تهیه‌ کننده‌ ارشد Halo Infinite هم 343 Industries ترک کرد

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
درود بر همه ای دوستان
119498

چند ماه پیش با خروج Tim Longo ( Creative Director Halo Infinite) نگرانی ها در مورد روند توسعه Halo Infinite به وجود اومد
مایکروسافت در بیانه رسمی اعلام کرد

"Roles and responsibilities of various team members regularly evolve to meet the needs of a game, throughout development," Microsoft said, "We have recently had two changes to the Halo Infinite development team." Longo's departure from 343 accounts for one of those, while the other sees executive producer Mary Olson stepping into the lead producer role to head Halo Infinite's campaign team
خانم Mary Olson که رهبری بخش کمپین بر عهده داشتن بی سر و صدا دو هفته است که استودیو 343 Industries ترک کرده
119499

Midwinter Entertainment استودیو مستقل که سال 2016 توسط سازندگان halo و battlefield تشکیل شده بازی scavengers در دست توسعه دارن
119500

 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
لول والا این رفت و امد ها اعلامش تو تاپیک های مختلف عادیه مخصوصا با نفوذ رسانه ای الان که از تو پروفایل لینکداین ملت متوجه میشن کی رفته و کی امده! ولی چیزی که باعث میشه از فن های اکس باکس خوشم بیاد اینکه با هر امدنی بحث و گفتگو کردند درباره رفتن ها هم بحث و گفتگو میکنند (تاپیک XBS رو چک کنید) و کلا مثل قضیه ترک شان لیدن همه چی رو از بیخ منکر نشدن بگن طرف هیچکاره بوده و ...


ما این ترس برده داری رو بابت 343 داشتیم و مثل اینکه برطرف شده :D



تیتر زرد و ترول هم هنر میخواد (اتفاقا تیتر این تاپیک هم خیلی خوبه و دو سه تا کامنت اول سونی فن ها خوب ترول کردن) ولی خب وقتی کار به جایی میرسه که اسپمرتون و دنبال کننده هاش میگن آره اصلا هیلو چی بوده؟ حتی تو ژانر خودش هم خوب نبوده و فلان و چ برسه به گیم چنچر و ... خب قبول کنید یکم افسوس بخوریم!

پ ن: راستی اضافه شدن احمد (لایف ایز استرنج) هم به جمع تون سونی فنها، بهتر هیترهای مایکروسافت تبریک میگم :))
اسپمرتون و دنبال کنندهاش ؟ اضافه شدن فلانی به هیتر ها ؟
توهم توطئه ؟ واقعا حالتون خوبه ؟
 
آخرین ویرایش:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
بدبختی اینه که ترول هم بلد نیستید بکنید. همشون حال بهم زن و تکراری و بچه گانس.
حاضرم شرط ببندم نود درصدتون هم نمی دونید که وظیفه یه تهیه کننده در یک استادیو بازیسازی چیه و جداشدنش دقیقا چه تاثیری میتونه روی روند ساخت بازی داشته باشه!؟
مشکل از دوستانه که در غم از دست دادن لیدن کم کاری کردن و خوب باهاتون همدردی نکردن.
حالا خدارو شکر مایکروسافت هوای فن های سونی رو هم داره تا شما با خالی کردن خودتون در اینجور تاپیک ها، خطر خونریزی معده از شدت فشار و غم از دست دادن لیدن رو کمتر کنین.
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
من چ با این خانوم چ بدون این خانوم به بازی امیدی نداشتم انچنان با این مدیریت ضعیفی که مایکروسافت رو استدیوهاش داره چیز خاصی در نمیاد پیشبینی هم نمیکنم نمیخوامم بگم صد در صد محکوم به شکست حسمو فقط گفتم ؛ فردا پس فردا هم دلیل رفتن این خانوم مشخص میشه فک نکنم
چیز بزرگی باشه
به هر حال امیدوارم اشتباه کنم
چون مستر چیف و هیلو بزرگتر از اونین که یه بازی فقط خوب باشن چ برسه به بد
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
خب خوشبختانه کامیونیتی منیجر 343 شفا‌ف‌سازی کرده و گفته جای نگرانی نیست <:-P:

Hey all – I wanted to jump in and clarify what Tim & Mary’s roles were at the studio, because there seems to be quite a bit of confusion here. Before that happens though, I’d like to reassure everyone that the entire Halo Infinite team is rallying behind the game and is working hard to make sure we can execute on its vision.

Tim’s role as Creative Director was to help make creative decisions around the design and direction of the game – whether it was campaign, multiplayer, etc. Mary’s role as an Executive Producer and then Lead Producer on Campaign was to help drive the game to its completion for our holiday 2020 release date – with the latter specifically focusing on campaign deliverables.

Unfortunately the thread’s title saying, “He was replace with Mary Olson and she also left,” is far from accurate. It implies that Mary took over creative control of the entire game, didn’t like what she saw, and then decided to leave. If that’s what actually happened, I could totally understand getting worried – but that isn’t the case, as she was a Lead Producer and not a new Creative Director.

Producers at our studio support designers, engineers, artists, etc. by helping each of them track and hit deliverables. They also ensure the people they support are not overwhelmed with too much work and have all the tools and information needed to hit their deadlines. To put it simply, producers are the ones tasked with making sure the studio is always moving forward – even our Community Team has a producer to ensure we’re tracking our deliverables; blogs, social media posts, flighting emails, and whatever pops up in between.

Since Tim and Mary were friends of mine, I’m sad that I don’t get to see them as often, but I’m happy to see both of them doing well. Mary joining Josh Holmes at Midwinter is nothing short of exciting news for me, because I’m eager to give Scavengers another go soon (I played it at E3 and thoroughly enjoyed it). And, funny enough, I actually just bumped into Tim the other night at the theater for opening night of the Joker :)

TL;DR: Title is super misleading, there is no creative dilemma inside the studio, and there’s no writing on the walls.

البته اگه این بیانیه‌شون هم دو ماه دیگه نقض نشه! :|
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
خب خوشبختانه کامیونیتی منیجر 343 شفا‌ف‌سازی کرده و گفته جای نگرانی نیست <:-P:

توضیحاتش خیلی خوب بود
امیدوارم کم کم نمایش های گیم پلی بازی رو ببینیم

برگشتن هیلو،به اوج به نظرم رویای تقریبا هر فن قدیمی سبک شوتر اول شخصه (به غیر از معلوم الحال ها)
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
استودیو های داخلی مایکرو در وضعیت بحرانی ... :laughing::laughing::laughing:

ولی جدا از شوخی وضعیت بدی که برای هیلو پیش میاد واقعا کسی رو خوشحال میکنه؟ ... مستر چیف مثل کریتوس ، اسنیک ،زلدا- لینک ، ماریو ... آبروی صنعت گیم محسوب میشن ... هرکدوم از اینا تو رکود باشن به کل صنعت ضربه میزنه ... برای هرکدوم از این بازی هایی که شخصیت هاشو نام بردم هیچ رقیبی وجود نداره چون اسطوره های صنعت هستند ...
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
جانشین Tim Longo هم بنظر میرسه آقای Paul Crocker باشه (Narrative Director سابق Rocksteady) که کارش رو از ۲۰۱۷ تو 343 به همین عنوان Narrative Director شروع کرد و بعد از ۲ سال تغییر سمت داد به دستیار Creative Director
Dan Chosich هم بعنوان Narrative Experience Director تو پروژه Infinite انتخاب شده که میتونید ویژنی که برای بازی در نظر گرفته رو اینجا ببینید:
http://danchosich.com/halo-infinite-world-premiere

119587

تو هیچکدوم از نمایش های بازی هم حتی اسمی از Tim Longo برده نشده
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
به نظر من یک بازی قدیمی رو به یک استودیو جدید واگزار کنی بسیار ریسک بزرگی هست چون هر کاری بکنی بازم ازت انتقاد میکنن اگر بازیت شبیه قبلی ها باشه محکوم میشی به تقلید و عدم تنوع اگرم ایدهای جدید رو در بازی اجرایی کنی کلی انتقاد میشه که اصل دور شدی. 343 استودیو بزرگ و با امکاناتی هست ولی حقیقت ساخت بازی های مثل هیلو و گرز فقط به توان فنی بستگی نداره و یک جورایی باید بازی روح داشته باشه
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
آنقدر مسخره نکنید همین فرداس که خبرش بیاد نیل دراکمن استودیو تاتی داگ ترک کرد !! :Silenced::Silenced: مثل بمب صدا می‌کنه دلیلشم مثل بروس فشار کاری بالا و.. :Scare:
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
آنقدر مسخره نکنید همین فرداس که خبرش بیاد نیل دراکمن استودیو تاتی داگ ترک کرد !! :Silenced::Silenced: مثل بمب صدا می‌کنه دلیلشم مثل بروس فشار کاری بالا و.. :Scare:
من خوشحال میشم ولی این موجود بعیده از ND بره :D
 
  • Smile
Reactions: mohsenebrahimi

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
من خوشحال میشم ولی این موجود بعیده از ND بره :D
ماذا فاذا؟؟؟

اصلا سونی برای نمک گیر کردنش بعد رفتن بروس سریع نیل رو کرد vp ناتی داگ ، به احتمال ۲۰۰ درصد جانشین اوان ولز خودشه
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ماذا فاذا؟؟؟

اصلا سونی برای نمک گیر کردنش بعد رفتن بروس سریع نیل رو کرد vp ناتی داگ ، به احتمال ۲۰۰ درصد جانشین اوان ولز خودشه
تا وقتی با آنیتا سرکیسیان میپره میخوام که نباشه! :D
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
ماذا فاذا؟؟؟

اصلا سونی برای نمک گیر کردنش بعد رفتن بروس سریع نیل رو کرد vp ناتی داگ ، به احتمال ۲۰۰ درصد جانشین اوان ولز خودشه
نیل قشنگ تاتی داگ از اون ماهیت بازی های فانتزی مثل کرش و رچت کلام رسوند به درام تعاملی واقع گرایانه کاش ناتی داگ بازم از اون مدل بازی های فانتزی بسازه حیف با نیل دراکمن غیر ممکنه دیگه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
تا وقتی با آنیتا سرکیسیان میپره میخوام که نباشه! :D
تا وقتی در توانش هست بازی های مثل the last of us بسازه ، اصلا بره با مرحومه سیمون دو بووار همنشینی کنه!!! روابطش وعقایدش هیچ ربطی به من نداره
 
  • Sad
Reactions: mohsenebrahimi

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر