Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
لیست آهنگ هایی که از رادیو توی بازی پخش میشه (اونایی که تا حالا مشخص شده) :
FF
Prelude
Opening Theme
Matoya's Cave
Battle
Mt. Gulg
Airship
Sunken Shrine
Castle Cornelia
Overworld

FFII
Battle Theme 1
The Rebel Army
Main Theme
Castle Pandemonium
Battle Theme 2
Chocobo Theme
Tower of the Magi
Finale
Town
The Imperial Army
Dungeon

FFIII
Battle 1
Fanfare
Eternal Wind
Battle 2
The Crystal Tower
Last Battle -1-
Last Battle -2-
Last Battle -3-
Priestess Aria

FFIV
The Red Wings

FFV
Main Theme

FFVI
Battle

FFVII
The Prelude

FFVIII
Balamb Garden

FFIX
A Place to Call Home
Dagger Cuts Her Hair

FFX
Battle Theme

FFXI
Opening Theme
Tough Battle #2
A New Horizon - Tavnazian Archipelago
Iron Colossus
Melodies Errant

FFXII
Boss Battle

FFXIII
Final Fantasy XIII - The Promise

FFXIV
Fallen Angel
Hard to Miss
To the Sun
On Westerly Winds
The Land Breathes
Serenity
Under the Weight
Engage

FFXV
Braver
Sky Smilin' Down on Me (Lucian Cruisin' Collection)

Dissidia
Dissidia - Opening
Lux Concordiae

Type-0
We Have Arrived

به به XIV :D چقدر آهنگ زیاد داره :D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
کلا هدف Regis این بود که وقتی این اتفاقات داره میوفته Noctis تو پایتخت نباشه و بیرون باشه که درگیر نشه چون اگه میبود 100 درصد به F میرفت و داستان تموم میشد و Ultra bad/crappy ending میشد :D
میدونم داداش بلاخره خودمون انیمیشن رو دیدیم که اما باز با وجود عالی بودن داستان این قسمتش برام خیلی کلیشه ای بود اینکه اصلا روح ناکتیس با وجود پبیشرفت تکنولوژی خبردار نبوده و این که زیادی این ناکتیسو نجیب زاده کردنش:D...و این که اصلا تو این انیمیشن هیچ دلیلی نیاوردن که چرا اینقدر ادم خوب و شجاع مثل فنیکس باید جونشون رو به خاطر ناکتیس فدا میکردن چرا؟!!!چون فقط فرزند علیحضرت بود؟:|باید تو بازی یه دلیل خیلی محکم بیارن تا بازی جالب از اب در بیاد مثلا این که این ناکتیس داریایه قدرت خاصیه که در یه شرایط خاص فعال میشه یا چه میدونم یه چیزی شبیه به همین:D
 
  • Like
Reactions: KingAmir

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
میدونم داداش بلاخره خودمون انیمیشن رو دیدیم که اما باز با وجود عالی بودن داستان این قسمتش برام خیلی کلیشه ای بود اینکه اصلا روح ناکتیس با وجود پبیشرفت تکنولوژی خبردار نبوده و این که زیادی این ناکتیسو نجیب زاده کردنش:D...و این که اصلا تو این انیمیشن هیچ دلیلی نیاوردن که چرا اینقدر ادم خوب و شجاع مثل فنیکس باید جونشون رو به خاطر ناکتیس فدا میکردن چرا؟!!!چون فقط فرزند علیحضرت بود؟:|باید تو بازی یه دلیل خیلی محکم بیارن تا بازی جالب از اب در بیاد مثلا این که این ناکتیس داریایه قدرت خاصیه که در یه شرایط خاص فعال میشه یا چه میدونم یه چیزی شبیه به همین:D

چرا نکنه؟ :D سرباز ویژه پادشاهه طرف :D تو هر پادشاهی و تو هر زمانی هرکسی سربازی چیزی میشه (چه برسه به نیرو های ویژه خود پادشاه) قسم میخورن که برا پادشاهی و پادشاهشون حتی جونشون رو بدن دیگه این Kingsglaive ها هم که بیشتر چون هرچی دارن از Regis داشتن

و اینکه "فقط به خاطر پسر Regis بودن" نیست و اینو تو اون صحنه تو آسانسور هم گفت:

که Nyx به Regis گفت " این روش شاه ماست؟ که بقیه رو فدا کنه تا پسر خودش رو نجات بده؟ "

که لونا بعدش گفت " که دنیا رو نجات بده"

چون Regis هم میدونست از همون اول که کار Lucis تمومه و خودشم تو قبل سر میز با بزرگای Lucis گفت که دیگه پیر شده و نمیتونه (نمیتونن) مقاومت کنن

برا همین Noctis رو برد بیرون از پایتخت تا امن باشه و وقتی Insomnia ترکید Noct توش نباشه تا یکی باشه که تو آینده هم پادشاهی رو پس بگیره هم این آدم بدا رو از بین ببره :D از طرفی هم فکر همه جاش رو کرده بود اینکه انگشتر بهش برسه یا از اون طرف Cor هم بیرون شهر باشه تا بتونه به Noctis کمک کنه یا حتی نظری که من دارم اینکه حتی رفتنشون با Regalia هم دلیل داره و فقط یه ماشین خوشگل نیست

و خب اینکه Noctis دارای قدرت خاصیه رو هم تو فیلم میشه فهمید هم تو بازی هزار بار گفتن :D

تو فیلم چندبار از Old Wall حرف زده شد که همون قدرت پادشاه های قدیم Lucisئه چیزی که Regis به خاطر پیری و ضعیفیش نمیتونست کنترلش کنه دیگه و Nyx با فدا کردن خودش اونم خیلی ورژن ضعیف شدش رو تونست ولی اگه یکی مثل Noctis که اشراف زادست "Royal Blood" و مطمعنا "شایسته" هم هست میتونه جلوتر کامل کنترلش کنه (اشراف زاده بودن و شایسته بودن 2 شرط استفاده از Old Wall )

برا این میگم Nyx از ورژن ضعیفش استفاده کرد که چون مطمعنا Old Wall چهار تا مجسمه سنگی نیستن و چند باری تو نمایشای بازی به صورت یه اجسامی که به زور دیده میشن نشون دادن و اینکه کلا 4 تا نیستن و 13 تان :D که خود Regis عضو آخر و 13می هست
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
چرا نکنه؟ :D سرباز ویژه پادشاهه طرف :D تو هر پادشاهی و تو هر زمانی هرکسی سربازی چیزی میشه (چه برسه به نیرو های ویژه خود پادشاه) قسم میخورن که برا پادشاهی و پادشاهشون حتی جونشون رو بدن دیگه این Kingsglaive ها هم که بیشتر چون هرچی دارن از Regis داشتن

و اینکه "فقط به خاطر پسر Regis بودن" نیست و اینو تو اون صحنه تو آسانسور هم گفت:

که Nyx به Regis گفت " این روش شاه ماست؟ که بقیه رو فدا کنه تا پسر خودش رو نجات بده؟ "

که لونا بعدش گفت " که دنیا رو نجات بده"

چون Regis هم میدونست از همون اول که کار Lucis تمومه و خودشم تو قبل سر میز با بزرگای Lucis گفت که دیگه پیر شده و نمیتونه (نمیتونن) مقاومت کنن

برا همین Noctis رو برد بیرون از پایتخت تا امن باشه و وقتی Insomnia ترکید Noct توش نباشه تا یکی باشه که تو آینده هم پادشاهی رو پس بگیره هم این آدم بدا رو از بین ببره :D از طرفی هم فکر همه جاش رو کرده بود اینکه انگشتر بهش برسه یا از اون طرف Cor هم بیرون شهر باشه تا بتونه به Noctis کمک کنه یا حتی نظری که من دارم اینکه حتی رفتنشون با Regalia هم دلیل داره و فقط یه ماشین خوشگل نیست

و خب اینکه Noctis دارای قدرت خاصیه رو هم تو فیلم میشه فهمید هم تو بازی هزار بار گفتن :D

تو فیلم چندبار از Old Wall حرف زده شد که همون قدرت پادشاه های قدیم Lucisئه چیزی که Regis به خاطر پیری و ضعیفیش نمیتونست کنترلش کنه دیگه و Nyx با فدا کردن خودش اونم خیلی ورژن ضعیف شدش رو تونست ولی اگه یکی مثل Noctis که اشراف زادست "Royal Blood" و مطمعنا "شایسته" هم هست میتونه جلوتر کامل کنترلش کنه (اشراف زاده بودن و شایسته بودن 2 شرط استفاده از Old Wall )

برا این میگم Nyx از ورژن ضعیفش استفاده کرد که چون مطمعنا Old Wall چهار تا مجسمه سنگی نیستن و چند باری تو نمایشای بازی به صورت یه اجسامی که به زور دیده میشن نشون دادن و اینکه کلا 4 تا نیستن و 13 تان :D که خود Regis عضو آخر و 13می هست
یه سوال مهم :
اینا 113 تا شاه داشته سلسلشون.
چرا این 13 تاchosen اند؟به خصوص رجیس؟
 
  • Like
Reactions: KingAmir

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یه سوال مهم :
اینا 113 تا شاه داشته سلسلشون.
چرا این 13 تاchosen اند؟به خصوص رجیس؟

چون کارگردان گفته :D

نمیدونم :D

ولی مهم عدد 13ئه بقیه رو بیخیال :D

بعد Knights of the Round کلا 13 تا هستن باید اینجوری باشه :D
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
داستان عکس هایی که از ورژن pro اومده چیه ؟ یعنی یکی pro داشته باشه و بازی رو از store دیجیتالی بگیره بازی خودش Upscale میشه .پچ میدن ؟
یا عکس ها صرفا جهت نمایش بود ؟ :-?
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: KingAmir

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟
یکی اون میزنه یکی ما از لذت سرشار میشیم...
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟

جوانمردی آقا جوانمردی :D

مرد نیستیم اگه دشمن رو هی بزنیم بهش فرصت مقابله ندیم :D

آره ما اینجوریم یکی میزنیم یکی میزاریم حریفمون بزنه آخه غیر این مردونگی نیست :D

____________________________

خب یه سری حس و حال خودش رو داره :D برای مثال به نظر من سبک نوبتی خیلی گستردگی داره و مثلا شما چند نوع بازی سوم شخص اکشن میتونی اسم ببری که کاملا سبکشون باهم فرق کنه؟ ولی تو نوبتی خیلییییییییییی میشه اسم برد یعنی کاملا نو و جدیدن با اینکه کلیتشون نوبتی بودنه

بعد یه سری چیزای باحال دیگه هم داره که حسش نیست

ولی اصلا دلیل نمیشه که غیر نوبتی خوب نشه و اتفاقا هر جفتشون حال میده

ولی آخرش برمیگرده به سلیقه. مثلا شما پاپ دوست داری من وحشیم متال دوست دارم (وحشی از دید بقیه وگرنه قلبم خیلی لطیفه :D ) ولی بپرسم ازت چرا چی میگی؟
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,936
نام
فرهاد
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟

لذتش به اینه که نامردی نمیزنی یکی میزنی منتظر میشی اونم یکیشو بزنه. آزادی بیان ، ببخشید ازادی کتک ومساوات :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
ترن بیس یعنی مبارزات مبتنی بر هوش و IQ، برای همین هرکسی خوشش نمیاد!:D

مثل شطرنج میمونه، باید فکر کنی، نقاط ضعف حریف رو پیدا کنی، بری دنبال آیتم خوب تا خودت رو قوی کنی و خلاصه برنامه بریزی تا ببری، نه اینکه همش دکمه بزنی جا خالی بدی یارو کتکلت بشه!:D
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟
این فاینال سبکش نوبتی نیست:|
 

account240

کاربر سایت
Oct 4, 2012
860
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟
منم قبلنا همین فکرو میکردم، خیلی به نظرم مسخره بود ولی یه بار یه بازیو تموم کنی میفهمی
داستانش، شخصیت پردازیاش، آپگرید کردن و اون حس پیشرفت تو بازی، آزادی عمل تو انتخاب سبک مبارزاتت و...
باید یه بار یه بازیو بری تا یواش یواش بفهمی، اگه بازی کردیو بازم حال نکردی دیگه نشون میده سبکش برای تو نیست و مطمئن باش با توضیح این و اون هیچ وقت نمیتونی درک کنی لذتشو
 
  • Like
Reactions: jhoobin

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
سلام دوستان عزیز توهین نکرده باشما فقط از روی کنجکاوی سوال میخوام بپرسم من این فاینال یا هر بازی تو این سبک بازی کردم به نظرم خیلی خسته کننده اومد میخواستم بدونم شما دوستان عزیز از یکی تو بزن یکی دشمن چه لذتی میبرید؟؟؟؟
اخه الان یه چیزم بهت میگن هم ناراحت میشی ... ؟
اخه شما قاضی و بازجو لذت و احساس مردم هم شدید .؟ این چه جور سوالیه دیگه چه قصدی میتونستی از مطرح کردنش اینجا داشته باشی؟
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
دوستان لطف کنید این تاپیک را به گند نکشید.
این جا از معدود تاپیک هایی هست که بحث های چیپ توش نمیشه و اگه اختلاف نظری هم هست دوستانه باهاش برخورد میشه.
خواهشا بحث هایی مثل ارزش مبارزه نوبتی و نظر های شخصیتون درباره المان های بنیادی نقش آفرینی ژاپنی را جای دیگه بکنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر