بازی ایرانی The Silent Ship Back To Island

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
ساخت بازی ایرانی The Silent Ship آغاز شد!
سلام

خوب بچه ها اميدوارم اين پست سر آغاز موفقيت هاي فراوان براي ساخت اين بازي باشه.
عنوان کاملا ايراني The Silent Ship Back To Island توسط خودم در حال ساخت هست من هنوز به طور کامل گروه ساخت رو تکميل نکردم اما بعد از 3 ماه تحقيق و کار بر روي انجين هاي مختلف براي ساخت بازي امروز اعلام رسمي ساخت و ادامه اون رو تقديم شما ميکنم استديو من به نام رسمي Future Land Studio يا همون استديو سرزمين آينده نام داره که به اميد خدا زير سايه اين عنوان مشغول به ادامه ساخت اين بازي هستم تا گروه تکميل بشه اما پلان هاي اصلي بازي طراحي و آرت هاي اوليه کشيده شده و استان بازي هم به شرح زير خواهد بود:

داستان بازي مربوط به يک تاريخ شناس آماتور به نام علي صادقي ميباشد او 24 سال سن دارد و براي تکميل تحقيقات خود مورد تاريخ از تهران عازم جزيره کيش ميشود يکي از مهمترين آثار ديدني اين جزيره کشتي به گل نشسته يوناني هست در يک روز گرم تابستان ، چهارم مرداد سال هزار سيصدو چهل و پنج هجري شمسي ، بوميان جزيره کيش کشتي عظيمي را ديدند که در ساحل هزار و سيصد و بيست و دو شمسي توسط شرکت ويليم هميلتون با هفت هزار و شصت و يک تن وزن و صد وسي و شش متر طول در بندر گلاسکو ساخته شده بود که ابتدا " شيپور امپراطور " ، " ناتور اليست " ، " سيروس فارس " ، " سيروس فارس" ، "همدان " و بعد "کولائف" ، نام گرفت. در کل ورود به اين کشتي محال و غير ممکن هست البته براي افراد عادي و بازديد براي عموم آزاد نيست به همين دليل علي صادقي تصميم ميگيرد به اين کشتي شبانه وارد و از اسرار آن با خبر شود! در اين راه او در داخل کشتي با وقايع مختلف روبرو ميشود و بار ديگر در با مشکلي بزرگ روبرو ميشود او درون طبقات پايين کشتي راه پله اي عجيب به عمق زمين پيدا ميکند و در نهايت با ورود به آن ..... او به دردسري بر ميخورد که فقط راهش برگشت به جزيره هست! .... ادامه داستان بمونه داخل بازي که خودتون متوجه ميشيد.

بازي به احتمال قوي بر دو مبنا عرضه ميشه يکي بر پايه DX9 و ديگري Only For Vista يا همون DX10 که نسخه دوم به احتمال قوي زمان بيشتري ميبره تريلر زير نمونه کار اجرا بازي در مورد يکي از مراحل به صورت آزمايشي هست و هيچ افکت خاصي نداره گيم پلي کاملتر از بازي آينده تقديم شما ميشه.

بازي بر 3 مبنا موتور گرافيکي Quest 3D , C4 Engine , Gamebryo ساخته ميشه Gamebryo ( موتور عنوان The Elder Scrolls IV: Oblivion ) به احتمال قوي بازي داراي Cut Sense يا همون نمايش هاي داستان بازي به صورت انيميشن نخواهد بود و به صورت کاريکاتور و راوي داستان بيان ميشه سبک بازي تلفيقي اول شخص و ادونچر هست بازي فعلا براي PC اعلام ميشه تا ببينيم خدا چي ميخواد راستی شرمنده وقت نشد روی تریلر کامل کار کنم.


اولين تريلر معرفي بازي با کیفیت پایین 13 مگابایت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر