تهیه‌ کننده‌ ارشد Halo Infinite هم 343 Industries ترک کرد

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,354
درود بر همه ای دوستان
119498

چند ماه پیش با خروج Tim Longo ( Creative Director Halo Infinite) نگرانی ها در مورد روند توسعه Halo Infinite به وجود اومد
مایکروسافت در بیانه رسمی اعلام کرد

"Roles and responsibilities of various team members regularly evolve to meet the needs of a game, throughout development," Microsoft said, "We have recently had two changes to the Halo Infinite development team." Longo's departure from 343 accounts for one of those, while the other sees executive producer Mary Olson stepping into the lead producer role to head Halo Infinite's campaign team
خانم Mary Olson که رهبری بخش کمپین بر عهده داشتن بی سر و صدا دو هفته است که استودیو 343 Industries ترک کرده
119499

Midwinter Entertainment استودیو مستقل که سال 2016 توسط سازندگان halo و battlefield تشکیل شده بازی scavengers در دست توسعه دارن
119500

 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
کسی هم که فن واقعی halo باشه هم میدونه halo دست پخت 343 چه اشغالیه
همین یک جمله نشون میده
یا هیلو 4 رو بازی نکردی
یا داستانش رو درک نکردی
یا وسعت دنیاش و یونیورسی که 343 تزریق کرد به سری رو از یاد بردی
هیلو 4 به شدت هیلو ی خوبی هست اینو اتفاقا فن های واقعی درک میکنن
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
همین یک جمله نشون میده
یا هیلو 4 رو بازی نکردی
یا داستانش رو درک نکردی
یا وسعت دنیاش و یونیورسی که 343 تزریق کرد به سری رو از یاد بردی
هیلو 4 به شدت هیلو ی خوبی هست اینو اتفاقا فن های واقعی درک میکنن
اتفاقا خوبم بازیش کردم فقط دو بار روی لجندری تمومش کردم داستانش رو هم کامل فهمیدم دیگه داستان خیلی پیچیده ای هم نداشت گرافیک و وسعتش در مقایسه با ریچ بانجی خیلی خیلی پیشرفت کرده بود ولی با دشمنای sentinals اصلا حال نکردم نسبت به کاوننت ها و وقتی میخواستم بازی رو بعضی مراحلش رو دوباره بازی کنم انتخابام خیلی کم بود یعنی فقط تعداد معدودی از مراحلش حس دوباره رفتن برام داشت تازه بازم اندازه مراحل تاپ 3 و odst و ریچ حال نمیداد برعکس 3 و odst که اکثر مراحلش تو بازی دوباره برام لذت بخش بود تازه با گرافیک پایین ترشون از 4 و ریچم که فکر کنم کلا یک یا دو تا مرحله داشت باهاش حال نمیکردم بحثم هم اصلا در رابطه با بد بودن و خوب بودن halo های 343 نبود halo های 343 حداقل شماره 4 که بازی کردم بازی خوبی بود ولی در مقایسه با halo بانچی اشغالی بیش نبود با اون همه هزینه که مایکروسافت کرد و اون گرافیکش لول دیزاینش فاجعه بود بازم تاکید میکنم در مقایسه با halo بانجی نه کالاف و کرایسیس و رسیستنس بحثم سر اون تیکه ای بود که اون اقا به من زد که واقعا خیلی مسخره بود.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
فریدون تیم آرتش بد نبودن:D بخصوص که 343 تقریبا همه بکس Environment Design بایوور که روی ME:A کار کرده بودن رو هم جذب کرد و H:I از این نظر حداقل میتونه خیلی موفق باشه. اما در کل واقعا امیدوارم مایکرو و 343 گند نزنن به این بازی و بخصوص سر اینکه قراره لانچ تایتل باشه منهدمش نکنن!
نمیدونم نظرم چقدر درسته ولی فکر میکنم اینا میرن کسی که کارش خیلی خوبه رو به زور میارن تو استودیو ( زور = چک چرب و چیل!). خب این شخص نه خودش رو متعهد به استدیو میبینه و نه اون فرنچایزی که داره روش کار میکنه فقط اومده پول بگیره!. درمورد 343 قبلا خونده بودم ادمهای بیربطی رو هم بکار گرفتن مثلا طرف دوتا تجربه قبلیش کار روی ریسینگ بوده :D.
 
  • Like
Reactions: vivanred

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
همین یک جمله نشون میده
یا هیلو 4 رو بازی نکردی
یا داستانش رو درک نکردی
یا وسعت دنیاش و یونیورسی که 343 تزریق کرد به سری رو از یاد بردی
هیلو 4 به شدت هیلو ی خوبی هست اینو اتفاقا فن های واقعی درک میکنن
نه موقعي بوده كه اكس باكسو رد كرده و پلي فور خريده
البته الان مياد ميگه من پي سي دارم با پلي فور ...
 
  • Like
Reactions: X B I T B

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نمیدونم نظرم چقدر درسته ولی فکر میکنم اینا میرن کسی که کارش خیلی خوبه رو به زور میارن تو استودیو ( زور = چک چرب و چیل!). خب این شخص نه خودش رو متعهد به استدیو میبینه و نه اون فرنچایزی که داره روش کار میکنه فقط اومده پول بگیره!. درمورد 343 قبلا خونده بودم ادمهای بیربطی رو هم بکار گرفتن مثلا طرف دوتا تجربه قبلیش کار روی ریسینگ بوده :D.
خوب مشخصا برای بخش های ماشین سواری نیاز به ریسینگ دارن .
اما در کل حرفت درسته به نظر من هم اما این مشکل همه جای دنیا هستش خیلی از شرکت ها با این مشکل مواجه هستن اما باید درست مدیریت بشن نمونش کشور خودمون کلی شرکت هستش که از سو مدیریت رنج میبرن و کلی ادم هستن که اصلا برای اون کار ساخته نشدن اما مدیریت استدیو هستش که باید مدیریت کنه تا به مشکل بر نخوره بیشتر استدیو های که میبنی به مشکل بر میخورن اول از همه سو مدیریت رنج میبرن نمونش ناتی داگ مشخصا اگه مدیریت سریع جلو خراب کاری نمیگرفت مشخص نبود با چه U4 طرف باشیم الان هم همینه اخراج افراد یا رفتنشون به معنی کلمه بد نیست یک نفر که به کار استدیو نمیاد بره بهتر از اینکه گند بزنه به بازی شاید شخص بعدی جور طرف بکشه و بازی خیلی هم موفق باشه .

به شخصه امیدوارم HALO بعدی عالی از آب در بیاد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر