Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
این دو تراک عشق منن. عالین:x:
25. NOX AETERNA (E3 2013 Trailer) - Bonus Track
29. APOCALYPSIS NOCTIS (Uncovered Trailer) - Bonus Track
............................................
بنظرم در ادامه بلندپروازی نامورا و بعدش دست و پا زدن تاباتا برای op کردن بازی و مشکلات فراوان موتور لیمونوس باعث شدن در داستان تغییراتی داشته باشیم. تاباتا سریع جمع جورش کرده و دیگه اون خفن تریلر E3 2013 رو شاهد نبودیم. البته الان موتور بازی خیلی خوب شده. بخاطر همین امیدوارم:
با این فروش بالا FFXV رو ادامه بدن.:D
اگر ناموارا نیم نگاهی به این بازی داشته باشه نوع OP بازی FFXV میتونه درسی خوبی برای FFVIIR باشه.
در مورد FFVIIR خیلی عالی میشه با موتور UE4 و اون گرافیکی که دیدیم نامورا کل MIDGAR CITY رو بصورت OP در پارت اول درآورده باشه و قسمت های بعدی بره برای جاهی دیگه...:D
در کل خیلی خوشبینم به پیشرفت این بازی بخاطر موتور UE4 و بنظرم پارت اول FFVIIR رو آخر سال دیگه می ببینیم.:D
تو رو به خدا... به جان خودم... از ریمیک غول نسازید:D چون قرار نیست چیزه خاصی بشه...
اصلا بودجه بازی در حد و اندازه های xv نیست... این یک فکت تلخه:D قبلا گفتم اسکوئر می خواد با این کار ایران خودرو و سایپا رو کنه که با کمترین مایه کاری... به بالاترین قیمت به ملت بندازه...:D
خوده 7 صد در صد بزرگیش بیشتر از 15 هست... ولی باز همینم با ویچر مقایسه خواهد شد... بگیرم سه نسخه... ایا میتونه هر نسخش کامل به اندازه ویچر محتوا بده...!!!!(دقت کنید نومورا گفته... فقط داستان نسخه اصلی هستش و بس...)
بقیه میان ریمیک میدن 40 دلار اسکوئر تصمیم گرفته 120 تا 180 دلار که از ملت بکنه هیچ... اونقدرم مطمئن باشید بازی رو تیکه تیکه می کنه که چندتا سیزن پس بخریم:D
حالا با این وضع انتشارش... و پول پرستی اسکوئر و بودجه کمترش نسبت به 15... خودتون ببینید که چی در میاد...:D
(قبلا گفم خیلی وقتا کیفیت یک بازی رو بودجه مشخص می کنه کیفیت کار رو تا شخص... خیلی از فاینال ها بودن که کارگردانشون یکی بوده ولی بودجه ها متفاوت بوده و کیفیت نیز کلی فرق داشته...)
ـــــــــــــــــــــــــــ
این انریلم درسته خوبه... ولی لومینوس خیلی بهتره...:D از انمیشن هاش بگیر تا... فقط ضعفش پوشش گیاهی بود... همین...
این نسل این ژاپنی ها نبودن و نمی رفتن سراغ انریل معلوم نبود چه اتفاقی براش میوفاد...:D
خلاصه اینکه UE4 چیزی نیست که بشه باهاش هایپ شد... حداقل FROSTBITE بود یه چیزی:D
ـــــــــــــــــ
این دیوانه ها که می خواستن ریمیک رو بسازن... باید ریمیک رو می دادن تاباتا... نومورا خودش XV خودش رو می ساخت...
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
تو رو به خدا... به جان خودم... از ریمیک غول نسازید:D چون قرار نیست چیزه خاصی بشه...
اصلا بودجه بازی در حد و اندازه های xv نیست... این یک فکت تلخه:D قبلا گفتم اسکوئر می خواد با این کار ایران خودرو و سایپا رو کنه که با کمترین مایه کاری... به بالاترین قیمت به ملت بندازه...:D
خوده 7 صد در صد بزرگیش بیشتر از 15 هست... ولی باز همینم با ویچر مقایسه خواهد شد... بگیرم سه نسخه... ایا میتونه هر نسخش کامل به اندازه ویچر محتوا بده...!!!!(دقت کنید نومورا گفته... فقط داستان نسخه اصلی هستش و بس...)
بقیه میان ریمیک میدن 40 دلار اسکوئر تصمیم گرفته 120 تا 180 دلار که از ملت بکنه هیچ... اونقدرم مطمئن باشید بازی رو تیکه تیکه می کنه که چندتا سیزن پس بخریم:D
حالا با این وضع انتشارش... و پول پرستی اسکوئر و بودجه کمترش نسبت به 15... خودتون ببینید که چی در میاد...:D
(قبلا گفم خیلی وقتا کیفیت یک بازی رو بودجه مشخص می کنه کیفیت کار رو تا شخص... خیلی از فاینال ها بودن که کارگردانشون یکی بوده ولی بودجه ها متفاوت بوده و کیفیت نیز کلی فرق داشته...)
ـــــــــــــــــــــــــــ
این انریلم درسته خوبه... ولی لومینوس خیلی بهتره...:D از انمیشن هاش بگیر تا... فقط ضعفش پوشش گیاهی بود... همین...
این نسل این ژاپنی ها نبودن و نمی رفتن سراغ انریل معلوم نبود چه اتفاقی براش میوفاد...:D
خلاصه اینکه UE4 چیزی نیست که بشه باهاش هایپ شد... حداقل FROSTBITE بود یه چیزی:D
ـــــــــــــــــ
این دیوانه ها که می خواستن ریمیک رو بسازن... باید ریمیک رو می دادن تاباتا... نومورا خودش XV خودش رو می ساخت...

تاپیک بازی دیدنیه از همین حالا ... تو حساب کن فن های اولد اسکول و قدیمی بازی که انتظار دارن فاینال فانتزی ۵۶ هم همون حس و حال و حس نوستالژی نسخه های کلاسیک رو زنده کنه ... چه واکنشی نسبت به این بازی میتونن داشته باشن برای من بسی جالبه.
............
ولی جدا از اتمسفر و گیم پلی ... کیتاسه یه مصاحبه کرده بود که تیم سازنده دستشون بازه در صورت صلاحدید تغییرات تو داستان و روایتش وارد کنن .
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
تاپیک بازی دیدنیه ار همین حالا ... تو حساب کن فن های اولد اسکول و قدیمی بازی که انتظار دارن فاینال فانتزی ۵۶ هم همون حس و حال و حس نوستالژی نسخه های کلاسیک رو زنده کنه ... چه واکنشی نسبت به این بازی میتونن داشته باشن برای من بسی جالبه.
............
ولی جدا از اتمسفر و گیم پلی ... کیتاسه یه مصاحبه کرده بود که تیم سازنده دستشون بازه در قورت صلاحدید تغییرات تو داستان و روایتش وارد کنن .
گفتن ولی تریلر بازی مو به مو با بازی یکی بود...
هر چند ریبوت میشد بیشتر حال می کردم:D
با توجه به نومورا که کارگردانه... یقین داشتم شخصیت ها و بیس داستان رو نگه می داشت... درصد دارک بودن داستانم بهش اضافه می کرد... چیزه وحشتناکی میشد... و تجربه جدیدی رو منتقل می کرد...:D
این کیتاسه وقتی مصاحبه می کنه ها... یاد صحنه هایی میوفتم که چسبیده بود به توریاما:D امیدوارم از اون اتفاق ها نیوفته... جوری مصاحبه می کنه که انگار ایده پرداز و سناریو نویس و کارگردان و تهیه کننده ریمیک همش باهم خودشه:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
گفتن ولی تریلر بازی مو به مو با بازی یکی بود...
هر چند ریبوت میشد بیشتر حال می کردم:D
با توجه به نومورا که کارگردانه... یقین داشتم شخصیت ها و بیس داستان رو نگه می داشت... درصد دارک بودن داستانم بهش اضافه می کرد... چیزه وحشتناکی میشد... و تجربه جدیدی رو منتقل می کرد...:D
این کیتاسه وقتی مصاحبه می کنه ها... یاد صحنه هایی میوفتم که چسبیده بود به توریاما:D امیدوارم از اون اتفاق ها نیوفته... جوری مصاحبه می کنه که انگار ایده پرداز و سناریو نویس و کارگردان و تهیه کننده ریمیک همش باهم خودشه:D

مهم هم اینه که این سه گانه داستان رو چطور بین خودش قراره تقسیم کنه ... هر نسخه قراره کجا تموم شه ؟ اصلا من سر از کارای اسکوار در نمیارم. همین طور پیش بریم ... فاینال فانتزی ۱۷ کل خط داستانیش میشه پنج ساعت .
به نظرم بهتر بود خود کیتاسه ریمیک رو هم دست میگرفت .
خود ساکاگوچی هم که باهاش مصاحبه کردن گفته نومورا یه ماموریت غیر ممکن پیش رو داره.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
مهم هم اینه که این سه گانه داستان رو چطور بین خودش قراره تقسیم کنه ... هر نسخه قراره کجا تموم شه ؟ اصلا من سر از کارای اسکوار در نمیارم. همین طور پیش بریم ... فاینال فانتزی ۱۷ کل خط داستانیش میشه پنج ساعت .
به نظرم بهتر بود خود کیتاسه ریمیک رو هم دست میگرفت .
خود ساکاگوچی هم که باهاش مصاحبه کردن گفته نومورا یه ماموریت غیر ممکن پیش رو داره.
برای همین من می ترسم... چون گند بخوره بهش... دیگه هیچوقت شاید یک فاینال با ایده و کارگردانی نومورا نبینم... حتی یک نسخه فرعی...
توقعاتم به نسبت 15 ازش خیلی خیلی بیشتره... هر جور حساب می کنم کار غیرممکنیه:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
مهم هم اینه که این سه گانه داستان رو چطور بین خودش قراره تقسیم کنه ... هر نسخه قراره کجا تموم شه ؟ اصلا من سر از کارای اسکوار در نمیارم. همین طور پیش بریم ... فاینال فانتزی ۱۷ کل خط داستانیش میشه پنج ساعت .
به نظرم بهتر بود خود کیتاسه ریمیک رو هم دست میگرفت .
خود ساکاگوچی هم که باهاش مصاحبه کردن گفته نومورا یه ماموریت غیر ممکن پیش رو داره.
چرا غیر ممکن؟
تیم همونه. اگه بودجه بهشون بدن می تونن یه چیز آبرومند بسازن.
البته کار خیلی سختیه.
اما آگه بازی ایراد خاصی نداشته باشه، خیلی بیش از چیزی که تصور میشه، تحویلش می گیرن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
برای همین من می ترسم... چون گند بخوره بهش... دیگه هیچوقت شاید یک فاینال با ایده و کارگردانی نومورا نبینم... حتی یک نسخه فرعی...
توقعاتم به نسبت 15 ازش خیلی خیلی بیشتره... هر جور حساب می کنم کار غیرممکنیه:D

اخه تریلر اولی که من دیدم اصلا همخونی نداره ...از همون اول بازی ما داریم با شیندرا میجنگیم ... و بعدش میرسیم اونجا که شیندرا بلوک های منطقه شورشی ها رو نمنفجر میکنه .. یادم نیست ... ولی گمان کنم چند میلیون نفر رو میکشه ... ولی توی تریلر معرفی که شهر در صلح و صفا بود
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
اخه تریلر اولی که من دیدم اصلا همخونی نداره ...از همون اول بازی ما داریم با شیندرا میجنگیم ... و بعدش میرسیم اونجا که شیندرا بلوک های منطقه شورشی ها رو نمنفجر میکنه .. یادم نیست ... ولی گمان کنم چند میلیون نفر رو میکشه ... ولی توی تریلر معرفی که شهر در صلح و صفا بود
منظورم تریلر psx هستش...
 
  • Like
Reactions: Genesis

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
منظورم تریلر psx هستش...

کلا سخته مقایسه اش که بوده یا نه ...

ولی مثل اینکه از شخصیت ها و plot اصلی داستان استفاده میکنن و تو روایت و حزییات و دیالوگ ها قطعا تغییراتی ایجاد کردن .

چرا غیر ممکن؟
تیم همونه. اگه بودجه بهشون بدن می تونن یه چیز آبرومند بسازن.
البته کار خیلی سختیه.
اما آگه بازی ایراد خاصی نداشته باشه، خیلی بیش از چیزی که تصور میشه، تحویلش می گیرن.

به این دلیل
در رابطه با نسخه‌ی بازسازی قسمت هفتم این سری، بیان کرد که یکی از دلایلی که شرکت Square Enix تصمیم به توسعه‌ی این بازی در قالب یک بازسازی گرفته این است که آن‌ها نمی‌خواهند انتظار بالای طرفداران را به ناامیدی تبدیل کنند. ساکاگوچی ابراز کرد که ساخت نسخه‌ی بازسازی یکی از توسعه‌های دشوار است که به طور مشخص و نمونه می‌توان به سه گانه جنگ‌های ستاره‌ای اشاره کرد. جورج لوکاس [George Lucas]، تغییرات زیادی را در نسخه‌ی ویژه‌ی فیلم‌هایش اعمال کرد، اما طرفداران هنوز صحنه‌های اصلی آن را دوست دارند.
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
الان رسيدن به قسمت خطي بازي چجوري ميشه برگشت به قسمت open world?

موقعی که میخوای وارد قسمت های خطی بشی بهت میگه تا یه زمانی نمیتونی برگردی
اگر انتهای بازی هم باشی که تا بازی رو تموم نکنی نمیتونی برگردی به محیط open world
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
قرار نیست VII R بودجش اندازه XV باشه تا خفن باشه ها :D

به دلایل خیلی خیلی زیادی

اول از همه SE با تاخیر و عوض کردن از versus به XV خیلی کارش سخت شد و باید ملت رو هرطور که شده میکشوند سمت XV و اون طول دادن رو یه جوری جبران میکرد برا همین باید خیلییی رو تبلیغات و این چیزا کمک میکرد

بعد چون یه جور شرط بندی بود به خاطر عوض کردن سبک یه نسخه شماره دار باید ملت رو بازم میکشوند سمتش

کلی بودجه XV برا انیمه و اون فیلم رفت ولی VII نیازی نداره چون فیلما و انیمه هاش قبلا ساخته شدن (هرچند انیمش وسط کار موند ولی به هر حال)

XV خیلی منفور شده بود و باید تا میتونست خرج کنه تا یه چیز خوب ازش در بیاره تا فروشش رو تضمین کنه ولی VII هیییییچ نیازی نداره :D حتی کسایی که FF رو یه نسخشم بازی نکردن و اصلا نمیدونن چندتا شماره داره دیگه VII رو میشناسن و حتی مثلا تو دانشگاه میرم که با یه مشت آدم X طرفم و فقط GOW بازی کرده و دیگه هیچ بازیی نمیشناسه و بازیای ژاپنی رو عقب افتاده میدونه دیگه حداقل Cloud رو میشناسه :D

بعدشم الان VII همه چیز داستان و خیلی بخشایی از بازی مثل Side Quest ها و یه سری مکانیزما و بقیه چیزاش معلومه و زیاد وقت و پول براش خرج نمیشه :D

پس میتونه یه چیز خفن بشه :D

من که میخوام بازی به بهترین شکل ممکن ساخته بشه و به بهترین شکل ممکن و با لذت Cloud رو توی Honey Bee ببینیم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر