Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اوکی یکی از آرزو های من برآورده شد در رابطه با Noctis :d

Dangeki با چندتا از سازنده های Dissidia جدید داشتن صحبت میکردن و گفتن که شما گفتید این بازی کاراکترایی از اولین FF تا FF XIV داره آیا راهی داره که Noctis رو هم بعدا اضافه کنید؟

کارگردان Koei Tecmo جواب داد: "پ ن پ, داریم روش فکر میکنیم. احتمالا یه چیزی مثل Phantom Sword هم استفاده میکنه"

گنده Team Ninja هم اضافه کرد: " حتی بعضیا بینمون هستن که میگن اگه Noctis بخواد تلپورت رو انجام بده چجوری باشه؟"

"اگرچه این اتفاق بعد از انتشار XV میوفته. دیگه جو نگیرتتون که درست بعد از دموی بازی با Noctis تو آرکید ها بازی کنید :d "

Noctis Will Come To Dissidia Final Fantasy After Final Fantasy XV

تو Dissidia میخوان 50 تا کاراکتر بزارن من 2 تاشونو میخواستم Noctis و Ace باشن که یکیش جور شد اون یکی هم بیارن دیگه عالی میشه :d

- - -ویرایش - - -

کامنت یکی از یوزرا :)) :

They want to put Noctis in it after FF15 gets released?
But I thought they were only supporting the game for 10 years?
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
^^^ فرشاد لایتنینگ توی دیسیدیا باشه و نو کتیس نباشه :D اصن داریــــم همچین چیزی ؟ :D نه داریــــــــــــــم ؟ :D
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
^^^ فرشاد لایتنینگ توی دیسیدیا باشه و نو کتیس نباشه :D اصن داریــــم همچین چیزی ؟ :D نه داریــــــــــــــم ؟ :D

نه آخه میترسیدم مثلا بگن کاراکترای دقیقا تا XIV تو بازیه :d

هرچند بازم بالاخره با DLC ضایع بود میدن هم کاراکتر به این خفنیه هم تا 10 سال گفتن ساپورت میکنن بازی رو

ولی بازم از دهن خودشون شنیدن خیال آدم رو راحت میکنه :d

همونجوری که شد 3 تا XIII ساختن و به versus نگاه نکردن ممکنه لایت توش باشه و Noct نباشه :|

ولی تیمی بهتر از Noctis - Ace - Cloud یا Noctis - Ace - Squall نمیبینم :d

حریف هم 3 تا لایت با لباسای مختلف میزاریم میزنیم لهشون میکنیم :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
ATR هم اومد

اینو خیلی وقت پیش ضبط کردن اما دادن به اکوئر اروپا و آمریکا که زیر نویس بزنن و همزمان تو دنیا پخش کنن (کارشون خوب بود اما خیلی طول کشیده برا زیرنویس)

نمیدونم چرا تو En.savefrom بهترین کیفیتش رو برا دانلود 240 گذاشته بود :|

تو Survey که گذاشته بودن ملت به بازی نمره میدادن (منم دادم ^_^) نمره جهانیش شده 8.3 که برا دمو خیلی خوبه

ولی جالب اینجاست بیشتر میانگین نمره ها برا آمریکا با 8.6 بوده کمترینشم برا ژاپن با 8.0 بوده :d

من اونایی که جالبن رو میگم اما خودتونم برید ببینید خیلی باحاله آماراشون فقط من بدجور نگرانم به جای اینکه بیان درست کنن گند بزنن بهش :|

یه سری آمار هم نشون دادن که تو آمریکا Gladio بیشتر از Noct رای آورده نفر اول شده :| خدا به خیر کنه :| پرومپتو هم از همه کمتر :| Ignis از Noct هم بیشتر رای آورده :| ولی خیلی نزدیکن :| خاک تو سر اونایی که رای دادن (غیر خودم) دقیقا برعکس چیزیه که فکرشو میکردن به نظر من اینجوری میشد:

Prompto / Noctis

Gladio

Ignis


البتهههه اینی که گفتم برا آمریکاییا بود (عادیه که برا اونا هرچی عضله بیشتر داره اول بشه)

برا ژاپن Noct و Gladio و Ignis هم رای شدن
این پایینیا هم برا ژاپنه:
کمترین نمره برا کنترل بوده 7.1 که فکر میکنم هرکی پایین داده به خاطر دوربین بوده وگرنه بقیه چیزاش عالی بود
گرافیک و دشمنا و دنیا و هرچیزی که مربوط به ظاهر میشه 9 گرفته
صداگذاری هم نمره بالایی گرفته (معلومه منظورشون صدای ژاپنی)

تو آمریکا صدا گذاری نمرش پایین تر از ژاپنه (مزخرف بود)
بقیه چیزا تقریبا یکیه

___________

این ژاپنیا چرا انقدر داغون شدن Player هاشون؟؟؟؟ خیلیاشون میگن نمیدونیم باید تو بازی چیکار کنیم برا همین دیگه بازی نمیکنیم - خیلیاشون میگن بازی زیادی سخت بود - و خیلیییی میگن از کاراکترا خوشمون نیومده !!!!!! وات د فاک ؟؟؟؟ باورم نمیشه اینا آمارای ژاپنن

تاباتا بنده خدا افسرده شده :d اولش شاد و شنگول بود بعدش با آمار ها اصلا صداش به زور در میومد :)) دلم براش سوخت :)) البته آمارا بد نیستن هیچ کدوم همشون خوبن اما اصلا و به هیج وجه فکر نمیکرد این شکلی باشن

بقیش میره بخشی که خود فن ها نوشتن چی خوبه چی بده دیگه اینارو خودتون برید ببینید خیلی جالبه بعضیاش :d
 
Last edited by a moderator:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
علاوه بر مطالبي كه فرشاد زحمتش رو كشيد و گذاشت، نسخه دوم دمو هم تاييد شده. اينم يه سري جزييات:
Confirmed:

- AXB enhancements
- Improved camera and targetting system
- additional combat actions and overall rebalancing, more joint attacks
- combat tweaks like MP usage, etc. more range of action for each weapon
- add dodge rolls

Maybe:

- party split-up for quests/stabilized framerate

- Still aiming for FULL HD.
- Frame rate has a higher priority than resolution since it affects gameplay directly.
- The only solution is to optimize the game until the end.
- They won't reduce the number of objects (or limiting the AI) that need to be rendered in order to obtain a more stable framerate.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
من این چند وقته هم با بازی کردن XV هم Type-0 به شدت فن تاباتا شدم :d

بهش گفتن Lock-on کردن مشکل داره که تاباتا گفت میدونیم و ما هم در نظر گرفتیم و حتما درتش میکنیم

" دوربین خیلی نزدیکه و نمیشه فهمید که چه اتفاقی میوفته" (من اصلا مشکل نداشتم با این اتفاقا دوربین نزدیک دوت دارم) تاباتا هم گفت که ما میخواستیم دوربین جوری باشه که تو شرایط مختلف عقب و جلو بره که این مشکلا پیش نیاد اما تو دمو نشد اینم مثل مشکل قبلی در نظر داریم و حتی شاید یه کاری کنیم که گیمر خودش فاصله رو تغییر بده (این کارت اگه عملی بشه عالیه)

"AI احمقه, هم گروهیا جلو دست و پان :)) " دمشون گرم اینو منم گفته بودم :)) . تاباتا میگه این جلو دست و پا رو رفع میکنیم اما AI همیشه احمق نیست و بعضی جاها آدم احساس میکنه که کارشون خیلی هم خوبه مثل جایی که بعضی موقع ها Ignis میاد و دستش رو میاره جلو Noct و میخواد محافظت کنه و . . . این حرف رو قبول دارم AI بعضی جاها حیلییی خوب به چشم میومد. ولی تاباتا گفت بازم ما پولیش کاریامون مونده هنوز درستش میکنیم

و میرسه به دومین مشکل من: Jaggies و فریم ریت وحشتناک تو بعضی وقتا (مثل وقتی که Phantom هارو فعال کنی و بریزی سربازا رو بزنی اونجا تقریبا نمیشه فهمید چی میشه). تاباتا میگه این Jaggies و فریم ریت 2 تا مشکل جدان اولی به خاطر اینه که تو دمو AA رو ما نزاشته بودیم هنوز. راجع به فریم ریت هم یه مورد خیلی جدیه و تو اولویت بالاییه برامون. و نمیخوایم از AI و تعداد آبجکت ها بزنیم که فریم ریت رو زیاد کنیم برا همین تلاش میکنیم که راهی پیدا کنیم براش و یه جور دیگه آبجکت ها رندر بشن و همه چیز رو بهینه کنیم

بعد این یارو میگه قبل از دمو میگفتی هدفمون برا بازی اصلی 1080 و 30 فریمه هنوزم اونه؟ که تاباتا با یه حالتی جواب میده که یعنی نه. میگه بیشتر فیدبکا نارضایتی از فریم ریت بود برا همین اولویتمون رو اونه (احمق جان برا اینه که ما دلمون رو به اون لومینوس خوش کردیم که میتونید بهش برسید نه اینکه فرا 720 تحویلمون بدی) میگه ولی هنوزم میخوایم 1080 باشه

"میتونید حداقل یه minimap یا قطب نما بزارید؟" تاباتا: " آره میزاریم" تموم شد رفت :d

"یه Dodge کردنی میخوایم که mp نخوره" تاباتا: " داریم حتی تو تریلر E3 هم بود و اینی که ما تو دمو گذاشتیم یه مدل پیشرفته ترشه اما چرا اون معمولی رو هم نزاشتیم 2 تا دلیل داره: 1- نمیتونستیم UIیی بزاریم که بتونید مشخص کنید الان Dodge roll باشه یا Wrap Dodge باشه 2- داشتیم به محدودیت مموری میرسیدیم (هااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟ )

"بازی سخته / بازی آسونه" تاباتا هم نمیدونه چی جواب بده :d ژاپنیا گفتن خیلی سخته آمریکاییا گفتن خیلی آسونه تاباتا هم گفت بهترین کار قرار دادن درجه سختیه (اممممم) البته تا الان حتی تو بازی نهایی هم هدف گذاشتن درجه سختی نبوده اما فکر میکنم که بزاریمش

"استامینا برا دویدن اعصاب خورد کنه تازه سریع هم نمیره زیاد" موافقم با این :d اما شاید میخوان نشون بدن که چقدر تنبله و نمیتونه زیاد بدوئه :d تاباتا: "استامینا که باید باشه چون نباید تا اون سر دنیا رو بشه دوید و میخوام خسته شدنشون رو ببینم و اینکه برا سرعت و مسافت بیشتر با خوردن یه سری غذا ها این کار شدنیه

"این Wrap شدن تو مبارزه خیلی خوب بود ولی تو محیط های معمولی هم میخوایم استفاده کنیم" تاباتا: " راستش تا فبریه این کار رو خودمون میخواستیم انجام بدیم اما بعدش به کلی باگ برخوردیم و خیلی مشکل بود که درستش کنیم تا این حد باگ ها زیاد بودن"

"جون مادرت بزار با Wrap کردن حرکتی که الان دارم انجام میدم رو Cancel کنم" (چه کارای خفنی که میشه با این انجام داد :(( ) تاباتا: " میزاریم"

" کلی باگ " تابتا در حالی که خم میشه : " واقعا شرمنده" اینجا بودکه لو رفتن :)) جفتشون میگن اصلا فکرشو نیمکردیم بشه با ماشین NPC ها رفت پیش تایتان :))

آمریکاییا گفتن"صدای Noct خیلی عجیبه" تاباتا: " صداش شبیه بتمنه :d ما صدا رو دیر به دستمون دادن و دیگه دیر شده بود که برا دمو بگیم دوباره صدارو ضبط کنن برا همین اینجوری شد وگرنه همین الان برا بازی نهایی صدا فرق داره"

اروپاییا " شیدنی زیادی شکسیه" خلاصه جوابای تاباتا هم میشه که کور خوندین اگه میخواید لباساش رو عوض کنیم بچه ها کلی تلاش کردن که طراحیش کنن :d دمت گرم آخه چه مشکلی دارن بعضیا باهاش من خودم خیلی خوشم اومد فقط شونصد هزار تا اسکرین شات ازش تو زاویه های مختلف و حالت های مختلف دارم :d

تو همین جواب بالایی هم تایید کرد که عضو مهمان دختر هم خواهیم داشت 3:

یه چیز خفنی هم که گفت اینه که Episode Duscae 2.0 رو برا کسایی که دمو رو بازی کردن بدن که تغییرات رو حس کنن و سعی داریم تا اواخر ماه May بدیمش بیرون (یعنی یه ماه دیگه) که تقریبا همه اون چیزایی که گفت درست میکنن توشه و یه چیز کاملا جدیدی داره یه نوع Quest هاست که ممکنه توش فقط خودمون یا 2 نفر یا 3 نفر باشید و این دیالوگای کاراکترا رو هم چون بقیه نیستن عوض میکنه

داشتن راجع به E3 حرف میزدن که مردم انتظار یه چیز خفن دارن ولی تاباتا گفت اون چیز خفن رو تو gamescom منتظرش باشید درسته تو E3 یه چیز کوچولو نشون میدیم اما تو Gamescom خفنش رو نشون میدیم :d
 

Ahmad Caleum

کاربر سایت
Mar 20, 2015
29
noctis_lucis_caelum_final_fantasy_xv_by_noctiszang-d6wje0v.png


واااااای من الان (به قول یه بنده خدایی خخخ) دارم کف و خون بالا میارم یعنی یعنی....هیپ کلمه ای رو نمیتونم بگم راجبش یععنی نمیاد تو ددهنم خودتون بگید....:-o:-o:-o:-o:-o
منم از این مدل موها میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
................
بچه ها من و یادتون هک میخواستم تو کنسول داییم بازی کنم و...
دلم نیومد دمو رو روی کنسول داییم الکی حرومش کنم برا همین بازی نکردم تا الان....:|:|:|:|:|:|:|:|
یه سوال این 2016 می که زده تاریخ انقضاشه دیگه تا اون موقع وقت دارم تا نصب کنم دیگه؟
..........
ای خدااااا این تابه تا باز مسخره بازیهاشو شروع کرد گفته ما نمیتونیم تا E3 چیزی ارائه بدیم....:|:|:|
یعنی هممون دسته جمعی سرکاریم...حالا انگار میخواد چیکار کنه یه تریلر فوقش میده بیرون دیگه رفت تا گیم کام...
یه سوال این Disidia چه صیغه ایه؟
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
^^^

من نمیدونم هدف یه سریا از این چیزا کاسپلی هست یا چیز دیگه چون بدجور حالم رو بد میکنن :d تازه این جلو یه سریا میشه گفت حکم دوقلو Noct رو داره XD

Dissidia هم یه بازیه فایتینگه با المان های RPG که کاراکترای توش همه شخصیتای سری های FFن مثل Cloud و Tidus و Squall و Vaan و Zidane و Onion Knight و . . . .
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
XV توی E3 نیست
تاباتا گفته E3 به ما فرصت کافی رو نمی ده و تصمیم بر این شده تا بازی در Gamescom حضور داشته باشه

SQUARE ENIX: Why Final Fantasy 15 is set to miss E3 | Gaming | Entertainment | Daily Express


Survey ای که توی سایت SE گزاشته شده بود برای دمو XV نشون می ده که 80% خریدار ها Type-0 HD رو برای دمو XV خریدن /:)

Square Enix survey: 80% bought Final Fantasy Type-0 to play Final Fantasy XV's demo | GamesBeat | Games | by Dale North
 

Ahmad Caleum

کاربر سایت
Mar 20, 2015
29
XV توی E3 نیست
تاباتا گفته E3 به ما فرصت کافی رو نمی ده و تصمیم بر این شده تا بازی در Gamescom حضور داشته باشه

SQUARE ENIX: Why Final Fantasy 15 is set to miss E3 | Gaming | Entertainment | Daily Express
منم همینو گفتم دیگه...ممنون از لینک...
.............
فرشاد خداوکیلی این دیگه از دوقولو هم اونور تر بود وقتی کپ نوکتوهه خب برای چی به عموم نشون نده ؟ (منظورم عموم نبودا عموووم بود خخخ)
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
به خدا تو E3 هست :)) گفت تو E3 یه نمایش کوچیک داریم اما اگه منتظر نمایش خفنی هستین تا Gamescom صبر کنید

سر جمع قراره یک تریلر کوتاه در بهترین حالت ازش نشون بدن

I think we’ll still prepare a short trailer for E3


امسال SE توی E3 کنفرانس داره پس بدیهیه کسی نمایش یک تریلر کوتاه رو حضور نمی دونه، در طول خود نمایشگاه E3 هم بازی حاضر نیست

سایت هایی مثل Gamespot هم از واژه Skip برای این خبر استفاده کردن ;)
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad

از این به بعد سعی کن 4 تا سایت درست و حسابی بری باشه؟ درضمن من صفحه پیش خودمو پاره کردم ویدئو مصاحبه تاباتا رو یه سری چیزاش رو ترجمه کردم گذاشتم توش گفته به صورت رو در رو تصویری مقابل کل دنیا با زیر نویس خود Square آمریکا که تو E3 به صورت محدود هستن:

Final Fantasy XV to be at E3 in limited capacity, next major reveal slated for Gamescom | Nova Crystallis

Final Fantasy XV will arrive at E3 this year in a limited capacity, director Hajime Tabata revealed during today’s latest Active Time Event recording.

یه منبع دیگه:

Final Fantasy XV Will Have a Limited Presence at E3; The Next Big Reveal Will Be at Gamescom | DualShockers

Final Fantasy XV will not completely skip E3, as there will be a short trailer

- - -ویرایش - - -

حالا کوچیک باشه میخوای بهونه بیاری نیست دیگه فرق داره :)) خوبه پستتم سریع ویرایش کردی

به خدا بعضی موقع ها هرچیزی رو انگار با 100 تا منبع باید بیارم :|
 
آخرین ویرایش:

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
از این به بعد سعی کن 4 تا سایت درست و حسابی بری باشه؟ درضمن من صفحه پیش خودمو پاره کردم ویدئو مصاحبه تاباتا رو یه سری چیزاش رو ترجمه کردم گذاشتم توش گفته به صورت رو در رو تصویری مقابل کل دنیا با زیر نویس خود Square آمریکا که تو E3 به صورت محدود هستن:

Final Fantasy XV to be at E3 in limited capacity, next major reveal slated for Gamescom | Nova Crystallis



یه منبع دیگه:

Final Fantasy XV Will Have a Limited Presence at E3; The Next Big Reveal Will Be at Gamescom | DualShockers



- - -ویرایش - - -

حالا کوچیک باشه میخوای بهونه بیاری نیست دیگه فرق داره :))

به خدا بعضی موقع ها هرچیزی رو انگار با 100 تا منبع باید بیارم :| حرف خود کارگردان رو قبول ندارن :|

Final Fantasy 15 Skips E3 for Gamescom - GameSpot

چه منبع معتبری ، Dualshockers!!!

تو اگه به یک تریلر کوتاه از بازی ای که دمو اشم ریلیز شده می گی حضور ، برو صفا کن با حضور پرشکوه XV توی E3

امسال SE کنفرانس اختصاصی خودش رو داره ، همه متظر اطلاعات از عناوین بزرگ این کمپانی هستن بعد ملت دلشون خوشه تاباتا اومده گفته یک تریلر کوتاه نمایش می دیم توی E3
یحتمل نویسنده های Gamespot هم به این درجه از درک و فهم نرسیدن که از لفظ Skip استفاده می کنن " :)) "
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر