امتیازات Ghost Recon Breakpoint

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
118791
Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Paris
Initial Release Date: October 4, 2019
Platforms: Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
Jeuxvideo.com: 8.5/10
The authenticity and the survival, central to the experience, accentuate the urgency of the situations and this oppressive feeling of being the prey, and no longer the hunter, on Auroa.

Push Square: 6/10
For the most part, Ghost Recon: Breakpoint is an enjoyable open world excursion, provided you know what to expect -- and let's face it, you probably know exactly what to expect. Its loot and gear score systems seem more than a little tacked on, but much like many of Ubisoft's other open worlders, there's a moreish quality to Breakpoint that's difficult to deny. In co-op there's potential for a lot of fun, and the freedom that you're given in both building Nomad and tackling missions is the game's greatest strength. However, an eye-watering number of microtransactions leave a sour taste, and a parade of annoying bugs give the release a disappointingly rough feel. Robust but bloated, Breakpoint is a mishmash that has its fun moments, but its identity is MIA.

Gameblog.fr: 6/10
Ubisoft clearly wanted to make Breakpoint a mix between The Division and Destiny, but it doesn't really work if you look at the work as a whole. Dusty community hub breaking immersion, idiot AI, bugs of all kinds despite the beta, microtransaction system a little bit abusive, terrible driving vehicles system,tactics non-existent in solo.... However, the game also has some good aspects, especially with its brilliant main actor, its fun multiplayer Ghost War mode and many cooperative possibilities due to the realistic and complete equipment. Definitely Ghost Recon Breakpoint is not a bad game, but it is not what you would call a good game either.

IGN Italy: 7.8/10
The new chapter of the Ghost Recon series is a good shooter that combines solid gameplay with a poorly integrate RPG structure.

Millenium: 6.5/10
Ubisoft clearly wanted to make Breakpoint a mix between The Division and Destiny, but it doesn't really work if you look at the work as a whole. Dusty community hub breaking immersion, idiot AI, bugs of all kinds despite the beta, microtransaction system a little bit abusive, terrible driving vehicles system,tactics non-existent in solo.... However, the game also has some good aspects, especially with its brilliant main actor, its fun multiplayer Ghost War mode and many cooperative possibilities due to the realistic and complete equipment. Definitely Ghost Recon Breakpoint is not a bad game, but it is not what you would call a good game either.

Gamespot: 4/10
Ghost Recon Breakpoint is a confused hodgepodge of disparate ideas that rarely come together in an enjoyable way.

VG247: 2/10
Ubisoft has failed in two areas where it usually excels here – sequels and open worlds – but there’s still a small glimmer of hope in another area: reinvention. Perhaps this concept will get scrapped entirely for the next one and we’ll go back to the good old days where Ghost Recon was an excellent shooter with its own identity. Right now it’s out of focus, confused, and frustrating. A ghost of its former self.


Untitled.jpg
1.jpg
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Ubisoft removes Ghost Recon Breakpoint’s most controversial microtransactions “for now”

تاکتیک کثیفیه طبق شنیده ها دیزاین بازی جوری ـه که انگار واسه پرداخت های درون برنامه ای صرفا بازی ساخته شده الان یوبی کشیدتشون از توی استور بیرون بعدا که اب ها از اسیاب افتاد تا دست خلاصه آره و اینا هرچند وضعیت بازی کلا افتضاحه !!!

این بازی به شدت منو یاد The Crew 2 میندازه :D
یوبی سافت خیلی وقته همه چیزیش همه شبیه به هم شده زیاد نباید تعجب کنی :D
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Ubisoft removes Ghost Recon Breakpoint’s most controversial microtransactions “for now”

تاکتیک کثیفیه طبق شنیده ها دیزاین بازی جوری ـه که انگار واسه پرداخت های درون برنامه ای صرفا بازی ساخته شده الان یوبی کشیدتشون از توی استور بیرون بعدا که اب های از اسیاب افتاد تا دست خلاصه آره و اینا هرچند وضعیت بازی کلا افتضاحه !!!


یوبی سافت خیلی وقته همه چیزیش همه شبیه به هم شده زیاد نباید تعجب کنی :D
حالا نمی‌خوام وارد بحث یوبی و اینا بشم، اما وضعیت بازی از روز اول شبیه The Crew 2 بود برام، خیلی خوش آب و رنگ‌تر و در ظاهر جذاب‌تر، اما تموم چیزهای اضافه شده اینقدر کم عمق بودن که عملا موجب تاثیر منفی می‌شدن و کاش‌های بیشتر!

در مورد Microtransaction هم با چیزهایی که گفتن فکر نمی‌کنم شرایط p2w و ... ایجاد کنه، اما برام سواله که چرا یکبار خلاف این جریان رو امتحان نمی‌کنن که ببینن آیا می‌ارزه یا نه!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
در مورد Microtransaction هم با چیزهایی که گفتن فکر نمی‌کنم شرایط p2w و ... ایجاد کنه، اما برام سواله که چرا یکبار خلاف این جریان رو امتحان نمی‌کنن که ببینن آیا می‌ارزه یا نه!
واسه امثال یوبی بتزدا EA اسمون به زمین میاد :D این قضیه حالا P2W نشده و این حرفا قدیمی شده :D الان باید بگردی تو دیزاین بازی :-" عملا یـ جوری بازی رو طراحی کردن که ملت رو واسه پول خرج کردن قلقلک بدن از همیشه آنلاین بودن اینجور بازیا گرفته تا تزریق المان های RPG به یـ بازی نیمه تاکتیکال قشنگ همه در همین راستاست بتزدا سر یانگ بلاد همین کار رو کرد اینجا هم یوبی سافت هم باز دوباره بعد فارکرای اخریه همین بعدم که خوب به در بسته میخورن میان ادای ادم خوبا رو در میارن میگم اشتباه کردیم و نمیدونم میخواستیم چیزای جدید امتحان کنیم و از این حرفا (وارنر سر Show of Mordor و مورتال کامبت 11 و بتزدا هم سر یانگ بلاد همین چرت و پرت ها رو تحویل داد) همیشه قرار نیست واسه P2W بزنیم تو سرمون همین مدلی شیک و مجلسی بازی رو به گند میکشه ناشر واسه همینه که باید همیشه محکوم بشه این کار ها وگرنه ناشر دم در میاره و خر خودش رو میرونه و یـ IP رو به گند میکشه . در کل این تفکر Ohhh فقط تزئینی ـه رو باید بندازید دور ناشر ها الکی واسه بازی هاشون متخصص این کار ها رو نمیارن مطمعن باش همه این موارد رو لول دیزاین بازی ها اینجور مواقع تاثیر میزاره ناشر هم خوب بلده کی پیچش رو شل و سفت کنه مثل قضیه BF2 و EA نشه .
 
آخرین ویرایش:

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
لجن microtransaction از سر و روی بازی میچکه..
روی ماریو کارت تور و بازیای موبایل رو هم سفید کرده تو این لجن زار
دست مریزاد یوبی، خودتو به کجا رسوندی که EA و بتزدا در مقابلت کم میارن
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
یـ سریا بودن از XP بوستر های اودیسی دفاع میکردن نتیجش میشه نوشته زیر که توف توی صورت مخاطب ـه عملا دارن تو روز روشن دروغ میگن !! جدا چه جونورایی هستن اینا قشنگ دمیج کنترل خالصه حرفشون البته میدونم بازم هستن که بیان به نحوی دفاع کنن از این حرکات خلاصه که بچرخید تا بچرخیم :

3852e5e1-618a-4cd2-b354-0baa1a80dde6.png
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یـ سریا بودن از XP بوستر های اودیسی دفاع میکردن نتیجش میشه نوشته زیر که توف توی صورت مخاطب ـه عملا دارن تو روز روشن دروغ میگن !! جدا چه جونورایی هستن اینا قشنگ دمیج کنترل خالصه حرفشون البته میدونم بازم هستن که بیان به نحوی دفاع کنن از این حرکات خلاصه که بچرخید تا بچرخیم :

View attachment 118807
این دلایل رو از اولین روزی که Booster Pack توی بازی‌هاشون آوردن دارن بیان می‌کنن و چیز جدیدی نیست!
در مورد این موارد و کلا Microtransactionهایی که به روند بازی آسیب نمی‌رسونن من باهاشون مشکلی ندارم و اصلا هیچوقت حس هم نمی‌کنم! صحبت از AC: Odyssey و FC5 و ... شد، تا پارسال تمام عنوان‌هاشون رو تموم کردم بدون اینکه یک قرون اضافه اصلا بخوام برای خوشگلی خرج کنم. این صحبت‌ها برای همه بازی‌هاشون موقع ریلیز بوده!
از Siege و For Honor که شروع کردن به حساب کتاب تااااااا همین AC و Wildlands و ...

از وجودشون دفاع می‌کنم؟ نه! اصلا خوشم هم نمیاد! اما تا زمانی که اذیتم نکنن جدا برای چی سر خودم رو درد بیارم، کاریه که یک نسل تقریبا همه دارن انجام می‌دن! دیزاین بازی هم تا قبلی‌ها جدا حس نکردم طوری باشه که بگم آخ باس برم پول بدم تا اینجا رو رد کنم، وگرنه هزار ساعت باس گرایند کنم.

مشکل اصلی به نظر من خود بازی هست! Ghost Recon! بازی چی داره برای عرضه؟ چه چیز جدیدی نسبت به Wildlands داره!
داستان جدید؟ که گویا قشنگ ترتیبش رو دادن
روایت؟ به به!!!

المان‌های جدید گیم‌پلی: برداشتن جنازه، مخفی شدن تو خاک و گل، سیستم‌های Survive

برداشتن جنازه که هیچی، با این طراحی مراحل اینا کلا کاربرد خاصی نداره! مخفی شدن توی خاک و گل هم همچین چیز بزرگی نیست، المان‌های بقا هم که فقط هستن، همون شروع بازی هم که مثلا خیلی آسیب دیده هستید و باید از موقعیت جون سالم به در ببرید، با یک سرنگ فرو کردن می‌شد مثل روز اول بدون یک خط و خش ....
از اون سمت به جای اینکه بیان AI خودی‌ها رو بهبود ببخشن و اصلا چیزهای جدید بهشون اضافه کنن، کلا زدن حذف کردن!

و خیلی خیلی خیلی موارد دیگه که منی که حلا نمی‌خوام بگم فن سری، اما علاقه‌مند بهش هستم واقعا رو مخم هست، کل بازی همش باس بگی ای کاش اینکارم می‌شد کرد؛ ای کاش چنین امکانی هم بود و ....

حالا شما همش برید پی حاشیه Microtransaction بگردید که شرط می‌بندم تا الان خودتون هم یا سمتش نرفتید یا مثل من حس نکردید. اصل خود بازی، اونم 4 سال بعد از عرضه عنوانی مثل MGS V توی این سبک هست که اینطوری گیم‌پلیش در میاد. N سال بعد از عنوانی مثل Desert Storm که اون موقع کنترل یارهای خودیش از بازی الان بهتره (که کلا حذفش کردن فعلا)! نحوه روایت داستان هست بعد از چیزهایی که این سال‌ها داریم می‌بینیم و ....
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
آقا این سری تو اوجش یه شوتر تاکتیکی بود که نصف کارها رو خودت انجام میدادی و بقیه رو هم دستور میدادی به افرادت که اصل حال بازی هم به همین بخش بود :D حقیقتش من اصلا نمایش های این شماره رو دنبال نکردم، الان که میگید AI یارهای خودی رو حذف کردن یعنی چی دقیقا؟ یعنی تنها تو محیط هستیم؟ بخش تاکتیکی بازی چی شده پس؟ :D یادش به خیر نسخه های نسل قبل چه امتیازات خوبی هم گرفتن، حتی نسخه آخر هم که افت کرده بود باز نمرات خوبی گرفت ولی این هنوز شروع نشده چند تا نمره زرد داره :|
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
از وجودشون دفاع می‌کنم؟ نه! اصلا خوشم هم نمیاد! اما تا زمانی که اذیتم نکنن جدا برای چی سر خودم رو درد بیارم، کاریه که یک نسل تقریبا همه دارن انجام می‌دن! دیزاین بازی هم تا قبلی‌ها جدا حس نکردم طوری باشه که بگم آخ باس برم پول بدم تا اینجا رو رد کنم، وگرنه هزار ساعت باس گرایند کنم.
حالا ارمین توضیحاتت رو دادی ولی کی گفتم شما ازش دفاع کردی ؟ من مستقیما به کسی اشاره نکردم در مورد این قضیه هم دقیقا همینه تا وقتی خر من و شما رو نگیره میگیم به من مربوط نیست و نتیجش میشه این من کاری حالا ندارم بازی دقیقا کیفیتش چجوری بحثم اینه شرکت ها همینجوری نمیرن برا همچین چیزی متخصص بیارن در واقع یـ پروسه سایکولاجیکالی هست که ناشر خیلی خوب میدونه مخاطبش رو چجوری بکشونه تو چرخه خرید بعله شما میگی تا وقتی مجبورت نکردن آره خوب شما رو مجبور نمیکنن ولی اونی که باید مجبور کنه رو مجبور میکنه همیشه اشتباه همین جاست چون برا من مهم نیست پس هیچی اصلا اشکال نداره واسه درک بهتر حرفم ویدئو زیر رو ببین تا متوجه بشیی ناشر ها از چه حقه هایی واسه کشوندن مخاطبشون تو چرخه خرید استفاده میکنن :



در مورد قضیه این بازی شما با یـ نگاه ساده میتونی بفهمی با اضافه کردن سیستم RPG به بازی سعی داشن این مدل حقه ها رو عملی کنن و خوب میگم صد درصد مطمعن باش رو بحث کیفیت بقیه جاها هم اثر گذاشته صرفا اینجور نیست بگیم آره خوب ناشر این وسط هیچکاره بوده یـ جای ویدئو بالا میگه Make sure your games aren't too skill based دقیقا همین اتفاقی که اینجا افتاده بازی که ریشش تاکتیکال بوده و رو تو طول زمان یوبی تبدیل کرد به یـ Rip Off افتضاح از دیویژن به قولی فقط اسم المان های RPG رو شنیدن گفتن بزار تو بازی عملیش کنیم و نتیجش شده اینی که میبینیم کیفیت بازی گند خورده بود الان دیگه تبدیل به فاجعه شده پرداخت های درون برنامه هم که هیچی بازم میگم حمایت کردن و ساده رد شدن از کنار چنین مواردی حتی اگه تجربه شما رو خراب نکنه بالاخره یـ جایی گند میزنه ! برا امثال ناشر هایی مثل یوبی که صرفا یـ رویه ثابت تو ساخت بازی های OW با قابلیت درامدزایی شدید رو دارن پی میگیرن جوری که خودش اعتراف میکنه که دیگه هیچ وقت به ساخت بازی های خطی و کوچیک باز نمیگرده و به خاطر همین دو تا از محبوب ترین IP هاش رو هم تو کما برده اون موقعی که XP بوستر تو یـ بازی سینگل پلیر میزاره باید فکر الانش رو هم کرد . اصلا من سوالی که اینجا دارم چرا یـ بازی که خیلی راحت میشه تک نفره انجامش داد باید همیشه انلاین باشه یوبی چاره داشت اساسین و بقیه رو هم تمام انلاین میکرد ولی خوب میخوان تمام مخاطب ها رو در بگیرند وگرنه به بهونه المان های لایو سرویس خیلی راحت میتونه تمام انلاین کنه ولی خوب نمیکنه که بر میگرده به همین قضیه بالاترین و پرفشار ترین روش واسه در امدزایی که داره قشنگ همه جوره براش جواب میده خلاصه جوری رفتار میکنن که به بهتری شکل ممکن پلیر ها رو بکشونن تو این چرخه ....
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
این ویدئو خیلی جالبه :



حرفای مدیر سابق EA هستش مال سال 2011 خیلی خوب گوش بدید تا بفهمید قضیه از چه قرار ـه
پ.ن : طرف روش یـ آهنگ خوفناک گذاشته تا حالت ترسانک بگیره و قشنگ به هیولا صفت بودن امثال مدیران چنین کمپانی هایی پی ببرید :))
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Metro GameCentral: 6/10
Something of a greatest hits collection of ideas from Ubisoft’s other open world games but it also has some fun new ideas of its own… as well as a mountain of glitches and microtransactions.
--------------------------
اون نسخه‌های Advanced Warfighter کجا این جدیدا کجا
حتی Future Soldier با اینکه روی PC باگ خالص بود به Wildlands و Breakpoint شرف داشت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر