Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
:D
If Final Fantasy 15 Character's Genders Were Swapped, They'd Look Like This
:D


خوشگل می بودند=))

من حاضرم 60 $ جدا علاوه بر پول نسخه ی اصلی واسه این بدم :hearteyes: ! بدونه شوخی :|:D
@NoctisSasuke به نظرم حداقل تو که کالکتور گرفتی باید به این دسترسی داشتی داره در حقت اجحاف میشه :D ( مخصوصا که سیندی هم اینجوری احتمالا بیشتر دوست داری :)) )
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
بیخیال خیلی زشت شدن :D کسی که این عکس رو درست کرده باید بیشتر خلاقیت به خرج میداد :D

من حاضرم 60 $ جدا علاوه بر پول نسخه ی اصلی واسه این بدم :hearteyes: ! بدونه شوخی :|:D
@NoctisSasuke به نظرم حداقل تو که کالکتور گرفتی باید به این دسترسی داشتی داره در حقت اجحاف میشه :D ( مخصوصا که سیندی هم اینجوری احتمالا بیشتر دوست داری :)) )

نه من کالکتور ندارم :| نرسید بهم دیگه :| 2 ثانیه ای تموم شد :|
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خب بعد از دیدن این 50 دقیقه واقعا نگران شدم و فیتیله انتظاراتم را یکم کشیدم پایین.قبل از هر چیز بگم که اگه به هیچ وجه این تریلر را نبینید.چون علاوه بر اسپویل خود بازی،مهمترین اتفاق کینگزگلیو را هم اسپویل می کنه.
بریم سر اصل مطلب:
اول از همه اینکه دمو داشت روی وان و فور اجرا میشد و مدام بینشون سوویچ می شد.کلی هم کات خورده بود البته.
مشکل اول تو همون دقیقه اول مشخص میشه.اینا که برداشتن و همچین چیزی را گذاشتن برای اینترو بازی،خب تکلیف این جورنی را مشخص کردند که!از بین بچه هایی که اینترو را دیدید،کسی میتونه هویت دشمن را توی اینترو مشخص کنه؟عفریت بود؟
الان مثلا تنها چیری که من از داستان درست نمیدونم و برام مهمه،سرنوشت لوناست.
مورد بعد ی که باهاش مشکل داشتم ،صدا گذاریه.به جز پرومتو ،صدا گذاری ها خیلی به کاراکتر ها نمی خورد(بیشتر منظورم گروه اصلیه)
مورد بعدی گرافیک بازیه.از لحاظ draw distance و لود شدن تکسچر ها و خالی نبودن محیط،بازی واقعا بده.
بافتای مناظر دور انگار برای اوایل نسل هفتن!تکسچر ها هم به طرز مسخره ای بد لود میشن و مثلا برگ های درخت ها خیلی بد لود میشن.
مورد بعدی طراحی چهره نوکت و لباسها بود و البته مدل های توی منو که واقعا باهاشون حال نکردم.البته بر خلاف تصورم خود منو خوب بود.قیافه نوکت هم بیش از حد شبیه قیافه های اسیای شرقی شده.این موضوع تو اینترو و یه جا که داره با موبایل حرف میزنه بیشتر تو ذوق می زد.طراحی لباس ها هم بعضا خوب نبود.مثلا اون تی شرت سفید و کلاه که عملا توکن را شبیه ایچیزن از prince of tennis کرده بود.
البته از دو تا چیز خوشم اومد:
اول اینکه بازی از لحاظ عظیم بودن موجودات عالیه و با موجودات اپیک و بزرگ خیلی رو به رو میشیم.
دوم گیمپلی بود که با اینکه از نحوه جاخالی دادن خوشم نیومد و ترجیح میدادم اون افکتی که توی اپدیت دوم اپیزود دوسکا بود هم باشه،اما کلیت گیمپلی خیلی خوب بود.
در کل باید بگم که بازی یه سری خرده مشکل داره که اگه رفع بشه میشه بهش گفت FFخوب(مثلا یه چیزی مثل 10 ).البته من کلا انتظاراتم را کم کردم.بازی به هیچ وجه به اون اپیکی و رئالی که انتظار داشتم نبود(حد اقل تو این دمو)
در کل نگرانم و امیدوارم فیل نشه.

پ.ن:یه چیزی که من خودم برداشت کردم و ممکنه کاملا غلط باشه،اینه که میشه مرده ها را به زندگی برگردوند و احتمالا هم به صورت HOLLOW خواهند بود.

والا چی بگم شواهد همه چیز از Ifrit بودن بود :D به صورت کامل شبیهش نبود ولی خیلی شباهتا داشت که اگه بگن مثلا این Ifrit بود من تعجب نمیکنم :D چون اون استیل عضله ای و اون شاخ و اون همه آتیش خب چی بگم دیگه :D

اتفاقا من خیلیییی با صدا گذاری حال کردم :D پیشرفت معرکه ای داشته و دیگه هیچکدومشون به خشکی قبل نبودن :D به نظر من صداگذاریش برا یه بازی ژاپنی واقعا تو High Level ها جا داره :D بعدشم مهم نیست ما که میخوایم صدا ژاپنی بازی کنیم :D

لود شدن تکسچرا خیلی داغون بود حتی یه سری جاها تکسچرای رو لباس یا موهای Noct یهویی لود میشد عجیب بود

بار آخرت باشه که از شباهت Noct به Echizen ابراز ناراحتی میکنی (- -)

اینکه بیشتر شرقی و فانتزی شده ناراحتی؟ :D برو آقا برو :D

بعدشم این گرافیک دقیقا چیزیه که تو نمایشای قبل بود ولی تو از اونا تعریف میکردی چی شد یهویی؟ :D

راجع به اون افکت جاخالی دادن بگم که تو هیچ جای این 50 دقیقه اون جاخالی رو انجام نداد که تو افکتش رو ببینی :D وگرنه خیلی حرکات دیگش اون افکت رو داره و نمیان برا اونا بزارن و برا جاخالی حذف کننش
تو این فقط داشت roll میکرد

کل انتظاراتت از بازی تو گرافیکش بود که با چندتا مشکل همه انتظاراتت رو آوردی پایین؟ :)) دستت درد نکنه :D

تازه در کل اتفاقا تو گرافیک خیلی پیشرفت داشته نسبت به نمایشای قبل

AA خیلی بهتر شده IQ بهتر شده ولی همچنان بزرگترین مشکل بازیه

دیر لود شدن تکسچرا هم خب 2 ماه تاخیر دادن تا همچین چیزایی رو درست کنن دیگه :D

خود شخصیتای اصلی کاملا پیشرفت گرافیکی روشون معلومه مخصوصا موها

ولی در کل قبلا هم گفتم بازی از نظر گرافیکی داغونه و این 2 ماه رو باید تاخیر میزدن
 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
والا چی بگم شواهد همه چیز از Ifrit بودن بود :D به صورت کامل شبیهش نبود ولی خیلی شباهتا داشت که اگه بگن مثلا این Ifrit بود من تعجب نمیکنم :D چون اون استیل عضله ای و اون شاخ و اون همه آتیش خب چی بگم دیگه :D

اتفاقا من خیلیییی با صدا گذاری حال کردم :D پیشرفت معرکه ای داشته و دیگه هیچکدومشون به خشکی قبل نبودن :D به نظر من صداگذاریش برا یه بازی ژاپنی واقعا تو High Level ها جا داره :D بعدشم مهم نیست ما که میخوایم صدا ژاپنی بازی کنیم :D

لود شدن تکسچرا خیلی داغون بود حتی یه سری جاها تکسچرای رو لباس یا موهای Noct یهویی لود میشد عجیب بود

بار آخرت باشه که از شباهت Noct به Echizen ابراز ناراحتی میکنی (- -)

اینکه بیشتر شرقی و فانتزی شده ناراحتی؟ :D برو آقا برو :D

بعدشم این گرافیک دقیقا چیزیه که تو نمایشای قبل بود ولی تو از اونا تعریف میکردی چی شد یهویی؟ :D

راجع به اون افکت جاخالی دادن بگم که تو هیچ جای این 50 دقیقه اون جاخالی رو انجام نداد که تو افکتش رو ببینی :D وگرنه خیلی حرکات دیگش اون افکت رو داره و نمیان برا اونا بزارن و برا جاخالی حذف کننش
تو این فقط داشت roll میکرد

کل انتظاراتت از بازی تو گرافیکش بود که با چندتا مشکل همه انتظاراتت رو آوردی پایین؟ :)) دستت درد نکنه :D

تازه در کل اتفاقا تو گرافیک خیلی پیشرفت داشته نسبت به نمایشای قبل

AA خیلی بهتر شده IQ بهتر شده ولی همچنان بزرگترین مشکل بازیه

دیر لود شدن تکسچرا هم خب 2 ماه تاخیر دادن تا همچین چیزایی رو درست کنن دیگه :D

خود شخصیتای اصلی کاملا پیشرفت گرافیکی روشون معلومه مخصوصا موها

ولی در کل قبلا هم گفتم بازی از نظر گرافیکی داغونه و این 2 ماه رو باید تاخیر میزدن
اره لیک ها را چک کردم و واقعا خود عفریته.در مورد صداگذاری ها هم تا حدودی باهات مخالفم.کیفیت صداگذاری ها خوب بود اما گلادیوس و ایگنیس یکم و خود نوکت خیلی صداشون بهشون نمی خورد.بعد مگه نسل 6 هست که کیفیت صدا گذاری ها بخواد خوب باشه؟اون زمانی که بازی ها می تونستند تو صداگذاری ایراد داشته باشند خیلی وقته گذشته.الان بازیی با این ابعاد باید تو چیز های بیسیکی مثل صداگذاری بی نقص عمل کنه.در ضمن تو ژاپنی میزنی(تو روحت:|:D ) اما من باید همین انگلیسی را بچسبم.:((

قیافه ایچیزن را مگه من گفتم بده؟اما هر چیزی جای خودش را داره.یه نگاه به عکس زیر بنداز:
FFXV_Gamescom_Stills_82.jpg

شما با این تیریپ می خواهید برید دنیا را نجات بدید؟:|
گلادیوس که انگار مب خواد بره بدنسازی
پرومتو هم می خواد بره تنیس
نوکت هم داره میره بیس بال
ایگنیس هم داره خودش را برای تور دو فرانس اماده می کنه:|

حالا بماند که نوکت مثلا شاه مملکته.:|زن هم می خواد بگیره:|زنش هم بزرگترین اوراکل تاریخه:|یهو بیان از اون لباس های حماسی که برای لایتنینگ گذاشته بودند هم برای لونا بذارند تا نور علی نور بشه:|

فانتزی شدن هم به نوبه خودش خوبه.اما دیگه چرا قیافه نوکت را ترکوندن؟:|
تو اینترو که شبیه جومونگ بود رسما(مخصوصا تو اون لباس):| تو خود بازی هم که اینطوریه::|
FFXV_Gamescom_Stills_46.jpg


دریغ از یه ذره زیبایی و جذبه طراحی های قبل!:|

گرافیک را هم من اکثرا از روی عکس ها قضاوت کردم.اما برای فاینال بیلد ،این گرافیک افتضاحه.
انتظاراتم را هم اوردم پایین چون می گفتم تریلر ها و ... بیلد نهاییشون نیست و تاباتا هم زیاد هایپ کرد که گرافیک فلان و بهمان و ما داریم زور می زنیم که ال کنیم و بل کنیم.
انصافا draw distance و پوشش گیاهی،توی mgsv بهتر از این بود:|
مشکل دیگه گرافیک هم اینه که تفاوت فاحشی بین کیفیت شخصیت های اصلی و فرعی هست.
دقیقا همون ایراداتی را که lightning returns داشت،15 هم داره .از گرافیک و لباس های crap بگیر تا داستان بد(تا اینجا که اون لیک اول که داستان را لو می داد و خیلی هم اشغال بود داستانشداره درست در میاد.از نبرد با عفریت بگیر تا سن اردین و 10 سال تایم اسکیپ.هر چند کارمند رسمی اسکوئر گفت که فیکه.اما بعید می دونم.حد اقل داستان اولیه اون بوده.اما احتمال زیاد تغییرش دادند.راستی اینترو دمو را دیدی؟تبریک می گم.اندینگ بازی را هم دیدی!:| )

امیدوارم بازی نهایی این ایراد ها را نداشته باشه.کاملا مشخصه که تاباتا میدونسته باید چیکار کنه اما تو عمل نتونسته.
متا را هم اگه اینجوری باشه من بعید می دونم بیش تر از 13 بشه.
در هر حال و با همه این ها ،من اگه بیشتر از خودت نه،اندازه خودت از بازی لذت می برم.چون نه متا برام مهمه و نه فریم ریت و... این ایراد ها را هم گفتم چون باعث میشه بازی دیگه اون حس اپیک و بی نقص بودن را نداشته باشه برام.
 
  • Like
Reactions: KingAmir

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
یه سری لیک میذارم:
اول اینکه حالا حالا ها انتظار نسخه pc را نداشته باشید.فعلا خیلی کار دیگه برای انجام دارن.در کل هم معلوم نیست.اما احتمالش خیلیه.
گیلگمش هم تو بازی هست.اما احتملا یا تو کولوسیم هست یا تو کات سین ها.
انلاین اکسپنشن هم مربوط به کولوسیوم میشه انگار.لیدربورد هم داره.احتملا تو فکر یه DLC انلاین دیگه هم هستند.اما فعلا تو مرحله کانسپته و ممکنه نهایی نشه.
تکلیف لونا هم معلوم نیست:|

اطلاعاتی که میذارم کاملا درسته اما ممکنه تو بازی نهایی تغییر کرده باشن چون کلا خیلی از چیزا را تغییر میدن.
 
  • Like
Reactions: KingAmir

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
ویدئوی 50 دقیقه ای رو دیدم . برخلاف تصورم 50 دقیقه اول بازی نیست و صحنه ها کات میشن. شاید چیزی حدود 3-4 ساعت اول بازی باشه.
چیزهایی که نظرم رو جلب کرد :
بازی تا حدودی شبیه اون چیزیه که من میخواستم باشه( جدای از اون قضیه که نمیشه هرموقع summon کرد).
طبق نمودار سینوسی همیشگی اینبار در مجموع هایپم رفت بالا تا وقتی که دوباره یه ویدئو یا خبری بدن و هایپ رو بیارن پایین.
اگه گرافیک براتون مهمه شاید تا حدودی نا امید بشین ولی اگه مثل من براتون گرافیک اولویت نیست و خود بازی مهمه مشکلی نیست.
نقشه بازی پر تر از چیزیه که فکرش رو میکردم. ظاهرش که اینطور نشون میداد. هرچند یه نقشه کلی نشون ندادن که مشخص بشه سایز کل نقشه همونه که قبلا نشون دادن یا سایز نقشه رو فدای پرتر شدن نقشه کردن.
بخش هانتیگ با وجود اینکه خوبه ولی نگرانم بازی رو تبدیل به ff12 کنه. امیدوارم کار دیگه ای غیر از هانتینگ به عنوان ماموریت جانبی داشته باشیم. یک موردی هم که نگرانشم اینکه امیدوارم موجودات در هر حالی در لوکیشنهای خودشون باشن مثل 12 نباشه که حتما اول ماموریت هانتینگ رو باید میگرفتم و بعد اون موجود در جایی که قبلا هزار بار از اونجا رد شدیم و قبلا نبود ظاهر بشه.
گیم پلی خوب و روون بود.
موجودات تنوعشون خوب بود. هیولاهای بزرگ هم وجود دارن. سیستم مجیک یجورایی محدود بنظر میرسه که خب دلیلش ریل تایم بودن مبارزاته و نمیشه مثلا از بین تعداد زیادی مجیک انتخاب کرد و حتما باید از بین 4 تا باشه.
محیط بازش خوبه . دانجن ها هم همینطور.
فقط موند یک سری چیزهای مخفی که خب نمیشد اینجا نشون داد و امیدوارم که وجود داشته باشن.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اره لیک ها را چک کردم و واقعا خود عفریته.در مورد صداگذاری ها هم تا حدودی باهات مخالفم.کیفیت صداگذاری ها خوب بود اما گلادیوس و ایگنیس یکم و خود نوکت خیلی صداشون بهشون نمی خورد.بعد مگه نسل 6 هست که کیفیت صدا گذاری ها بخواد خوب باشه؟اون زمانی که بازی ها می تونستند تو صداگذاری ایراد داشته باشند خیلی وقته گذشته.الان بازیی با این ابعاد باید تو چیز های بیسیکی مثل صداگذاری بی نقص عمل کنه.در ضمن تو ژاپنی میزنی(تو روحت:|:D ) اما من باید همین انگلیسی را بچسبم.:((

قیافه ایچیزن را مگه من گفتم بده؟اما هر چیزی جای خودش را داره.یه نگاه به عکس زیر بنداز:
FFXV_Gamescom_Stills_82.jpg

شما با این تیریپ می خواهید برید دنیا را نجات بدید؟:|
گلادیوس که انگار مب خواد بره بدنسازی
پرومتو هم می خواد بره تنیس
نوکت هم داره میره بیس بال
ایگنیس هم داره خودش را برای تور دو فرانس اماده می کنه:|

حالا بماند که نوکت مثلا شاه مملکته.:|زن هم می خواد بگیره:|زنش هم بزرگترین اوراکل تاریخه:|یهو بیان از اون لباس های حماسی که برای لایتنینگ گذاشته بودند هم برای لونا بذارند تا نور علی نور بشه:|

فانتزی شدن هم به نوبه خودش خوبه.اما دیگه چرا قیافه نوکت را ترکوندن؟:|
تو اینترو که شبیه جومونگ بود رسما(مخصوصا تو اون لباس):| تو خود بازی هم که اینطوریه::|
FFXV_Gamescom_Stills_46.jpg


دریغ از یه ذره زیبایی و جذبه طراحی های قبل!:|

گرافیک را هم من اکثرا از روی عکس ها قضاوت کردم.اما برای فاینال بیلد ،این گرافیک افتضاحه.
انتظاراتم را هم اوردم پایین چون می گفتم تریلر ها و ... بیلد نهاییشون نیست و تاباتا هم زیاد هایپ کرد که گرافیک فلان و بهمان و ما داریم زور می زنیم که ال کنیم و بل کنیم.
انصافا draw distance و پوشش گیاهی،توی mgsv بهتر از این بود:|
مشکل دیگه گرافیک هم اینه که تفاوت فاحشی بین کیفیت شخصیت های اصلی و فرعی هست.
دقیقا همون ایراداتی را که lightning returns داشت،15 هم داره .از گرافیک و لباس های crap بگیر تا داستان بد(تا اینجا که اون لیک اول که داستان را لو می داد و خیلی هم اشغال بود داستانشداره درست در میاد.از نبرد با عفریت بگیر تا سن اردین و 10 سال تایم اسکیپ.هر چند کارمند رسمی اسکوئر گفت که فیکه.اما بعید می دونم.حد اقل داستان اولیه اون بوده.اما احتمال زیاد تغییرش دادند.راستی اینترو دمو را دیدی؟تبریک می گم.اندینگ بازی را هم دیدی!:| )

امیدوارم بازی نهایی این ایراد ها را نداشته باشه.کاملا مشخصه که تاباتا میدونسته باید چیکار کنه اما تو عمل نتونسته.
متا را هم اگه اینجوری باشه من بعید می دونم بیش تر از 13 بشه.
در هر حال و با همه این ها ،من اگه بیشتر از خودت نه،اندازه خودت از بازی لذت می برم.چون نه متا برام مهمه و نه فریم ریت و... این ایراد ها را هم گفتم چون باعث میشه بازی دیگه اون حس اپیک و بی نقص بودن را نداشته باشه برام.


اتفاقا به نظر من صداها خیلی خوبه :D تا حدی که شاید دفعه دوم بازی رو با صدای انگلیسی برم :D همونطور که دوست دارم فیلم رو فقط با صدای انگلیسی ببینم خیلی با صداها حال کردم :D اتفاقا گلادیو خیلی باحاله صداش :D

چه ربطی به نسل داره صداگزاری؟ :D من دارم صدای دوبله انگلیسی رو نسبت به ژاپنی میگم و به صورت کلی در مقایسه با دوبله انگلیسی بقیه بازیای این سبکی :D و اینکه بله همین الانشم بازی ژاپنی با دوبله انگلیسی داغون کم نیست :D

خب تو به این لباس گیر دادی اصلا دلیل نشون دادن این لباس رو نمیدونی. اینو نشون دادن چون ملت خیلیا میخواستن تنوع Costume تو بازی رو بدونن که فقط لباس خودش و کت و شلوار نباشه حتی یادمه خیلیا میگفتن چندتا لباس میخوایم که همش مشکی نباشه و اینا هم با نشون دادن اینا منظورشون این بود که تو بازی Costume های مختلفی مثل این هستن که تازه اینم اول بازی میگیرم و حتما جلوتر Costume های خفن تر و سخت تری هست که بگیریم

زیادم جدی نگیر که " با این تیپ میخوای دنیارو نجات بدی" تو LR با لباس سانتا بازی میکردی :D تو بازیای دیگه با لباس شنا میری دنیا نجات میدی (اشاره به سری Tales) و . . . اتفاقا بودن لباسای مختلف خیلی به تنوع تو بازی کمک میکنه و دلیل نیست همه لباسا جوری باشن که حس خفن بودن و Cool بودن بدن نه اصلا

کلا خودتی؟ :D داره به چیا گیر میدی؟ :)) قیافه Noct کجاش بده؟ :)) همین بوده و هست :))

مطمعنی با کیفیت 144p ندیدی؟ :D

تاباتا که آره مرتیکه خر خیلی جَو میداد.

با Draw Distance اصلا مشکل ندارم ولی پوشش گیاهی MGS ؟ پوشش گیاهی گرشاسب هم از این بازی بهتره :| بعد گیاها و درختا خیلییییی زشت و بی کیفیت هستن >__>

خیلی از حرفات بی منطقه. اول از همه باید تفاوت بین مدل کاراکتر شخصیت اصلیا و NPC ها باشه تو همه بازیای دنیا اینجوریه و خواهد ماند و اتفاقا NPC ها اصلا بی کیفیت نیستن تو یه مثال با عکس نشون بده بگو این اصلا به جَو بازی نمیخوره من بگم باشه

10 سال تایم اسکیپ درست نیست جون فقط Noct بود که بزرگ شده بود و احتمالا برا استفاده از کریستاله (که استفاده کننده رو پیر میکنه)

تو هم کلا به بی منطقی بقیه درومدی مخصوصا اینکه داری کل بازی رو از رو گرافیک و لیک های بی در و پیر قضاوت میکنی :)) موفق باشی :D

متا را هم اگه اینجوری باشه من بعید می دونم بیش تر از 13 بشه.

تو حالت خرابه نمیدونی چی میگی نمیدونستم تا این حد یهویی زدی تو جاده خاکی :)) :))

کدوم بازی دنیا بی نقص بوده که این میخواست دومیش باشه؟ :D


ویدئوی 50 دقیقه ای رو دیدم . برخلاف تصورم 50 دقیقه اول بازی نیست و صحنه ها کات میشن. شاید چیزی حدود 3-4 ساعت اول بازی باشه.
چیزهایی که نظرم رو جلب کرد :
بازی تا حدودی شبیه اون چیزیه که من میخواستم باشه( جدای از اون قضیه که نمیشه هرموقع summon کرد).
طبق نمودار سینوسی همیشگی اینبار در مجموع هایپم رفت بالا تا وقتی که دوباره یه ویدئو یا خبری بدن و هایپ رو بیارن پایین.
اگه گرافیک براتون مهمه شاید تا حدودی نا امید بشین ولی اگه مثل من براتون گرافیک اولویت نیست و خود بازی مهمه مشکلی نیست.
نقشه بازی پر تر از چیزیه که فکرش رو میکردم. ظاهرش که اینطور نشون میداد. هرچند یه نقشه کلی نشون ندادن که مشخص بشه سایز کل نقشه همونه که قبلا نشون دادن یا سایز نقشه رو فدای پرتر شدن نقشه کردن.
بخش هانتیگ با وجود اینکه خوبه ولی نگرانم بازی رو تبدیل به ff12 کنه. امیدوارم کار دیگه ای غیر از هانتینگ به عنوان ماموریت جانبی داشته باشیم. یک موردی هم که نگرانشم اینکه امیدوارم موجودات در هر حالی در لوکیشنهای خودشون باشن مثل 12 نباشه که حتما اول ماموریت هانتینگ رو باید میگرفتم و بعد اون موجود در جایی که قبلا هزار بار از اونجا رد شدیم و قبلا نبود ظاهر بشه.
گیم پلی خوب و روون بود.
موجودات تنوعشون خوب بود. هیولاهای بزرگ هم وجود دارن. سیستم مجیک یجورایی محدود بنظر میرسه که خب دلیلش ریل تایم بودن مبارزاته و نمیشه مثلا از بین تعداد زیادی مجیک انتخاب کرد و حتما باید از بین 4 تا باشه.
محیط بازش خوبه . دانجن ها هم همینطور.
فقط موند یک سری چیزهای مخفی که خب نمیشد اینجا نشون داد و امیدوارم که وجود داشته باشن.

گرافیک 100 درصد مهمه چون اگه داغون باشه نه تنها تو تجربه صدمه میزنه رو نمرات هم تاثیر داره و خدایی میکین گرافیک براتون مهم نیست یعنی اگه یه بازی 2 نسخه داشته باشه یکیش با گرافیک خفن یکیش با گرافیک داغون جفشتم بتونید بازی کنید شما واقعا براتون فرق نداره کدوم رو بازی کنی؟ امکان نداره جوابت آره باشه چون حتما فرق داره :D گرافیک خوب تو خیلییییی چیزا تاثیر داره اینکه شما تو یه لوکیشن با جزئیات زیاد و گرافیک خفن و تکنیک های خوب بازی کنی و لذت ببری خیلی بهتر از اینه که تو یه محیط بی کیفیت و بدون جزئیات و با IQ داغون بازی کنی و خلاصه گرافیک ممکنه زمان PS1 و PS2 چندان اهمیت نداشت ولی از PS3 به بعد حتما جز عوامل خیلی مهم یه بازیه

نقشش خیلی باحاله :D آدم یاد نقشه های هوایی تو اینترنت میوفته :D من خیلی حال کردم

راجع به Hiden Item ها و . . . حتما وجود دارن چون تو همون 2-3 تا Dugeonی که نشون دادن شما نقشه رو ببینی شونصدتا راه مختلف داشت و خب نمیاد 1 راه رو راه اصلی بزارن و بقیه رو خالی و بن بست :D

مجیک تنوع اصلیشون کمه ولی شما میتونی مجیک دلخواه خودت رو بسازی یه لحظه هم نشون داد. اینکه مثلا بتونی آتیش رو با برق و Potion یا آیتم های دیگه قاطی کنی :D جالب باید باشه

عکسای جدید.از فامیتسو:
57b3274ac30ba.jpg


57b3274abd2f9.jpg
57b3274ab7152.jpg

57b3274ac117a.jpg

جووو. . . یعنی به به عجب بانوی زیبایی هستن این Dragoon که هیچوقت اسمش یادم نمیمونه :D من اینو چجوری بزنم تو بازی آخه؟ :D

و اینکه چقدر Noct سن بالا مزخرفه :|
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
اتفاقا به نظر من صداها خیلی خوبه :D تا حدی که شاید دفعه دوم بازی رو با صدای انگلیسی برم :D همونطور که دوست دارم فیلم رو فقط با صدای انگلیسی ببینم خیلی با صداها حال کردم :D اتفاقا گلادیو خیلی باحاله صداش :D

چه ربطی به نسل داره صداگزاری؟ :D من دارم صدای دوبله انگلیسی رو نسبت به ژاپنی میگم و به صورت کلی در مقایسه با دوبله انگلیسی بقیه بازیای این سبکی :D و اینکه بله همین الانشم بازی ژاپنی با دوبله انگلیسی داغون کم نیست :D

خب تو به این لباس گیر دادی اصلا دلیل نشون دادن این لباس رو نمیدونی. اینو نشون دادن چون ملت خیلیا میخواستن تنوع Costume تو بازی رو بدونن که فقط لباس خودش و کت و شلوار نباشه حتی یادمه خیلیا میگفتن چندتا لباس میخوایم که همش مشکی نباشه و اینا هم با نشون دادن اینا منظورشون این بود که تو بازی Costume های مختلفی مثل این هستن که تازه اینم اول بازی میگیرم و حتما جلوتر Costume های خفن تر و سخت تری هست که بگیریم

زیادم جدی نگیر که " با این تیپ میخوای دنیارو نجات بدی" تو LR با لباس سانتا بازی میکردی :D تو بازیای دیگه با لباس شنا میری دنیا نجات میدی (اشاره به سری Tales) و . . . اتفاقا بودن لباسای مختلف خیلی به تنوع تو بازی کمک میکنه و دلیل نیست همه لباسا جوری باشن که حس خفن بودن و Cool بودن بدن نه اصلا

کلا خودتی؟ :D داره به چیا گیر میدی؟ :)) قیافه Noct کجاش بده؟ :)) همین بوده و هست :))

مطمعنی با کیفیت 144p ندیدی؟ :D

تاباتا که آره مرتیکه خر خیلی جَو میداد.

با Draw Distance اصلا مشکل ندارم ولی پوشش گیاهی MGS ؟ پوشش گیاهی گرشاسب هم از این بازی بهتره :| بعد گیاها و درختا خیلییییی زشت و بی کیفیت هستن >__>

خیلی از حرفات بی منطقه. اول از همه باید تفاوت بین مدل کاراکتر شخصیت اصلیا و NPC ها باشه تو همه بازیای دنیا اینجوریه و خواهد ماند و اتفاقا NPC ها اصلا بی کیفیت نیستن تو یه مثال با عکس نشون بده بگو این اصلا به جَو بازی نمیخوره من بگم باشه

10 سال تایم اسکیپ درست نیست جون فقط Noct بود که بزرگ شده بود و احتمالا برا استفاده از کریستاله (که استفاده کننده رو پیر میکنه)

تو هم کلا به بی منطقی بقیه درومدی مخصوصا اینکه داری کل بازی رو از رو گرافیک و لیک های بی در و پیر قضاوت میکنی :)) موفق باشی :D



تو حالت خرابه نمیدونی چی میگی نمیدونستم تا این حد یهویی زدی تو جاده خاکی :)) :))

کدوم بازی دنیا بی نقص بوده که این میخواست دومیش باشه؟ :D




گرافیک 100 درصد مهمه چون اگه داغون باشه نه تنها تو تجربه صدمه میزنه رو نمرات هم تاثیر داره و خدایی میکین گرافیک براتون مهم نیست یعنی اگه یه بازی 2 نسخه داشته باشه یکیش با گرافیک خفن یکیش با گرافیک داغون جفشتم بتونید بازی کنید شما واقعا براتون فرق نداره کدوم رو بازی کنی؟ امکان نداره جوابت آره باشه چون حتما فرق داره :D گرافیک خوب تو خیلییییی چیزا تاثیر داره اینکه شما تو یه لوکیشن با جزئیات زیاد و گرافیک خفن و تکنیک های خوب بازی کنی و لذت ببری خیلی بهتر از اینه که تو یه محیط بی کیفیت و بدون جزئیات و با IQ داغون بازی کنی و خلاصه گرافیک ممکنه زمان PS1 و PS2 چندان اهمیت نداشت ولی از PS3 به بعد حتما جز عوامل خیلی مهم یه بازیه

نقشش خیلی باحاله :D آدم یاد نقشه های هوایی تو اینترنت میوفته :D من خیلی حال کردم

راجع به Hiden Item ها و . . . حتما وجود دارن چون تو همون 2-3 تا Dugeonی که نشون دادن شما نقشه رو ببینی شونصدتا راه مختلف داشت و خب نمیاد 1 راه رو راه اصلی بزارن و بقیه رو خالی و بن بست :D

مجیک تنوع اصلیشون کمه ولی شما میتونی مجیک دلخواه خودت رو بسازی یه لحظه هم نشون داد. اینکه مثلا بتونی آتیش رو با برق و Potion یا آیتم های دیگه قاطی کنی :D جالب باید باشه



جووو. . . یعنی به به عجب بانوی زیبایی هستن این Dragoon که هیچوقت اسمش یادم نمیمونه :D من اینو چجوری بزنم تو بازی آخه؟ :D

و اینکه چقدر Noct سن بالا مزخرفه :|
ژاپنی ها خسته نباشند که هنوز دوبله بازیهاشون مشکل داره:|
در مورد لباس ها هم دلیلشون را می دونستم که چرا نشون دادند.اما من حداقل انتظار 4 تا لباس گولاخ را هم بین اینا دارم.وگرنه تا ته بازی بعیده که ست لباس های اصلی را عوض کنم.
تو LR هم با بیکینی می شد رفت به جنگ :|یعنی خاک تو سرشون.:|لایت تو خود 13 حتی مارک لسیش را هم به زور به فنگ نشون داد.بعد اینا اومد بیکینی گذاشتن براش:|ولی به هر حال حتی تو اون بازی هم 4 تا لباس حسابی بود که ادم کیف کنه.
امیدوارم این داستان کرپی که من می دونم واقعیت نداشته باشه و حرف تو درست باشه.اما THE GUY چیز دیگه ای میگه.و گفتهLATE DESIGN های گروه را دیده.
درسته بازی بی نقص نداریم اما این بازی هم در حدی نیست که تاباتا بیاد با 7 مقایسش کنه و بگه یه چیز در همون حد تحویل میدیم.:|
اون دراگون هم آرانی های وینده:D احتمالا بعد از ترکوندن نیفلهایم میاد طرف خودمون:D
ببین فرشاد تو اگه جای من بودی به جای انتقاد ،میومدی فحش های خوب خوب می دادی.
هر بازی که مورد انتظار ترین بازی برا من بوده،یه چیز کرپ از اب در اومده.
اون از LR که یه سال تموم له له می زدم که بیاد اما بعد معلوم شد کرپه.
اونم از متال گیر که انتظار داشتم DOWNFALL OF BIGBOSS را ببینم اما به جاش اراجیفی مثل بیگ باس فقط یه لغبه و این یارو ونوم خود باس نیست تحویل گرفتم.موقع اندینگ که دیگه معرکه بود.احساس کردم کوجیما داره بهم میدل فینگر میده:|
بعد هم یه سال سگ دو زدنم برای اثبات اینکه این بابا خود باسه و بازی چپتر 3 داره.رو کاغذ هم کاملا حق با منه.اما در عمل هیچی.(یعنی انقدر مطمئنم که تو این مورد درست می گم که تا حالا درباره هیچ چیزی انقدر اطمینان نداشتم.اون لعنتی کانتنت مخفی داره.و اندیگش هم دروغه محضه)

هیچ دلم نمی خواد سر اینم فیل بشم.مسلما این بازی برای من خیلی اهمیت داره.اونقدر اهمیت داره که نت را زیر و رو می کنم و گاها چیز هایی میذارم که می دونم نه پیدا می کنید و نه تو سایت های دیگه ای میذارند.
تو به من تضمین بده که این بازی داستان خوب داره و داستانش اون اشغالی نیست که 3 ماه پیش لیک شد(فعلا که همه چیز اون داره درست در میاد:(( ) و لونا هم نمی میره.:D تا من هم مثل قبل بشم.
من از این بازی انتظار کاندیدای گوتی بودن و شاهکار بودن و در حد شماره های تک رقمی سری بودن دارم.نه یه بازی خوب که فقط ملت را براش OVERHYPE کردن.
تو به من تضمین بده که این بازی عالی میشه .چشم.منم به روال قبل بر می گردم.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
نقد سایتا و مجلات از انجام 3 چپتر اول بازی داره میاد

IGN:


It’s a fascinating little statement, at once an admission that this royal line of RPGs has started to suffer from a little too much aristocratic inbreeding (you need only look at the withered disc-children of the misguided Fabula Nova Crystalis saga to see the effects), and a “come at me, bro” throwdown. It’s a game aiming to be something to everyone - enough Final Fantasy to appease fans (say: me, Joe Skrebels), and enough something quite different to intrigue the chronically uninterested (say: him, Daniel Krupa).

So let’s put it to the test. At a recent hands-on, Daniel and I played the first four hours of the game, meeting the displaced Prince Noctis and his retinue of anime-handsome friends, then spinning their beautiful car’s tyres over a good chunk of the game’s world.

VG247:


I came out of my hands-on more excited about Final Fantasy 15 than I’ve ever been. I also came out of it more curious. This is a strange and bold game with brilliant ideas in places and big ambitions. Whatever you make of its protracted development it’s plain Square Enix has thrown all they have at this.

That background feels like Final Fantasy 7 and the arguably equally ambitious Final Fantasy 13. The main question now is — which way will it go? Square Enix has until November to determine that, but this build is a solid starting point. You got me, Square – I’m interested again.

بقیه:

Final Fantasy XV Hands-On Demo (Chapter 0-3) Previews
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر