20 دقیقه از گیم پلی Resident Evil 6 لیک شد | المان های اکشن ، نبود صحنه های ترسناک !

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
به تازگی شرکت Capcom ، ناشر بازی Resident Evil 6 ، یک ویدئو بیست دقیقه از بخش Campaign بازی Resident Evil 6 ریلیز کرده است که مربوط به شخصیت لئون اسکات کندی می باشد .

در این ویدئو که اطلاعات زیادی از گیم پلی این بازی داده شده است که می شود گفت این اطلاعات نا امید کننده می باشد .

اصولا ، بازیکنان سری Resident Evil را با عنوان ترس می شناسند ولی در این ویدئو هیچ آثاری از این ترس نمی بینیم .

همینطور گزارشی از سوی طرفداران منتشر شده است که طی آن ، اعلام شده است که این بازی ، یک Resident Evil نمی باشد و به یک بازی اکشن نزدیک تر است .

این بازی در سال جاری بر روی PC , Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد و برای اولین بار ، کریس ردفیلد و لئون اسکات کندی با یکدیگر روبرو می شوند .

Resident Evil 6: 20 Minutes of Leon Gameplay, Not SCARY, more ACTION ORIENTED
 
آخرین ویرایش:
کپکام خیلی وقته مرده ولی نه به خاطر اینکه re5 رو ساخته یا dmc ؤو خراب کرده یا کلا ip هاشو اکشن می کنه
کپکام از وقتی نابود شد که مرد شماره 1 کپکام شینجی میکامی رو اخراج کرد
کسی که تمام استدیو های کپکام از استدیو شماره 4 تا خود clover زیر دستش بودو فقط بازی های عالی ساخت
و البته مهمترین عامل به انحراف کشیده شدن بازی خود میکامی هست. اینم ضمیمه کن به پستت.
بعضا با خودم میگم کاش میکامی اصلا به فکر رزیدنت ایول نمیوفتاد تا در آینده به این روز بیوفته.
 
ما در حال دانلود هستیم ایشالله بعد دیدن نظر میدم ولی تریلر های قبلی نشان از یک بازی قشنگ رو میداد البته ترسناک بودنش کمی جای تامل داره
 
و البته مهمترین عامل به انحراف کشیده شدن بازی خود میکامی هست. اینم ضمیمه کن به پستت.
نه خير شينجي ميكامي تنها كسي بود كه سري رزيدنت اويل رو كه ميشد از واژه ي عالي براشون استفاده كرد به شاهكار تبديل كرد لطفا نبود ترس در اين بازي رو به خاطر شينجي ميكامي و RE4 ندونيد;)
 
و البته مهمترین عامل به انحراف کشیده شدن بازی خود میکامی هست. اینم ضمیمه کن به پستت.

احد من نمیدونم شما طرفداران قدیمی RE چرا نمیخواید واقعیت رو بپذیرید! میکامی و RE4 این سری رو خراب نکردن، این بازی هم باید خواسته یا ناخواسته مدرن میشد و فقط RE4 آغازگر این تحول بود!

ببین تو RE های کلسیک مثلا میخواستی شلیک کنی باید وایمیستادی. خوب اگه کسی از من بپرسه میگم این سیستم اگه تو RE پیاده شد بیشتر منعکس کننده ضعف کنسول PS از نظر فنی بود که نمیذاشت گیم پلی بازی چیز مدرن و بهتری باشه! بیایید واقعیت رو بپذیریم، الان گیمرها تو بازی هایی مثل GeoW نهایت سرعت و اکشن رو تجربه و حس میکنن. همه با اکشن های چنینی سرگرم میشن. دیگه کسی تو گیم پلی کلسیک RE لذت و ترس و نوستالژی رو باهم و یک اندازه نمیبینه، بلکه یه بازی کند و گیج کننده ای رو میبینه که حتی میشه بهش گفت کسالت آور!

با اینکه RE6 خیلی اسکلیزه (مطابق با سلیقه عوام) شده کار ندارم، بحثم سر میکامی و RE4 هست که بهش گیر میدید! RE4 با استانداردهای سری داستان جالبی نداشت، اما بینهایت زیبا کل مجموعه رو مدرن و از شر تعلقات کلسیک و ترد مارک شده سری خارج کرد. آشغال هایی مثل RE5 و RE6 میراث میکامی نیستن، در نتیجه مستقیم یک جریانن که باید همه ما باهاش کنار بیاییم! دیگه کسی نمیتونه معترض باشه که چرا FFXIII مثل FFI و FFII نیست! فاصله و شکافی بزرگ به اندازه چند نسل به خوبی به این سوال جواب میده! اتفاقا اگه میکامی خودش الان حضور داشت شک نکن RE هایی میساخت که اصلا با این آشغال های کپکام قابل مقایسه نیستن!

مشکل این هست که بالاخره ما گیمرهای یکم قدیمی تر با یه مساله، یا بهتره بگم واقعیت کنار بیاییم؛ همه چیز، از جمله بازی ها، در حال تغییر هستن و باید این رو بپذیریم. دیگه گیم پلی سنتی بازی ها برای این نسل و دست آوردهای فنیش کافی نیستن. شرط میبندم اگه یه RE بسازن که کماکان برای شلیک کردن مجبور باشی بایستی و بچرخی خود تو شاید حس نوستالژیکت ارضا بشه اما تو دلت از کندی و کسالت آور شدن بازی ناراضی باشی! وقتی قدرت کنسول ها صد برابر شده دلیل نداره گیم پلی انها تغییر نکنه! میکامی بهتر از هرکسی به این مساول واقف بود و با RE4 این تغییرات و مدرنیزه شدن رو به RE آورد. حالا اینکه در ادامه کپکام به گند کشیدش ربطی به میکامی نداره. شک نکن اگه RE4 رو میکامی نمیساخت، الان از این سری رسما هیچی نمیموند! مستقیما آشغال هایی مثل ORC روانه بازار میشدن!
 
آخرین ویرایش:
ماكان جون واقعا كه ايول واقعا كه پستت منو شيفته ي خودش كرد دمت گرم الحق كه بايد دستت رو طلا گرفت دقيقا هميني هست كه شما ميگي مطمئن باشين اگه ميكامي RE4 رو نساخته بود يا به قول ماكان مدرن نكرده بود همون موقع سري افت ميكرد و اون سرآغازي براي از بين رفتن سري ميشد.

تنها كافي بود تا استاد شينجي ميكامي RE 6 رو ميساخت كه اون موقع بود ميفهميديد داريد از چه كسي ايراد ميگيريد;)
 
ماکان قبلا روی این صحبت کردیم. یادمه بهت گفتم که علت اینکه من میکامی رو مقصر میدونم این هست که اومد تعریف بازی رو عوض کرد. عوض شدن تعریف بازی یعنی انحراف و دور شدن از اصالت. انحراف هم یعنی RE4 ... فکر نکنم اینربطی به طرفدار قدیمی و جدید داشته باشه.
 
ماکان قبلا روی این صحبت کردیم. یادمه بهت گفتم که علت اینکه من میکامی رو مقصر میدونم این هست که اومد تعریف بازی رو عوض کرد. عوض شدن تعریف بازی یعنی انحراف و دور شدن از اصالت. انحراف هم یعنی RE4 ... فکر نکنم اینربطی به طرفدار قدیمی و جدید داشته باشه.
"الان" تو این رو میگی ...
الان که آخرین نسخه منتشر شده از بازی ORC ـه و شبیه به RE4 هست از نظر استایل کلی بازی . اما ، اون ور قضیه رو هم فقط بهش "فکر" کن .
یه جاهایی لازم هست شما تو بازیت تغییر ایجاد کنی ، تا اسیر کلیشه ها نشی . RE دقیقا داشت توی ورطه تکرار و یکنواختی می افتاد (افتاده بود تقریبا!) ، RE4 نجات دهنده ip شد ... کاری که RE4 با ip ـِ RE کرد "انقلاب" بود .
الآن اگه از RE5 , 6 خوشت نیومده هیچ ربطی به RE4 نداره ؛ (هر چند مطمئنم RE6 خیلی خوب در می آد.) چون RE4 رسالتش چیز دیگه بوده و از پسش بر اومده ... یه عده خیلی کمی هم مثل شما فکر میکردن که RE باید بسبک کلاسیک خودش باشه ، نتیجش شد دو تلاش بی سرانجام و افتضاح به اسم های RE Outbreak 1 , 2 . تو همون حول و حوش RE4 اومدن .
میخوام بگم اون استایکی که تو دوس داشتی ، مال همون موقع و برهه زمانی خاص خودش بوده .
 
ماکان قبلا روی این صحبت کردیم. یادمه بهت گفتم که علت اینکه من میکامی رو مقصر میدونم این هست که اومد تعریف بازی رو عوض کرد. عوض شدن تعریف بازی یعنی انحراف و دور شدن از اصالت. انحراف هم یعنی RE4 ... فکر نکنم اینربطی به طرفدار قدیمی و جدید داشته باشه.
احد قبول کن سبک قدیمیه RE برای PS2 و نسل قبل یکم قدیمی بود . بازی باید یه تکون اساسی به خودش میداد . قبول دارم کارش باعث شد کپکام این کار رو با بازی بکنه و یک بازیه سراسر اکشن بخورد ملت بده .
و یا باعث شد هر سری با یه ویروس جدید سر و کله داشته باشیم ! ولی اینا تقصیر کپکام بود . میکامی کار خودش رو بهترین شکل ممکن اجام داد .
ما قبلا باهم حرف زدیم . من خودم عاشق نسخه دوم هستم . ولی واقعا هرجوری حساب کنی دیگه نمیشد اون گیم پلی و دوربین رو تو نسل قبل میگنجود . شاید من و تو و خیلیای دیگه با بازی حال کنیم ولی واقعا درجا زدن و پیشرفت نکردن با تکتولوژی و قدیمی شدن بازی برای RE خوب نبود .
همونطور که این وضعی که الان داره برای RE خوب نیست !
من هم RE رو مثل ماکان یه انحراف نمیبینم . یه پیشرفت بجا میبینم .
 
نه خير شينجي ميكامي تنها كسي بود كه سري رزيدنت اويل رو كه ميشد از واژه ي عالي براشون استفاده كرد به شاهكار تبديل كرد لطفا نبود ترس در اين بازي رو به خاطر شينجي ميكامي و RE4 ندونيد;)
میشه بکید به خاطر کی بدونیم.)x

---------- نوشته در 01:35 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:33 AM ارسال شده بود ----------

احد من نمیدونم شما طرفداران قدیمی RE چرا نمیخواید واقعیت رو بپذیرید! میکامی و RE4 این سری رو خراب نکردن، این بازی هم باید خواسته یا ناخواسته مدرن میشد و فقط RE4 آغازگر این تحول بود!

ببین تو RE های کلسیک مثلا میخواستی شلیک کنی باید وایمیستادی. خوب اگه کسی از من بپرسه میگم این سیستم اگه تو RE پیاده شد بیشتر منعکس کننده ضعف کنسول PS از نظر فنی بود که نمیذاشت گیم پلی بازی چیز مدرن و بهتری باشه! بیایید واقعیت رو بپذیریم، الان گیمرها تو بازی هایی مثل GeoW نهایت سرعت و اکشن رو تجربه و حس میکنن. همه با اکشن های چنینی سرگرم میشن. دیگه کسی تو گیم پلی کلسیک RE لذت و ترس و نوستالژی رو باهم و یک اندازه نمیبینه، بلکه یه بازی کند و گیج کننده ای رو میبینه که حتی میشه بهش گفت کسالت آور!

با اینکه RE6 خیلی اسکلیزه (مطابق با سلیقه عوام) شده کار ندارم، بحثم سر میکامی و RE4 هست که بهش گیر میدید! RE4 با استانداردهای سری داستان جالبی نداشت، اما بینهایت زیبا کل مجموعه رو مدرن و از شر تعلقات کلسیک و ترد مارک شده سری خارج کرد. آشغال هایی مثل RE5 و RE6 میراث میکامی نیستن، در نتیجه مستقیم یک جریانن که باید همه ما باهاش کنار بیاییم! دیگه کسی نمیتونه معترض باشه که چرا FFXIII مثل FFI و FFII نیست! فاصله و شکافی بزرگ به اندازه چند نسل به خوبی به این سوال جواب میده! اتفاقا اگه میکامی خودش الان حضور داشت شک نکن RE هایی میساخت که اصلا با این آشغال های کپکام قابل مقایسه نیستن!

مشکل این هست که بالاخره ما گیمرهای یکم قدیمی تر با یه مساله، یا بهتره بگم واقعیت کنار بیاییم؛ همه چیز، از جمله بازی ها، در حال تغییر هستن و باید این رو بپذیریم. دیگه گیم پلی سنتی بازی ها برای این نسل و دست آوردهای فنیش کافی نیستن. شرط میبندم اگه یه RE بسازن که کماکان برای شلیک کردن مجبور باشی بایستی و بچرخی خود تو شاید حس نوستالژیکت ارضا بشه اما تو دلت از کندی و کسالت آور شدن بازی ناراضی باشی! وقتی قدرت کنسول ها صد برابر شده دلیل نداره گیم پلی انها تغییر نکنه! میکامی بهتر از هرکسی به این مساول واقف بود و با RE4 این تغییرات و مدرنیزه شدن رو به RE آورد. حالا اینکه در ادامه کپکام به گند کشیدش ربطی به میکامی نداره. شک نکن اگه RE4 رو میکامی نمیساخت، الان از این سری رسما هیچی نمیموند! مستقیما آشغال هایی مثل ORC روانه بازار میشدن!
اینطور که شما میگید مثل اینکه شما رزیدنت کلاسک بازی نکردید.
 
دوستان توجه کنن که من دم از عوض شدن تعریف بازی میزنم ... نه تکرار مکررات. در ضمن رزیدنت ایول 4 بازی رو به ساحل رسوند ولی ساحلی که به رزیدنت ایول متعلق نیست.
 
تریلر رو دیدم .به این میگی مخوف و ترسناک!!

سال 2008 هنوز کسی نمیفهمید dead space یعنی چی بالای همین مخوف بودنش مثل تووپ صدا کرد.اگه به این میگی مخوف به یه ip جدید که بی نام ونشان بود اون زمان چی میگفتی؟

رزیدنت اویل یکی از عناصر مهمش که باعث معروف شدنش شد گیم پلیش بود که چیزی که تو این تریلر بود بیشتر شبیه dead space شده بود.
تازه ds یه نفر بود اینجا تازه دو نفر هم هستن.
محمد اقا ناز نفست که حرف دل مارو زدی.>:d<
 
اینطور که شما میگید مثل اینکه شما رزیدنت کلاسک بازی نکردید.
نه دیگه نشد ، این جور حرف زدن جاش اینجا نیست اصلا" ...
===
دوستان توجه کنن که من دم از عوض شدن تعریف بازی میزنم .
احد من کاملا درک میکنم تو چی میگی :دی ! تو میگی Resident Evil 4 ، اصلا Resident Evil نیست ، درسته ؟
اما من میگم اتفاقا Resident Evil 4 خیلی هم Resident Evilـه ، دلیل هم دارم ... اگه دلت بخواد تا صبح واست ردیف میکنم اما ، RE5 رزیدنت اویل نیست ، این رو من هم قبول میکنم . بازی از اصل دور شده تا ثریا ...
لنگ دوربین نباش انقدر اخوی :دی ! بگرد بین مشکلات بازی (RE5 برای مثال) کجاهاست ...
 
نتیجش شد دو تلاش بی سرانجام و افتضاح به اسم های RE Outbreak 1 , 2 . تو همون حول و حوش RE4 اومدن .
با بقیه ی بحث کاری ندارم ولی اون 2 تا اولا نسخه ی فرعی بودن و میکامی هم روشون کار نمیکرده و تمرکزشون هم روی بازی گروهی و co-op بوده. کلا مثل یه وصله ی ناجور بودن برا سری رزیدنت اویل. (نقش ORC اون زمان رو ایفا میکردن :دی)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or