Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
چند تا Screenshot و Art work از Final Fantasy XV و Final Fantasy Type-0 اومده برین حالشو ببرین

عکس صفحه قبلمم با کیفیت بالاشو گیر آوردم

حجمشون خیلی زیاده میزارم تو اسپویلر :d
سلام
من گشتم لینک دانلود کیفیت بالای تریلر رو یافت نکردم؟
اگه میشه لطفا یک لینک بدید مرسی

بفرمایید با بالاترین کیفیت موجود :d

Final Fantasy XV - TGS: Trailer - File download - Gamersyde
 
آخرین ویرایش:

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
اقا یه لینک تریلر از FF Type-0 با کیفیت به ما میدین؟ :d

من منتظر بازگشت Hiroyuki Ito هستم :D FF های مورد علاقه م رو این کارگردانی رده، اما الان نمی دونم تو اسکوئر چه غلطی میکنه :|

دقیقا!
بازیهای ایتو یه چیزی داره که بقیه ندارن :d
یادمه یه زمانی شایعه شده بود روو یک FF شماره اصلی کار میکنه ولی خبری نشد. همش بازیهای کوچیکو موبایلو کارای مسخره بش میدن! این چه وضعشه :|
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
من فک کنم نومورا هم مثل من وسواس بیش از حد روی طراحی داره :D چهره و موهای Prompto عوض شدن :D یعنی هنوز توی این مرحله ی ساخت بازم تغییرات داریم :D

اولین تریلر :



بعد از کن فیکن شدن بازی و تبدیلش به XV :



TGS :


من این طراحی آخر Prompto رو به بقیه ترجیح میدم :D طراحی E3 یه جوری بود :D این آخریه خیلی بهتره. :D شخصیتش هم به نظر میاد جالب باشه :D یه جورایی Comic relief داستان و گروهه :D یه چیزی تو مایه های Usopp :D لول :D

دقیقا!
بازیهای ایتو یه چیزی داره که بقیه ندارن :d
یادمه یه زمانی شایعه شده بود روو یک FF شماره اصلی کار میکنه ولی خبری نشد. همش بازیهای کوچیکو موبایلو کارای مسخره بش میدن! این چه وضعشه :|

یعنی میشه معرفی FFXVI با کارگردانی ایتو رو همینجا جشن بگیریم؟ 8-> فضای سنتی و استیم پانک + گیم پلی قدیمی و نوبتی. 8-> یا مثلا دیگه بترکونه و FFIX-2 رو بسازه 8-> (وارد محدوده رویای غیر ممکن شدم :D)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
من این طراحی آخر Prompto رو به بقیه ترجیح میدم :D طراحی E3 یه جوری بود :D این آخریه خیلی بهتره. :D شخصیتش هم به نظر میاد جالب باشه :D یه جورایی Comic relief داستان و گروهه :D یه چیزی تو مایه های Usopp :D لول :D
دیگه نبینم خدایگان اسوپ رو با بقیه مقایسه کنیا! :-" :d
---
یک سؤال از FF بازها ! :d

توی بازی های قبلی،موقع ولگردی توی محیط و این چیزا،فقط کنترل کاراکتر اصلی دستمون بود یا میتونستیم انتخاب کنیم با کی بگردیم؟ :d
البته گویا اینجا همشون همیشه با هم هستن! :-" ولی خوب،من این غول بیابونی و جناب عینکی رو ترجیح میدم! >:) :d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اقا یه لینک تریلر از FF Type-0 با کیفیت به ما میدین؟ :d
بیا جوون :D
Free Web Hosting | Free File Hosting | Share Documents Online | Mp3 Songs Download

یک سؤال از FF بازها ! :d

توی بازی های قبلی،موقع ولگردی توی محیط و این چیزا،فقط کنترل کاراکتر اصلی دستمون بود یا میتونستیم انتخاب کنیم با کی بگردیم؟ :d
البته گویا اینجا همشون همیشه با هم هستن! :-" ولی خوب،من این غول بیابونی و جناب عینکی رو ترجیح میدم! >:) :d
FF باز که حساب نمیشم (فقط سه گانه لایتنینگ و بروبچ رو رفتم) ولی اگه اشتباه نکنم فقط میشه با شخصیت اصلی توی محیط بازی گشت :D (هرچند خیلی دنبال عوض کردن شخصیت نبودم برای همین شاید وجود داشته و من ندیدم :D)

نمیدونم چرا ولی این بشر من رو بدجوری یاد ورجیل میندازه :D اگه بشه توی بازی کاتانا هم دستش بدیم که دیگه عالیه :bighug::x
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
دیگه نبینم خدایگان اسوپ رو با بقیه مقایسه کنیا! :-" :d
---
یک سؤال از FF بازها ! :d

توی بازی های قبلی،موقع ولگردی توی محیط و این چیزا،فقط کنترل کاراکتر اصلی دستمون بود یا میتونستیم انتخاب کنیم با کی بگردیم؟ :d
البته گویا اینجا همشون همیشه با هم هستن! :-" ولی خوب،من این غول بیابونی و جناب عینکی رو ترجیح میدم! >:) :d

یک مثال بود فقط :D وگرنه اسوپ ساما تو یه level دیگه هستن قطعا :D

در مورد سوالت، معمولا فقط میشد شخصیت اصلی رو کنترل کرد. گاهی اوقات مثل FFVI (که اصلا شخصیت اصلی ثابتی نداشت :D) میشد در هر زمانی سوییچ کرد بین شخصیتا اگه درست یادم باشه... یا اینکه گاهی اوقات خود کنترل یه شخصیت دیگه رو می داد دستت. مثل اول FFIX که Vivi رو کنترل می کنی. :D البته من FFX رو بازی نکردم، شاید تو اون همچین قابلیتی بوده باشه (بعید میدونم البته :D) :D
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
دیگه نبینم خدایگان اسوپ رو با بقیه مقایسه کنیا! :-" :d
---
یک سؤال از FF بازها ! :d

توی بازی های قبلی،موقع ولگردی توی محیط و این چیزا،فقط کنترل کاراکتر اصلی دستمون بود یا میتونستیم انتخاب کنیم با کی بگردیم؟ :d
البته گویا اینجا همشون همیشه با هم هستن! :-" ولی خوب،من این غول بیابونی و جناب عینکی رو ترجیح میدم! >:) :d

هر ff در این قضیه یک جوری بوده. مثلا تو بعضیها بعد از مدت زمانی میشد هر شخصیتی میخوای بشه کارکتر اصلی. و یکی نه اینجور نبود. فقط بعضی مراحل متونستی با کارکتر دیگه بازی کنی. کلا سیستم بازی تو ff ها هر شماره تغییر میکرده و ثابت نیست.

راستی ffxiii برای pc هر سه شمارهاش میخواه بیا. :d
اینم تایید میشه پس
لذا من دلیلی نمیبیم PS4 بخرم پس. تنها دلیلم این بازی بود که بعدش راحت بمیرم:d
ffvii gbike هم که میزنیم رو آندروید:d
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
یعنی میشه معرفی FFXVI با کارگردانی ایتو رو همینجا جشن بگیریم؟ 8-> فضای سنتی و استیم پانک + گیم پلی قدیمی و نوبتی. 8-> یا مثلا دیگه بترکونه و FFIX-2 رو بسازه 8-> (وارد محدوده رویای غیر ممکن شدم :D)

اگه به Fanboy Dreamه من FFXII-2 میخوام
t2365.gif


دیگه نبینم خدایگان اسوپ رو با بقیه مقایسه کنیا! :-" :d
---
یک سؤال از FF بازها ! :d

توی بازی های قبلی،موقع ولگردی توی محیط و این چیزا،فقط کنترل کاراکتر اصلی دستمون بود یا میتونستیم انتخاب کنیم با کی بگردیم؟ :d
البته گویا اینجا همشون همیشه با هم هستن! :-" ولی خوب،من این غول بیابونی و جناب عینکی رو ترجیح میدم! >:) :d

اینکه هر FF فرق میکنه توو این قضیه که بچه ها گفتن٬ ولی XV یه تریلر قبلا از گیم پلی اومده بود که توش با Prompto میشد بعد سوییچ میکرد روو Noctis ٬ ولی درکل با یکی دیگه بازی کردن حماقته به نظرم :d وقتی تلپورت نوکتیس هست بقیه رو میخوای چیکار :d


پ.ن: دمت گرم برادر :d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
یکی از مواردی که باعث میشه من عاشق دوبله ژاپنی بشم جیغ های عجیب غریبی هست که میزنن!:D دقت کردید؟

ضمن اینکه موسیقی بازی شاهکار بود! چقدر حسی خوبی داشت! برعکس موسیقی FFXIII که هرچند عالی بود اما دریغ از سر سوزن حس FF! کلا همه چیز در مورد FFXV خوبه! یعنی ملالی نیست جز دوری ایشان!:D

لذا من دلیلی نمیبیم PS4 بخرم پس. تنها دلیلم این بازی بود که بعدش راحت بمیرم:d

FF رو پلتفرمی غیر از PS؟:| حاشا وکلا!:D

یعنی میشه معرفی FFXVI با کارگردانی ایتو رو همینجا جشن بگیریم؟ 8-> فضای سنتی و استیم پانک + گیم پلی قدیمی و نوبتی. 8-> یا مثلا دیگه بترکونه و FFIX-2 رو بسازه 8-> (وارد محدوده رویای غیر ممکن شدم :biggrin1:)

به نظر من که ایتو داره روی یک پروژه بزرگ کار میکنه. یعنی قبلا در این زمینه شایعات زیادی بود منتها انقدر این XV فرسایشی شده که عنوان دیگه ای مجال عرض اندام پیدا نمیکنه! بازر خدارو شکر که یه آدم کار درست این تاباتا پروژه رو گرفت دستش که یعنی از این به بعد بازی با سرعت بیشتری ادامه پیدا میکنه و بالاخره تموم میشه!

در مورد قیافه شخصیت ها هم کلا نومورا همینطوریه! بیشتر از همه هم خود ناکتیس تغییر کرده! کلا یه چیز دیگه شده!
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یکی از مواردی که باعث میشه من عاشق دوبله ژاپنی بشم جیغ های عجیب غریبی هست که میزنن!:D دقت کردید؟

نه فقط جیغ ها ، کلاً این ژاپنی ها یه سری آوا واژه (:D) دارن که توی هیچ زبون دیگه ای یافت نمیشه :bighug: همینش به کل دوبله های دنیا می ارزه :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
اینکه هر FF فرق میکنه توو این قضیه که بچه ها گفتن٬ ولی XV یه تریلر قبلا از گیم پلی اومده بود که توش با Prompto میشد بعد سوییچ میکرد روو Noctis ٬ ولی درکل با یکی دیگه بازی کردن حماقته به نظرم :d وقتی تلپورت نوکتیس هست بقیه رو میخوای چیکار :d
من قبل از اینکه قابلیت های افراد برام مهم باشه،این مهمه که کاراکترش امیرپسند باشه! :-" :d
یعنی اگر با کاراکترها کنار نیام،با بازی(انیمه،مانگا و هرچیز دیگه! ) هم عمرا کنار نمیام! :-"

الانم اون 2تای دیگه از Noctis بیشتر به گروه خونی من میخورن>:)
یعنی اگر نبودن،حالا FF XV هرچیزی میخواد بشه! من اصلا برام مهم هم نبود! :-"
راستی گویا یه نفر 5ـمی هم بود،که توی این تریلر نبود! :d اونم بچه ی خوبیه! :-" اگر توی دنیای بازی گشتن با هر کاراکتری که بخوایم باشه و پارتی ها 3 نفره باشه (یه چیزی مثل One Piece : Unlimited World Red ) من احتمالا کلا Noctis رو نخواهم دید! :-" :d
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
بازی نشون داده اوپن ورده خوفی خواهد داشت.
گیم اسپات این تریلر دو دقیقه ای رو هم تحلیل کرده بود. که طرف کلی با هیجان ستایش کرد بازی رو....

بهرحال تا نیادش نمیشه خیلی قشنگ فهمید چی ساختن. یعنی اونی که فکر میکنیم هست و شاید بهتر.....

اون اوپن ورد بودن تو FF های قدیم واقعا مهم بود.
که کجا بری لول آپ کنی.
و کجا یک مرحله فرعی رو بری که شاید جذابیتش باعث میشد اصلا داستانو ول کنی فقط بچسبی مرحله فرعی.
میخوام اینو بگم که مپ های بزرگ تو همچین بازی واقعا میتونه ساعتها یک گیمر رو پای این بازی به پای جستجو و نه فقط جستجوی صرف بلکه شناخت این دنیای خیالی و موجودات حیرت انگیز و داستان های فرعی نگه داره.
چرخه شب و روز و اون غروب زیبا با دایناسورها خیلی عالی بود.
و موجودات بسیار عظیم که تو صحنه اول دیدم که بعد تازه فریاد زدن: نگاه این صورتشه!!! (خعیلی باحال بود.) سراسر بهت حس هیجانی رو میده که تو هیچ بازی دیگه ای نداریم و البته متشکر از طراحی ها و افکار نامورایی هست.
یعنی چند تا از موجودات تو بازی داریم. مسلما بیشتر از ده تا هستن!!!
کوچکتراش که گله ای بودن...!
اون طراحی ماشین هم حرف نداره. لوکس بودنش دیوانه کنندست.
بقیه کارکترها هم شخصیت خودشونو بخوبی و طبق انتظار دارن.
بهرحال کار اصلی توسط نامورا انجام شده و اونم دیگه خسته شده از بس رو پروژه کار کرده و خواسته بقول خودش آخرین فرزندشو بهترین بار بیاره. این همه سال فقط برای یک شماره که درجا خورده کمی نیست و حالا با یک کارگردان جدید (گرچه منم ترجیح میدادم خودش تا آخر خط میبود) مشکلی نیست.
موسیقی شماره سیزده رو من هیچ وقت نتونستم ارتباط برقرار کنم. اما این ترک به ترک فوق العاده بوده. و با بازی هم خوب چفته.
باشد که بازی بلخره بیاید و چشم و دل عشاق رو سیراب گرداند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر