Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,572
نام
mohammad
من که رفته بودم اختلاف ساعت در اورده بودم تقریبا میشد 2:30 بامداد یهو یک ساعت زود تر نشون دادن:D
حالا درسته نمایش و عکس زیاد نشون دادن ولی اطلاعاتی که دادن زیاد نبود تقریبا 80 درصدشو می دونستیم
البته چند تا سایت هم دمو رو بازی کردن و نظرشونو گفتن(تقریبا این چیزی که من دیدم اینه نظرشون مثبت رو به بالا بود اصلا سکته ای درکار نبوده:D)بعضی ها خوششون اومده بود بعضی هاهم منتظر بودن کامل دمو بیاد و موشکافانه برن:D
البته نمی دونم چرا GS علاقه خاصی به کارهای تاباتا داره:D
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گفتن هدف ما اینه که بهترین FF رو خلق کنیم
بعد برای بار هزارم گفتن بازی بخشی از DUSCAE هست و خود DUSCAE یک دهم بازی نهایی(میگم بیشتر چیزاش تکراری بود:D)
بعد دوباره گفتن حول داستان پیرامون ماشین شما می گرده و باید پول جمع اوری کنید برای ماشینتون و ...
بعد دوباره درباره شخصیت ها یه توضیحی دادن که چه ویژگی هایی دارن که باز می دونیم:D
البته تا یادم نرفته درباره کمپ زدن هم گفته و دربارش توضیح داده و IGNIS اشپزه (بازم تکراری:D)
بعد یه تریلر نشون دادن که مبارزه هر کدومو نشون میده(من عاشق پرومپتو شدم:D)
https://www.youtube.com/watch?v=ODJEgmr6mDA
بعد دوباره به شخصیت ها یه نگاهی انداختنبه صورت کلی ولی تکراری://////
که IGINS چجور شخصیتی داره یا مثلا گلادیو یکی از قدیمی های گروه هستش و بالاترین HP رو داره یا پرومپتو که مثل بقیه بزرگ نشده و ...
درباره گیمپلی هم تو تریلر بالا همه چی مشخصه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینم یه ویدیو که نشون میده داره ناکتیس با گلادیوس تمرین می کنه
https://www.youtube.com/watch?v=BJXcDjIpH1I

اینم یه تریلر از بازی
https://www.youtube.com/watch?v=NWRjaVvv148
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نظرات رو هم می تونید ببینید
IGN
Final Fantasy XV: Episode Duscae gives us a brief glimpse of the possibility in Square Enix’s eventual open world role-playing game, but the demo isn’t just a simple sample of what’s to come. Duscae is a deep, rewarding exploration of a gorgeous world, a group of friends, and Final Fantasy XV’s complex and challenging combat.

IGN UK
I came away from my first experience with Final Fantasy XV feeling hopeful. Square Enix has given us something tangible, finally, and it’s looking promising. I may have entered that room not knowing what was coming, but I left with a solid idea of what to expect in future. Combat is nothing like we’ve seen in the franchise before but, thanks in part to a magnificent open world just brimming with curiosities begging to be uncovered, it doesn’t matter. It just feels like Final Fantasy through and through. Unfortunately, Square Enix may have inadvertently shot itself in the foot; while the studio was undoubtedly hoping this teaser would tide us over until the full release, it’s done the exact opposite. So get cracking, Square. After all, I’m not getting any younger.

Kotaku
I have a lot of thoughts. The short version: Final Fantasy XV is full of smart ideas, and although the tropes are all there—phoenix downs, gysahl greens, peppy victory music—it feels totally different than any Final Fantasy before it, more akin to Skyrim or Far Cry than any JRPG we’ve seen to date. But can Square Enix’s tech live up to their vision? The demo I played was janky, peppered with distracting jaggies, and full of framerate drops that made exploring FFXV’s open world feel like more of a chore than it ever should have been.

Eurogamer
It feels like a very long while since a Final Fantasy universe has felt like one I’d want to spend time in. I’m still not entirely convinced by the characters or that their chatter won’t begin to grate after a few hours, but the juxtaposition of traditional Final Fantasy tropes and aesthetics with more modernised, realistic elements like the party’s car and costumes didn’t trouble me nearly as much as I thought it would. Where a few of the past series entries felt like you were being harried down a long corridor, funnelled from one fight to another, Final Fantasy 15 seems to appreciate the quieter moments as much as the whirl of battle or the excitement of exploring: cooking, wandering, telling stories, standing still and looking.


USGamer
I enjoyed my time with Episode Duscae and I’m waiting for Type-0’s launch so I can see more of it. Square Enix representatives told me Episode Duscae is 3-4 hours of gameplay if you only focus on the story, but the demo should have more content that that if you get out and explore the Duscae countryside.


Gamespot and videos: 1.Exploring and Hunting 2.Combat
I love the idea of four guys on a road trip to save the world. It’s refreshing to see a small group that emotionally trusts each other; they’re relationships are pre-established before the demo, and the level to which they connect with each other is evident on the surface. This is a positive representation of male camaraderie without machismo, a rare representation of “bromance” that is infrequently used in video games.


VG247
In many ways, Final Fantasy XV seems to be living up to its original name. ‘Versus’ has its origin in Latin, where it means to turn or to change direction – and that’s what this feels like. It’s a new action-based twist for Final Fantasy that still just about manages to feel reverent to the series’ expansive past. Episode Duscae proves a strong starting point to such a different vision – and now it’s up to Square to double down and expand on it significantly for the final game.

Destructoid
During a meeting with Square Enix today in Boston, the publisher gave me over an hour to delve into Final Fantasy XV: Episode Duscae, but it just wasn’t enough time. I want to spend more time in this world, leaving no stone unturned, and now I find myself eagerly awaiting the opportunity to do just that when the demo launches alongside Final Fantasy Type-0 HD later this month.

__________________________________




 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
مجلات معروف بازی کردن و نظراتشونو گفتن ولی خیلی زیاده هیچ کدوم رو ترجمه نمیکنم :d

همشون از گیم پلی خوششون اومده

Final Fantasy XV Episode Duscae previews rounded up | Nova Crystallis

تو PAX تاباتا نبوده اما یه ویدئو فرستاده و عذر خواهی کرده که به خاطر فارق التحصیلی دخترش نمیتونسته بیاد (آخهههههه از این حرکتای پدر نمونه و این حرفا)

داستان دمو هم اینه که ماشینمون به خاطر یه هم گروهیه بلوند -__- خراب میشه و باید برا درست کردنش پول جمع کنیم XD برا همین ماموریت اصلی پیدا کردن و شکست دادن Behemothئه که کشتنش کلی پول میده برا همین باید دنبالش بگردیم

وقتی کمپ میزنیم تو دمو نمیتونیم غذامون رو خودمون انتخاب کنیم ولی تو بازی اصلی میتونیم

Buff ها هم اینا هستن:

Fresh : یکم Attack و Defense و EXP که میگیریم رو بیشتر میکنه

Prime: کلی Attack و Defense و EXP که میگیریم رو بیشتر میکنه

Sharp: هم Critical Hit رو بیشتر میکنه

Immune: هم بقیه Status هارو از بین میبره

یه ویدئو دادن که رفقا رو نشون میده و رفتاراشونو این چیزا رو

Gladio: بزرگترین عضو گروهه (هم بدنی هم سنی). قوی ترین و شجاع ترین هم هست. از بچگی آموزش دیده و همیشه جلوی خط مقدم میجنگه :d در عین حال خیلی آرومه و به رفیقاش اهمیت میده (همون آنیکی تایپ خودمونه دیگه) بیشترین HP رو هم داره

Ignis: (آقای تو دماغی) از بچگی Noctis رو میشناخته و میخواسته مشاورش بشه برا همین کلی درس خونده آشپزی دوست داره (خدایا اینا چیه من دارم مینویسم :)) ) تو مبارزات هم همیشه کنار Noctisئه تا ازش محافظت کنه. تو دمو میتونیم روش حساب کنیم و Cureمون کنه و از یه Abilityش استفاده کنه که Poison میزنه

Prompto: (خل و چل) یکی از هم کلاسیای Noctisئه و برخلاف بقیه هیچ وقت یاد نگرفته که چجوری مبارزه کنه XD آدم مشتاقی هم هست و همیشه میخواد خود نمایی کنه و هیچ وقت هم تسلیم نمیشه

یه محیط جدید هم که نشون دادن Wiz Chocobo Outpostئه که به گفته Hazmer تو این جور بازیا باید یه جایی باشه که آدم استراحت کنه و آرامش بخش باشه. تو بازی اصلی میشه اینجا Chocobo اجاره کرد. یه جایی هم داره که میشه توش خوابید

Behind the Game Designs of Final Fantasy XV panel summarized | Nova Crystallis
من هیچ کدوم از ویدئو هارو نمیتونم ببینم شیلتر شکنم مرخص شده درست هم نمیشه >_<

عکسارو هم دارم آپلود میکنم

- - -ویرایش - - -

تو توئیچ الان دیدم نمایشیا رو

مکانای باحالی داره بازی

Ignis چقدر خفن میجنگه. تو هفته های پیشم از همه بیشتر Damage میزد به دشمنا

و اینکه خاااااااک تو سرشون دوبله انگلیسی آدما تو اون Chocobo Postئه با اختلاف زیادی از خود کاراکترای اصلی بهتره

41ی عکس دارم آپلود میکنم :|



بقیه عکسارو هم بالا گذاشته الکی آپلود نکنم

- - -ویرایش - - -

یه کار خوبی هم که کردن عوض کردن رنگ کف کفشاشونه :d

قبلا یه دست قرمز بود خیلی تو مخ بود (اگه کفشاشون کوچیکتر بود قشنگ میشد) اما الان مشکی و قرمز شده :d

اکثر سایا که بازی ور انجام دادن ویدئو هم گذاشتن (زیادن نمیخوام اسپویل بشم همرو نمیبینم)

ولی ظاهرا فامیتسو Summon رو اسپویل کرده >_<
 
Last edited by a moderator:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
نمی دونم قبلاً در مورد کلاس بندی ها و اینا گفتن یا نه ... ولی نافرم به ایگنیس می خوره Medic باشه ، اون گلادیو هم خوراک Physical Attack ـه ظاهراً :D کسی ویدئو میدئو ها رو دید بیاد بگه پرومپتو چیکارس :D
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
نمی دونم قبلاً در مورد کلاس بندی ها و اینا گفتن یا نه ... ولی نافرم به ایگنیس می خوره Medic باشه ، اون گلادیو هم خوراک Physical Attack ـه ظاهراً :D کسی ویدئو میدئو ها رو دید بیاد بگه پرومپتو چیکارس :D

اتفاقا Ignis دقیقا Heal میکنه :d بقیه هم اینکارو میکنن اما ایگنیس کلا یکی از Ability هاش اینه که جون میده

آنیکی هم که خب معلومه دیگه :d اون هیکل و شمشیر میخواستی Cheerleader باشه؟ :d

کلاس بندی که نداره فقط میخوان کاراکترا خاص باشن و اینو با همین Ability ها نشون دادن برا Prompto هم یه تیر میزنه برا چند لحظه دشمن همونجوری میمونه و حرکت نمیکنه و تو حالت Weak میمونه که دمیج بیشتری میخوره

اگه میخوای کلاس بندی طوری بگی به همون ایگنیس Medic میخوره به آنیکی همون Tankیی چیزی به Prompto هم Saboteur شاید (که به ایگنیس هم میخوره)

البته هدف از وجود Prompto فقط برا خندست :d

یه ویدئو نشون دادن که Noctis فقط داره مبارزه کردن Prompto رو نگاه میکنه ته خنده بود XD مبارزه بلد نیست اما میخواد خود نمایی کنه حرکات خفن بزنه خراب کاری میکنه برا همینه بعضی موقع ها میپره رو هوا بعد کوبیده میشه رو زمین و وقتی بلند میشه کمرشو میگیره که انگار درد گرفت XD
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
این استور سونی هنوز بازی رو نذاشته ؟ :|
الان xbox رو چک کردم دیدم Pre-Order بازه :d
حجم دمو رو هم زده 6.29 گیگ :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
این استور سونی هنوز بازی رو نذاشته ؟ :|
الان xbox رو چک کردم دیدم Pre-Order بازه :d
حجم دمو رو هم زده 6.29 گیگ :d

استور اروپاش انگار گذاشته ولی آمریکا نه

استور سونی خیلی نسبت به مایکرو ضعیف تر عمل میکنه مایکرو همیشه زود تر هم میزاره هم دانلود کردنش هم زود تر باز میشه

- - -ویرایش - - -

جالبیشم اینجاست که برا اروپا دیر تر از همه ریلیز میشه (20 مارچ)

ای بابا این سونی خاک بر سر نمیخواد بازی رو بزاره تو استور؟ :|

- - -ویرایش - - -

راستی خبر رسیده که اون نره خرا تو دریاچه رو نمیشه جنگید باهاشون :|
 
Last edited by a moderator:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
کلمن اینجا کلمن اونجا کلمن همه جا





جالبه نمیدونستم کلمن یه برند وسایل بیرون خونست ما که بچه بودیم به کلمن فقط به اون یخچال کوچیک قرمزا میگفتیم :d چقدر نسوتالژی شد الان >_< اینکه Prince یه خراب شده ای از کلمنی که ما شونصد سال پیش داشتیم داره XD

میتونن جادو بزنن و شمشیر و خودشونو تلپورت کنن اما نمیتونن بدون کلمن سفر کنن یعنی تا این حد مهمه (یا شایدم خودشون بی خاصیتن XD )

اینجوری باشه منم به عنوان طراح استخدام اسکوئر بشم مشکلی نداره میرم 4 تا وسیله اینجوری میارم تو بازی حله :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یه خورده گشتم ظاهرا این مسخره ها Type-0 رو برا استور US فقط دانلود DAY-1 داره یعنی باید تا روز انتشار صبر کنیم :|

عوضش استور اروپا هم بازی رو برا پیش خرید گذاشته همه تریلراشم داره اما تو آمریکا هیچ نشونه ای ازش نیست. جریان چیه؟

https://store.sonyentertainmentnetw...0-hd/cid=EP0082-CUSA00937_00-PREORDERSUZAKUEU
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
الان کسی دمو رو کلا از اول تا آخر بازی کرده؟ تو نت منظورمه. چون کلی گیم پلی اومده تو یوتوب....
اگر بله یک لینک خوب و کیفیت بالا برای دانلود ویدو تمام دمو رو بدید. که فقط بزاریمش ببینیم.
عاشق این فضای open world بازیم. یعنی کلا تا یک مدتی راحت داستان رو ول میکنیم میریم تو محیط ولگردی با رفقا.
انشا... بهترم بشه. مثلا npcها بیشتر تو محیطها باشن. و تازه این شد بیس اصلی که ffهای اول داشتند!
اینکه تریلرها هم روی اهمیت این موضوع بودن خوشحالم!
راستی نویسنده ناموراست؟
احتمال اینکه شماره دوم و سوم همین سری رو ببینیم از همین الان 100% میدونم.
نکات منفی رو بیخیال دوستان.
پرومتو رو عشقه. چقدر فانه.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
الان کسی دمو رو کلا از اول تا آخر بازی کرده؟ تو نت منظورمه. چون کلی گیم پلی اومده تو یوتوب....
اگر بله یک لینک خوب و کیفیت بالا برای دانلود ویدو تمام دمو رو بدید. که فقط بزاریمش ببینیم.
عاشق این فضای open world بازیم. یعنی کلا تا یک مدتی راحت داستان رو ول میکنیم میریم تو محیط ولگردی با رفقا.
انشا... بهترم بشه. مثلا npcها بیشتر تو محیطها باشن. و تازه این شد بیس اصلی که ffهای اول داشتند!
اینکه تریلرها هم روی اهمیت این موضوع بودن خوشحالم!
راستی نویسنده ناموراست؟
احتمال اینکه شماره دوم و سوم همین سری رو ببینیم از همین الان 100% میدونم.
نکات منفی رو بیخیال دوستان.
پرومتو رو عشقه. چقدر فانه.

فامیتسو کامل رفته Summon هم اسپویل کرده کلا همه چیز رو نشون داده :d یه تیکه 1-2 دقیقه ای دیدم دم کسی که بازی میکرد گرم خیلی خوب میرفت

لینک که دقیق ندارم اما تو خود سایت فامیتسو بری گیر میاری

هرکسی از سایتا و مجلات معروف بازی کرده به شدت از Open Worldی و گیم پلی خوششون اومده. NPC ها هم اگه اونجوری که نشون دادن باشه تو بازی نهایی کلی NPC ولگرد داریم هرکدومشون کارای خودشونو میکنن و این حرفا

نویسنده که نوموراست اما ظاهرا داستان کلی (Base داستان) رو اینجا دارن از رو نومورا پیش میرن اما بقیش که چجوری به اون داستان کلی میرسن و پیش میرن رو ظاهرا خودشون دارن میسازن

تاباتا گفته که فکر نمیکنه شماره دوم و سوم ازش بدن ولی یادمه تو یکی از مصاحبه های نومورا خودش میگفت تو فکرشه و منم واقعا دلم میخواد 2 و 3 داشته باشه. من موندم اون XIII چی داشت که شونصد تا ازش ساختن ولی رو این نظری ندارن

همشون خوبن غیر Ignis :d پرومپتو هم عالیه مخصوصا شخصیت و حرکاتش با اون صدا گذاریش که دقیقا بهش میخوره XD
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,572
نام
mohammad
بله بله نمرات بازی ابر شاهکار تاباتا هم اومد و دیدیم چه استادی هستش:D
ایشاالله منت بزاره و از این دسته گل ها هم برا xv بزاره:D تا اسکوئر بفهمه چه شکری خورده:D
البته متا که برا فاینال اهمیتی نداره فقط نظر منتقد های شرقی مهمه=)) مثلا هیچ فرقی بین بازگشت لایتنینگ با یه شاهکار نیست:D
خداروشکر طرفدار نومورا هستم و نه ناکتیس:D شکست xv هم اصلا باعث ناراحتیم نمیشه:D چون می دونم خالقش یکی دیگه بوده و اونقدر خلاقیت و توانایی داره که بتونه باز هم ناکتیسی و یا کلودی دیگر خلق کنه یا می دونم همین الانم مشغول کار روی یک عنوان دیگست:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,572
نام
mohammad
لازمه اضافه کنم برای من فقط چیزی به اسم متا مهمه و بس و بهترین چیزی هستش که میشه ازش یه عنوانی در چه سطحی هستش
یه زمانی دوستان میومدن می گفتن به type شاهکار ولی من گفتم صبر کنید نمره ها بیاد بعد بهش بگید
به عنوان مثال هم گفتم خیلی وقت شده من یه بازی گرفتم قبل از انتشار نمراتش ازش خیلی خوشم اومده ولی بعد از اینکه نقد هاش اومدن فهمیدم چی بوده:D
من هم به چیزی که می بینم اعتقاد دارم و اصلا کاری ندارم یه شخصی یه بازی رو رفته و یه عمق خاصی رو از اون عنوان لمس کرده درحالیکه کسی اونو حس نکرده (شایدم درست بگن ولی من فقط به اون عدد کار دارم و بس)

این عکس رو خیلی وقته دارم ولی گزاشته بودم به موقعش الانم زمانشه:D
اون دو تا سمت راستی که کلا باید اسکوئر با یه لگد پرتشون کنه بیرون:D کاری هم ندارن قبلا چیکار کردن:D
تاباتا هم که کلا هم از حرف زدنش بوی ر.ی.د.ن میاد و هم عملش:D
کیتاسه هم بره خونه دیگه وقت استراحت کردنشه:D

این دیگه کیه؟؟؟ اقایی ازش می باره:D
اره این مناسبه همه چیو باید بدن به این:D
ــــــــــــــــ
اصلا تیپ چیه؟؟؟؟؟ قیافه چیه؟؟؟؟؟ شما باید امضاهاشونو دریابید:D

- - -ویرایش - - -
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر