Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
الان این type-0 رو بخرم دمو توشه؟ نخرم یه وقت نباشه! انوقت خر کدومتونو بگیرم؟:D

بله. استور سونی تو قسمت توضیحات نوشته همراه با دموی بازی :d فقط مثل اینکه یه مدت زمان محدودی میشه بازی رو به همراه دمو خرید پس سریعتر اقدام کن تا دمو نپریده :d
اگه بخوای فیزیکی هم بخری روی کاور بازی نوشته day one edition final fantasy xv playable demo :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
دیگه نمیتونم صبر کنم :((

هرکسی بازی کرده داره کلی تعریف میکنه ازش :(( همه از یه سری چیزا مثل Phantom Swordها و Summon دارن کف و خون قاطی میکنن مخصوصا Summon که من هنوز ندیدم اما میگن خیلی خفن Summon میکنه

برخلاف انتظار هیچ کسی نیومده بگه گیم پلی بده یا خیلی سادست اتفاقا همه باهاش حال کردم

تنها چیزی که نکته منفی هست و تو همه کسایی که بازی کردن مشترکه مشکلات فنی و ظاهری مثل فریم ریت و رزولوشنه که تا الان منبع مطمعنی نگفته اما یه سریا درآوردن میگن برا PS4 رو 900p گذاشتن و برا XONE یه چیزی نزدیکای 800pیه

من نهایتا امروز ساعت 5 میخرم و شروع به دانلود میکنم شده نصف شب میام اینجا رو با اسکرین شات و نظریه ها پر میکنم :d

پایان دمو هم انگار یه تیزری نشون میده و خیلی از داستان نشون میده
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
اگه اتفاق خاصی نیوفته منم چند ساعته دیگه بازی رو میگیرم و شروع میکنم :d>:)
در مورد پایان دمو هم خیلی جاها نوشتن و ویدیو هاش هست که شدیدا اسپویل داره :d تا میتونین از خوندن مطالب سایت ها دوری کنین :-s
مخصوصا ملت با دیدن Summon کف و خون قاطی کردن >:)
باشد که همه دوستان دمو رو تجربه کنن :d

p.s:
من بازی رو گرفتم ریجن 2 ولی وقتی کد رو وارد میکنم ارور E-82000134 میده :(
کسی این مشکل و داره ؟ تاریخ انقضاء رو هم زده تا 3 روزه دیگه :-s
ریجن خودم امریکاست مثل اینکه باید برای یه کشور دیگه باشه تا کد کار کنه حالا چه اکانتی بسازم ؟ :-?
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اگه اتفاق خاصی نیوفته منم چند ساعته دیگه بازی رو میگیرم و شروع میکنم :d>:)
در مورد پایان دمو هم خیلی جاها نوشتن و ویدیو هاش هست که شدیدا اسپویل داره :d تا میتونین از خوندن مطالب سایت ها دوری کنین :-s
مخصوصا ملت با دیدن Summon کف و خون قاطی کردن >:)
باشد که همه دوستان دمو رو تجربه کنن :d

p.s:
من بازی رو گرفتم ریجن 2 ولی وقتی کد رو وارد میکنم ارور E-82000134 میده :(
کسی این مشکل و داره ؟ تاریخ انقضاء رو هم زده تا 3 روزه دیگه :-s
ریجن خودم امریکاست مثل اینکه باید برای یه کشور دیگه باشه تا کد کار کنه حالا چه اکانتی بسازم ؟ :-?

بازی رو ریجن 2 گرفتی مشکل همینجاست :d الان فقط ریجن یکیا میتونن کد رو استفاده کنن برا همینه من خودمو داشتم پاره میکردم :d

ریجن اکانتت 1 ؟؟؟؟ خب اکانت و بازی هم باید هم ریجن باشن دیگه ولی کلا یکی هم باشه تا 20 مارچ نمیتونی از کد استفاده کنی

منم الان طرف بهم گفت بازی ریجن یک فیزیکیش نیومد همین الان رفتم استور خریدمش :d ولی از جایی که خیلی بدشانسم PSXم کار نمیکنه مجبورم با خود کنسول دانلود کنم :| با سرعت داغون خود کنسول :((

حجمش 5.27GBئه و یه 5-4 ساعت دیگه با کنسول دانلود میشه ^_^ البته این بهترین حالته چون شب که میشه سرعتا میرن رو هوا >_<
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
بازی رو ریجن 2 گرفتی مشکل همینجاست :d الان فقط ریجن یکیا میتونن کد رو استفاده کنن برا همینه من خودمو داشتم پاره میکردم :d

ریجن اکانتت 1 ؟؟؟؟ خب اکانت و بازی هم باید هم ریجن باشن دیگه ولی کلا یکی هم باشه تا 20 مارچ نمیتونی از کد استفاده کنی

منم الان طرف بهم گفت بازی ریجن یک فیزیکیش نیومد همین الان رفتم استور خریدمش :d ولی از جایی که خیلی بدشانسم PSXم کار نمیکنه مجبورم با خود کنسول دانلود کنم :| با سرعت داغون خود کنسول :((

حجمش 5.27GBئه و یه 5 ساعت دیگه با کنسول دانلود میشه ^_^ البته این بهترین حالته چون شب که میشه سرعتا میرن رو هوا >_<

اه :((:d الان یعنی کلا کد دمو پریده ؟ چون زده تا 20 مارچ میتونی از کد استفاده کنی :|
بعد اکانتم 1 هست برای 2 کدوم کشور رو بسازم ؟ :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اه :((:d الان یعنی کلا کد دمو پریده ؟ چون زده تا 20 مارچ میتونی از کد استفاده کنی :|
بعد اکانتم 1 هست برای 2 کدوم کشور رو بسازم ؟ :d

نه کامل بخون چی نوشته :d این اشتباه رو 90درصد دارن انجام میدن زده تا 20 مارچ 2016 یعنی یک سال و 2 روز وقت داری از کد استفاده کنی

برا ریجن 2 انگلیس بزن فقط تا پس فردا درست کن که دانلود کنی بیای به عنوان تنها کسایی که بازی کردیم فعلا تاپیک رو منفجر کنیم :d

- - -ویرایش - - -

جالبه حجم دمو برا PS4 از XONE کمتره :d

راستی آقا هرکی قبل از من بازی کنه بیاد اینجا فحش میدم در میرما :|
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
اقا منم ریجن 2 گرفتم:(
پس بزار منم بگم:D
هر کی زود تر از من بازی کنه میام همه چیرو اینجا اسپویل می کنم
تشویق برای یکی تنبیه برای همه:D
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
نه کامل بخون چی نوشته :d این اشتباه رو 90درصد دارن انجام میدن زده تا 20 مارچ 2016 یعنی یک سال و 2 روز وقت داری از کد استفاده کنی

برا ریجن 2 انگلیس بزن فقط تا پس فردا درست کن که دانلود کنی بیای به عنوان تنها کسایی که بازی کردیم فعلا تاپیک رو منفجر کنیم :d

- - -ویرایش - - -

جالبه حجم دمو برا PS4 از XONE کمتره :d

راستی آقا هرکی قبل از من بازی کنه بیاد اینجا فحش میدم در میرما :|

دقیقا تو یه نگاه ادم اشتباه میکنه :| :"> اوکی فقط تو اسپویل بزار وگرنه خونت به گردن خودته :((:d

- - -ویرایش - - -

اقا منم ریجن 2 گرفتم:(
پس بزار منم بگم:D
هر کی زود تر از من بازی کنه میام همه چیرو اینجا اسپویل می کنم
تشویق برای یکی تنبیه برای همه:D

فعلا تو صف باش >:):d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
همرو تو اسپویلر میزارم :d

تو GAF باحال بود طرف لینک یوتیوب گذاشته بود بعد دقیقا نوشته بود Summon دمو کیه XD همه پایینش داشتن فحشش میدادن :))

من یه انسان عقده ایم :





همین که آیکونش اومده چیزیه که 8 سال منتظرشم :((
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
اقا یکم بیاید از بازی تعریف کنید منم از بلا تکلیفی دربیام ببینیم نگیرم بگیرم :d اگه بگیرم مجبورم بلاد رو 1 هفته دیر تر بازی کنم :(
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اقا یکم بیاید از بازی تعریف کنید منم از بلا تکلیفی دربیام ببینیم نگیرم بگیرم :d اگه بگیرم مجبورم بلاد رو 1 هفته دیر تر بازی کنم :(

من دانلودم تموم شه که تاپیک رو جر میدم خیالت راحت :d

ولی ببین خودت کدوم رو بیشتر دوست داری اونو اول بگیر به نظرم اگه خیلی منتظر بلادی وایستا اونو روز اولی که اومد بزن تو گوشش حالشو ببر :d

من که هر بازیی میخواست تو دنیا ریلیز بشه رو اهمیت نمیدادم و دموی XV رو به هرچیزی ترجیح میدم :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دیگه نمیتونم صبر کنم :((

هرکسی بازی کرده داره کلی تعریف میکنه ازش :(( همه از یه سری چیزا مثل Phantom Swordها و Summon دارن کف و خون قاطی میکنن مخصوصا Summon که من هنوز ندیدم اما میگن خیلی خفن Summon میکنه

برخلاف انتظار هیچ کسی نیومده بگه گیم پلی بده یا خیلی سادست اتفاقا همه باهاش حال کردم

تنها چیزی که نکته منفی هست و تو همه کسایی که بازی کردن مشترکه مشکلات فنی و ظاهری مثل فریم ریت و رزولوشنه که تا الان منبع مطمعنی نگفته اما یه سریا درآوردن میگن برا PS4 رو 900p گذاشتن و برا XONE یه چیزی نزدیکای 800pیه

من نهایتا امروز ساعت 5 میخرم و شروع به دانلود میکنم شده نصف شب میام اینجا رو با اسکرین شات و نظریه ها پر میکنم :d

پایان دمو هم انگار یه تیزری نشون میده و خیلی از داستان نشون میده

به به :bighug:

فرشاد 800p که تراکم پیکسلش از 900p بیشتره :D
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
به به :bighug:

فرشاد 800p که تراکم پیکسلش از 900p بیشتره :D

احسان اینا چه فرقی داره... ..

اگه کنترل نوکتیس رو بگیرم برام فرفی نداره 16 بیتی هم باشه عاشقش میشم.....
وای اون موهای مشکی....

راستی صداگذری ژاپنی تو دمو هست ؟!

~___~
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اینی که گفتی الان فحش بود؟ :d

من مامور بیدم و از اونا هرچی دیدم رو نوشتم :d

نه بابا :D منظورم اینه اگه کسی اون 800p رو به منظور ضعیف بودن نسخه ی X1 گفته یعنی کل پستش دری وریه :D چون تراکم پیکسل 800p از 900p بیشتره ، به زبون ساده تر یعنی 800p>900p :D

احسان اینا چه فرقی داره... ..

اگه کنترل نوکتیس رو بگیرم برام فرفی نداره 16 بیتی هم باشه عاشقش میشم.....
وای اون موهای مشکی....

راستی صداگذری ژاپنی تو دمو هست ؟!

~___~

نه بردیا منظورم بحث گرافیکی نیست :D بالا هم توضیح دادم ، منظورم اینه که کسی که این حرف رو زده از روی هوا خواسته بگه که منم آره و باید پست هاش رو دایورت کرد چون چرت و پرته :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر