مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi Fallen Order اعلام شد

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
Star-Wars-Jedi-Fallen-Order.jpg

شرکت EA و استودیو Respawn مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز بازی Star Wars Jedi Fallen Order را در فاصله حدودا یک ماه مانده به انتشار بازی به اشتراک گذاشتند.
با نگاهی به حداقل سیستم مورد نیاز بازی متوجه می‌شویم این اثر نیازمند مشخصات سخت‌افزاری چندان قوی نبوده و اکثر کامپیوترهای خانگی که دارای پردازنده FX-6100 یا i3-3220 به همراه 8 گیگ رم و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 650 باشند از پس اجرای آن برخواهند آمد. سیستم پیشنهادی بازی نیازمند مشخصات قوی‌تری بوده و برای اجرای آن نیاز به یک پردازنده Ryzen 7 1700 یا i7-6700K به همراه 16 گیگ رم و پردازنده گرافیکی GTX 1070 خواهید داشت. مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi Fallen Order به شرح زیر است:
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): FX-6100 or Equivalent
Processor (Intel): i3-3220 or...

Continue reading...


 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,077
نام
مــاکــان
با اینکه طرفدار استاروارزم، ولی این بازی هیچ هایپی برام ایجاد نمیکنه و اصلا رقبت نمیکنم یک تریلر ازش ببینم، چه برسه که خبرهاش دنبال کنم، اما خدا کنه این یکی تو فروش حداقل ضررده نشه، چون واقعا ریسپاون یکی از استودیوهای مورد علاقم هست.
دوست ندارم به مشکل بخورن، اونم وقتی که رفتن زیر چتر EA.

StarWars بنظرم زنگ تفریحی بیش نیست.
EA اگه بهشون اعتبار کافی بده، ریسپاون خیلی راحت میتونه در رقابت با دایس نقشی که یک زمانی تو اکتیویژن داشتن و در رقابت با تری آرک بودن بازی کنه.
بهترین نسخه های COD مال همون دوران هست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر