Grand Theft Auto IV

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک

grand-theft-auto-iv-20071128012032646-000.jpg

الف:
اچیومنتهای تک نفره


Liberty City Minute
UP8XWV0=.jpg

30G
مراحل داستانی را در کمتر از 30 ساعت تمام کنید.
گرفتن این اچیومنت که در نظر اول هر ضخی را جلب میکند، بسیار آسان است. تنها کافیست که نهایت مهارت خود را در سرعت به پایان رساندن مراحل بکار برده و از مراحل فرعی، مانند تاکسی رانی برای رومن در اوایل بازی احتراز کنید و تنها روی مراحل داستانی تمرکز کرده و سعی کنید آنها را بیوقفه به پایان برسانید. در مراحلی که مجبور به سنگرگیری هستید، از Blind Firing احتراز کنید تا کمتر وقتتان صرف شود. نکات زیادی را میتوان رعایت کرد که تا بتوانید این اچیومنت را بگیرید.

اچیومنت مخصوص مراحل که احتیاجی به توضیح خاص ندارند:
Off The Boat
-dZGZQ==.jpg

5G
تنها کافیست مرحله ی اول را به پایان برسانید. همینکه اولین میان پرده تمام شد سوار اتوموبیل رومن شده و باهم به آپارتمان او بروید.

Lowest Point
--dP0A==.jpg

5G
برای گرفتن این اچیومن مرحله ی "Roman's Sorrow" را به پایان برسانید.

Fed The Fish
UPosS2s=.jpg

5G
این اچیومنت هم مانند دوتای قبلی در اوایل بازی آزاد میشود، فقط کافیست مرحله ی "Uncle Vlad" را به پایان برسانید.

Full Exploration
+HStnA==.jpg

20G
این اچیومنت هم راحت بوده و با گذر مراحل باز میشود. شما باید 4 جزیره ی شهر لیبرتی سیتی را جز Broker که در ان بازی آغاز میشود باز کنید. باز شدن الگونکوئن بعد از مدتی باز است اما مرحله ای در آن نیست اما بعد از آنکه به این جزیره نقل مکان کردید جزیره ی بعد هم به متعاقب باز میشود، و باز شدن جزیره ی چهارم کمی بیشتر طول کشیده اما با گذران مراحل همه ی آنها انلاک شده و این اچیومنت به شما تعلق میگیرد.

Impossible Trinity
-he3Qw==.jpg

10G
آنلاک شدن این اچیومنت هم منوط به رد کردن مرحله ی "Museum Piece" میباشد.

Gracefully Taken
+7Vcug==.jpg

10G
برای گرفتن این اچیومنت، مرحله ی "I'll Take Her" را رد کنید.

That Special Someone
+lWkKQ==.jpg

10G
برای گرفتن این اچیومنت، مرحله ی "That Special Someone" را به پایان برسانید.

!You Won
+ZRVDw==.jpg

60G
مرحله ی آخر را به پایان برسانید. این مرحله به انتخابهای شما بستگی دارد اما در هر صورت اچیومنت را میگیرید.

***

One Man Army
UPgNQt4=.jpg

40G
برای گرفتن این اچیومنت، باید در حالت Six-Stars Wanted، حددو 5 دقیقه دوام بیاورید.
شاید اگر بخواید این مدت را در 5 دقیقه بگذرانید و مشکلی پیش نیاید، سخت باشد و اولین بار گرفتن آن بسیار سخت باشد، اما یک راه برای گرفتن این اچیومنت وجود دارد.

یک راه زیرزمینی که جزایر را به هم متصل میسازد در بازی هست که در اوایل بازی استفاده از آن غیر ممکن است، اما اگر بتوانید خود را داخل آنها برسانید و از مرز معین شده بگذرید، ستاره های پلیس شم به 6 خواهد رسید و بدون درگیری و دیدن یک پلیس میتوانید 5 دقیقه را گذران کنید.
برای اینکار، ابتدا یک ماشین تهیه کنید و به نبش Grand Boulevard با خیابان Leavenworth ، نزدیک ایستگاه پلیس بروید:
28w2i5l.jpg

ناحیه در نقشه مشخص است.

حال، از خیابان لیون ورث به سمت بلوار گرند، به سمت چپ(در بازی) پیچیده و به سمت تپه ای که میبینید بروید. وقتی به نوک تپه رسیدید، به سمت چپ نگاه کنید. یک دیوار بسیار کوتاه جلوی تونل زیرزمینی خواهید دید. حال، تنها کافیست با ماشین از روی دیوار رد شده و به سرعت به سمت شمال اگونکوئن رفته و وقتی که دیدی ستاره ها به 6 رسیده اند، فقط از ماشین پیاده شوید و پنج دقیقه بنشینید. بعد از پنج دقیقه، بدون دیدن حتی یک پلیس اچیومنت آنلاک خواهد شد.
*از ریل ترن هوایی هم میتوان استفاده کرد.

Walk Free
UPxPUbQ=.jpg

50G
این اچیومنت برعکس قبلیست. شما باید در حالتی که بالای 4 ستاره ی پلیس دارید، از پلیسها فرار کنید تا بدون استفاده از Pay 'n' Spray و یا راههای دیگر، درجه ی تعقیبتان از بین برود و بدون ستاره شوید.
3 مرحله هستند که به شما این تعداد ستاره را میدهند، اما اگر میخواهید سریعتر از این اچیومنت راحت شوید، دقیقا رویه ی اچیومنت قبل را تکرار کنید. پلیسها را بکشید تا وانتد لولتان بالا رود و به چهار و یا بالای چهار ستاره برسد. آنگاه داخل همین تونل بشوید و فرار کنید.پلیسها دنبالتان نخواهند آمد. درینجا استفاده از یک ریل ترن هوایی راحتتر است.

Warm Coffee
+1O5kg==.jpg

5G
این اچیومنت از همان اوایل میتواند آزاد شود. کافیست وقتی که با میشل دوست شدید، وی را چندبار به بولینگ ببرید. وقتی که اون را به خانه رساندید، وی جهت چیزهایی
biggrin1.gif
شما را به خانه ی خود دعوت میکند. قبول کنید تا این اچیومنت آزاد شود.
این اچیومنت وقت زیادی میخواهد، پس برای بردن میشل به بولینگ از تاکسی استفاده کنید.

Under The Radar
UP5uWAE=.jpg

40G
برای گرفتن این اچیومنت، باید زیر پلهای اصلی شهر با هلیکوپتر پرواز کنید.
پرواز هلیکوپتر در زیر پل، مخصوصا پلی که معلوم نیست کدام نوع پل منظور است، کمی سخت است.
اما در شرق Alderny پلهای کوچکی هستند که جزء پلهای متصل کننده بوده و شما میتوانید جهت این مقصود از انها استفاده کنید.

n50jzo.jpg


تنها کافیست که چند ثانیه هلیکوپتر را بدون حرکت زیر ان پلها نگاه دارید تا اچیومنت آزاد شود.(برای نگه داشتن هلیکوپتر LB+RB را نگه دارید). البته توجه داشته باشید که همه جزایر آزاد باشد. برای دیدن پل کوچک به نقشه ی بازی که در آخر پست هست بروید.

Chain Reaction
UP1DSro=.jpg

20G
باید 10 اتوموبیل در 10 ثانیه منفجر کنید.
این اچیومنت اسما سخت است، اما اگر نقشه ی خود را خود بریزید، این مرحله آسان خواهد بود.
برای گرفتن این اچیومنت، راکت لانچر که در اوایل بازی خرید آن آزاد نیست توصیه میشود. وقتی راکت لانچر را بدست آوردید، جلوی تونل با خروجی کوچک را با دو ماشین بگیرید. وقتی که ماشینهای گذری به حدکافی ایستادند، سه یا چهارتای انها را هایجک کنید و بین بقیه جای دهید. سپس با راکت لانچر به یک یا دوتا از انها کنار هم شلیک کنید تا سلسلتا منفجر شوند. فقط در انتخاب مکان سعی کنید که جایی تنگ اما پر رفت و آمد باشد.

Wheelie Rider
UP+OoJI=.jpg

30G
باید حداقل 500 پا(حدودا 152 متر) را با موتورسیکلت در حالت تکچرخ طی کنید.
این اچیومنت در خیابانهای پرترافیک لیبرتی سیتی کاری غیر ممکن است، اما در یک خیابان مستقیم و دراز که خلوت است، نه.
میتوانید حدود نیمه ی شب از پل بروکر استفاده کنید(در صورتیکه در اوایل بازی هستید)، اما باند فرودگاه برای اینکار پیشنهاد میشود. یک موتور سیکلت خوب پیدا کنید و به فرودگاه/یا مکان منتخب خود بروید و LS را به عقب نگه دارید تا چرخ جلو بالا رود و در حالت تکچرخ باشید. یادتان نرود برای امتداد کار، باید سرعت مناسبی را داشته باشید.
در دفعه ی اول موفق نمیشوید، اما میتوانید آنرا مکررا امتحان کنید تا بلاخره موفق شوید.

Liberty City 5
UP73oc4=.jpg

20G
برای آزادکردن اچیومنت کافیست دوستی با یکی از دوستانتان را در حین بازی(یا پس از تمام کردن بازی، فقط آنهایی که زنده مانده اند) به بالای 90% برسانید. کار صعبی نیست و فقط کافیست قرارهای مکرر بگذارید، مخصوصا اینکه تنها کافیست یکی از آنها را به این درجه برسانید.

***
سه اچیومنت زیر با بالا رفتن درجه ی دوستی شما با دوستهایتان، و رومن پسرعمویتان بالا میرود و چون توضیح آنان متحدا درینجا توضیح داده شده، نیازی به توضیح دوباره نیست. فقط چند نکته برای قرار گذاشتن هست، و آن این است که بیشتر سعی کنید آنها به شما زنگ بزنند، نه شما به آنها و سعی کنید که به مکانهای متفاوتی بروید. وقتی که شما به آنها زنگ زدید، انتخاب مکان با خودتان است پس سعی کنید انها را به مکانی که بیشتر دوست دارند ببرید. وقتی دوستی به حد نساب رسید انها به شما تلفن میکنند و موضوع را مشخص میکنند اما اگر میخواهید از درجه ی دوستی با دیگران اگاه شوید از Pause/Stats استفاده کنید.

Driving Mr. Bellic
UP6IvSk=.jpg

10G
شایستگی گرفتن تاکسی از تاکسی تلفنی رومن را داشته باشید.

Retail Therapy
UPzWqHs=.jpg

10G
شایستگی خرید اسلحه از یک دوست را داشته باشید(لیتل ژیکوب)

Dial B For Bomb
UP2vqSc=.jpg

10G
شایستگی اینرا داشته باشید تا با یک تلفن، بمبی در مکان توسط یک دوست گذاشته شود.

That's How We Roll!
UP9oRbo=.jpg

10G
مانند سه اچیومنت قبلی، شایستگی استفاده ی هلیکوپتر از دوستان را پیدا کنید.

***
No More Strangers
UPntuk0=.jpg

5G
اگر به قدر کافی در شهر سیر کنید، افرادی را با نمادی به رنگ ابی شبیه به انسان روی نقشه خواهید دید. اگر با اشخصا مربوط ملاقات کنید، به شما ماموریتی خواهند داد.
برای گرفتن این اچیومنت، همه این افراد را ملاقات کنید. میتوانید خود به جست و جوی آنها بروید یا به نقشه ی آخر پست مراجعه کنید.

Assassin's Greed
UPx8aKg=.jpg

20G
آزاد کردن این اچیومنت بعد از اتمام بازی ممکن است. بعد از اتمام بازی یکی از کاراکترها به شما تلفن میکند و میگوید که یک دوست بی نام و نشان، درخواست از بین بردن چند هدف را دارد.
دایره ای متحدالمرکز در نقشه پدیدار میشود که با رفتن به منطقه ی آن، با یک تلفن همگانی به شخص مربوط که به شما معرفی شده تلفن میکنید و وی ماموریت ترور را برایتان شرح میدهد. نه مرحله ی ترور هست که شما باید انها را رد کنید تا اچیومنت آزاد شود.

You Got The Message
UPg+e8I=.jpg

20G
این اچیومنت وقت زیادی را میبرد و چالش زیادی در بر دارد، زیرا مانند درخواست مشابه از بروسی نیست.
دوست بروسی، استیوی به شما یک پیام مبنی بر محل و عکس یک اتوموبیل میدهد، و شما باید ماشین را از محل مربوطه پیدا کرده و به گاراژی در بوهان که وقتی درون ماشین مربوطه نشستید پدیدار میشود ببرید. وقتی تمام 30 اتوموبیل درخواستی را بردید، این اچیومنت آزاد میشود.
فاصله ی زمانی هر پیام حدود 6 ساعت است و مجبورید برای گرفتن اچیومنت و اکمال بازی به آن تن در دهید.

Half Million
UP6Cu5w=.jpg

55G
باید 500.000 دلار پول داشته باشید.
برای آزاد کردن این اچیومنت، شانسی بزرگ در اواخر بازی دارید، که با انتخاب درست در وقت درست میسر است(وقتی به آخر بازی رسیدید متوجه میشوید).
اگر انتخاب شما نادرست بود، بعد از اتمام بازی مجبور به اکمال مراحل فرعی هستید تا به این مبلغ برسید.

Finish Him
-262Hw==.jpg

15G
باید 10 نفر را با درگیری تن بتن در حین 4 دقیقه بکشید.
در ابتدا سخت به نظر میرسد، اما وقتی که رگ خواب آن دست پیدا کردید راحت است.
فقط کافیست که یکی از عابران را به جنگ وادار کنید، آنگاه با LT روی آنها قفل کرده و هرگاه قصد مشت زدن شما را داشتند، با A جاخالی بدهید و با B به آنگاه مشت بزنید. این رویه تا چهار دقیقه حتی پس از مرگ شما هم امکان پذیر است، پس اگر مردید نا امید نشوید و با یک شخص دیگر این کار را آغاز کنید تا 10 نفر کامل شود.

Courier Service
UPofcnc=.jpg

10G
باید 10 ماموریت Package Delivery که لیتل ژیکوب به شما میدهد را تمام کنید. امکان گرفتن این ماموریتها پس رد کردن دو مرحله ی اولیه با وی باز میشود. برای رد کردن این مراحل، به وی جهت این کار تلفن کنید(Job) تا وارد ماموریت شوید. این مراحل با برداشتن اتوموبیل گذاشته شده پشت باشگاه بلیارد توسط نیکو آغاز میشود و سه نوع دارد، یا باید قبل از اتمام وقت از نقطه ی A به نقطه B بروید، از تله ی پلیس فرار کنید و یا گنگسترهایی که پکیج را میخواهند را بکشید. این مراحل به اکمال بازی هم مربوط است.

Cleaned the Mean Streets
UPneg1E=.jpg

20G
باید 20 جنایتکار را توسط کامپیوتر پلیس بگیرید.
فعل "بگیرید" شاید در ابتدا گمراه کننده باشد. برای این کار، ابتدا یک ماشین پلیس را پیدا کنید و با زدن LB داخل دیتابیس پلیس توسط کامپیوتر ماشین شوید. به گزینه ی View Current Crimes بروید تا جنایاتی که هم اکنون در اجرا هستند ببینید. نوع جنایت را انتخاب کرده و به محلی که روی رادار مشخص میشود بروید و جنایتکار را از میان بردارید. این کار را 20 بار مکررا ادامه دهید. اگر میخواهید آسانتر باشد، Criminal on Foot را هنگام انتخاب نوع جنایت انتخاب کنید.

Rolled Over
UPq1sqQ=.jpg

20G
باید در یک تصادف، ماشین شما مکررا 5 بار بچرخد.(البته میتوان در غیر تصادف هم نیتجه گرفت)
این اچیومنت سخت است، و باید شما چند بار سعی در گرفتن آن کنید. راحتترین کار، رفتن به یک از Stunt Jumpـهاست. از روی آنها با سرعت بپرید و فقط امیدوار باشید که ماشین شما 5 بار بگردد.
یکی ازین استانت جامپها در پل الگوکوئن به دیوکز، درست محل انشعاب دو باند است. البته جاهای بسیاری هستند. سعی کنید که ماشین مناسب و سبکی انتخاب کنید.

Order Fulfilled
-U+-qg==.jpg

10G
در اوایل بازی، وقتی که با بروسی بیشتر اشنا شدید، وی توسط ایمیل از شما یک ماشین مخصوص را میخواهد.
برای اینکه این مرحله را قبول کنید، به ایمیل وی جواب بدهید و محل ماشین در نقشه مشخص میشود. به سمت ماشین بروید و آنرا بدزدید و انرا به گاراژ نزدیک آپارتمان وی ببرید. بعد از 10 بار دزدی ماشینها، این اچیومنت آزاد میشود. توجه داشته باشید که میتوانید مکررا از بروسی ایمیل دریافت کنید.

Manhunt
UPv-iuQ=.jpg

15G
باید 10 نفر جنایتکار Most Wanted را بکشید.
مانند قبل، یک ماشین پلیس پیدا کنید و به کامپیوتر ان بروید. لیست Most Wanted را در صفحه ی اول انتخاب کنید. هر سه منطقه، 10 نفر Most Wanted دارد. در آن منطقه شما باید دوباره به کامپیوتر بروید و از لیست Most Wanted، یک جنایتکار را انتخاب کنید تا محل وی در رادار مشخص شود. سپس وی را بکشید. بیشتر انها محافظ دارند پس مواظب باشید. توجه داشته باشید که میتوانید مکررا یک جنایتکار Most Wanted از کامپیوتر انتخاب کرده و وی را از پای درآورید.

It'll Cost Ya
UP9iQw8=.jpg

5G
برای آزاد کردن این اچیومنت، داخل یک تاکسی بشوید، و بدون اینکه سواری را Skip کنید، از جزیره ای به جزیره ی دیگر روید. توجه داشته باشید که حداقل دو جزیره آزاد باشد. نزدیک پل سوار تاکسی شوید تا سریعتر به مقصد برسید. حتما Waypoint خود را مشخص نمایید یا به یکی از محلها در یک جزیره ی دیگر روید. اینکاررا وقتی بکنید که ترافیک نباشد.

Genetically Superior
UPvMs-g=.jpg

25G
باید 20 مسابقه را اول شوید. برای دسترسی به مسابقهريال اتوموبیل مناسب انتخاب و به بروسی جهت مسابقه تلفن کنید. البته این کمی وقت شما را میگیرد پس سعی کنید در هر مسابقه، سریع باشید و بار اول به مقام اول دست یابید.

Sightseer
UPtVSjc=.jpg

5G
وقتی که جزیره ی الگوکوئن آزاد میشود، به قسمت جنوبی جزیره بروید، در یک بندر، یک شرکت Helitour هست که به شما تور هوایی در دور لیبرتی سیتی میدهد.
6 نوع تور هست که باید برای گرفتن اچیومنت، همه آنها را سیر کنید. اگر یک تور از اول آزاد نیست، بعد از رفتن تور دیگری مدتی بعد برگردید تا آن تور آزاد شود.

One Hundred and Eighty
+sxd5g==.jpg

10G
این اچیومنت آسان است، باید در یک بازی دارت، تنها با سه دارت 180 امتیاز کسب کنید. منطقه ی Triple ـه ناحیه ی 20 امتیازی(داخلی ترین نقطه نزدیک به مرکز) را نشانه رفته و سه دارت پشت سر هم به آن پرت کنید. مواظب باشید در هر دور 3 دارت بیشتر ندارید.

Pool Shark
+yyldQ==.jpg

10G
در یک بازی بیلیارد، از دوست خود ببرید. فقط کافیست که انها را با تلفن به بازی Pool دعوت کنید، و وقتی از آنها ببرید. بازی آسان است و باید توپ 8 را داخل یکی از سوراخها کنید تا برنده شوید.

Gobble Gobble
+O1UUw==.jpg

10G
در بازی بولینگ، سه Strike را ببرید. اچیومنت با توجه به سختی بازی بولینگ، سخت است و باید نهایت دقتتان را در انداختن توپها به کار برید.

King of QUB3D
-o5OjA==.jpg

15G
در بازی QUB3D، به بالاترین امتیاز دست پیدا کنید. این بازی یک کابینت آرکید است که در بارها و رستورانها و استریپ کلابها به وفور یافت میشود. باید بلاکهای همرنگ را کنار هم قرار دهید تا منفجر شوند و امتیازتان بالا رود. بالاترین امتیاز 10950 هست که باید حداقل 50 امتیاز ازآن بالاتر بگیرید.

Dare Devil
UP2ckDs=.jpg

30G
باید تمامی Unique Stunt Jumpـها را کامل کنید. حددو 50 Stunt Jump در در کل نقشه هست. باید با یک وسیله نقلیه از روی انها بپرید. بهترین وسیلیه ی نقلیه موتور سیلکت استو به حد کافی دور خیز کنید. نقشه ی استانت جامپها را در آخر پست ببینید.

Key To The City
+rNBAQ==.jpg

100G
باید بازی را 100% کامل کنید. تمامی مراحل اصلی، فرعی، دوستیها، گرفتن Hidden Package و... را کامل کنید. جهت اطلاع از پیشروی خود، از منوی Stats استفاده کنید.



ب: اچیومنتهای مالتی پلیر

Teamplayer
UP5dYR0=.jpg

10G
این اچیومنت در حین یک Ranked Match Team Player، از هر نوعی میسر است. در یکی از این مچها، 5 نفر از غیرهم تیمی های خود را بکشید.

Cut Your Teeth
UP+9mY4=.jpg

5G
باید Personal Rank خود را در بازی 1 لول بالا ببرید. تنها کافیست در تعدادی از Ranked Matchـها شرکت کنید.

Wanted
UPl0Q4I=.jpg

20G
باید به بالاترین Personal Rank، یعنی 10 برسید. مطمئن باشید که خیلی وقت شما را خواهد گرفت، پس سعی کنید بیشتر وقت خود را در Ranked Matchـها صرف کنید.

Join The Midnight Club
UPyajYA=.jpg

10G
برای گرفتن اچیومنت، در یک Ranked Multiplayer Race شرکت کنید که Damageـه ماشین در آن فعال باشد، سپس باید مسابقه را بدون اینکه آسیب زیادی به اتوموبیل خود بزنید.
گرفتن این اچیومنت کمی سخت است، اما دوراه برای آسانتر بودن دارد، یکی اینکه با دیگران تبانی کنید و راه دیگر که کمی سختتر است، اینست که آنقدر به داخل شدن و خارج شدن از مچها ادامه دهید تا میزبان مچ شوید. سپس Lap مسابقه را 1 کرده و Helicopter Race را انتخاب کنید و سپس مسابقه را آغاز کنید. مسلما آسانتر خواهد بود.

Taking It For the Team
UP7EmNI=.jpg

10G
باید در تمام انواع مچهای تیمی، عضو تیم برنده باشید. تنها راهنمایی که میشود کرد اینست که از مهارت خود استفاده کنید و در همه ی انواع Ranked Team Matchـها شرکت کنید تا تیم شما برنده شود.

Top The Midnight Club
UP0FafQ=.jpg

20G
در بیست نوع Ranked Standard Multiplayer Race، مقام اول را اخذ کنید. میتوانید از حقه ای که در اچیومنت Join The Midnight Club گفته شد استفاده ی کامل ببرید.

Top Of The Food Chain
UPzlkWc=.jpg

10G
باید 20 نفر را در یک Ranked Deathmatch تنها با 9mm Pistol بکشید. سعی کنید همچین مچی را پیدا کنید و یا بسازید که اسلحه ی آن محددو به پیستول باشد و سپس، سعی در گرفتن این اچیومنت کنید.

Auf Wiedersehen Petrovic
UPingg0=.jpg

30G
تمامی انواع Ranked Variationـهای مالتی پلیر، تمام مسابقات و Cops 'n' Rooksـها(هم در نقش پلیس و هم در نقش گنگستر) برنده شوید. این مسلما وقت شما را میگیرد پس سعی کنید زیاد روی ان متمرکز نشوید. بلاخره روزی آنرا خواهید گرفت.

Fly The Co-op
UP16dRM=.jpg

15G
باید در وضعیت Rankedـه Deal Breaker، Hangman's NOOSE و Bomb da Base II رکورد راکستار را در وقت بشکنید. رکورد خود بازی برای هر مچ بر قرار زیر است:
Deal Breaker: 7:04
Hangmans NOOSE: 2:32
Bomb da Base II: 5:56

باید به مهارت خود اتکا کنید.

Let Sleeping Rockstars Lie
UPtmcys=.jpg

10G
این اچیومنت علاوه بر وقت، هزینه ی زیادی را هم عاید شما خواهد کرد، زیرا باید تا اسکاتلند سفر کنید، یکی از دولوپیرها را وادار به بازی انلاین کرده و سپس وی را در آن مچ بکشید. اما مطمئن باشید امتیازات کل اچیومنتها هیچگاه 1010 نخواهد بود.
------
 
Last edited by a moderator:

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
در بازی QUB3D، به بالاترین امتیاز دست پیدا کنید. این بازی یک کابینت آرکید است که در بارها و رستورانها و استریپ کلابها به وفور یافت میشود. باید بلاکهای همرنگ را کنار هم قرار دهید تا منفجر شوند و امتیازتان بالا رود.
البته بالاترين امتياز 10950 و حداقل بايد 11000 امتياز بگيري!
10G
در بازی بولینگ، سه Strike را ببرید. اچیومنت با توجه به سختی بازی بولینگ، سخت است و باید نهایت دقتتان را در انداختن توپها به کار برید.
البته بايد براي اين كار ابتدا 2 قدم به سمت چپ بريم و بعد پرتاب كنيم و توپ رو يه نيمه به سمت راست بفرستيم!
این اچیومنت آسان است، باید در یک بازی دارت، تنها با سه دارت 180 امتیاز کسب کنید. سعی کنید مناطق درونی را بیشتر نشانه رفته و سریع دارت را پرت کنید.
البته بايد سه بار در ناحيه ي triple خانه 20 پرتاب كنيم تا هر پرتابمون 60 امتياز محسوب بشه!
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
UP73oc4=.jpg

20G
برای آزادکردن اچیومنت کافیست دوستی با یکی از دوستانتان را در حین بازی(یا پس از تمام کردن بازی، فقط آنهایی که زنده مانده اند) به بالای 90% برسانید. کار صعبی نیست و فقط کافیست قرارهای مکرر بگذارید، مخصوصا اینکه تنها کافیست یکی از آنها را به این درجه برسانید.

همه ی دوستانی که زنده هستن باید به بالای 90 برسن نه فقط یکی. مال من الان فقط بروسی زیر 90 هست ولی هنوز اچیومنت رو نگرفتم.

Finish Him
-262Hw==.jpg

15G
باید 10 بار در حین یک درگیری تن بتن جاخالی بدهید.
در ابتدا سخت به نظر میرسد، اما وقتی که رگ خواب آن دست پیدا کردید راحت است.
فقط کافیست که یکی از عابران را به جنگ وادار کنید، آنگاه با LT روی آنها قفل کرده و هرگاه قصد مشت زدن شما را داشتند، با A جاخالی بدهید و با B به آنگاه مشت بزنید. این رویه تا چهار دقیقه حتی پس از مرگ شما هم امکان پذیر است، پس اگر مردید نا امید نشوید و با یک شخص دیگر این کار را آغاز کنید تا 10 بار کامل شود.



باید در کمتر از 4 دقیقه 10 نفر رو به صورت تن به تن (با اصلحه سرد یا مشت) از پا در بیارید.
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
سلام
ممنون از نکاتی که گوشزد کردید.
تا فردا ظهر اچیومنتهای آنلاین رو ترجمه میکنم و کاملش میکنم و اشتباهات رو تصحیح میکنم.
با تشکر.
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
Dial B For Bomb
UP2vqSc=.jpg

10G

شایستگی اینرا داشته باشید تا با یک تلفن، بمبی در مکان توسط یک دوست گذاشته شود.

That's How We Roll!
UP9oRbo=.jpg

10G
مانند سه اچیومنت قبلی، شایستگی استفاده ی هلیکوپتر از دوستان را پیدا کنید.
هليكوپتر:Bucie
بمب: Packie
Gobble Gobble
+O1UUw==.jpg

10G

در بازی بولینگ، سه Strike را ببرید. اچیومنت با توجه به سختی بازی بولینگ، سخت است و باید نهایت دقتتان را در انداختن توپها به کار برید.
مراحل زير را پيش بگيريد:
-وارد بازي شويد
-دو قدم به سمت چپ بروي
-Right Stick رو فقط براي يك ثانيه به پايين فشار بدين و بعد توپ رو پرتاب كنيد!
امتياز كامل مي گيريد.
Pool Shark
+yyldQ==.jpg

10G

در یک بازی بیلیارد، از دوست خود ببرید. فقط کافیست که انها را با تلفن به بازی Pool دعوت کنید، و وقتی از آنها ببرید. بازی آسان است و باید توپ 8 را داخل یکی از سوراخها کنید تا برنده شوید.
شما قوانين بازي بيليارد رو هم زير سوال برديد!
شما بايد 7 توپ(بسته به اينكه كدام 2 حالت به شما افتاده: توپ هاي كامل رنگي ، توپ هايي كه دورشون سفيده) رو راهي سوارخ ها كنيد و بعد توپ هشت رو بفرستيد وگرنه ميبازيد.
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
بچه ها چجوری می فهمید دوستی شما مثلا با ROMAN چه قدر است؟
بازي رو Pause مي كني بعد ميري روي قسمت State اونجا رو قسمت جنرال همه توضيحات مربوط به ماموريتها و دوستانتو نوشته (زمان انجام دادن بازي رو هم همونجا مي توني ببيني كه چندساعت تا حالا بازي رو انجام دادي يا چند درصد از بازي رو بازي كردي ) .
Gobble Gobble

مراحل زير را پيش بگيريد:
-وارد بازي شويد
-دو قدم به سمت چپ بروي
-Right Stick رو فقط براي يك ثانيه به پايين فشار بدين و بعد توپ رو پرتاب كنيد!
امتياز كامل مي گيريد.

احمدرضا نميشه . چون هر دفعه يه جور مي اندازه بعضي وقتها مايل به چپ ميندازه بعضي وقتها هم برعكس يا صاف مي اندازه . تا الان هزار دست بازي كردم تا دوتا پشت سرهم رفتم ولي به سومي هنوز نرسيدم .
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
Under The Radar
UP5uWAE=.jpg

40G
برای گرفتن این اچیومنت، باید زیر پلهای اصلی شهر با هلیکوپتر پرواز کنید.
پرواز هلیکوپتر در زیر پل، مخصوصا پلی که معلوم نیست کدام نوع پل منظور است، کمی سخت است.
اما در شرق Alderny پلهای کوچکی هستند که جزء پلهای متصل کننده بوده و شما میتوانید جهت این مقصود از انها استفاده کنید.

n50jzo.jpg


تنها کافیست که چند ثانیه هلیکوپتر را بدون حرکت زیر ان پلها نگاه دارید تا اچیومنت آزاد شود.(برای نگه داشتن هلیکوپتر LB+RB را نگه دارید). البته توجه داشته باشید که همه جزایر آزاد باشد. برای دیدن پل کوچک به نقشه ی بازی که در آخر پست هست بروید.
به طور كلي بايد زير 14 پل پرواز كنيد. وقت شما به زير يكي از پل ها رسيدي روي نقشه ميتوني مكان پل هاي ديگه اي رو كه بايد بري زيرش پرواز كني رو ببيني.
در حال حاضر سرعت اينترنت من خيلي پايينه وگرنه Map شو آپلود مي كردم.
توضيح بيشتر:
Under The Radar
Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter. 40
Obtain a helicopter (see the "One Man Army" video for an easy location, use Brucie's phone ability, or any other means you feel most comfortable with) and fly under each of the following bridges:
There are 14 Bridges that are needed for this achievement. When you pass under a required bridge, trophies appear to indicate the location of all other required bridges (but only for a limited period).
See this map for locations (red circles)
Helicopter Control Tips:
-Ascend using the until at a reasonable height above the water and a few hundred metres from the bridge.
-Hold forward on the to start the helicopter moving forward, then release the
-Descend using the , you will still be travelling forwards
-Once under the bridge, you should have enough forward momentum to take you under, use to descend and to ascend as you move under the bridge to avoid hitting the water or the underside of the bridge.
Low bridge tips:
This bridge only took me one attempt, but was hard nether the less. The trick is to hover the helicopter's "feet" in the water as you move very slowly forward. Because this bridge is so low and there is not much of a run-up, you will need to control your speed using the BEFORE attempting to go under.
Note: You do not need to do all in one flight.

Let Sleeping Rockstars Lie
UPtmcys=.jpg

10G
این اچیومنت علاوه بر وقت، هزینه ی زیادی را هم عاید شما خواهد کرد، زیرا باید تا اسکاتلند سفر کنید، یکی از دولوپیرها را وادار به بازی انلاین کرده
شما اصلا كلا اين اچيومنت رو زير سوال بردي.
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد Gamertag سازندگان بازي رو پيدا كنيد و يه موقع كه آنلاين هستن در يك بازي Multiplayer Ranked Match شكستشون بدين.
احمدرضا نميشه . چون هر دفعه يه جور مي اندازه بعضي وقتها مايل به چپ ميندازه بعضي وقتها هم برعكس يا صاف مي اندازه . تا الان هزار دست بازي كردم تا دوتا پشت سرهم رفتم ولي به سومي هنوز نرسيدم .
ويرايش: اول بايد بگم من در نوشتن اون متن يه اشتباهي كردم بايد از LeftStick براي جابجا شدن استفاده كنيد.
- ابتدا نگاه كنيد تا مطمئن بشيد كه نيكو دقيقا 2 قدم كامل به سمت چپ رفته.
-اين مرحله خيلي مهمه: شما بايد توپ رو با بيشترين قدرت پرت كنيد ، پس فقط بايد يك ثانيه LeftStick رو پايين نگه داريد.
Rolled Over
UPq1sqQ=.jpg

20G
باید در یک تصادف، ماشین شما مکررا 5 بار بچرخد.(البته میتوان در غیر تصادف هم نیتجه گرفت)
این اچیومنت سخت است، و باید شما چند بار سعی در گرفتن آن کنید. راحتترین کار، رفتن به یک از Stunt Jumpـهاست. از روی آنها با سرعت بپرید و فقط امیدوار باشید که ماشین شما 5 بار بگردد.
یکی ازین استانت جامپها در پل الگوکوئن به دیوکز، درست محل انشعاب دو باند است. البته جاهای بسیاری هستند. سعی کنید که ماشین مناسب و سبکی انتخاب کنید.
در راهنما نوشته:
يه ماشين تند بدزدين و برين به فرودگاه ، وارد باند هواپيما شويد ، وسط قسمت هايي كه چمن هست يه بلوك هاي زرد رنگ ميبين ، از دور با سرعت به سمتشون برين و با نصفه ماشينتون(يعني 2 چرخ يه طرف ماشين) بريد روشون.
من چندين بار اين راه رو امتحان كردن اما اين اچيومنت آزاد نشد. من نميدونم منظور از 5 دور چرخيدن پشت سر هم رو هوا بوده يا رو زمين. چون مطمئنم روي هوا 5 دور زدم تا حالا.
Walk Free
UPxPUbQ=.jpg

50G

این اچیومنت برعکس قبلیست. شما باید در حالتی که بالای 4 ستاره ی پلیس دارید، از پلیسها فرار کنید تا بدون استفاده از Pay 'n' Spray و یا راههای دیگر، درجه ی تعقیبتان از بین برود و بدون ستاره شوید.
3 مرحله هستند که به شما این تعداد ستاره را میدهند، اما اگر میخواهید سریعتر از این اچیومنت راحت شوید، دقیقا رویه ی اچیومنت قبل را تکرار کنید. پلیسها را بکشید تا وانتد لولتان بالا رود و به چهار و یا بالای چهار ستاره برسد. آنگاه داخل همین تونل بشوید و فرار کنید.پلیسها دنبالتان نخواهند آمد. درینجا استفاده از یک ریل ترن هوایی راحتتر است.
شما خيلي كار رو سخت كردي. اول زنگ بزنين رومن براتون يه تاكسي بفرسته ، بعد از اينكه سوار تاكسي شدين يه نقطه ي خيلي دور رو براي رفتن انتخاب كنيد. حالا تفنگتون رو در بياريد و بزنيد ملت رو بكشين تا پليس بريزه. همين روند رو ادامه بدين تا پليس 4 ستاره بشه. حالا تفنگ رو ول كنيد تا دوربين به نماي داخل ماشين بره ، حالا A رو بزنيد تا مراحل رفتن به نقطه مورد نظر Skip بشه.
بعد اينكه رسيديد چند ثانيه صبر كنيد تا اچيومنت خيلي راحت باز بشه.
------------
يه نكته هم كه در مورد Liberty City Mintues خودم به ذهنم رسيد گفتم بگم.
اگر شما ميخواين يه سري از اچيومنت هارو قبل اتمام بازي باز كنيد اشكالي نداره ، كار مورد نظر رو انجام بدين تا باز بشه اما ديگه بازي رو سيو نكنيد. چون بيخود براتون Time ميندازه و شانس باز كردن اين اچيومنت پايين مياد.
 
آخرین ویرایش:

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
احتمالا درست قدم رو بر نميداري وگرنه روش تضمين شدس
اقا منم اینکارو چندین بار امتحان کردم نمیشه.
دو قدم به چپ و مستقیم پرتاب میکنم یکی از سیخونک ها سر جاش میمونه.
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
به طور كلي بايد زير 14 پل پرواز كنيد. وقت شما به زير يكي از پل ها رسيدي روي نقشه ميتوني مكان پل هاي ديگه اي رو كه بايد بري زيرش پرواز كني رو ببيني.
در حال حاضر سرعت اينترنت من خيلي پايينه وگرنه Map شو آپلود مي كردم.
توضيح بيشتر:
شرمنده راهنما خیلی از اعداد رو ننوشته.

شما اصلا كلا اين اچيومنت رو زير سوال بردي.
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد Gamertag سازندگان بازي رو پيدا كنيد و يه موقع كه آنلاين هستن در يك بازي Multiplayer Ranked Match شكستشون بدين.
شرمنده این یکی رو:blushing: راهنمایی نداشت و من بر اساس اسم گفتم.
شما خيلي كار رو سخت كردي. اول زنگ بزنين رومن براتون يه تاكسي بفرسته ، بعد از اينكه سوار تاكسي شدين يه نقطه ي خيلي دور رو براي رفتن انتخاب كنيد. حالا تفنگتون رو در بياريد و بزنيد ملت رو بكشين تا پليس بريزه. همين روند رو ادامه بدين تا پليس 4 ستاره بشه. حالا تفنگ رو ول كنيد تا دوربين به نماي داخل ماشين بره ، حالا A رو بزنيد تا مراحل رفتن به نقطه مورد نظر Skip بشه.
بعد اينكه رسيديد چند ثانيه صبر كنيد تا اچيومنت خيلي راحت باز بشه.
از لحاظ وقت اینیکی سریعتره اما سرویس رومن همیشه در دسترس نیست. راستی میتونید توی مرحله Three Leaf Clover هم وقتی در اواخر مرحله به بالای پله های خیابون رسیدید، توی راهتون میتونید چندتا تا پلیس بکشید تا 3 ستاره تبدیل به 5 تا شه و سریع فرار کنید. البته پلها و خیابونهای اصلی رو میبندن پس باید توی همون جزیره گمشون کرد.
اقا منم اینکارو چندین بار امتحان کردم نمیشه.
دو قدم به چپ و مستقیم پرتاب میکنم یکی از سیخونک ها سر جاش میمونه.
یک راه دیگه، تونستم یک استرایک رو ببرم. کافیه در حدی که میتونید به سمت چپ برید. بعد LS رو پایین و RS رو به طرف راست نگه دارید... امکانش زیاده بتونید همه ی مانعها رو بریزید.
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
اقا منم اینکارو چندین بار امتحان کردم نمیشه.
دو قدم به چپ و مستقیم پرتاب میکنم یکی از سیخونک ها سر جاش میمونه.

خوب بلاخره گرفتمش از همين روش فقط بايد حواست باشه كه وقتي RightStick رو داري بالا و پايين مي كني براي تنظيم شدت پرتاب به چپ و راست مايل نشن چون اونوقت توپ با يه انحراف چپ يا راست پرتاپ ميشه .

در راهنما نوشته:
يه ماشين تند بدزدين و برين به فرودگاه ، وارد باند هواپيما شويد ، وسط قسمت هايي كه چمن هست يه بلوك هاي زرد رنگ ميبين ، از دور با سرعت به سمتشون برين و با نصفه ماشينتون(يعني 2 چرخ يه طرف ماشين) بريد روشون.
من چندين بار اين راه رو امتحان كردن اما اين اچيومنت آزاد نشد. من نميدونم منظور از 5 دور چرخيدن پشت سر هم رو هوا بوده يا رو زمين. چون مطمئنم روي هوا 5 دور زدم تا حالا.

احمدرضا جان اين اچيومنت رو من گرفتم دقيقا چند ساعت پيش . توي همون فرودگاه از طريق اون سطح شيبدارها اطراف هواپيماها هستش . من يه چندباري پريدم و آزاد كرد نكته هم اينه كه تمام چرخش هاي من روي هوا بود و روي زمين زياد چرخش زيادي نداشتم . فكر كنم اين اچيومنت باگ داشته باشه اگه يه چندبار امتحان كني بهت ميده .
 
آخرین ویرایش:

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
احمدرضا جان اين اچيومنت رو من گرفتم دقيقا چند ساعت پيش . توي همون فرودگاه از طريق اون سطح شيبدارها اطراف هواپيماها هستش . من يه چندباري پريدم و آزاد كرد نكته هم اينه كه تمام چرخش هاي من روي هوا بود و روي زمين زياد چرخش زيادي نداشتم . فكر كنم اين اچيومنت باگ داشته باشه اگه يه چندبار امتحان كني بهت ميده .
خوب منم تونستم اين اچيومنت رو آزاد كنم. همون طور كه شما گفتي احتمالا اين اچيومنت باگ داره چون در يكي از دفعاتي كه من سه دور چرخريدم اين اچيومنت باز شد!:eek:
-------------------
يكي اگه لطف كنه در مورد Finish Him به من توضيح بده ممنون ميشم.(نحوه ي انجام MeleeCounter منظورمه)
 
آخرین ویرایش:

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
خوب منم تونستم اين اچيومنت رو آزاد كنم. همون طور كه شما گفتي احتمالا اين اچيومنت باگ داره چون در يكي از دفعاتي كه من سه دور چرخريدم اين اچيومنت باز شد!:eek:
-------------------
يكي اگه لطف كنه در مورد Finish Him به من توضيح بده ممنون ميشم.(نحوه ي انجام MeleeCounter منظورمه)

من كه اصلا دورهاي ماشينو نشمردم ولي مطمئنم به پنج تا هيچ كدومش نرسيد چون پنج دور خيليه . :)

Finish Him

اينم كاري نداره شما فقط بايد يه جاي شلوغ پيدا كني كه پر رفت آمد باشه بعد روي يكي از عابران با LT قفل كني و يكي دو مشت بهش بزني و وادارش كني باهات دعوا كنه بعد ديگه بهش مشت نمي زني و ميزاري همش اون حمله كنه فقط حواست باشه وقتي خواست مشت بزنه كليد A رو بزن . با زدن اين كليد Niko به اصلاح جاخالي ميده بعد شما سريع كليد B رو بزن كه در اينجا Niko طرف رو با يه حركت نمايشي پخش زمين مي كنه حالا ده بار كه اين حركت رو انجام بدي توي چهار دقيقه اين Achivement آزاد ميشه . هركسي رو كشتي برو سراغ بعدي . اونهايي كه زخمي ميشن يا فرار مي كنن رو دنبالشون نرو و برو سراغ يكي ديگه . هدف كشتن نيست و فقط بايد ده بار اين حركت رو بزني . اگرم مردي مي توني كارت رو ادامه بدي تا چهار دقيقه تموم نشده .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر