ساخت بازی ایرانی The Silent Ship آغاز شد!

عنوان The Silent Ship


  • مجموع رای دهنده‌ها
    46
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Good Boy

کاربر سایت
Apr 9, 2007
842
نام
K1
صحبت از قیمت موتور بازی(Game Engine) شد گفتم یک مطلبی رو در این ضمینه بزارم:

Unreal Engine 2 :

Royalty-Bearing License - For retail console & PC products

A non-refundable, non-recoupable license fee is due on execution of the agreement. The cost is US $350,000 for one of the available Unreal Engine 2 platforms, plus US $50,000 for each additional platform. A royalty of 3% is due on all revenue from the game, calculated on the wholesale price of the product minus (for console SKUs) console manufacturer fees. In the case of massive-multiplayer online games, the royalty is also due on the additional forms of revenue including subscriptions and advertisements
در متن بالا نوشته که برای گرفتن لیسانس موتور Unreal Engine 2 مبلغ 350,000 دلار امریکا لازم هست و 3 درصد از سود بازی به همراه 50,000 دلار برای اضافه شدن هر پلتفورم!
--------------------------------
این 350000 دلار برای لیسانس Royalty-Bearing هست و برای لیسانس Royalty-Free باید مبلغ 750,000 دلار رو بپردازید و فرق این دو تا این هست که در لیسانس Royalty-Free دیگه نمیخواد از سود بازی به کمپانی Epic مبلغی رو بدید , البته این برای موتور Unreal Engine 2 نه Unreal Engine 3 !!
--------------------------------
برای موتور UE 3 حتما خیلی بیشتر میشه!

مطالب درون Spoiler رو از خود سایت Unreal Technology برداشتم.
منبع 1
منبع 2
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
بهزاد جان برای این کمک هزینه مالی را گفتم که تشویقش کنم وگرنه مگه از جونم سیر شدم من پول بدهم ( یذره هم جوگیر شدم گفتم همه دارن میگن منم بگم افه بذارم :biggrin1: ) ( بخدا میدونم همه چیز حق با شماست . این هم میدانم اصلا از من خوشت نمیومده و ... ) اما برای این تحریکش میکنم که ناراحت نشه حالا اول جوانیش هست بالاخره و هزار آرزو و فکر در سر .
فکر کنم قیمت هر دو dx را 2 یا 3 دلار کم گفتی ( الان میگی به تو چه )
دوستان من پستهارو نمیخوندم بجز همون shift : اما کار به sony دادن یا به نمایش گذاشتن نه امکان داره نه به این راحتیها هست . اگه اینطور بود هر بازی در نمایشگهها به نمایش در میامد .
من کمی فراموش کارم و یک چیزی میخوانم سریع یادم میره در بعضی مواقع ( جمله بندی و نگاه کن :sick: )
رضا این دو جمله تناقض داره .
1 - بازي بر 3 مبنا موتور گرافيکي Quest 3D , C4 Engine , Gamebryo ساخته ميشه . 2 - بازی روی یک موتور پیاده و اجرا میشه . شاید میخوای این سه موتور را با هم ترکیب و تلفیغ کنی بشه یکی :confused:
( رضا نمیخواستم منم خودمو بندازم وسط قبول دارم دیدم بچه ها حرف از کمک میزنن منم جوگیر شدم )
 

Slim Shaydi

کاربر سایت
Aug 14, 2007
27
نام
بمیم آریا پور
البته من نمیدونم چجوری قراره یک بازی با تلفیق این 3 تا موتور ساخته بشه، ولی خرید حق استفاده از این موتورها کمتر از 100 میلیون تومن هزینه نخواهد داشت (تازه شاید خیلی کم هم گفته باشم چون از قیمت این 3 تا انجین خبر ندارم). اینو گفتم چون نوشته بودید قراره لایسنس‌ها خریداری بشه!!
خوشبختان خداوند انقدر به من ثروت داده که بتونم 100 برابر این هزینه را برای ایران انجام بدم
میدونین بعضی وقتا به این نتیجه میرسم:
لعنت به من که ایرانیم.
تو باید به ایرانی بودنت افتخار کنی چون ایران سرزمین کوروش کبیر کسی که در جهان تک بود و هخامنشیان قومی که در جهان تک بود
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,024
نام
نیما
خوشبختان خداوند انقدر به من ثروت داده که بتونم 100 برابر این هزینه را برای ایران انجام بدم

100*100,000,000 = 10,000,000,000 = ده میلیارد تومن ناقابل :baby:

راستی آقا اتفاقا منم یه بازی دارم میسازم 100 درصد آریایی ( خیلی ایرانیه ) ، داستانش هم برمیگرده به زمان هخامنش و کوروش کبیر و ... که کلا ابهت خاصی داره .
ولی متاسفانه موتور پوتور ندارم :(
خلاصه اگه پایه ای بریم تو کارش تا یه مشت محکم به دهان این غربی ها و شرقی ها بزنیم ...
:biggrin1:
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
خوشم می آد کسانی که با من لج بودن توی این دوسال یا پدر کشتگی دارن میان اظهار محبت خاردار میکنن :confused:
از کاربر Slim Shaydi هم خیلی ممنونم که حمایت خودشون رو اعلام کردن و کامل در مورد توی پی ام صحبت کردیم.


این تاپیک بیشتر تبدیل شده به محلی برای جنگ تا قرار دادن اطلاعات درباره یک بازی !
فرض می کنیم این بازی که قراره بسازه خیلی مزخرف باشه اصلا ایرانی نباشه و به ایران هم ربط نداشته باشه(!) و هیچ کد نویسی نداشته باشه و فقط سرهم بندی باشه
ولی اگه مثل چیزی که توی تریلر اول بود باشه یک پیشرفت بزرگ به حساب میاد.
بهرحال نیاز نیست حرص بخورید چون کسی شما رو مجبور نمی کنه که این بازی رو بخرید ... و شما هم قرار نیست هزینه ساخت بازی رو بدید! می تونید خیلی راحت تاپیک هایی که در آن "بازی ایرانی" هست را باز نکنید !
و الان هم برای نظر دادن خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زوده

P.S. : این موتور از multi gpu پشتیبانی می کنه؟! (اعم از Crossfire)
P.S. 2 : برای من اهمیت نداره که این بازی از DX10 پشتیبانی کنه یا نه مهم اینه به بهترین نحو اجرا بشه و گیم پلی خوبی داشته باشه
P.S.3 : من هیچ نوع سنمی با آقا رضا ندارم فقط حوصله ندارم این همه جر و بحث رو بخونم (یاد زمانی افتادم که جنگ کنسول ها و فن ها شون بود!)


بازی از Multi GPU پشتیبانی میکنه هم Crossfire و هم SLI


البته من نمیدونم چجوری قراره یک بازی با تلفیق این 3 تا موتور ساخته بشه

مبنا میدونید یعنی چی؟

پس بگذارید توضیح بدم:

مبنا در لغت نامه فارسی یعنی پایه و اساس
در اینجا یعنی بازی بر اساس و پایه گذاری 3 موتور اعلام شده سخته میشه حالا یعنی چی اصلا؟

از نرم افزار یا همون انجین Quest 3D برای طراحی 3 بعدی استفاده میشه.
C4 Engine برای نور پردازی که اصلا نیازی به خرید نسخه اصلیش نیست و کار من با همون دمو هم که دارم در عرض 15 روز راه میوفته من کارم رو توی 10 روز Export میکنم تموم میشه.
Gamebryo همانطور که گفتید خیلی هزینه بردار اما از اسکریپ های این نرم افزار که به صورت آموزشی در اینترنت وجود داره و به نوعی از تجربیات ساخت بازی اعلام شده توی c++ میشه تغییر دارد و به عنوان فایل اسکریپ توی برنامه Fps Creator استفاده کرد در هر صورت مبنا یعنی پایه و الگو برای استفاده نه خود استفاده از برنامه.


البته در ادامه نوشتید که ظاهرا بازی قرار با FPS Creator ساخته بشه. و گویا یه عده اینجا فکر می‌کنن FPS Creator یک موتور ساخت بازی هست!!!

این حرف خیلی جالبه چون با 3D Max نمیشه بازی رو Run کرد یک انجین میخواد که آبجکت هاشو به صورت توابع و دستور العمل های از پیش تایین شده یا همون انجین اجرا کنه پس انجین هست ولی درکل محض اطلاع بزرگترین سایت معرفی و ارائه انجین های ساخت بازی devmaster هم در لیست خودش محصول FPSC ساخت کمپانی The Game Creators رو به عنوان انجین ساخت بازی ارائه کرده چون اکثرا فکر میکنن با چند کلیک میشه بازی ساخت اما وارد جزئئیات شدن و اسکریپت نویسی برای هوش مصنوعی کارکترها و نور پردازی محیط و وارد کردن آبجکت ها با کیفیت دو برابر پایه نرم افزار میشه در مورد محیط کاملا اکثر مپ ها با 3D World Studio طراحی میشه و به نوعی یک درصد از بازی سازی که من افتخار میکنم.

http://www.devmaster.net/engines/engine_details.php?id=271


اولا کسی که با استفاده از این نرم‌افزار یه بازی میسازه زیرمجموعه‌ی جامعه‌ی بازیساز قرار نمیگیره

من نیازی به زیر مجموعه بودن در بازی سازی ندارن هدفم حرفی که میزنم و عملیش میکنم هر کس میتونه بفرما این نرا فزار انجین بازی سازی این هم PC....


توی صفحات قبلی دیدم که یه نفر نوشته بود ایشون چندماهی هست که کمتر توی سایت فعالیت میکنن و درحال تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات برای ساخت بازی هستن. اگر ساخت بازی به همین راحتی بود و هرکسی که کوچکترین دانشی در زمینه‌ی بازیسازی نداره با چندماه تحقیق می‌تونست بازی بسازه الان همه بازیساز بودن!

این مهمه! چرا چون وقتی کسی اصول پایه بازی سازی رو نداره می آد 4 تا کلیک میکنه میگه بازی ساخته شد اما تهیه آبجکت ها - ساخت مپ خازج از این نرم افزار و هزاران چیز دیگه که جزئیات باز سازی هست در روند بهبود کار خیلی مهم و توی این مدت با خیلی نرم افزار ها کار کردم و تجربه کافی رو کسب کردم از جمله 3D Game Studio و Quest3D و ....


بازیسازی در درجه‌ی اول تجربه میخواد. همه‌ی بازیسازای بزرگ اول از بازیهای ساده و حتی 2 بعدی شروع کردن تا تونستن به اینجا برسن. اونم پروسه‌ای که چندین و چند سال طول کشیده. ده‌ها بازی ساخته شده و بدون سر و صدا شکست خورده تا اون بازیساز بالاخره تونسته به سطحی از دانش برسه که اسم خودشو بذاره بازیساز و بگه من دارم بازی میسازم

جواب سوال رو خودت دادی چون من هم دارم با ساده ترین نرم افزار که به قول شما دارم با یک FPS شروع میکنم و شاید شکست بخوره پس من از اینجا شروع میکنم حالا دو بعدی نیست شرمنده.


برخلاف نظرات ارسال شده توی این تاپیک حتی اگه این به اصطلاح بازی چیز چشمگیری هم در بیاد هیچ پیشرفتی در صنعت گیم ایران محسوب نمیشه. چون کاری روش انجام نشده و با استفاده از یک بستر آماده فقط یه سری تغییرات ایجاد شده. کاری که خیلیای دیگه هم میتونن انجام بدن و چه بسا انجام هم داده باشن ولی کار چندان مهمی نبوده و نیست که بخوان یک بازی محسوبش کنن اونم بازی کاملا ایرانی

این درسته اما از همه چیز با خبر هستم و کسی نتونسته یک بازی کامل و بی نقص رو با این موتور عرضه کنه یا شکست خورده یا ....


پس بهتره به جای اینکه موضوع ساده‌ای مثل این رو اینجوری بزرگ کنین و افتخار ایران بدونینش چشماتون رو باز کنین و واقعیت رو ببینین. واقعیتی که میگه ادیت یک برنامه و نهایتا اضافه کردن چنتا دمو و صداگذاری شاهکار محسوب نمیشه و یه کار معمولیه که هر شخصی میتونه انجامش بده

الان به هر کی بگی میگه من وقت این کار هارو ندارم! البته دل میخواد این کار که تو وجود خیلی ها نیست!!! اگه هست برای رقابت حاضرم!


از طریق هیچ سایت یا برنامه‌ای نمیشه IP کسانی که توی یک فروم پست ارسال کردن رو فهمید. تنها راهش داشتن اختیارات مدیریتیه. هیچ بحث مفصلی هم در این مورد وجود نداره.
لطفا حدسیات خودتون رو اطلاعات پیچیده و مفصل به حساب نیارین

برای ترمیم فکری کاربران پست خوبی بود اما امکان داره.


و اگه یک بار دیگه ببینم که اینجوری احساس ریش‌سفیدی بهت دست داده برای همیشه شرمندت می‌شیم

اون کاربر ریش سفید نیست!

داره از یک بازی ساده ایرانی که اصلا سمتی با من نداره حمایت میکنه چون ایرانی و عاشق ایران و خیلی ها چشم دیدن اسم من رضا محمودی رو نداران که بحثش مفصل برای همین پارازیت میدن و این عمل ها عکس العمل میخواد پس شما خودت رو ناراحت نکن هر وقت توهین کرد طبق قوانین سایت که شما وارد تری عمل کنید.


در مورد نظر سنجی هم یه توضیحی بدم که رای‌هایی که میدین توی کل این جریان 20 دلار توفیر داره. اگه به DX10 رای بدین FPS Creator X10 به قیمت 69 دلار خریداری میشه و اگه به DX9 رای بدین ورژن قبلی به قیمت 49 دلار خریداری میشه. البته اگه خریداری بشه چون نسخه‌ی کپی با کرک و سریال توی اینترنت به وفور یافت میشه

20 دلار!

700 هزار تومان فقط و فقط کارت گرافیک 8800 GTX با رم 640 مگابایت حالا CPU و غیره بماند!!!


جالبه که توی خارج ملت چیزی که ساختن رو نهایتا به صورت ویدیو توی چنتا سایت میذارن یا فوقش به صورت رایگان برای دانلود قرارش میدن

جالبه بدونید بازی بین 50 تا 100 مگ بازی نیست یک تفریح شخصی برای ارضا تمایلات بازیسازی!


بله اینجا ایران است.این هم فرهنگ مردم ایران است.
صفحه های اول تاپیکو که میخوندم متوجه شدم که خود طرف هم زیاد کارخودشو بزرگ نمیدونه ولی انقدر براش کارت پستالو کردیت کارتو پست های گل و بلبلی فرستادن که طرف با خودش گفت بابا نه مثل اینکه یه چیزی میشما.
به این ترتیب انقدر ایشون و کارشونو بالا بردین که طرف داشت در فضا و خیالات سیر میکردو چیزایی (در همون تخیلات) گفت که همونطور که گفته شد واقعا عجیب و... بود.
از اینجا به بعد قسمت دوم فرهنگمون خودشو نشون داد(قسمتی که طبق اون طاقت دیدن اون کسایی که خودشونو بالاتر ازما میدونن رو نداریم حتی اگه خودمون بالا برده باشیمش):
آقا این بز حالیش نیستش - مخ همتونو کار گرفته - بازیش کجا ایرانیه و .... بدین ترتیب ایشونو به همون سرعتی که به عرش بردین به فرش کشیدینش.
تعجب نکنین با هیچکدومتون نیستم. این اشکالا توی DNA همهمون از اون هزاران سال تاریخمون (که همیشه فقط پزشو میدیم) تا امروز مونده و خواهد موند
کسی میدونه چرا ما اینجوری هستیم؟

من به موکت هم کشیده بشم این بازی رو میسازم!


آقا این بازی آشغال به درد نمیخوره خارجی! اصلا هر چی فکر میکنید فقط خواهش میکنم به کی قسمتون بدم بابا تمومش کنید ادامه ندید در حیطه بازی سوال در خدمتم خواهشا تعصب و خیالات یا عقده های خودتون رو که در وجود بعضی ها هست تموم کنید هر چی میخواهید بگید فقط پی ام لطفا!!!
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
700 هزار تومان فقط و فقط کارت گرافیک 8800 GTX با رم 640 مگابایت حالا CPU و غیره بماند!!!
اقا خیلی با مزه بود.
کارتش جدیده؟
8800GTX اونم با 640 مگ حافظه...تازه 700 تومن!
8800GTX یه کارت 768 مگی هست...قیمتش هم خیلی کمتر از این حرفاست.اونی که 640 مگ هست هم 8800GTS هست که 700 تومن نیست و الانم دیگه کلا خریدش به صرفه نیست...
اون وقت یه چیز خیلی خیلی با مزه تر...از کی تاحالا 8800 کارت رندر شده؟
;)
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
اقا خیلی با مزه بود.
کارتش جدیده؟
8800GTX اونم با 640 مگ حافظه...تازه 700 تومن!
8800GTX یه کارت 768 مگی هست...قیمتش هم خیلی کمتر از این حرفاست.اونی که 640 مگ هست هم 8800GTS هست که 700 تومن نیست و الانم دیگه کلا خریدش به صرفه نیست...
اون وقت یه چیز خیلی خیلی با مزه تر...از کی تاحالا 8800 کارت رندر شده؟

بهتره یه مقدار بهتر صحبت کنی...عقده؟..
حالا بازی رو بساز بعد این جوری برو توی رویا و احساس بزرگ بودن و ...;)


FPS Creator X10 only works on Windows Vista with the NVIDIA GeForce 8 series of DirectX10 video cards.

We strongly recommend the NVIDIA GeForce 8800 range. We do not recommend any video card with less than 320MB RAM

کارت رندر نیست اما پیشنهاد!

بهتره یه مقدار بهتر صحبت کنی...عقده؟

دیگه اعصابم رو به هم نریز شما محمد رضا جان اگه میتونی البته اگه میتونی توانایی داری کسی بهت چیزی نگه یه وقت از مدیریتت استفاده کن این پست ها رو درست کن نه اینکه بیایی به من بگی درست صحبت کن منی که از حقم دفاع میکنم:


آقا این بز حالیش نیستش

یعنی اون کسی که این تاپیک رو زده رسما همه رو احمق فرض کرده

تو گذشته از اینکه بقیه رو احمق فرض کردی، ظاهرا خودت از همه احمق تری.

ثانیا تو خیلی خیلی بچه تر از اونی هستی که من بخواهم بهت بگم شما!!

زیادیم حرص نخور واست خوب نیست شیرت خشک میشه.

شما اگه 1 صفحه دیکته بنویسی توش 20 تا غلط املائی داری و بعد از دانش بازیسازی صحبت میکنی؟؟؟؟؟؟

و....
 

cockadooodledoo

کاربر سایت
Apr 20, 2008
15
نام
علی
شما واقعاً تونستین از تمام قدرت Direct X9 استفاده کنین که مثلاً واسه بهبود کیفیت بازی می خواین از Direct X10 استفاده کنین ؟
البته به توانایی شما که شکی نیست با اون دمویی که من دیدم
آقا در ضمن این چه وضعشه ؟!!!!!!!!!!!!
اینجا اگه یکی از کاربران یه کلمه و یا هر چیزی که باعث اختشاش در انجمن بشه فوراً اخطار می گیره و دسترسیش قطع می شه چه جوریه که این مدیر انجمن شما !!! این همه فحش رو بار این دوستمون کرده !!!!!!!!!!!
کسی نیست جلوشو بگیره !
این کارا باعث می شه که اعتبار این سایت زیر سوال بره
از این مسخره ترشو تا به حال ندیده بودم .
 
آخرین ویرایش:

slipknot_ghost

کاربر سایت
Apr 9, 2007
601
نام
POURYA
علاوه بر این تاپیک توی 2-3 تا تاپیک دیگم دیدم که از اینجور پست‌ها ارسال کردی

و اگه یک بار دیگه ببینم که اینجوری احساس ریش‌سفیدی بهت دست داده برای همیشه شرمندت می‌شیم
من احساس ريش سفيدي نكردم!
متاستفانه تو اين سايت هر كي يه علامت كاربرفعال ميخوره بالاي اواتارش فكر ميكنه شده كوجيما يا مياموتو!!!
من فقط داشتم جواب حرفهاي ابلهانه ان افراد رو ميدادم كه تو يه تاپيك واسه يه ترجمه اشتباه داشتن رضا رو الكي الكي محكوم ميكردن!!اين جا هم براي دفاع از مملكت خودم و واسه بازي ساخته شده توسط هموطن و هم خون خودم دفاع مي كردم!نه واسه دلايل شخصي!!!
درضمن منو تهديد نكن انهايي رو تهديد كن كه نمي فهمن دارن چي ميگن و كجا چي ميگن!!!
من به موکت هم کشیده بشم این بازی رو میسازم!
مگه من مردم؟؟
يه 360 2هزاري وچند تا بازي دارم بفروشم كه بهت بدم!
مطمئن باش اگر بشه به بابام التماسم كنم مقداري پول ميگريم بهت بدم تا اين بازي رو بسازي و يه اپرگاد مشتي بزني به اين ادمهايي كه فكر مي كنن ايراني ها نمي تونن شينجي ميكامي يا كوجيما باشن

برخلاف نظرات ارسال شده توی این تاپیک حتی اگه این به اصطلاح بازی چیز چشمگیری هم در بیاد هیچ پیشرفتی در صنعت گیم ایران محسوب نمیشه. چون کاری روش انجام نشده و با استفاده از یک بستر آماده فقط یه سری تغییرات ایجاد شده. کاری که خیلیای دیگه هم میتونن انجام بدن و چه بسا انجام هم داده باشن ولی کار چندان مهمی نبوده و نیست که بخوان یک بازی محسوبش کنن اونم بازی کاملا ایرانی
بهزاد جان بدبختي همينه!
يه بازي درست و حسابي تاحالا با استفاده از همين بستر اماده درست نشده!!!
کاری که خیلیای دیگه هم میتونن انجام بدن و چه بسا انجام هم داده باشن
كجا؟جرا منتشر نشده؟؟
چون بازي اصلا در سطحي نبوده كه بخواد منتشر بشه!
نه داستان درست و حسابي نه گرافيك نه گيم پلي خوب و......
پس با همين بستر اماده هم اگر يكي يه بازي كامل بسازه شاهد اين بايد باشيم كه اين صنعت تو مملكت ما هم پيشرفت كنه نه پسرفت!!
تو باید به ایرانی بودنت افتخار کنی چون ایران سرزمین کوروش کبیر کسی که در جهان تک بود و هخامنشیان قومی که در جهان تک بود
قبول!
ولي الان كجاييم!
يه كشور جهان سومي بدبخت كه توش يه بازي كردن ميگن كاره بچه ها و دنبال اين قضيه بودنو ابلهي ميدونن
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
FPS Creator X10 only works on Windows Vista with the NVIDIA GeForce 8 series of DirectX10 video cards.

We strongly recommend the NVIDIA GeForce 8800 range. We do not recommend any video card with less than 320MB RAM

کارت رندر نیست اما پیشنهاد!
من بحثم بیشتر سر این بود که اون کارتی که گفتی وجود خارجی نداره;)
دیگه اعصابم رو به هم نریز شما محمد رضا جان اگه میتونی البته اگه میتونی توانایی داری کسی بهت چیزی نگه یه وقت از مدیریتت استفاده کن این پست ها رو درست کن نه اینکه بیایی به من بگی درست صحبت کن منی که از حقم دفاع میکنم:
مطمعن باش وقتی اکسس مدیریت رو دارم قدرتش هم دارم;) ولی چون از اول توی این تاپیک دخالتی نداشتم,ترجیح میدم از این به بعدشم کاری نداشته باشم.
اینجا اگه یکی از کاربران یه کلمه و یا هر چیزی که باعث اختشاش در انجمن بشه فوراً اخطار می گیره و دسترسیش قطع می شه چه جوریه که این مدیر انجمن شما !!! این همه فحش رو بار این دوستمون کرده !!!!!!!!!!!
کسی نیست جلوشو بگیره !
این کارا باعث می شه که اعتبار این سایت زیر سوال بره
از این مسخره ترشو تا به حال ندیده بودم .
شما بهتره جنجال و شورش به پا نکنی...چون فکر نمیکنم من یا مدیر انجمن دیگه ای فحش داده باشه!
مسخره ترش این پست شماست که هم اسپم هست هم بی مورد.
 

Slim Shaydi

کاربر سایت
Aug 14, 2007
27
نام
بمیم آریا پور
من نمی خواستم اینو بگم ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم.
دوست عزیز شمارو خیلی جو گرفته. معلومه که زیاد ماهواره نگاه میکنی. چهارتا آدم بی کار میان میشینن اونجا هی کوروش کوروش میکنن شما هم فکر میکنین خبریه.
بابا به خدا کوروش هم یه انسانی بوده مثل بقیه اینقدر علکی گندش نکنین. ما اینهمه شاهای خوب داشتیم شاه عباس, شاه اسماییل, کریم خان زند, یعقوب لیث (اگه به خاطر این آقا نبود بعد از اینکه عربا ایرانو گرفتن زبان فارسی نابود میشد و ما الان داشتیم عربی با هم حرف میزدیم) و خیلی های دیگه. هیچکدوم هم از نسل کوروش نبودن. ولی فعلا با جو سازیهایی که این جماعت ماهواره ای انجام میدن همه فکر میکنن کوروش یه چیز جدایی بوده.
اصلا شما از کجا میدونی که خودت آریایی هستی؟ ماشالله این مملکت اینقدر در طول تاریخ با اقوام مختلف جنگ داشته که قابل شمارش نیست. اینا رفتن اونجا بچه دار شدن اونا اومدن اینجا بچه دار شدن. کلی مهاجرت بوده. معلوم نیست کی از چه نزادیه.



آخه این حرفا چیه! چرا علکی جو سازی میکنی؟ شما به خاطر اینکه خیلی به ایران و کوروش افتخار میکنی اسمتو گزاشتی slim shady؟ اصلا گیرم پدر تو بود فاضل, از بهر پدر تو را چه حاصل؟ فعلا ما یه کشور جهان سوم هستیم و کوروش و هخامنشیان هم هرچی بودن واسه خودشون بودن و مردم زمان خودشون. با کوروش کوروش گفتنم هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه.
به قول یکی از بچه ها به این میگن توهم ملی. و ما ایرانی ها هم در این زمینه ید طولایی داریم (از کوروش گرفته تا شعر "هنر نزد ایرانیان است و بس" تا توریست فضایی که اسمشو میزاریم اولین فضانورد زن و بهش کلی افتخار میکنیم و موارد بسیار دیگه)
اصلا هم هدفم از این حرفا این نبود که بگم ایران بده من خودم به ایرانی بودنم افتخار میکنم ولی نه به این خاطر که کوروش ایرانی بوده, به این خاطر که عقیده دارم آدم باید به هر چیزی که هست افتخار کنه.
خیلی هم دلم میخواست ازت بپرسم هدفت از انتخاب اسم کوروش آریایی برای این شخصیت چیه؟ مثلا قرار این اسم چیرو نشون بده؟

با عرض معضرت خدمت آقا رضا و مدیران به خاطر فرستادن پست خارج از موضوع.
فقط اینو میگم تا بدونی من جو ماهواره واین جور چیزا نگرفت من در حال گرفتن مدرک فوق لیسانس ایران شناسی هستم
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
خواهشا تعصب و خیالات یا عقده های خودتون رو که در وجود بعضی ها هست تموم کنید

خوشم می آد کسانی که با من لج بودن توی این دوسال یا پدر کشتگی دارن میان اظهار محبت خاردار میکنن

خیلی ها چشم دیدن اسم من رضا محمودی رو نداران

برخلاف تصورات و توهماتی که داری اصلا شخصیت بزرگ و مهمی به حساب نمیای که من چشم دیدنتو نداشته باشم یا بخوام جلوی به اصطلاح پروژت رو بگیرم
اگرم اینجا پستی دادم فقط برای این بود که این تومور ساخته شده بیشتر از این رشد نکنه. چون یه عده آدمی که 2 زار در این زمینه اطلاعاتی ندارن اومدن پستایی اینجا ارسال کردن که باعث شد خود شماهم جوگیر بشی و واقعا فکر کنی داری بازی میسازی

محض اطلاع بزرگترین سایت معرفی و ارائه انجین های ساخت بازی devmaster هم در لیست خودش محصول FPSC ساخت کمپانی The Game Creators رو به عنوان انجین ساخت بازی ارائه کرده

هرجایی که میخواد اعلام کرده باشه. اگه خود سازندش هم بیاد بگه که این انجینه بازیسازیه من بازم میگم که نیست. شما اصلا تعریف درستی از انجین نداری.
انجین بازیسازی رو 60 دلار نمیفروشن
اکثر جاها FPS Creator‌ یک بازی یا یک Software‌ طبقه‌بندی کردن نه انجین بازیسازی!!!

لابد شما اگه فردا با Map Editor یکی از این بازیا یه مپ بسازی و 4 تا آبجکت هم توش بذاری میای میگی بازی ساختم آره؟؟

شما دانش ساخت بازی رو نداری و این یک FACT هست
هرکس توی این یک سال و نیمی که توی این سایت عضو هستی پست‌هات رو دنبال کرده باشه و البته قدرت تفکر هم داشته باشه این موضوع رو به راحتی متوجه میشه

ادیت کردن برنامه‌ی FPS Creator و جا‌به‌جا کردن 4 تا آبجکت و اضافه کردن چنتا افکت گرافیکی اسمش بازیسازی نیست

20 دلار!

700 هزار تومان فقط و فقط کارت گرافیک 8800 GTX با رم 640 مگابایت حالا CPU و غیره بماند!!!

این حرفت انقدر خنده داره که میتونه به عنوان جک سال هم انتخاب بشه!

یعنی واقعا منتظری تا نتیجه‌ی نظر سنجی رو ببینی و اگه ملت به DX 10‌ رای دادن بری کارت 8800 بخری و بازی بسازی؟؟؟
اونم چه کارتی! 8800GTX 640MB با قیمت 700 هزار تومن
کارتی که هرگز وجود خارجی نداشته

شما که حتی در همین حد هم اطلاعات نداری من واقعا نمیدونم چرا داری از ساخت بازی و Script نویسی و برنامه نویسی هوش مصنوعی و ... حرف میزنی

جالبه بدونید بازی بین 50 تا 100 مگ بازی نیست یک تفریح شخصی برای ارضا تمایلات بازیسازی!

چه 10 مگ باشه چه 10 گیگ اصلا بازی حساب نمیشه و در حد همون تفریح شخصی‌ای هست که گفتی
نکنه فکر کردی فقط چیزی که زیر 100 مگ باشه رو تو اینترنت برای دانلود میذارن و اگه از 100 مگ بیشتر شد میره قاطی بازیهایی که باید منتشر بشن؟؟

كجا؟جرا منتشر نشده؟؟
چون بازي اصلا در سطحي نبوده كه بخواد منتشر بشه!

پس با همين بستر اماده هم اگر يكي يه بازي كامل بسازه شاهد اين بايد باشيم كه اين صنعت تو مملكت ما هم پيشرفت كنه نه پسرفت!!

شما مثل اینکه اصلا نمیگیری جریانو؟
FPS Creator تقریبا ورژن تکامل یافته‌ی همین Level Editor ها و Map Editorهایی هست که توی خیلی از بازیا سازنده‌ها میذارن
چیزیم که باهاش ساخته میشه اصلا بازی نیست. فقط یک ادیت سادس. هیچکس هم به فکر انتشار همچین چیزی نمیفته! یعنی اصلا کسی روش نمیشه که اسم همچین چیزی رو بذاره بازی و بخواد به کسی معرفیش کنه چه برسه به انتشار !!
حالا هرچقدر هم که میخواد خوب باشه
فقط یه تجربه‌ی شخصیه که اینجا متاسفانه یه عده فکر کردن چه خبره و یه بازی داره طراحی میشه

خوشبختان خداوند انقدر به من ثروت داده که بتونم 100 برابر این هزینه را برای ایران انجام بدم

چرا بیخودی خودتو خسته میکنی؟
هم من میدونم هم خودت میدونی که 100 میلیون و ده برابرش هیچی، حتی 10 میلیون تومن هم حاضر نیستی خرج همچین مثلا پروژه‌ی بی سر و تهی بکنی. پس لازم نیست بشینی پشت کامپیوتر و ثروتت رو به خرج بقیه بدی. موقع حرف زدن همه آدمای کلفت و شاخی هستن وقت عمل که میشه همه چیز برعکس میشه. از اینجور آدمها هم توی این مملکت ریخته. پس حرفی که نمیتونی بهش عمل کنی و خودتم میدونی که نمیتونی بهش عمل کنی رو نزن

برای ترمیم فکری کاربران پست خوبی بود اما امکان داره.

قکر نکن اینجا همه احمقن و هرچی بنویسی رو باور میکنن

جریان خیلی سادس. شما رفتی توی پروفایل کاربر Shift و دیدی سن رو زده 28 سال و بعد فکر کردی اون شخص کیانوشه!!
و بعد اومدی نوشتی از روی IPت فهمیدم که تویی و پیش خودتم فکر میکنی همه اینجا احمقن و فکر میکنن خیلی آدم با اطلاعات و آگاهی هستی. حرفات فقط پیش همون 4 نفری که دورتو گرفتن خریدار داره. جای دیگه اینارو بگی بهت میخندن

-----

در ضمن این تاپیک ربطی به انجمن اخبار نداره و منتقل میشه به انجمن بازیسازی (هرچند اونجا هم جای مناسبی براش نیست)

این بحث کوروش و داریوش و وطن و شرق و غرب روهم تموم کنین. کوروش هرکیم که بوده باشه الان هیچ جای دنیا مارو آدم حساب نمیکنن. اگه خیلی دلتون به حال وطتون سوخته یه فکری به حال اینهمه گندی که از گوشه و کنارش داره میزنه بالا بکنین نمیخواد سنگ n سال پیش رو به سینه بزنین و به کوروش و داریوش افتخار کنین
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
سلام پست پر محتوا!

برخلاف تصورات و توهماتی که داری اصلا شخصیت بزرگ و مهمی به حساب نمیای که من چشم دیدنتو نداشته باشم یا بخوام جلوی به اصطلاح پروژت رو بگیرم
اگرم اینجا پستی دادم فقط برای این بود که این تومور ساخته شده بیشتر از این رشد نکنه. چون یه عده آدمی که 2 زار در این زمینه اطلاعاتی ندارن اومدن پستایی اینجا ارسال کردن که باعث شد خود شماهم جوگیر بشی و واقعا فکر کنی داری بازی میسازی

پس شما هم اطلاعات کافی نداری و دنبال دردسر و استفاده از نام ادماینت برای به کرسی نشوندن حرفت هستی.

هرجایی که میخواد اعلام کرده باشه. اگه خود سازندش هم بیاد بگه که این انجینه بازیسازیه من بازم میگم که نیست. شما اصلا تعریف درستی از انجین نداری.
انجین بازیسازی رو 60 دلار نمیفروشن
اکثر جاها FPS Creator‌ یک بازی یا یک Software‌ طبقه‌بندی کردن نه انجین بازیسازی!!!

حالا که فروختن! من فقط سازنده رو قبول دارم نه شما رو!

لابد شما اگه فردا با Map Editor یکی از این بازیا یه مپ بسازی و 4 تا آبجکت هم توش بذاری میای میگی بازی ساختم آره؟؟

نه اسمش روشه انگلیسی بلدی؟ Editor میدونی چیه پس یعنی مپ هایی بازی مثل Max Payne رو مثلا میشه ادیت کرد نه اینکه ساخت خودت جواب خودت رو دادی.

شما دانش ساخت بازی رو نداری و این یک FACT هست
هرکس توی این یک سال و نیمی که توی این سایت عضو هستی پست‌هات رو دنبال کرده باشه و البته قدرت تفکر هم داشته باشه این موضوع رو به راحتی متوجه میشه

شما خودت رو ناراحت نکن پیشرفت خوبه دنبالش باش این همون قضیه چشم نداری ببینی اگه با کیانوش و بازی رایانه ارتباط نداشتی همه حرفات مثل صحبت های اشکان روی چشم هام بود.

ادیت کردن برنامه‌ی FPS Creator و جا‌به‌جا کردن 4 تا آبجکت و اضافه کردن چنتا افکت گرافیکی اسمش بازیسازی نیست

هست شما هم بساز آهان وقت نداری ;)


این حرفت انقدر خنده داره که میتونه به عنوان جک سال هم انتخاب بشه!
یعنی واقعا منتظری تا نتیجه‌ی نظر سنجی رو ببینی و اگه ملت به DX 10‌ رای دادن بری کارت 8800 بخری و بازی بسازی؟؟؟
اونم چه کارتی! 8800GTX 640MB با قیمت 700 هزار تومن
کارتی که هرگز وجود خارجی نداشته

چه ربطی داری من الان DX9 میسازم بازی رو! کارت هم نیازی ندارم پولش هست 10 تا PC میگیرم.
راستی اطلاعاتت در حدی نیست که بخوام توضیح بدم اما لینک های زیر رو ببین شاید به اطلاعاتت اضافه بشه و بدونی از دنیا عقب هستی و برای من داری جک میگی اینم کارت:

http://www.specialtech.co.uk/spshop/customer/product.php?productid=3332

Xpertvision Geforce 8800GTX 640mb PCI-E SLI



شما که حتی در همین حد هم اطلاعات نداری من واقعا نمیدونم چرا داری از ساخت بازی و Script نویسی و برنامه نویسی هوش مصنوعی و ... حرف میزنی


اطلاعات هست شما بیا وسط صحبت میکنیم یاد میگیری و یاد میگیرم!


چه 10 مگ باشه چه 10 گیگ اصلا بازی حساب نمیشه و در حد همون تفریح شخصی‌ای هست که گفتی
نکنه فکر کردی فقط چیزی که زیر 100 مگ باشه رو تو اینترنت برای دانلود میذارن و اگه از 100 مگ بیشتر شد میره قاطی بازیهایی که باید منتشر بشن؟؟

خیر استاد!

بازی که قابلیت داشته باشه حجمش نسبتا توی خود بازی تاثیر داره نکنه عنوان GTA IV نسخه PC با حجم حدود 7 گیگ با MAX Payne 2 با حجم مثلا 2 گیگ یکی؟



شما مثل اینکه اصلا نمیگیری جریانو؟
FPS Creator تقریبا ورژن تکامل یافته‌ی همین Level Editor ها و Map Editorهایی هست که توی خیلی از بازیا سازنده‌ها میذارن
چیزیم که باهاش ساخته میشه اصلا بازی نیست. فقط یک ادیت سادس. هیچکس هم به فکر انتشار همچین چیزی نمیفته! یعنی اصلا کسی روش نمیشه که اسم همچین چیزی رو بذاره بازی و بخواد به کسی معرفیش کنه چه برسه به انتشار !!
حالا هرچقدر هم که میخواد خوب باشه
فقط یه تجربه‌ی شخصیه که اینجا متاسفانه یه عده فکر کردن چه خبره و یه بازی داره طراحی میشه

توضیح دادم



قکر نکن اینجا همه احمقن و هرچی بنویسی رو باور میکنن

جریان خیلی سادس. شما رفتی توی پروفایل کاربر Shift و دیدی سن رو زده 28 سال و بعد فکر کردی اون شخص کیانوشه!!
و بعد اومدی نوشتی از روی IPت فهمیدم که تویی و پیش خودتم فکر میکنی همه اینجا احمقن و فکر میکنن خیلی آدم با اطلاعات و آگاهی هستی. حرفات فقط پیش همون 4 نفری که دورتو گرفتن خریدار داره. جای دیگه اینارو بگی بهت میخندن

فعلا من به شما میخندم که کارت رو بلدی البته اینا دیگه توی سایت برام عادی شده ها بگ ودوست دارم!
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
خو من نمیخوام هیچی بگم داره بحث علمی میشه پای داریوش و ابی و سیاوش قیمشی اینا کشیده شده وسط :laughing:

تو باید به ایرانی بودنت افتخار کنی چون ایران سرزمین کوروش کبیر کسی که در جهان تک بود و هخامنشیان قومی که در جهان تک بود
بهزاد جون اینو بکنی جک سال بهتر نیست؟ آخر خنده بود :laughing: پسر خوب از فضل پدر تو را چه حاصل؟ الان داری کجا زندگی میکنی؟ چه عملیاتی ما 2000 سال پیش انجام دادیم که هر چی میشه میگیم کورش و داریوش و ... به خدا از لحاظ تمدن باشه مصر ما رو میکنه تو قوطی :laughing: خودتم بهتر میدونی،بحث رو به پدر و پدر جد و این حرف نکش که بحث سوخته هست :sick:

من احساس ريش سفيدي نكردم!
متاستفانه تو اين سايت هر كي يه علامت كاربرفعال ميخوره بالاي اواتارش فكر ميكنه شده كوجيما يا مياموتو!!!
جونم؟؟کاربر فعالی ندیدم اینجا بیاد حرفی بزنه جز قیمت UE2 !!! کاربر فعال منم هیچ ادعایی هم در مورد این چیزا ندارم شمایی که جوگیر شدی،این تگ کاربر فعالی هم میبینی این بالا خورده واسه اینه که منی که 2 سال و خرده ای اینجا هستم فعالیت میکنم و هر جا که از دستم بر میومده واسه بچه ها کم نگذاشتم واقعا هم اینجا خیلی ها به من کمک کردن سابقه منم اینجا مشخصه هیچ ادعایی هم ندارم شمایی که 1 ساله عضو شدی جوگیر شدی اینجا خیال میکنی ....خدایا من چی بگم آخه؟ اون موقع شما نمیدونستی BC چی هست ما اینجا فعالیت میکردیم،اون موقع نمیدونستی رضا کیه ما اینجا با هم دیگه تو تحریریه کار میکردیم و پیش نمایش و ... می نوشتیم.

خلاصه حرفی بود برو خارج از تاپیک اونجا شرمنده ات میشیم!

اين جا هم براي دفاع از مملكت خودم و واسه بازي ساخته شده توسط هموطن و هم خون خودم دفاع مي كردم!نه واسه دلايل شخصي!!!
قضاوت با همه کسایی که میتونن فکر کنن!
مگه من مردم؟؟
يه 360 2هزاري وچند تا بازي دارم بفروشم كه بهت بدم!
مطمئن باش اگر بشه به بابام التماسم كنم مقداري پول ميگريم بهت بدم تا اين بازي رو بسازي و يه اپرگاد مشتي بزني به اين ادمهايي كه فكر مي كنن ايراني ها نمي تونن شينجي ميكامي يا كوجيما باشن
بابا نکن این کارا رو!!! زشته تو جمع این چیزا رو گفتن!پول داری بریز به حساب رضا،منم میتونم حرف بزنم.
در کل چیزی برا گفتن نداریم بهتره حرف نزنیم! بهزاد هم کامل گفت شاخ تر و کلفت تر از این حرفاش میان یه چیزی میگن که تو عمل کردنش میمونن حالا دیگه بماند که شما که باید قاعدتا بچه محصل باشی!اُرد ندیم بهتره!


دوستان بحث داره به جای باریک میکشه،سوال دارید سوال کنید رضا جواب بده.
منم دیگه حرفی ندارم فقط کسی حرفی داره بیاد خارج از تاپیک جواب میدم!
 

slipknot_ghost

کاربر سایت
Apr 9, 2007
601
نام
POURYA
اقا جواد شرمنده هميشه واست خيلي احترام قائل بودم!ولي....
جونم؟؟کاربر فعالی ندیدم اینجا بیاد حرفی بزنه جز قیمت UE2 !!! کاربر فعال منم هیچ ادعایی هم در مورد این چیزا ندارم شمایی که جوگیر شدی،این تگ کاربر فعالی هم میبینی این بالا خورده واسه اینه که منی که 2 سال و خرده ای اینجا هستم فعالیت میکنم و هر جا که از دستم بر میومده واسه بچه ها کم نگذاشتم واقعا هم اینجا خیلی ها به من کمک کردن سابقه منم اینجا مشخصه هیچ ادعایی هم ندارم شمایی که 1 ساله عضو شدی جوگیر شدی اینجا خیال میکنی ....خدایا من چی بگم آخه؟ اون موقع شما نمیدونستی BC چی هست ما اینجا فعالیت میکردیم،اون موقع نمیدونستی رضا کیه ما اینجا با هم دیگه تو تحریریه کار میکردیم و پیش نمایش و ... می نوشتیم.

خلاصه حرفی بود برو خارج از تاپیک اونجا شرمنده ات میشیم!
اول من منظورم شما يا xو y نبود!!
من منظورم همون كاربري بود كه امده بود داشت الكي جو ميداد!
درضمن خودم ميدونم شما هم يه روزي عضو تحريريه بودي!
بابا نکن این کارا رو!!! زشته تو جمع این چیزا رو گفتن!پول داری بریز به حساب رضا،منم میتونم حرف بزنم.
در کل چیزی برا گفتن نداریم بهتره حرف نزنیم! بهزاد هم کامل گفت شاخ تر و کلفت تر از این حرفاش میان یه چیزی میگن که تو عمل کردنش میمونن حالا دیگه بماند که شما که باید قاعدتا بچه محصل باشی!اُرد ندیم بهتره!
كلا اهله چرت و پرت گفتن نيستم!اگرهم از دستم كاري برنياد چيزي نميگم!
مطمئن باش اگر پاش بيفته اين كار رو مي كنم!!ادعام نميشه ان قدر هم مايه دار نيستم ولي اين يه كارو ميتونم بكنم!مطمئن باش!
پول داری بریز به حساب رضا
من كجا گفتم دارم!!!گفتم هر كاري بتونم ميكنم!حتي اگه 360 خودمو بفروشم!!!!
حق با رضا بود به منم گفت نمي خواد از من دفاع كني بي خيال ولي من.....
مشكلي نيست ديگه هم من پست نميدم گويا همه فكر مي كنن از اين طرفداري چيزي به من ميرسه!!!در صورتي كه خبري نيست!!!
اقا جواد اينم يادت باشه پاي عمل هم كه بياد وسط من تا تش هستم خيالت راحت!!!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر