Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

Straw Hat Luffy

کاربر سایت
Jul 15, 2019
394
نام
عارف
دوستان گرامی
این tenki no ko کی ریلیز میشه ؟! زبان ژاپنی web dl یا bluray؟
فیلم فیت و کد گیاس که بعد از ۶ ماه هنوز نیومده اینم فکر نکنم زیر ۶ ماه بیاد کلا انیمه دیدن صبر ایوب میخواد:D
 
آخرین ویرایش:

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,310
نام
پرهام
سلام
خیلی قسمت چرت و پرتی بود .
میخواستن به هر قیمتی شده بل برنده بشه .
آخه چجوری میشه یکی تو گروهت باشه که ویژن داره و آینده رو میبینه. از این قدرت هم خبر داری . چند بار هم میخواد بهت هشدار بدهو جتی بهت بگه چکار کن که نبازی ولی به حرفش گوش ندی ؟!!!
 

linkorn90

کاربر سایت
Aug 3, 2010
775
نام
ارش
بالاخره بعد یه میلیون سال تیزر تریلر جدیدی از Evangelion 4 منتشر شد :D تاریخ اکران هم در June 2020 هستش
دمت گرم بسی خبر خوبی رو دادی بعد از فاجعه کیوتو!
خوب خدا رو شکر که تو اون تاریخ ریلیز میشه و من از سربازی نکبت بار خلاص میشم با خیال اسوده میتونم انیمه مورد انتظارم رو ببینم.... ولی دمش گرم چقدر سرکار رفتیم هر وقت hideaki anno مصاحبه میکرد میگف 90 درصد کار پیشرفت داشته!:D خب لامصب از سال 2017 مگه چیکار میکردی که اون 10 درصد تموم نمیشد:-?
 
آخرین ویرایش:

BROXIGAR

کاربر سایت
Sep 7, 2009
1,889
نام
سهیل
دوستان من بخوام کینگدام رو بخونم چه چپتری اخر انیمه میشه ؟

از چپتر 261.
ولی بنظرم از اول شروع کن به خوندن. جوی که مانگا داره به هیچ وجه تو انیمه نیست. فکر کنم چندتا آرک هم جا گذاشتن.:D
 

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
شایعه گشته قراره برج خدا انیمه بشه!!!!(جاپونی>:) )

امیدوارم یه استودیو درست حسابی روش کار کنه! حیفه ازش یه کار متوسط در بیاد:(
اون طوری که من فهمیدم به صورت رسمی اعلام شده که هم برج خدا و هم Noblesse قرار به وسیله استودیوهایِ ژاپنی انیمه بشن!
___________________________________
من هیچ وقت انتظار نداشتم که روزی رو ببینم که برج خدا انیمه بشه. سن من و اکثر افرادی که این جا هستند، طبیعتا به این قد نمی‌ده که ناروتو، وان پیس و... رو از اول دنبال کرده باشیم، ولی برج خدا رو از قسمت هفت هشت شروع کردم به خوندنش. قشنگ هم یادمه که از چه مانگا ریدری اولین بار خوندمش. یه سایتی بود به اسم onemanga که طراحی خیلی لهی هم داشت. بعد مانگاهایی رو که بیشتر بازدید داشتند، توی صفحه‌ی اول می‌اُورد. همین بود که من با برج خدا آشنا شدم، برای این که اولین مانگای رنگی بود که به عمرم می‌دیدم. اون موقع نمی‌دونستم که اصلا مانگا نیست و منهوا هست. خلاصه این طوری من با برج خدا آشنا شدم و بعد هم به واسطه‌ی برج خدا با مرحوم باتوتو آشنا شدیم.
من هوزم باورم نمی‌شه که نه سال از انتشار برج خدا گذشته و من هشت ساله که دارم دنبالش می‌کنم :D انگار همین دیروز بود که وارد آرک قطار شدیم یا SIU رفته بود نمایشگاه کتاب فرانکفورت تا منهوا رو پروموت کنه:D با وضعیتی که منهوا داره، قشنگ چهارصد پانصد چپتر دیگه هم می‌تونه ادامه پیدا کنه.
ولی در مورد خود منهوا... اولین باری که برگام به طور کامل ریخت مربوط به آزمون سد شینسو بود. وقتی رلو به ملت گفت بعضی‌ها هستند که فکر می‌کنن قراره به با جاهای بزرگ برسند، ولی خدا یه جایی جلوشون رو می‌گیره و بهشون می‌گه: «این حد توئه». با توجه به پیش زمینه‌ای که من از مانگاهای شونن داشتم، انتظار داشتم که این جمله به شکل‌های مختلف نقض بشه. نه تنها این اتفاق نیافتد، بلکه تا به الان این جمله در حال تایید شدنه:D یکی از فرق‌های برج خدا با بقیه شونن‌های دو هزاری و رایج این هست که این حرف‌های قشنگ، فقط در حد حرف باقی نمی‌مونند. توی روند روایت داستان به شکل کامل دراماتیز می‌شن:
اقای هو قشنگ نمونه‌ی بارز همچین فردی بود. همه‌ی دار و ندارش رو از دست می‌ده. توی آخرین لحظه، قبل از این که بمیره، برای بالا رفتن از برج انتخاب می‌شه. یه آدم معمولی که استعداد خاصی هم نداشته. همه‌ی تلاشش رو می‌کنه تا به موفقیت برسه، ولی به طور کامل شکست می‌خوره
وقتی که با رفلخو آشنا شدم، قشنگ یه بار رفتم توی فضا. مکالمه‌ای که بین بام و رفلخو صورت می‌گیره، باید قاب کرد و زد توی دیوار:D قشنگ رفلخو چه‌گورایِ زمانه‌ی خودش بود:D فقط کسی بنده خدا رو درک نکرد.
رفلخو یکی مثل هو بود، با این تفاوت که بهش قدرتی داده شده بود تا بتونه دنیا رو عوض کنه. چه سرگذشتی هم داشت. بنده خدا به دختری که اصل و نصبش به یکی از ده تا خاندان بزرگ می‌رسیده، نظر داشته. وقتی این موضوع رو می‌فهمن چشماش رو کور می‌کنن تا دیگه به طرف نگاه نکنه. وقتی با بام رو به رو می‌شه. بهش می‌گه خدا به تو قدرتی رو داده که می‌تونی این برج رو تغییر بدی، ولی تو به فلانت هم نیست. من رو به رویِ این خواست خدا می‌ایستم و این قدرت رو از تو می‌گیرم و در اختیار کسی می‌ذارم که بتونه ازش به درستی استفاده کنه. بام هم بهش می‌گه که فاگ، گروهی که مخالف نظام حاکم به برجه، داره ازت استفاده می‌کنه و تو یه مهره بیشتر براشون نیستی. جوابی که رفلخو به بام می‌ده رو باید قشنگ با طلا نوشتش. بهش می‌گه من امید رو توی زندگی پیدا کردم که ازم استفاده کنند. با وجود این که رفلخو از بام شکست می‌خوره، ولی از نظر فکری کاملا پیروز می‌شه و این، روی شخصیت بام هم اثر می‌ذاره. بامی که الان داریم می‌بینیم، از نظر فکری خیلی نزدیک‌تر به رفلخو هست.
کلا برج خدا پر از این اتفاقات هست. موضوعاتی که بهشون پرداخته می‌شه، واقعا منحصر به فرده؛ مثلا انتظار داریم فردی که برای ازادی تلاش می‌کنه، به عنوان یه قهرمان شناخته بشه. این کلیشه‌ای هست که توی همه شونن ها می‌بینیم. ولی چی میشه اگه جامعی که این فرد برایِ آزادی توش قیام کرده، ترجیح بده که تحت فرمانِ یه نظام توتالیتر باقی بمونه؟ این موضوع یکی از آرک‌های داستانه. یا توی یکی از آرک‌های داستان در مورد ماهیت یه عمل بد صحبت می‌شه. اگه یه عمل اشتباه، مثلا روی یه روبات که احساسی نداره، صورت بگیره، هنوزم کار بدیه؟
خلاصه برید برج خدا رو بخونید:D امیدوارم فصل اول رو کامل انیمه کنند. فکر کنم راحت چهل قسمتی کار داشته باشه. امیدوارم که تیم درستی تشکیل بشه و حسابی براش وقت بذارن. برج خدا هم مثل هانتر یا کیمیاگر تمام فلزی از جمله مانگا/منهوا هایی هست که انیمه‌شون می‌تونه از خودِ متریال اصلی هم پیشی بگیره. هر چند من شخصا بعید می‌دونم اقتباس دندون گیری انجام بدن.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بهترین مانگا/منهوای امسال تا به الان به نظرم spy x family و Saihate no Paladin بودند. حتما بخونیدشون. اولی ترکیب عجیب غریبی از هیناماتسوری و یوتسوبا هستش. دومی هم از معدود مانگاهایی هست که کاملا می‌شه به چشم یه های فانتزی بهش نگاه کرد و برای بار اِن‌ام این موضوع رو به همه اثبات می‌کنه که یه داستان تکراری رو (توی اینجا وارد شدن شخصیت اصلی به یه دنیای دیگه) می‌شه به متفاوت‌ترین شکل ممکن بیان کرد. به نظر من، خوندن آرک اول این مانگا، حتی اگه قصد ادامه دادنش رو ندارین، واقعا واجبه. قشنگ حکم کلاس درس داستان نویسی رو داره. شخصیت پردازی، حس تعلیق و ساختن دنیای داستان به بهترین شکل ممکن انجام شده.

امسال مانگاهایِ اوتامه خیلی روی بورس بودند. اوتامه به بازی‌هایی می‌گن که مخاطب اصلیشون دخترها هستند. توی سرزمینی با ستینگ ویکتوریایی و البته با حضور جادو رخ می‌ده. پسر پادشاه قراره با دختر نخست وزیر ازدواج کنه. بعد این دو نفر وارد آکادمی ( همون دانشگاه یا دبیرستان توی اون دنیا) می‌شن. توی دورانی که توی آکادمی اند، معلوم می‌شه که دختر نخست وزیر آدم بیخودیه. سر همین موضوع هم آقای شاهزاده عاشق یه دختر معمولی می‌شه که دختر وزیر داشته اذیتش می‌کرده. خلاصه ازدواج به هم می‌خوره . دختر وزیر به سزای اعمالش می‌رسه. خیلی موضوع اشغالیه، خودم می‌دونم:D ولی داستانش ربطی به این نداره. دختری که توی دنیای واقعی این بازی شت رو داره تجربه می‌کنه، می‌میره:D و وارد دنیای بازی می‌شه... ولی به جای کدوم شخصیت وارد داستان می‌شه؟ جای دختر نخست وزیر که قراره بدبخت بشه.
پروتاگونیست‌ داستان همیشه یه دختر پر انرژی و سرزنده هست. داستان خیلی وقت‌ها به مسائل اقتصادی اون دنیا مربوط می‌شه. بعضی وقت‌ها حالت معمایی پیدا می‌کنه. به طور کلی تروپ‌های مشخصی داره، ولی این تروپ‌ها برای مخاطب جدیدند. من خودم با همه‌شون حال می‌کنم. اینم چند تا از نمونه‌های خوبش:
Otome Game no Hametsu Flag shika nai Akuyaku Reijou ni Tensei shite shimatta... (Title) - MangaDex
محبوب ترین مانگای اوتامه هست. به نظرم اگه می‌خواید شروع کنید، با همین مانگا شروع کنید. کلیشه‌های ژانر را به بهترین شکل ممکن پیاده کرده.

May I Please Ask You Just One Last Thing? (Title) - MangaDex
متفاوت‌ترین مانگای اوتامه!

Koushaku Reijou no Tashinami (Title) - MangaDex
کار مورد علاقه‌ی خودمه. مسائل اقتصادی و مذهبی دنیا نقش خیلی تعیین‌کننده‌ای توی داستان داره. قشنگ با مسائل بانکداری و... هم آشنا می‌شید. برای شروع ولی پیشنهادش نمی‌کنم. یه مقدار نوع آرت ممکنه توی چپترهای اول توی ذوق بزنه. ولی اگه از این ژانر خوشتون اومد، باید این مانگا رو بخونید. فضای حاکم به داستان بزرگسالانه‌تر از سایر مانگاهایِ این ژانر هست.

I'm a Villainous Daughter, so I'm going to keep the Last Boss (Title) - MangaDex
شباهت‌هایی با مانگای قبلی داره. اقتصاد حاکم به دنیای این جا هم نقش تعیین‌کننده‌تری داره، با این تفاوت که مسائلی که مطرح میشن عمق کمتری دارند. جادو نقش بیشتری توی داستان ایفا می کنه و شاید برای بعضی‌ها جذاب تر باشه

Survive As The Hero's Wife (Title) - MangaDex
ورژن رنگی و منهوایی این ژانر! توصیه نمی‌کنمش!

اینم چند تا نمونه دیگه از مانگاهای این ژانر:
I Am a Child of This House (Title) - MangaDex
The Villainess Is Adored by the Crown Prince of the Neighboring Kingdom (Title) - MangaDex
The Villainess Wants to Marry a Commoner!! (Title) - MangaDex
The Daughter of the Albert House Wishes for Ruin (Title) - MangaDex
Jishou Akuyaku Reijou na Konyakusha no Kansatsu Kiroku (Title) - MangaDex (این مانگا از زبان شخصیت مرد داستان (همان آقای شاهزاده!) روایت می‌شه)
Who Made Me a Princess (Title) - MangaDex ( شخصیت اصلی داستان به عنوان یه پرنسس وارد دنیای یه رمان می‌شه. توی انتهای رمان، این پرنسس به وسیله‌ی باباش کشته می‌شه!)
Endo and Kobayashi’s Live Commentary on the Villainess (Title) - MangaDex
 
آخرین ویرایش:

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
از چپتر 261.
ولی بنظرم از اول شروع کن به خوندن. جوی که مانگا داره به هیچ وجه تو انیمه نیست. فکر کنم چندتا آرک هم جا گذاشتن.:D

دستت درد نکنه

راستش رو بخوای نه حالش رو دارم نه وقتش رو همین که همت کردم برای ادامش برم مانگا رو بخونم کار بزرگی کردم:D هرچی صبر کردیم انیمش بیاد اخر علف زیر پامون سبز شد:((
 

rezatala

کاربر سایت
Dec 27, 2018
214
بعد چند سال با کلی توصیه نشستم پای توکیو غول.دو فصل اول بی نطیر بود.قشنگ خون تو رگ ادم یخ می زد.بزرگترین اشتباهم این بود که بلافاصله فصل سه رو شروع کردم.خئای من این همه تغییر با تغییر کارگردان ؟؟؟؟؟؟نتونستم ادامه بدم بعد دو قسمت شیفت دیلیت کل انیمه.اخه چرا:((:((:((:((چرا تو اوج یه کار این طوری با تغییر کارگردان گند میزنن توش.اون از گیف اف ترون این از توکیو غول؟؟؟؟واقعا چرا شاهکارا باید اخرش به خاک سیاه بشینند
 

Straw Hat Luffy

کاربر سایت
Jul 15, 2019
394
نام
عارف
بعد چند سال با کلی توصیه نشستم پای توکیو غول.دو فصل اول بی نطیر بود.قشنگ خون تو رگ ادم یخ می زد.بزرگترین اشتباهم این بود که بلافاصله فصل سه رو شروع کردم.خئای من این همه تغییر با تغییر کارگردان ؟؟؟؟؟؟نتونستم ادامه بدم بعد دو قسمت شیفت دیلیت کل انیمه.اخه چرا:((:((:((:((چرا تو اوج یه کار این طوری با تغییر کارگردان گند میزنن توش.اون از گیف اف ترون این از توکیو غول؟؟؟؟واقعا چرا شاهکارا باید اخرش به خاک سیاه بشینند
خوب شد شیفت دیلیت کردی و ادامه ندادی چون هر چی بیشتر می دیدی به عمق فاجعه بیشتر پی می بردی حالا خودم زیاد فن توکیو غول نیستم و خیلی ناراحت نشدم ولی از فصل ۲ وان پانچ من واقعا ناراحت شدم همش پیش خودم میگم چرا مد هاوس فصل دو رو نساخت اگه می ساخت به هیچ وجه افت نمی کرد مثل هانتر که یک قسمت هم افت نکرد و تا اخر شاهکار بود فقط خدا کنه این بلا سر فصل ۴ اتک نیاد چون سازنده فصل ۴ دیگه wit studio نیست.
 

pkarash

کاربر سایت
Aug 22, 2012
263
نام
آرش


So Ra No Wo To / Sound of the Sky

یه روز توی Reddit دنبال این می‌گشتم که ببینم ملت انیمه ملایم و Slice of Life چی پیشنهاد می‌دن. اونجا بود که چشم‌ام به جمال So Ra No Wo To روشن شد؛ کاری که اصلاً ازش چیزی نمی‌دونستم، ولی همین که چند دقیقه از قسمت اول گذشت و آهنگ زیبای گروه کالافینا جلوه‌گری کرد، دیگه حجت بهم تموم شد. در نهایت هم «آوای آسمان» شد یکی از بهترین انیمه‌هایی که تا حالا دیدم و ارادت خاصی بهش دارم.

توصیف‌اش سخته؛ Sound of the Sky هم ساده و بی‌ادعاس، هم یه چیزایی می‌خواد بگه. آشناس و در‌عین‌حال خاصه. روح هم‌قطارهای قدیمی و جدیدش رو یکجا داره. تیپ شخصیت‌هاش هم سازگار با کلیشه‌هاس (از نوع خوب‌اش) و هم کلیشه نیست (از نوع بدش). از اون انیمه‌هاست که شخصیت‌های اصلی همه دخترن، ولی توی یه محیط نظامی. کاراکترها سربازن، ولی نه اینکه شمشیر و سلاح سه‌برابر قدشون بردارن برن یوکای و اینا لوله کنن برگردن. داستان هم آرامش‌بخشه، هم به‌موقع‌اش با احساسات بدجور بازی می‌کنه. یه روی انیمه زندگیه و یه روش، سایه جنگ. مثل K-On و کارهای مشابه‌اش برای موسیقی یه جایگاه خاصی قائله، ولی قرار نیست بَند داشته باشیم. بخوام در یک کلام بگم، یک «انیمه» متعادله؛ معجون دلنشینی از واقع‌گرایی و فانتزی. و اینکه چقدر در حق‌اش کم لطفی شده و کمتر پیش میاد ازش اسمی ببرن.

و خب بله، کار بی‌نقصی نیست و یه جاهای کوچیکی استودیو زده جاده خاکی، ولی برای مخاطب‌هایی که به این سبک علاقه داشته باشن اهمیتی نداره. خب پرحرفی نکنم؛ چند ماهی از تماشای So Ra No Wo To می‌گذره، ولی هنوز شیرینی‌اش یادمه و اگه اهل این سبک کارها باشین فکر می‌کنم برای شما هم همین‌طور باشه.

پ.ن: موسیقی تیتراژش واقعاً حرف نداره و اولین حضورش تو انیمه استادانه‌ست. به‌خاطر اون هم که شده قسمت اول رو ببینین.
پ.ن ۲: الان دیدم یکی تو ردیت درباره‌اش گفته: «نامه‌ی عاشقانه‌ای برای انسانیت». چه خوب گفته.
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
دوستان سینمایی های neon genesis evangelion داستان مجزا از انیمه دارن یا بازسازی هستن؟

سری rebuild بازسازی هستن ولی از یه جایی به بعد داستان مسیر متفاوتی از سریال رو دنبال میکنه.
 
آخرین ویرایش:

rezatala

کاربر سایت
Dec 27, 2018
214
خوب شد شیفت دیلیت کردی و ادامه ندادی چون هر چی بیشتر می دیدی به عمق فاجعه بیشتر پی می بردی حالا خودم زیاد فن توکیو غول نیستم و خیلی ناراحت نشدم ولی از فصل ۲ وان پانچ من واقعا ناراحت شدم همش پیش خودم میگم چرا مد هاوس فصل دو رو نساخت اگه می ساخت به هیچ وجه افت نمی کرد مثل هانتر که یک قسمت هم افت نکرد و تا اخر شاهکار بود فقط خدا کنه این بلا سر فصل ۴ اتک نیاد چون سازنده فصل ۴ دیگه wit studio نیست.
یعنی اینقدر داغون بود؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: m.a.t and zack fair

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر