Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Lockdown

کاربر سایت
Dec 13, 2014
15
گرافیک بازی نامتعادله! یه جاهایی خیلی خوبه ولی بعضی وقتا واقعا افتضاحه، تو تریلرهای گیم پلی قبل هم همین بود تو آخریه هم تغییری نکرده بود.
یه بخشی از مشکلات تو این تصویر دیده میشه :



به پله ها و اون گیاه سمت چپ دقت کنید.
این ضعف برای ماشیننشون خیلی واضح دیده میشه همینطور یه احساسی هم من دارم اینه که فک میکنم ماشین رو هوا داره راه میره!
 

z.gamer

کاربر سایت
Aug 16, 2014
39
نام
Noctis Lucis Caelum
گرافیک بازی نامتعادله! یه جاهایی خیلی خوبه ولی بعضی وقتا واقعا افتضاحه، تو تریلرهای گیم پلی قبل هم همین بود تو آخریه هم تغییری نکرده بود.
یه بخشی از مشکلات تو این تصویر دیده میشه :



به پله ها و اون گیاه سمت چپ دقت کنید.
این ضعف برای ماشیننشون خیلی واضح دیده میشه همینطور یه احساسی هم من دارم اینه که فک میکنم ماشین رو هوا داره راه میره!

بازی هنوز تو 50% اول Alpha است. :|
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
اینارم کسی نذاشت من می زارم:D چیزای جدیدی نیستش
انگار باز noctis چهرش تغییر کرده:D یا مثلا به ignis نگاه کنید فکر کنم دهنش اب افتاده:D

 

z.gamer

کاربر سایت
Aug 16, 2014
39
نام
Noctis Lucis Caelum
خیلی با حرف زدن Ignis حال می کنم. امیدوارم یه جورایی شخصیت ضدحالی هم داشته باشه و در مقابل Prompto که خیلی چیزه وایسته! :d در ضمن، به نظرم Ignis تنها کسی هست که صداپیشه انگلیسیش هم کارش رو به خوبی انجام داده. تو تریلر جدید خیلی با ابهت حرف زد. :d
 

z.gamer

کاربر سایت
Aug 16, 2014
39
نام
Noctis Lucis Caelum
من که به شدت ازش بدم میاد :d

از صدا انگلیسیشم بیشتر از همه بدم میاد میشنوم میخوام بزنم تو دهنش

صداش خفنه اما اصلا به کاراکترش نمیخوره خیلی هم کتابیه :d

به نظرم باید هم کتابی باشه، چون Ignis خودش هم کتابیه. :d تو بیوگرافیش نوشته بود رفته تو یه سرزمینه دیگه ای (اسمش دقیقاً یادم نیست) تحصیل کرده! :|:d
یه حسی هم بهم میگه که این به گروه خیانت می کنه و می زنه Prompto رو می کشه. :| طرز حرف زدنش هم مثل Vincentـه، با این تفاوت که Vincent یه ذره با اُبهت تر بود، ولی هر دوشون به نظرم به یه اندازه مرموز هستند.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
اقا اینا مگه تو tgs نگفتن دمو 80 درصدش کامل شده:|
.
.
.
.
.
اهان یادم نبود این تاباتا زیاد شر و ور میگه
_________________________________
اهان راست می گی رفتم دیدم
ادم تا وقتی خودش چشم و دست و پا داره نباید به حرف کس دیگه ای اعتماد کنه:D من خودم همین چیزی که گفتم رو اینجا دیدم:D
ولی باز این چیزی از اصل ماجرا نداره و واقعا شر و ور زیاد میگه. نمونشم الان که خودت گفتی
من خیلی دقت کردما کلا این اسکوئری ها با نومورا لج دارن :D هیچکدومشون چشم دیدنشو ندارن و فقط طراحی هاشو می خوان:D فقط می تونیم بگیم خدا ازشون نگذره و گرنه کار دیگه ای نمی تونیم بکنیم:D البته دورادور یه فاتحه ای هم برا پدر و مادرشون می فرستم:D
 
آخرین ویرایش:

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
یک کشتی پرنده هم بزارن واسه آخرای بازی.
یکی چیزی تو مایه های ffvii و ffviii خیلی عالی میشه. مثلا تو ffx کشتی داشتیم اما چه کشتی ای. حال نمیداد فقط تلوپورت میکرد.
ffxiii که نابود بود. بیشرفا آینه گذاشته بودن.:d ffxiii-2 بهتر شد اما حس FF های قدیمو بازم نمیداد. بنظرم اسمش chrono trigger3 بود بهتر بود.:d اصا نصفه ولش کردم.
یعنی نحوه open world بودن تو ffهای قدیمی خیلی حس بی نظیری بود. ترن هوایی خوبه واسه تو شهرها. حس زنده بودن بیشتر میکنه. ولی من حال ندارم آخر بازی با همون ماشین بگردم:d. برم پیش اون دختر مکانیکه هی ازم آیتم بخواد. مگر کاری کنه ماشینم بال در بیاره. بهرحال با تیوناپ موافقم.

بهرحال بازم دمشون گرم open world شد. طراحی باس های قدیمی به این غول پیکری هم عالی شده. حتی من این تیتان رو قبلا تو FF های قدیمی دیدمش. نمیدونم کدوم باس بود تو کدوم FF... کسی یادشه؟ دقیقا همین شکلی بود! اما مطمنم که دیدمش. این رجوع به گذشته باس ها رو مدیون نامورا می دونم.
فقط کیتاسه رو راه ندن تو این FF. که هیچ خوشم نمیاد از اون تم فانتزی لوس و احمقانه کارهاش.:d
موسیقی هم که استاد ترکونده. هر دفعه یک ترک میاد که میخوای صد بار گوشش بدی. برعکس ش در FFXIII جز یک تک ترک! بقیه رو مجبور میشدی صدا رو ببندی.:d

با تشکر از دوستان که تمام خبرها رو میذارین;)
 

Vincent B1ack

کاربر سایت
Oct 12, 2012
474
یک کشتی پرنده هم بزارن واسه آخرای بازی.
یکی چیزی تو مایه های ffvii و ffviii خیلی عالی میشه. مثلا تو ffx کشتی داشتیم اما چه کشتی ای. حال نمیداد فقط تلوپورت میکرد.
ffxiii که نابود بود. بیشرفا آینه گذاشته بودن.:d ffxiii-2 بهتر شد اما حس FF های قدیمو بازم نمیداد. بنظرم اسمش chrono trigger3 بود بهتر بود.:d اصا نصفه ولش کردم.
یعنی نحوه open world بودن تو ffهای قدیمی خیلی حس بی نظیری بود. ترن هوایی خوبه واسه تو شهرها. حس زنده بودن بیشتر میکنه. ولی من حال ندارم آخر بازی با همون ماشین بگردم:d. برم پیش اون دختر مکانیکه هی ازم آیتم بخواد. مگر کاری کنه ماشینم بال در بیاره. بهرحال با تیوناپ موافقم.

بهرحال بازم دمشون گرم open world شد. طراحی باس های قدیمی به این غول پیکری هم عالی شده. حتی من این تیتان رو قبلا تو FF های قدیمی دیدمش. نمیدونم کدوم باس بود تو کدوم FF... کسی یادشه؟ دقیقا همین شکلی بود! اما مطمنم که دیدمش. این رجوع به گذشته باس ها رو مدیون نامورا می دونم.
فقط کیتاسه رو راه ندن تو این FF. که هیچ خوشم نمیاد از اون تم فانتزی لوس و احمقانه کارهاش.:d
موسیقی هم که استاد ترکونده. هر دفعه یک ترک میاد که میخوای صد بار گوشش بدی. برعکس ش در FFXIII جز یک تک ترک! بقیه رو مجبور میشدی صدا رو ببندی.:d

با تشکر از دوستان که تمام خبرها رو میذارین;)
تیتان یک Primal بود تو سری های قدیمی مثل Bahamut و Ifrit و Ramuh که مثلا Bahamut رو تو سری های I,III , IV ,V , VI جزو باس ها بود و تو سری IV پدر یکی از کارکترهای قابل بازی به نام Rydia بود
قبل نامورا روجوع کردن :d کل همه این Primal ها دوباره به زندگی برگشتن اینم عکسی که از یکیشون گرفتم

ترن هوایی هم حال نمیده این بهتره

 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
خوب اگه می خواین تاپیک نره پایین به من ندا بدید:D
اونقدر حرف مرف دارم که تمومی نداره:D
اینم دیدم کلا کسی از ای تیری پارسال زحمتشو نکشیده ولی الان من می زارم:D

متن روی لباس پرومپتو:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من یک هفتس تبلیغ ... رو نکردم دارم دیوانه میشم:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
خوب انگار تو دمو نمی تونیم ماشین برونیم:D
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پس چیکار می تونیم بکنیم؟؟:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,499
نام
mohammad
بابا اینا ملت رو چیز فرض کردن و فقط دنبال چیزی بودن که فروش FF TYPE 0 HD رو برای خودشون تضمین کنن:D
نه اینکه تاباتا خالق این عنوان نیس دلش اصلا براش نمیسوزه:D
نومورا همون ای تیری پارسال گفت اغا خیلی کار داره ول کنید دیگه:D ولی هیچ بعید نیس این اسکل بازی رو ناقص تحویل ملت بده:D(اسکله دیگه:D)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فرشاد این بخواد 2017 بیاد دل3 میره برا 2019:D من حداقل تا 2019 از نومورا دو تا بازی می خوام:D
چی میشد نیم ساعت از کنفرانس ای تیری امسال سونی رو میدادن به نومورا و برنامه هاشو تا 2025 رو می کرد؟؟؟؟:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
تو اینکه تاباتا یکی از کثیف ترین کار هارو برا فروش بازیش گرده شکی نیست

چون بیاد دمو XV رو فقط و فقط تو بازیای خودش بزاره بعد از اونطرف حرفشو عوض کنه بگه باید Pre-order کنین چون میخواد فروش هفته اول بازیش چیز خفنی باشه وگرنه ملت میگفتن بزار هروقت دمو ریلیز شد میریم بازیش رو میگیریم از اینطرفم فک میکنم تنها دلیل برا ساخته شدن با عجله دمو هم همین باشه که بخواد T-0 فروش کنه کلا خاک تو سرش که مارو انقدر بدبین کرده نسبت به خودش :|

فعلا بزار ببینیم نومورا با KH چیکار میکنه که نسبت به اونم حس بدی دارم :d نومورا هم الان در وضعیت "میخوام گند بزنم" هست :d

انقدر بدبین نباش:D همه ی ناشرها با بازی هاشون از این کارا میکنند! :D
دموی GOW III توی GOW C گذاشتن! بتای مولتی U2 رو توی Infamous گذاشتن ، دموی فلان بازی که اصلا معلوم نیست کی میاد رو توی ولفنشتاین گذاشتن و هزار و یک مورد دیگه :-" همه ی این دموها هم بتا و آلفا و فلان محدودیت رو داشتن و دارن و خواهند داشت در آینده هم :-"

اینا ربطی به کارگردان نداره دیگه، تصمیمات ناشره که اصلا دمو بده یا نه و چجوری دمو رو منتشر کنه :D
احساس میکنم به این بشر به خاطر اینکه جای نومورا رو گرفته زیادی هیت میورزید:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر