا يه ايميل فرستاديم و پرسيديم که آيا سال 2012 اتفاقي تو کهکشان خواهد افتاد؟ ناسا پاسخ داده بود که نارسايي هايي مشاهده مي شن ولي نمي تونيم تائيد کنيم که اين اختلالات آسيبي به زمين مي رسونن يا نه!

ماياها معتقد بودند که زمين از 5 دوره تشکيل شده، پايان هر دوره يه اتفاق خيلي بد مي افته و دوره جديد شروع مي شه. جالب اينجاست که 2012 پايان دوره پنجم هست! و ما وارد دوره ششم خواهيم شد، گفته مي شه تمدن حاضر از بين خواهد رفت تا دوره ششم شروع بشه! (تو ويدئو اشاره شده به زمين لرزه هاي بزرگ) .
اين کدها درخود قسمتها وقسمتهاي زيادي را در مورد يک اتفاق هراسناک خورشيدي درسال2012بيان ميکنددانشمندان متفق نظر هستند که هر100 سال يا بيشتر شهله هاي خورشيدزبانه مي کشند و منظومه شمسي را تحت تاثير خود قرار ميدهند


chich51.jpg



اشعيانبي30-26-27علاوه بر اينکه نور ماه به اندازه نور خورشيدخواهد شد نور خورشيد نيز هفت برابر خواهد شد ازدور نام خدا مي آيد بار او سنگين لبهاي پر از خشم و زبان او پر از زبانه هاي اتش خواهد بود

کدهاي کتاب با ارتباطي معنا دار به سالنامه ي مايا بصورت واضح بيان ميکند حوادث آخر زمان در سال 2012 و نزديک شدن به يک ستاره ي دنباله دار به زمين که شايد منشا اين ويراني ها باشد.تئوري ميگويد که درسال 2012 يک شهاب سنگ باعث انفجار خورشيدي ميشود که باعث سوزاندن کره ي زمين ميشود.انفجار خورشيدي و پديده ي cme يا پرتاب ماده ي پلاسمايي از درون خورشيد به بيرون نيز يکي از دلايل اين اتفاق خواهد بود. همچنين ايجاد يک سلسله اتفاقات شديد مانند تقيير جهت قطب ها براثر شکستگي پوسته ي زمين.که اگر يادتان باشد هنگام تسونامي اندونزي نيز گفته ميشود اين پديده اتفاق افتاده و زمين از مدار خود خارج شده است.اين تاثيرات و تاثيرات کيهاني ديگر از عواملي است که سال 2012 را سالي غير معمول و به احتمال زياد پايان تمدن چند هزار ساله اي که از شرقي ترين سرزمين هاي اسيا اغاز شد و بين النهرين رسيد از درياي سياه کذشت به فرانسه مرکز تمدن نوين سپس انگلستان و اکنون در برج هاي بلند نيو يورک اخرين روز هاي خود را فرياد ميزند.

گفته مي شه پايان دوره دوم توسط هوا بوده (گمونم منظورش نارسايي هاي جوي) دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سيل تموم شدند، لذا نظريه هاي زيادي مبني بر اينکه دوره پنجم با زلزله از بين بره هست.

دو مطلب جالب: يکي اينکه مايا حتي زمان سقوط قوم خودشون رو پيشبيني کرده بودند و عجيب تر از همه: جنگهاي جهاني رو هم پيش بيني کرده بودند!!!!!

البته دقت کنيد که اتمام دنيا به اين معني نيست که همه چيز از بين مي ره، حتما شروعي خواهد بود، براي دوره ششم و هنوز مطمئن نيستيم که اين دوره چه چيزي را به ارمغان خواهد آورد.

خوب، اگه از يه منظر ديگه هم نگاه کنيم براي اينکه اثبات بشه اين دوره نمي تونه واقعا اتمام باشه، بلکه فقط تعويض دوره هست، بحث دين و اعتقادات هست. ديگه زياد لزومي نداره عميقا وارد اين بحث بشم.

در کتاب پيشگوييهاي آخر زمان نوشته شده که به زودي زمين در مکاني قرار مي گيرد که از چهار طرف تحت کشش سيارات ديگر منظومه شمسي قرار گرفته و در نهايت جذب يکي از آنها خواهد شد و اين يک تصادم بسيار بزرگ را بوجود خواهد آورد.
همين حس کنجکاوي خيلي از مردم و دانشمندان را برانگيخته است که چرا تقويم ماياها در روز ذکر شده تمام مي شود.بعضیها هم اين روز را روز قيامت مي دانند!ولي قيامت رو هيچ کس نمي دونه و خود خدا وندگفته که يک دفعه اتفاق مي افته.
سورة الزلزلة

هنگامى که زمين شديدا به لرزه درآيد، (1)

و زمين بارهاى سنگينش را خارج سازد! (2)

و انسان مى‏گويد: «زمين را چه مى‏شود (که اين گونه مى‏لرزد)؟!» (3)

در آن روز زمين تمام خبرهايش را بازگو مى‏کند; (4)

چرا که پروردگارت به او وحى کرده است! (5)

در آن روز مردم بصورت گروه‏هاى پراکنده (از قبرها) خارج مى‏شوند تا اعمالشان به آنها نشان داده شود! (6)

سورة التکوير

در آن هنگام که خورشيد در هم پيچيده شود، (1)

و در آن هنگام که ستارگان بى‏فروغ شوند، (2)

و در آن هنگام که کوه‏ها به حرکت درآيند، (3)

و در آن هنگام که باارزش‏ترين اموال به دست فراموشى سپرده شود، (4)

و در آن هنگام که وحوش جمع شوند، (5)

و در آن هنگام که درياها برافروخته شوند، (6)

و در آن هنگام که هر کس با همسان خود قرين گردد، (7)

آيا روز 21 دسامبر سال 2012(اين تاريخ برابر با جمعه 1 دي 1391 هست.) روزي است که جهان به پايان مي رسد يا اينکه آغاز دوره اي جديد است؟ آيا به پايان رسيدن تقويم ماياها را مي توان نشانه اي دانست بر وقوع يک اتفاق خاص در جهان؟شايد هم ظهور امام زمان؟
به هر حال بايد صبر کرد.


اطلاعات بيشتر : کتاب ارابه ي خدايان . که لينکشو پايين گذاشنم.

plus

ممنون از سپهر عزيز
و البته Lich King
به زودی آپدیت میشه.
 
آخرین ویرایش:

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,752
نام
فرشید
بله،مطالب قسمت پیشگوییها از لحاظ شباهتش به داستان فیلم های هالیوودی جالبه،بشرط اینکه جدی گرفته نشه!

در اینکه زمانی این اتفاق خواهد افتاد که شکی نیست،چون در تاریخ زمین هم حوادث بزرگ زیادی اتفاق افتاده که که منجر به انقراض یک نوع حیات و تغییر و تحول و تکامل نوع جدیدی از حیات روی اون شده(مثل انقراض دایناسورها در 65 میلیون سال پیش-یا برخورد یک سیاره ی هم مدار با زمین )

اما اینکه زمان مشخص و دقیقی رو بشه برای اتفاق بعدی عنوان کرد فقط بدرد همون کتابای پیشگویی میخوره،چون دانشمندان برای 2012 هیچ اتفاق خاصی رو پیش بینی نکردن و بعضی از مطالب بالا اغراق آمیز یا خلاف واقع هست ،بیخودی دلتون رو برای دیدنش صابون نزنید!
 

LEVEL-up

کاربر سایت
Sep 26, 2009
86
نام
هادی
بله،مطالب قسمت پیشگوییها از لحاظ شباهتش به داستان فیلم های هالیوودی جالبه،بشرط اینکه جدی گرفته نشه!

در اینکه زمانی این اتفاق خواهد افتاد که شکی نیست،چون در تاریخ زمین هم حوادث بزرگ زیادی اتفاق افتاده که که منجر به انقراض یک نوع حیات و تغییر و تحول و تکامل نوع جدیدی از حیات روی اون شده(مثل انقراض دایناسورها در 65 میلیون سال پیش-یا برخورد یک سیاره ی هم مدار با زمین )

اما اینکه زمان مشخص و دقیقی رو بشه برای اتفاق بعدی عنوان کرد فقط بدرد همون کتابای پیشگویی میخوره،چون دانشمندان برای 2012 هیچ اتفاق خاصی رو پیش بینی نکردن و بعضی از مطالب بالا اغراق آمیز یا خلاف واقع هست ،بیخودی دلتون رو برای دیدنش صابون نزنید!
فرشید جان .تمام اتفاقاتی که قوم مایا پیشبینی کرده اتفاق افتاده از جمله کسوف ها و خسوف هایی که همین یک ماه پیش اتفاق افتاد . ناسا در سال 1971 فقط تونست تا 100 سال رو به طور دقیق پیشبینی کنه.

و البته این قوم تو مقبره هاشون نقاشی هایی از خدایانشون که البته همون آدم فضایی ها بودن و سفینه هاشون کشیدن . و اجسامی که دانش فعلی هم از طریقه ساختشون عاجز هست نمونش یه جمجمه ای هستش که از کریستال ساخته شده وبدون شکستگی و ترک در جهت خلاف ساختار اتمی برش داده شده چیزی که دانشمندان امروزی میگن ما 1000 سال بعد به این دانش دست پیدا خواهیم کرد..
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
من مستند نستراداموس رو که میدیدم یه سنگ رو نشون داد(از قوم مایا) که یک خط یاد و تبدیل میشه به دو خط!
این خط همون زندگیه ما بود!
یه قسمته این خط یه انسان داغون بود که تنها بود!(که میگفت این راه مسلما به پایان ما میرسه!)
یه قسمته دیگش یه انسان بود که کنارش یه درخته!(که میگفت این یعنی خیلی چیزا نابود شده اما هنوز ما انسانها وجود داریم)
2 روز پیش هم که فیلم 2012 اکران شد! بشینید ببینید خودتونو آماده کنید:biggrin1:
 

tupac

کاربر سایت
Jan 22, 2008
485
این امریکاییها با این اینگلیسا باز همرو گذاشتن سر کار،مطلب خیلی گیراست،
یه فیلم ساختن ،حالا هدفشون چیه خدا میدونه.
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
اين موضوع چيزيه كه منم چند روزه كه دارم در موردش ميخونم . . .
يه سري از اين اتفاقاتي كه گفته شده ، وقوعش كاملاً اثبات شده بنظر ميرسه . مثل همون توفانهاي خورشيدي .
ولي اينكه بخواد باعث نابودي تمدن بشري بشه هنوز جاي سوال داره .
و اين موضوع به بازيها هم كشيده شد و حتماً اون صحنه هاي پاياني Assassins' Creed رو يادتونه كه يكيش ( همين عكس پايين ) با همون تاريخ معروف 21 دسامبر 2012 اشاره ميكنه

screenshot_188013_thumb300.jpg


و البته در مرموز بودن قوم مايا هم هيچ شكي نيست .

سال 2000 و Y2K یادتونه؟ (اگه سنتون برسه). قرار بود همه بمیرن و دنیا لت و پار بشه و ...
فكر كنم يه موضوعي بود در اين مورد كه مثلاً تقويم ها نميتونن از 19XX به 2000 وارد بشن ، درسته ؟
ولي تا جايي كه يادمه بحث نابودي زمين و اين چيزا نبود :biggrin1: يا شايدم بود و من يادم نيس ! بحث سر يه مشكل نرم افزاري بود !
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
این امریکاییها با این اینگلیسا باز همرو گذاشتن سر کار،مطلب خیلی گیراست،
آره قومه مایا و آیه قرآن هم حتما آمریکا درست کردن تا مارو سرکار بزارن:biggrin1:
داستان نوح و از این حرفا و...
من زیاد اهل نصیحت و تیلیپایه دینی برداشتن نیستم اما فراموش نکنیم وقتی نوح قومش رو هشدار داد همه مسخرش کردن و گفتن همچین چیزی امکان نداره! یا نمیدونم تو با این کارا میخوای دینتو به ما بخورونی!
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
برای مطلب ممنون


( تو همون قسمت پایانی بازی AC هم کلمه ی الزلزله نوشته شده بود .
ولی نمیدونم منظور چی بوده )
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
بشر ، همیشه اسیر خرافات و احساسات شده ، میشه و تا ابد هم خواهد شد .
این دو تا مقوله رو هیچ تکنولوژی نمیتونه جلوش رو بگیره . همه اینها چرا تو این چند وقته اخیر باب شده و تا حالا هیچ خبری ازش نبود ، از واقعا هولوکاست یا اتفاق توی پایگاه اتمی کمتره ؟ !
ذهن انسانها و وقتشون ، صرف سود مقاصد کسانی میشه که این نظریات دروغ رو توی ذهن مردم مهندسی می کنند .
ازدور نام خدا مي آيد بار او سنگين لبهاي پر از خشم و زبان او پر از زبانه هاي اتش خواهد بود
شما ، اونایی که واقعا قران رو قبول دارند ، دینشون اسلام هست بیان به بنده بگن که آیا دنیا در 3 سال آینده به اون مرحله ای میرسه که بخواد چمیدونم اسم خدا از آسمون ها بیاد ، شعله خشمش همه ما رو بسوزونه و ... .
شعله خشم از کجا میخواد بیاد ، از عاشق شدن من یا بحث فن بوی ها تو تاپیک های بازیسنتر یا کلوب های شبانه توی دبی یا کازینو های مونته کارلو ؟ ! این آتش خشم از چی سبب میخواد بشه ؟
سیر تکاملی انسان توی این چند سال به اوج خودش داره میرسه ، هممون هم داریم میبینیم . این اتفاق میخواد باعث نابودی همه اینها بشه ؟ آمریکا خیلی راحت میاد میگه دوره صلح آغاز خواهد شد ، چطور این اتفاق که قراره برق همه دنیا رو قطع کنه سبب نگرانی آمریکا نمیشه !
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,676
نام
کیارش
اگه اینطوری هست پس عدالت خدا چی میشه؟
اینجاست که بحث اومدن روح در چند جسم و زندگی پیش میاد!! که اینم تو قرآن نقض شده!!
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
نظر من: این چیزا همش مزخرفه و کسانی هم که باور میکنند کوتاه فکر هستند.
این روزها هم هرجا میریم یه نفر داره درباره اینا حرف میزنه، مشمعض شدم دیگه.

خیلی سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم و به توپ و تانک نبندم این تاپیک رو :D
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,936
نام
فرهاد
گروهی اندر ره دین گروهی فتاده در راه یقین
ترسم اید بانگ روزی که ای بیخبران راه نه ان است و نه این


میلیادرها سال زمین ما دچار تغییر و تحول شده و اون موقع نه ادمی رو زمین وجود داشت نه پیشگویی یک مشت خرافه پرداز این حرفهارو راه انداختن میگن تا سال 2012 همه رو به قبله میشیم اقا این حرفها چیه بشینید حالش رو ببرید AC2 و DIABLO3 میخواد بیاد :biggrin1: در کل بیخیال این مسائل بشید و اینها حرفها همش از خرافات و این ک... در میادش پاره کنید این ننگ تاریخ رو ...
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
مطلب بسیار گیرایی بود ولی خوب منو نگرفت!:biggrin1:
اینا همش خرافاته. اصلا گیریم که مایا مثلا جنگ جهانی رو پیش بینی کرده. خوب از کجا پیش بینی کرده؟! این که دیگه به تحول تو زمین ربطی نداره و جنگ بین یه سری آدم بوده. حتما جادوگر بودن:biggrin1: ولمون کنید بااا.

خسته شدم انقدر از اینور اونوو شنیدم این قضیه رو. به همه جا هم کشیده شده. میرم به استاده میگم من فلان دوره برم به نظرت؟ میگه چه فایده. دنیا چند سال دیگه به پایان میرسه!!!

از این جور حرفها و پیش بینی ها زیاد بوده. دلیلش هم اینه که انسان ها دوست دارن یه نقطه ی نشانه گذاری شده داشته باشن. یه چیزی مثل هدف ولی خوب این هدف نیست. فرق داره. بیشتر میشه گفت یه انتها. (به نظر من دلیل اصلی صحبت از وجود منجی های عالم بشریت هم همین بوده)
الان من خودمم احساس میکنم این حرفها و صحبتها رو قبول دارم و منتظر یه اتفاقی تو سال 2012 هستم ولی اگه واقع بینانه نگاه کنیم میبینیم این جور صحبتها حقیقت نداره و همون خرافاتیه که اول گفتم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر