Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خب سر همین مجیک ها گفتم حتما سیستم ایمینگش مشکل داره، اگه طرف واقعا به دشمن نگاه میکرده خودیا رو میزده که دست رونالدینیو رو بسته.:|

اون صحنه که دوربین ریخت بهم یه لحظه گفتم نوکت بین دوتا دیوار گیر کرد، آبروشون رفت.:D ولی خب دوربین نباید اونجوری میریخت بهم که نوکت محو شه.
بهرحال بیشتر از باگ منظورم اینطرف اونطرف پرت شدنای نوکت بود، دیگه یه جایی رسیده بود نوکت رو راه پله ده متر بالاتر از زمین ایستاده بود واسه خودش، Aranea رو زمین فرود میومد این ول کن نبود پشتک میزد.:|

نه اینا همش از پشمک بودن شعور پلیر بوده :D

اون دوربین هم آره یکم عجیب بود ولی برا این بود که Noct چسبیده بود به دیوار دوربین هم بین Noct و دیوار بود که اونجوری شد و به خودش زحمت نداد دوربین رو جا به جا کنه :|
 
  • Like
Reactions: KingAmir

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
قسمت 5 انیمه:

/watch?v=sPXhQqkg5UA

جالبه این قسمت از نظر زمانی بعد از شروع بازیه و بعد از صحبتای Noctis با Corئه

ولی عجب مبارزه خفنی داشت :|

حالا که تو زمان خود بازی بود امیدوارم این دشمنه تو خود بازی هم باشه :D و یه Event مخصوص هم داشته باشه :D


CsnBKenVMAILQma.jpg
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
دو تا نظر از طرف کسایی که بازی را بازی کردند:
tumblr_inline_odnha8yEGn1qj2lkn_500.jpg

I was able to try both the FFXV and Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep~A Fragmentary Passage~ demos at the Tokyo Game Show 2016 today, and here are my thoughts on how both demos played out! Enjoy~

Final Fantasy XV Demo:
STORY:

The demo is the beginning of the game in its entirety with no cut parts, starting from when you start as an older Noctis trying to fight the fire figure sitting on the throne in front of the Insomnia Citadel. It then goes to the actual CG opening, not shown in the 1 hour footage that was released last month, where Noctis is talking to King Regis. Noctis speaks very formally to his father (this is in Japanese), and refers to him as “Your Majesty,” instead of “Dad.” I thought that was an interesting part.

After Noctis leaves, his bros follow him, and then the next scene is Noctis going down the stairs of the Citadel to a car where apparently Cor has prepared for the four bros. King Regis then tells Gladio, Ignis, and Prompto to look over his son, and Noctis brushes it off. He then tells Noctis that “as a citizen of Lucis and as heir to the throne, remember to keep your head high.” Noctis then scoffs at this and says “Okay, okay I get it,” and then tells Drautos “Take care of my father for me.” (LOL THE IRONY).

The next scene is the bros stranded in the desert and pushing the car to Hammerhead. The song “Stand by Me” plays and you can move the car in pretty much any direction (besides backwards), and you can even veer to another side of the road, which pisses off oncoming cars LOL. When you’re pushing the car, you can also change the camera angles so that you can look at all the scenery around you. I personally did not think that the scenery changed THAT much compared to the game footage released last month, but the shrubbery has definitely improved.

After they push the car for a good 2 minutes or so, the title screen comes on and “Stand By Me” plays for a little longer before a loading screen pops up. I personally think that the game takes FOREVER to load, but maybe that’s because I’m impatient haha. You then see the guys at Hammerhead, and this is when Cindy comes and introduces Cid. The car is then placed in the garage, and you’re free to roam around for a bit. You can buy weapons and equip them to your characters, change their clothes, and check out abilities. After you complain to Cindy that the price for the repair is too high, she tells you that you can go on quests to help out Hammerhead with some monster problems. You then can go to the diner and take on quests to get money.

I chose the first quest where you have to get rid of horse-looking monsters. I spent more time exploring than actually doing the quest, and after I finally finished killing the monsters off, I went back to Hammerhead and got paid haha. After, I spent all my cash eating a fancy chicken steak rice dish, which gave all my characters some HP and stat boosts (around 150% boosts, which was pretty significant) for a temporary time.

I then went on the next quest to get rid of the sabertooth monsters, and I didn’t get too far when the time for the demo was up. However, I did see some players next to me take on that quest first, and you go into a shack when the monsters attack, and Prompto protects Noctis by shooting them off of him. Was a pretty cool scene.

GAMEPLAY:
First off, the demo looked like it was running from the original PS4, not the PS4 Pro, either that, or the TV that the demo was running on was definitely not a 4K TV. The button controls when you fight are pretty much the exact same as the Platinum Demo, but I personally liked the Duscae Demo controls more.

However, a significant difference I noticed is that the Duscae command “PARRY” is gone and is replaced by some kind of automatic attack that you can trigger by changing your weapons. I personally really liked the parry attack, but meh whatever. Also, if you want to link up with your bros to do combination attacks, there is a gauge on the left side of the screen where you can activate the combination attack using L1 and choosing who you want to pair up with to issue the attack. Each bro has a different style of attack, and when you choose the bro, he takes center screen and hits the monster before you return back to controlling Noctis.

Blocking is also kind of difficult and distracting because you would be fighting and then suddenly this big BLOCK button pops up in the center of the screen in red, and if you miss the timing, you still get hit. So it’s kind of an eyesore and also hard to see what’s going on because so much is going on now with little control from the player.

Another thing I noticed is that Noctis can dodge roll. I don’t remember being able to dodge roll in Duscae, but correct me if I am wrong! I thought it was interesting because you can actually dodge roll everywhere lol. Also, sprinting uses up stamina, and Noctis gets tired for a little bit before the sprint meter comes back, sort of like how the sprint meter works for Zelda Skyward Sword.

THOUGHTS/IMPRESSIONS:
I really enjoyed the Final Fantasy XV demo and wished I had more time to explore Hammerhead. I feel like Hammerhead alone will take me FOREVER to finish (I’m really slow at completing games), and we were allotted a good 20 minutes to play the game, but even so I barely got as far as the second quest (there were 5 available quests), and this was with a very tight time constraint so I couldn’t explore as freely as I wanted to. All in all, playing the demo just makes the wait for the game even worse since the gameplay is actually really fun, and I want to know more about the characters, the story, and just dive into FFXV wholly.




Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep ~ A Fragmentary Passage~


STORY:
You begin the story in an area in front of what looks like Cinderella’s castle where everything is floating in the air. Aqua notes that there are time machine looking things, and every time machine you find you will need to hit it in order to move back time so that the path to Cinderella’s castle is restored.

As Aqua, you venture through the small village in front of Cinderella’s castle that looks to be destroyed as you search for the time pieces. They’re hidden in various places, and after you find all the time pieces, the road to Cinderella’s castle becomes restored and a big heartless battle commences.

After the battle is done, you can proceed to Cinderella’s castle, where you see “Terra” walk down the stairs to greet you. The demo usually ends right at that moment.

GAMEPLAY:
The gameplay is pretty similar to Birth By Sleep, where Aqua has a finishing attack that damages all enemies around you. The most noticeable difference, besides the AMAZING GRAPHICS, is the use of magic. Much like how magic affects the surroundings in FFXV, this same concept is used in KH 0.2. When you use Firaga, fire scorches the surroundings around you and heavily damages the heartless. If you use Blizzaga, the surroundings freeze as well as the heartless you hit. If you hit the heartless while they’re frozen, if they are a weaker level, you usually KO them. However, some stronger heartless are a bit more resistant and it takes a few Blizzagas and hits to kill them. Thundaga is probably my favorite magic attack because it’s super powerful and hilarious. After you use thundaga, all the heartless start spazzing because they’re being electrified by the currents running through them.

The nearby surroundings also look temporarily different. Firaga, as aforementioned, will scorch all nearby areas, Blizzaga will cast an icy film over the area you use it, and thundaga causes electricity to run across the land for a few seconds. After a few seconds though, the magic wears off and the nearby surroundings go back to normal.

Aqua can high jump and do tricks in the air when fighting the heartless. Basically, the game play is very similar to Birth By Sleep. The only major difference is of course, the graphics, which look extremely smooth and beautiful. It almost feels like you’re playing a Kingdom Hearts CG scene because the shadows are so vivid and amazing.

THOUGHTS/IMPRESSIONS:
Birth By Sleep ~ A Fragmentary Passage~ is extremely fun to play and also visually so beautiful. It really sets a high precedent for Kingdom Hearts 3, and the “Kingdom Shader” really makes it look like you’re almost playing a CG scene. I’m not sure how long the KH 0.2 Aqua game will be in terms of length, but it is extremely promising with amazing music, making Kingdom Hearts 2.8 quite possibly one of the best if not the best “Final Mix” games so far.

و...
So after waiting in line 3 hours just to get inside the building and waiting another further 2 hours and a half in line to play FFXV... my mission was completed.

What I noticed.
  • The demo was not a master build (obviously), it was a dev build.
  • Textures/draw distance seemed to have improved.
  • There are more shadows.
  • Shadow dithering is a bit rough(?) Lot's of dithering going around
  • Texture popping.
  • The map felt huge... like you can just feel it.
  • Bit more overworld dialogue?

The combat was also very fun. Normal difficulty was actually quite difficult. I tried button mashing for one of the fights and that did not work out well at all, even against weak mobs. My friend who was a complete amateur had trouble maintaining MP and continuously got into stasis. I think there is a very good balance with combat. Parry timers are very tight, you only get a small window to activate it. Personally because of the strict timing, I felt grateful that parry flashed on screen so I can react faster, there were times I couldn't react fast enough with the parry UI.

Objects/landscapes out in the far distance, still has lower quality textures, but foliage has improved. But when you are fighting and looking at the closer vicinity around you, I could barely notice anything strange.

FFXV Pro footage...

The footage being showed representing PS4 Pro was not actually running on a PS4P. It was a video, but having said that... it was night and day compared to the demo. You could see high quality details as far as you could see.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
یه نکته که احتمالا توجه نکرده کسی اینه که تو تریلر tgs، اون جایی که گلادیلوس با نوکت دعوا می کنه، یه زخم روی پیشانیش هست که در حالت عادی اون زخم را نداره.
 
  • Like
Reactions: KingAmir

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یه نکته که احتمالا توجه نکرده کسی اینه که تو تریلر tgs، اون جایی که گلادیلوس با نوکت دعوا می کنه، یه زخم روی پیشانیش هست که در حالت عادی اون زخم را نداره.

اون ویدئو که فرستاده بودم رو ببینی اینو میگه

از طرفی هم Ignis یه عینک رو چشمشه و یه عصا هم کنارشه و هیچ واکنشی هم به دعوا نشون نمیده
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
تاباتا جدیدا گفته چون تو بازی باید با رگالیا سفر کنیم، مپ بازی را خیلی بزرگ طراحی کردند و برای همین نمیشه سایز مپ را با بقیه بازی ها قیاس کرد و یه چیز جدیدی هست برای گیمرا.

پ.ن :جنتیانا درسته یا گنتیانا؟ تو انیمه انگار دومی را گفت. یا من اشتباه می کنم؟!
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
اون ویدئو که فرستاده بودم رو ببینی اینو میگه

از طرفی هم Ignis یه عینک رو چشمشه و یه عصا هم کنارشه و هیچ واکنشی هم به دعوا نشون نمیده
کوریش را نمی تونم چیزی بگم. اما کریش موقته به احتمال زیاد. توی فلش فوروارد اول بازی مشکلی نداره انگار. احتمالا بیانیش را هم به دست بیاره.
وگرنه چطور میخوان تو پارتی نگهش دارند؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر