اطلاعات جدید از RE5 در شماره جدید Game Informer

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
اطلاعات جدید از RE5 + اسکنهای جدید

در نسخه June 2008 مجله Game Informer ، اطلاعات جدیدی از Resident Evil 5 قرار داره که هنوز نتونستیم اسکنهاشو پیدا کنیم :D متن خبر بیشتر از حرفهای تاکوچی در مصاحبه فامیتسو هستش ولی مهم اسکرینهایی هستن که در مهمترین اونها کریس رو همراه اون دختر بلوند :D نشون میده که به عقیده GI این دختر شری هست ( در واقع به عقیده 99 درصد فنهای بازی ) و یک تصویر از یک شخصیت جدید دیگه که GI معتقده Claire هست. از طرف دیگه در یک منبع دیگه این شخصیت جدید رو یک زن سیاهپوست نام برده که خب کلیر سیاه نیست یا رفته خفن برنزه کرده مثلا :D در یکی دیگه از تصاویر هم یک اره برقی نشون داده میشه ، معلوم نیست که این اره برقی بعنوان سلاح استفاده میشه ، یا قراره علیه کریس بعنوان سلاح استفاده بشه :D اگه اسکنی پیدا شد در اختیارتون میزارم !
موفق باشید
منبع
بله ، همین الان متوجه شدیم که مجله playmania هم تصاویری از بازی قرار داده که پیدا نکردم !
و این هم اسکن بازی
دوستان میتونن مثل من داد بزنن OMFG WHAT A GAME ! ضمنا اگر پی بردیم که چی نوشته ، که احتملا پی میبریم ، براتون میزاریم !



Free Image Host
البته نکته ای که یادم رفت بگم اینه که این عکسا مال فامیتسو هست :D هنوز اسکن از GI نداریم ، دوستان مشغول ترجمه هستند :D
 
آخرین ویرایش:

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
بالاخره یه نخبه ای یه کشف خیلی مهم کرد از متن خبر !
پنوشته شده بزودی یک تریلر جدید منتشر میشه ... احتمال میره که این تریلر در Captivate 08 که آخر همین ماه در لاس وگاس ( بـه بـه :D ) برگزار میشه منتشر بشه ...

اما از اونجایی که هروقت فامیتسو از رزیدنت تصویر منتشر کرده ، به فاصله سه روز بعدش تریلر اومده ، احتمالا باید در همین هفته جاری منتظر تریلر جدید RE5 باشید !
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
خب تا حدودی تاریخ انتشار تریلر جدید معلوم شد ! Videogame247 با کپکام تماس گرفته و اونا هم بهشون گفتن این هفته این تریلر به نمایش در میاد. طبق گفته مجله فامیتسو تمام تصاویری که در مجله چاپ شدند مربوط به نیمه ابتدایی تریلر هستند.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
و خداوند تفکر و تفحص را آفرید ... :/ لااقل حوصله نداری بگردی ، یکم به همین اسکنا هم نگاه کن !
residentevil59.jpg

ایشون کلنگ هستند دیگه ؟! :-W
در مورد اینکه شخصیت Playable دیگه ای هم در بازی هست یا نه ، هنوز خبر نداریم :D
 

MetalGearSolid4

کاربر سایت
May 11, 2008
266
نام
بهاره
خوب ایشون کی هستند ؟
اگه توی اسکنها نوشته منو ببخشید چون من به علت استفاده از سرعت پایین نمی تونم عکسی رو هم ببینم !!!!!!!!!!!
ربکا که نیست، کلر هم که محاله، جیل هم که به قیافش نمی خوره، ایدا هم که خودتون می شناسیدش
این شخصیت باید اسمی داشته باشه
ولی شما هم گفتید که نمی دونید خوب پس سوال من بی مورد بوده و این کلاً جنبه یه نظر رو داشت!!
امیدوارم که شخصیت های قبلی رو هم در بازی ببینم به خصوص لیان و کلر رو ( هر چند که احتمالاً ربطی به این شماره ندارن )
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
خب ایشون یک شخصیت کاملا جدید هستند ... از شخصیتهای قدیمی سری فعلا همون Chris ( قابل توجه از همه شخصیتها تقریبا میشه گفت قدیمی تره ) و شری ( سنش هم سن لیانه ) حضور دارند.
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
هنوز اسمش معلوم نيست چون سازنده ها نمي تونن يه دفعه همه داستان بازي و اسم شخصيتها ومكانها وزامبي ها:confused:رو يه دفعه بگن...ليون هم درre4فهميديم ديگه براي S.T.A.R.Sكار نمي كنه...و تواين بازي كه داستانش مرتبط باS.T.A.R.Sهستش وجود نداره:biggrin1:
 

MetalGearSolid4

کاربر سایت
May 11, 2008
266
نام
بهاره
تا اونجایی که من می دونم و از اونجایی که مثل همه ایرانی های عزیز !!! تمام سری های این بازی رو بازی و تموم کردم بعد از کریس و جیل ، لیان یکی از قدیمی هاست و البته شخصیتی که من عاشقشم ( فکر کنم که خیلی های دیگه هم عشق این شخصیت رو داشته باشن )
حرف david hyter درسته ولی لیان می تونه شخصیتی باشه که در مواقع حیاتی به داد کریس میرسه ! درست مثل ایدا که همیشه لطفش شامل حال لیان می شده البته بعضی موقع ها !!!
راستی من یه خبری شنیدم که این شماره قراره آخرین قسمت این بازی باشه !!! :(
این یه شایعه بوده و یا خبرش درسته ؟!!!
اگه درست باشه که ما متال گیر جدیدی نداریم ( بدون حضور اسنیک متال گیر متالگیر نیست !) و اگه این بازی هم آخرین قسمتش باشه دیگه هیچی نمی مونه !
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
درود بر شما ، بــســیــار عــالـــی !
البته یک مشکل خیلی خیلی کوچیک هست اونم اینه که لیون به عمر باباش عضو S.T.A.R.S نبوده ! این بابا همون روز اول کاریش بعنوان افسر گشتی در سال 1998 با فاجعه راکون سیتی روبرو میشه ، چند روز بعدش هم که شهر از بین میره :D حالا نمیدونم کی و چجوری عضو S.T.A.R.S که نصف بهترین ماموران ایالت توش بودن شده !
ارتباطی به اون صورت بین این نسخه و S.T.A.R.S هم نمیبینم ، B.S.A.A سازمانیه که کریس براش کار میکنه ، البته گفته شده که سرگذشت S.T.A.R.S بازگو خواهد شد.
خبر رسمی مبنی بر اینکه این آخرین نسخه RE هست وجود نداره !
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
The new trailer for RESIDENT EVIL 5 will exclusively premiere on the May 30th episode of GameTrailers TV. While you’ve seen quick glimpses of the game before, including a great trailer for E3 2007 (incidentally one of the most downloaded trailers ever on GT), this is your first chance to see the gameplay in an extensive trailer that will blow you away. Also look out for some major hints about the story. RE5 is one of the most anticipated games of all time and we’re proud to be working with Capcom to globally debut this trailer in high-definition. This is an episode you can’t afford to miss!
بله ، 30 May تریلر جدید RE بصورت انحصاری روی Gametrailers قرار میگیره
منبع
ممنون از کسری که در حالیکه من و پارسیا مشغول خوشحالی بودیم این خبر رو رسوند :D
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
دوست عزیز بذار نسخه 5 منتشر بشه بعد بگو آخرین نسخه هستش یا نیستش چرا الکی شایعه پراکنی میکنی بعد هم تا اونجایی که بنده از capcom شناخت دارم تا موقعی که RE براش سود داشته باشه هیچ وقت نمیاد بگه RE یک پروژه مختومه هست وقتی میلون ها نفر در دنیا با شخصیت های قدمیی مثل کریس یا جیل عمری زندگی کردند و این هم طرفدار دارند بستن این پروژه دیوانگی محض برای کاپکام هستش این صحبت رو کردم تا در مورد MG هم این رو عرض کنم البته بنده متال باز نیستم اما تا اونجایی که یادمه کوجیما در نسخه3 بار ها گفته بود که آخرین نسخه از متال گیر هست اما نتیجه چی شده ! همه دیدیم که 1 ماه از این حرف نگذشته بود که مجله فامیتسو خبر از از ساخت متال4 داد پس زیاد غصه اینها رو نخورید تمامی این حرف ها فقط برای فروش بیشتر بازی است که من فکر نمیکنم با این آوازه ای که متال گیر داره بخواد دیگه ساخته نشه .
در مورد لیون هم باید بگم که به هیچ عنوان عضو stars نبوده و تنها در گروه RPD یا همون پلیس محلی بود که راکون سیتی هم اولین ماموریت لیون بود حالا شما رو چه حسابی این حرف رو زدید من نمیدونم در ضمن فکر میکنم یکی از سورپرایز های کاپکام در نسخه 5 به احتمال فراوان جیل ولنتاین باشه که در آینده خبر دقیق تر میزارم البته حضور جیل 100% نیست.
 

MetalGearSolid4

کاربر سایت
May 11, 2008
266
نام
بهاره
دوست عزیز بذار نسخه 5 منتشر بشه بعد بگو آخرین نسخه هستش یا نیستش .
خوب من هم نگفتم که قسمت آخره...من هم سوال کردم..!
برادر من یه دفعه تاریخچه رزیدنت اویل و همه شخصیتهای اون رو ( حتی خیلی ها که اصلاً توی بازی های رزیدنت هم نیستن ! ) معنی کرده بود خیلی هم پیچیده بود ! اگه پیداش کردم می زارم اگه تا حالا تاپیکی با این موضوع نبوده باشه.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
ببینید ، حضور شخصیتهای قدیمی S.T.A.R.S حالا نه در متن داستان اصلی ولی به یک نحوی در داستان بازی قطعی شده ، شاید مثلا مثل نسخه سوم Epilogue File داشته باشه ، چون خود تاکوچی گفته سرنوشت اعضای این تیم و اتفاقاتی که توی این ده سال افتاده براشون در این نسخه مشخص میشه ، همچنین زمینه ها رو برای فیلم جدید Resident evil آماده میکنه. پس اینجا چند تا نکته مشخص میشه : 1- بازی مستقیما به فیلم ارتباط داره ، 2- شخصیتهای قدیمی یا حضور دارن یا داستانشون روایت میشه ، 3- بازی در سال 2008 منتشر میشه ! چون اگه قراره زمینه سازی برای فیلم انجام بده ، باید قبل از انتشار فیلم ( که در سال 2008 ـه ) منتشر بشه !
هیچ خبر دقیقی درباره حضور قطعی هیچ شخصیتی به جز کریس در بازی وجود نداره ، اون دختر بلوند هم طبق تحلیلهای ماست که میگیم شریه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر