بررسی بازی The Last Of Us Part II از نظر گرافیک، انیمیشن و مسائل فنی

به نظر شما با توجه به نمایش ۲۰۱۸ ناتی داگ توانست انتظارات شما رو برآورده کند!

  • بله ، انتظارات را برآورده کرد!

  • بله ، حتی بهتر از ۲۰۱۸ بود!

  • خیر ، گرافیک و نورپردازی افت کرده بود

  • خیر ، انیمیشن های ۲۰۱۸ در نمایش های جدید وجود نداشت.


Results are only viewable after voting.
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
تو نمایش ۲۰۱۸ دقیقا سه جاش ب ای من غیر قابل باور بود ! یکی همین جاگه گفتی ، دقیقا تاثیری که فضای بسته که ماشین بود روی واکنش الی گذاشت !

تمام اون تیکه ای که می‌ره زیر ماشین و دنبالش میگردن و ماشه رو می‌کشه و از زیر ماشین میکشنش بیرون !! که خوشبختانه همش هست و هنوزم باور نمیشه که چطور ممکن کردن همچین چیزی رو !

اخریش هم اونجا بود که نفر ما قبل آخری که می‌کشه ، هم شکلی که گردنش رو می‌بره خیلی فوق العاده بود و واکنش بدن قربانی به ضربه ، هم بعد اینکه داره می افته تیراش از تو کولش میریزن بیرون ! این یکی رو واقعا بعید می‌دونم تو نسخه نهایی ببینیم!!!
تو کارهای قبلی ناتی داگ تعامل با محیط هم بود ولی تو درگیری ها همچین چیزی نداشتیم.مثلا وقتی نیتن از کنار دیوار رد میشد دستشو میزاشت بقل دیوار یا مثال های دیگه.فکر کنم اینجا پیشرفت دادن این تعامل رو وتو درگیری ها هم منتقل شده.
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
دانلود نکردم با کیفیت 4K مشاهده کردم :D
آره خودشون هم تو ویدیو گفتن که ویدیو با بیت ریت ۸۰۰۰ از سونی به دستشون رسیده و از ایمیج کوالیتی خیلی تعریف کردن
منتها کلا ناتی داگ تو این نسل بازیهاشو بالاتر از رزولوشن 1440p نتونست بده انچارتد ها هم همینطور بودن درحالیکه گاد او وار و هورایزن 1800p بودن
یه نکته دیگه ای که تو ویدیو بهش اشاره کرد قسمتهای برفی بود که مثل رددد قشنگ جئومتری برف و حتی یخها تغییر میکنه
نکته دیگه که بهش اشاره میکنه دایرکت لایتینگ یا همون نور چراغ قوه که خیلی زیبا ازش کلی سایه درست میشه هم اشاره کرد
من همون اول هم خودم گفتم این بازی از نظر گرافیک هیچ مشکلی نداره نسبت به تریلرهای قبل حتی شاید بهتر هم بشه
منتها به قول استارتر تاپیک یه تیکه هایی از گیم پلی e32018 را خیلی سخت بشه متصور شد که تو نسخه نهایی هم باشه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: samijavid

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
Motion Matching Technology Animation

وقتی اون گیم پلی اولیه E3 2018 بازی اومد و انیمیشن های خیره کننده بازی رو نشون داد دقیقا من همون موقع ها تو تاپیک TLOU 2 درباره تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که سازندگان این بازی ازش استفاده کردن صحبت کردم و حتی ویدئو هایی درباره این تکنولوی من گذاشتم . بعد ها که زمان گذشت شروع شد به صحبت کردن عده ای از دوستان که ناتی داگ دروغ میگه و مگه میشه اون انیمیشن های خوردن به ماشین و .... باشه و چنین چیزی امکان نداره و کلی حرف و حدیث . من پست ها رو میدیدم ولی خب بعضی اوقات بهتره پست رو نذاری تا زمان مناسبش برسه . اگه دوستان به جای حرف و حدیث همون ویدئو های رو که گذاشته بودم ( یادمه یکی دیگه از دوستان هم دربارش صحبت کرده بود ) رو میرفتن میدیدین تو همون ویدئو ها قشنگ نشون داده بودن که یکی از ویژگی های شاهکار این تکنولوژی انمییشن پیشرفته تعامل برخورد انیمیشن ها با محیط پیرامون خودش هستش و تو یه بخش از ویدئو قشنگ داره نشون میده که وسیله حرکتی مورد نظر به دیوار که برخورد میکنه چه واکنش خیره کننده ای از خودش نشون میده . ( تعامل با محیط و انتخاب انیمیشن درست و مورد نظر در هر لحظه با توجه به اتفاق رخ داده در بازی !!!!! )

یک نمونه مثال بسیار کوچیک از نحوه تعامل شخصیت حرکت کننده با دیوار و محیط پیرامونش و واکنش به میزان شدت و برخورد دیوار و اشیاع و پاسخ گویی انیمیشن به محیط پیرامون خودش . ( تعامل با محیط و انتخاب انیمیشن درست و مورد نظر در هر لحظه با توجه به اتفاق رخ داده در بازی !!!!! )


ناتی داگ هم الکی بهش نمیگیم افسانه ای و یکی از قدترمند ترین استدیوی های بازی سازی حال حاضر جهان و چنین کارای خیره کننده ای از چنین استدیو های بی نظیری بر میاد و اونم ما مدیریت قوی سونی که پشت این استدیو هستش

ویدئو های این تکنولوژی : اولی مربوط به کارایی Motion Matching بر روی موتور انریل هستش


و دومی هم کارایی های Motion Matching رو داره نشون میده و همون تعامل این تکنولوژی انیمیشن با اجسام اطرافش رو توش میتونید ببینید و دقیقا ناتی داگ از توانایی این تکنولوژی پیشرفته داره استفاده میکنه . این سیستم انیمیشن سازی آینده صنعت گیم در نسل نهم هستش .


از این تکنولوژی اولین بار یوبیسافت با for honor تو بازیهای AAA استفاده کرد و اتفاقا یکی از دلایلی که به نظر من مولتی پلیر حذف شده همین تکنولوژی motion matching هست که باعث میشه پلیر در از قبل ندونه با زدن دکمه به اصطلاح پرش کارکترش چه حرکتی انجام خواهد داد و بالانس کردن این گیمپلی کار هر استدیویی نیست
یکی از دلایلی که اکثره بازیهای مولتی پلیر (تقریبا همه) از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنند به همین دلیل هست.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
از این تکنولوژی اولین بار یوبیسافت با for honor تو بازیهای AAA استفاده کرد و اتفاقا یکی از دلایلی که به نظر من مولتی پلیر حذف شده همین تکنولوژی motion matching هست که باعث میشه پلیر در از قبل ندونه با زدن دکمه به اصطلاح پرش کارکترش چه حرکتی انجام خواهد داد و بالانس کردن این گیمپلی کار هر استدیویی نیست
یکی از دلایلی که اکثره بازیهای مولتی پلیر (تقریبا همه) از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنند به همین دلیل هست.
این رو خبر دارم که یوبیسافت از این تکنولوژی استفاده کرده ولی به هیچ وجه به این کیفیتی که ناتی داگ داره از این تکنولوژی داره استفاده میکنه و کیفیت بی نظیرش رو نشون میده یوبیسافت نتونسته این کار رو بکنه ( که البته در ادامه توضیح میدم و ... ) . که البته نکته خنده دار داستان در تناقص صحبت هات درباره مولتی اینه که یوبیسافت در چه بازی ایش از این تکنولوژی استفاده کرده !؟!؟ آفرین !!!! :D بازی مولتی پلیر محورش به نام For Honor که یه بازی مولتی پلیر محور بود و همین بازی هم از این تکنولوژی استفاده کرده .

موضوع استفاده کردن بهینه و واقعی و گسترده هستش که ناتی داگ تونسته از این تکنولوژی استفاده کنه DF هم از دیدن انیمیشن های این بازی پشم هاش فر خورده !!!! باعث و بانی فر خوردن پشم ها کار ناتی داگ و امثال این استدیو ها هستش ( فکت )

و درباره بخش مولتی اصلا ربطی نداره ! و چه ربطی به به این تکنولوژی داره !؟!؟ :|:blink: ( که کمیش رو در بالا توضیح دادم )

بخوان مولتی پلیر بازی رو هم بسازن از این تکنولوژی میتونن به صورت دل خواه در بخش مولتی خیلی از گزینه های این تکنولوژی رو خاموش بذارن و بر اساس یه بازی مولتی پلیر محور و برای اپتیمایز کردن یه بازی در بخش مولتی که ازش استفاده کنن و تغییراتی توش صورت بدن . وقتی این تکنولوژی یا اصولا هر موتور گرافیکی و فیزیکی رو یه استدیوی میخره اون موتور کلی تنظیمات و .... برای استفاده داره که تیم سازنده میتونه ازش استفاه بهینه کنه .

بخش مولتی اضافه نشده به خاطر اینه سر تیم سازنده به شدت شلوغه و میخوان بازی ای منتشر کنن در بخش داستانی که یه بازی شاهکار در تمامی بخش هاش باشه و مثل خیلی بازی های دیگه نباشه که انیمیشن های نسل قبل رو کپی پیست کرده باشن به نسل جدید :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این رو خبر دارم که یوبیسافت از این تکنولوژی استفاده کرده ولی به هیچ وجه به این کیفیتی که ناتی داگ داره از این تکنولوژی داره استفاده میکنه و کیفیت بی نظیرش رو نشون میده یوبیسافت نتونسته این کار رو بکنه ( که البته در ادامه توضیح میدم و ... ) . که البته نکته خنده دار داستان در تناقص صحبت هات درباره مولتی اینه که یوبیسافت در چه بازی ایش از این تکنولوژی استفاده کرده !؟!؟ آفرین !!!! :D بازی مولتی پلیر محورش به نام For Honor که یه بازی مولتی پلیر محور بود و همین بازی هم از این تکنولوژی استفاده کرده .

موضوع استفاده کردن بهینه و واقعی و گسترده هستش که ناتی داگ تونسته از این تکنولوژی استفاده کنه DF هم از دیدن انیمیشن های این بازی پشم هاش فر خورده !!!! باعث و بانی فر خوردن پشم ها کار ناتی داگ و امثال این استدیو ها هستش ( فکت )

و درباره بخش مولتی اصلا ربطی نداره ! و چه ربطی به به این تکنولوژی داره !؟!؟ :|:blink: ( که کمیش رو در بالا توضیح دادم )

بخوان مولتی پلیر بازی رو هم بسازن از این تکنولوژی میتونن به صورت دل خواه در بخش مولتی خیلی از گزینه های این تکنولوژی رو خاموش بذارن و بر اساس یه بازی مولتی پلیر محور و برای اپتیمایز کردن یه بازی در بخش مولتی که ازش استفاده کنن و تغییراتی توش صورت بدن . وقتی این تکنولوژی یه اصولا هر موتور گرافیکی و فیزیکی رو یه استدیوی میخره اون موتور کلی تنظیمات و .... برای استفاده داره که تیم سازنده میتونه ازش استفاه بهینه کنه .

بخش مولتی اضافه نشده به خاطر اینه سر تیم سازنده به شدت شلوغه و میخوان بازی ای منتشر کنن در بخش داستانی که یه بازی شاهکار در تمامی بخش هاش باشه و مثل خیلی بازی های دیگه نباشه که انیمیشن های نسل قبل رو کپی پیست کرده باشن به نسل جدید :D

عزیز همونطور که من گفتم یوبیسافت خیلی سال پیش از تکنولوژی motion matching استفاده کرده و اتفاقا تو یک بازی مولتی پلیر هم اینکارو کرده که بازهم اشاره کردم کار هر استدیویی نیست که این تکنولوژی رو تو یک بازی مولتی پلیر به کار ببره! ;) (فکرکردم این بخش واضح بود)

درباره بخش مولتی پلیر هم اشاره کردم گیمر میخواد بدونه زمانی که دکمه X رو میزنه کارکترش چه حرکتی میکنه (هیت باکسش کجا قراره میگیره، حرکت بعد از X باید چی باشه و ...) استفاده گسترده از این تکنولوژی عملا این دانش فرضی رو از گیمر میگیره و صرفا یکسری خاموش و روشن کردن انیمیشن ها نیست! بلکه کل لول دیزاین بازی عوض میشه (مخصوصا با وجود داج و اهمیتی که داره) و عملا مولتی پلیر و سینگل پلیر بازی از لحاظ گان پلی و موومنت تقریبا دوتا بازی متفاوت خواهند شد!

بازهم اشاره کردم برای همینه خیلی از بازیها هنوز از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنند مثل فورتنایت و حتی بازیهای نینتندو که گیمپلی محور هستند مثل ماریو و ... (و جا داره به MGSV هم اشاره کنم که اون بازیهم از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکرد و یکی از تاکتیکال ترین گیمپلی های سینگل و مولتی نسل هشتم رو داشت)

اون بازی هم که خواستی زیرپوستی بهش تیکه بندازی دقیقا سر همین مورد همچنان از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنه. شخصا خاطرم نمیاد یک بازی بوده باشه با انیمیشن های داینامیک و مولتی پلیر موفق داشته باشه
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
عزیز همونطور که من گفتم یوبیسافت خیلی سال پیش از تکنولوژی motion matching استفاده کرده و اتفاقا تو یک بازی مولتی پلیر هم اینکارو کرده که بازهم اشاره کردم کار هر استدیویی نیست که این تکنولوژی رو تو یک بازی مولتی پلیر به کار ببره! ;) (فکرکردم این بخش واضح بود)

درباره بخش مولتی پلیر هم اشاره کردم گیمر میخواد بدونه زمانی که دکمه X رو میزنه کارکترش چه حرکتی میکنه (هیت باکسش کجا قراره میگیره، حرکت بعد از X باید چی باشه و ...) استفاده گسترده از این تکنولوژی عملا این دانش فرضی رو از گیمر میگیره و صرفا یکسری خاموش و روشن کردن انیمیشن ها نیست! بلکه کل لول دیزاین بازی عوض میشه (مخصوصا با وجود داج و اهمیتی که داره) و عملا مولتی پلیر و سینگل پلیر بازی از لحاظ گان پلی و موومنت تقریبا دوتا بازی متفاوت خواهند شد!

بازهم اشاره کردم برای همینه خیلی از بازیها هنوز از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنند مثل فورتنایت و حتی بازیهای نینتندو که گیمپلی محور هستند مثل ماریو و ... (و جا داره به MGSV هم اشاره کنم که اون بازیهم از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکرد و یکی از بهترین مولتی پلیرهای نسل هم هم داشت)

اون بازی هم که خواستی زیرپوستی بهش تیکه بندازی دقیقا سر همین مورد همچنان از انیمیشن های ایستاتیک استفاده میکنه. شخصا خاطرم نمیاد یک بازی بوده باشه با انیمیشن های داینامیک و مولتی پلیر موفق داشته باشه
آره کار استدیو های یوبیسافت هستش :lol::fearscream: ولی کار ناتی داگ نیستش ! :lol::fearscream: داری ترول میکنی :lol: و با کسی که در بخش اخبار پست میذاره و میگه گاد اف وار از انحصار پلی استیشن 4 خارج شد و مایه خنده بازیسنتر میشه بیشتر از این انتظاری نیست ! :D

اون بازی هم که زیر پوستی تیکه انداختم انقدر تابلو بود و آره دارم گیرز 5 رو میگم و باشه توجیح کنید که گیزر 5 به این خاطر از انیمیشن های پیشرفته استفاده نکرده که داشت بخش مولتی میساخت :lol: و عزیز نکن ! این پست ها بیشتر خودت رو ترول میکنه تا استدیویی مثل ناتی داگ رو .

ناتی داگ هم انقدر کارش درست هستش که برای ساخت یه بازی مولتی پلیر محور گیر دکمه X نباشن و نتونن یه بازی مولتی بسازن !! :D

چیزایی که داری در رابطه این تکنولوژی و نساختن بخش مولتی به خاطر این تکنولوژی داری میگی یعنی استدیوی ناتی داگ ببینه پشم هاش فر میخوره قشنگ !!! :lol:
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
آره کار استدیو های یوبیسافت هستش :lol::fearscream: ولی کار ناتی داگ نیستش ! :lol::fearscream: داری ترول میکنی :lol: و با کسی که در بخش اخبار پست میذاره و میگه گاد اف وار از انحصار پلی استیشن 4 خارج شد و مایه خنده بازیسنتر میشه بیشتر از این انتظاری نیست ! :D

اون بازی هم که زیر پوستی تیکه انداختم انقدر تابلو بود و آره دارم گیرز 5 رو میگم و باشه توجیح کنید که گیزر 5 به این خاطر از انیمیشن های پیشرفته استفاده نکرده که داشت بخش مولتی میساخت :lol: و عزیز نکن ! این پست ها بیشتر خودت رو ترول میکنه تا استدیویی مثل ناتی داگ رو .

ناتی داگ هم انقدر کارش درست هستش که برای ساخت یه بازی مولتی پلیر محور گیر دکمه X نباشن و نتونن یه بازی مولتی بسازن !! :D

چیزایی که داری در رابطه این تکنولوژی و نساختن بخش مولتی به خاطر این تکنولوژی داری میگی یعنی استدیوی ناتی داگ ببینه پشم هاش فر میخوره قشنگ !!! :lol:

حالا شما چرا با حمله به شخص داری خودزنی میکنی؟ آهان ببخشید بغض عرضه گاو و انچارتد 4 رو پی سی تو گیلتون گیر کرده؟ ناتی داگ هم با مولتی انچارتد4 توانایی شو نشون داده در این زمینه :D
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بغض عرضه گاو و انچارتد 4 رو پی سی تو گیلتون گیر کرده؟
LOL :)) رفتارت دقیقا عین افراد toxic تو یوتوب که فکر میکنن این بازیا رو pc عرضه شده عزیز خداییش خودت خندت نمیگیره؟! کلا تو دنیای دیگه ای سیر میکنی tlou هم تو ps now هست و ملت میتونن بازی استریم کنن نه دانلود و همین تریلر امروزشم only on داشت الان only on در نظر شما پ.م؟! اینکه مایکروسافت سیاستش فرق داره و بازیاش رو pc میده و در مجموع نصف بازیای سونی میفروشه و روشون نمیشه آمار رسمی بدن انقدر فشار آورده؟ تموم کن این بچه بازیا رو:-jps now انقدر محدودیت ایجاد میکنه که طرف انگار داره با همون ps بازی میکنه نه pc.
تازه اونم تو گلو نه تو گیلو :))
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
حالا شما چرا با حمله به شخص داری خودزنی میکنی؟ آهان ببخشید بغض عرضه گاو و انچارتد 4 رو پی سی تو گیلتون گیر کرده؟ ناتی داگ هم با مولتی انچارتد4 توانایی شو نشون داده در این زمینه :D
اول این رو بگم من اصلا پلی استیشن فن و ایکس باکس فن و نیتندو فن و .... نیستم و هر بازی ای روی هر کنسولی خفن باشه و اون کنسول رو اگه داشته باشم میشینم بازی میکنمو لذتش رو میبرم .(احترام برای هر استدیو و کمپانی ای قائل هستم که بتونه برای صنعت گیم خدمت کنه و باعث پیشرفت صنعت گیم بشه ) مثل بازی Forza 4 که شاهکار تمام بود و گیرز های نسل هفتم و ... فن به شمایی میگن که مرز های فن بودن رو به طرز عجیب و غریبی جا به جا کردین و هیچ وقت هم فن متعصب بودن رو درک نکردم این موضوع یعنی چی و مایکرو و ایکس باکس به طور مثال نسل هفتم ترکوندن و بی نظیر عمل کردن و صحبت بیشتری در این رابطه ندارم و اصلا ولش ....

و درباره خود زنی !!! دارم خود زنی نمیکنم :D اتفاقا دقیقا و دقیقا خودت داری خود زنی میکنی به فجیع ترین شکل ممکن ! و اون پست اخبارت که پاک کردن داره نشون میده که کی دقیقا داره خود زنی میکنه در هفته های اخیر !!! :D

اطلاعاتت سر موتور فیزیک و انیمیشن و ... ناقص هستش و دو تا کلمه ایستاتیک شنیدی و دیدی و داری همین رو در پست هات خرج میکنی . برو پست های خودت رو نگاه کن و سطح پست های چند وقت اخیرت رو نگاه کن و به طرز بی مانندی خودت داری خودت رو خود زنی میکنی . شما شروع به ترول کردن وقتی میکنی باید منتظر شنیدن جواب هم باشی !!

آنچارتد 4 رو هم داری ترول میکنی ؟! ( اونم بازی ای که فوکوسش روی بخش داستانی بوده و بازی ای داستان محور هستش و بخش مولتی برای این بازی در درجه دوم قرار داره :lol::D بکن بکن و تاتی داگ رو ترول کن :joycat: درباره مولتی TLOU هم میگفتی :joycat: اونم تازه استدیویی که فوکوس اصلی و تمرکرز اصلیش ساخت بازی داستان محور هستش و ...

Capture8489484.PNG

و یکم اطلاعت بیشتر بدم تا کمی سطح اطلاعاتت بیشتر هم بشه و سطح صحبت هام رو در حد صحبت هات پایین نمیخوام بیارم چون ترول کردن و .... بیشتر کار کاربر هایی امثال شما هستش و نه من . پست های من و توضیحات من در بازیسنتر هست و پست های شما هم هست و بقیه میتونن قضاوت کنن که خود زنی و ترول کردن و ... کی داره انجام میده !!!!!!

بازی RDR2 و GTA V از موتور فیزیک یوفوریا استفاده میکنن ( کار با این موتور فیزیک مهندسینی رو میخواد که درس کار با این موتور رو خونده باشن و رشته تحصیلی داره اصلا کار با این موتور فیزیک ) و هر دوی این بازی ها در بازه زمانی خودشون انیمیشن های این دو بازی بی نظیر بود . بعد هر دوی این بازی ها وقتی بخش مولتی دادن سطح انیمیشن ها رو ایستاتیک تر کردن و این برای هر تیم سازنده ای هیچ کاری نداره .

وقتی حتی اگه یکم کار با موتور های گرافیکی و فیزیک رو وارد بودی و میرفتی مقاله هاش رو پیدا میکردی و میخوندی !!! نمیومدی پستی نمیذاشتی که از دوباره مایه خنده بشه ! داغون ترین موتور فیزیک و قوی ترین موتور فیزیک در بخش تنظیمات گزینه هایی دارن که میشه کیفیت انیمیشن ها رو ایستاتیک تر کرد و کیفیتش رو متوسط کرد یا در بالاترین حالت کیفیتش گذاشت !!!!! حتی از این موضوع پیش و پا افتاده هم خبر نداری و بعد میای ..... !!!!!

و نکته فاجعه بار و خنده دار میدونی چیه !!؟؟ این ویدئو رو گذاشتم شک ندارم ندیدی ! یا اگه دیدی اصلا متوجه نشدی چه خبره !؟ این ویدئو رو در چند پست قبل گذاشتم ولی بازم میذارم این ویدئو همین تکنولوژی Motion Matching رو داره نشون میده و این جا تو این ویدئو سطح انیمشن Motion Matching v رو به حالت ایستاتیک برده و داره تو این ویدئو بیشتر شعاع حرکتی این نوع از بخش انیمیشن رو نشون میده . هر تکنولوژی ای چند سطح و چند لایه انیمیشن سازی داره و تیم سازنده میتونه به توجه به دل خواه خودش از کیفیت انیمیشن ها کم کنه و یا زیاد کنه ! وقتی اولین موضوع و پایه ترین ویزگی در رابطه با یه موتور گرافیکی رو اطلاعی ازش نداری بعد میای در این رابطه نظر هم میدی !؟ خب مشکلی نیست و بعد گیر امثال من میفتی که میتونن جوابت رو بدن اونم نه با ترول کردن ( که کار امثال شماست ) بلکه با توضیح دادن !!!


 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,412
حالا شما چرا با حمله به شخص داری خودزنی میکنی؟ آهان ببخشید بغض عرضه گاو و انچارتد 4 رو پی سی تو گیلتون گیر کرده؟ ناتی داگ هم با مولتی انچارتد4 توانایی شو نشون داده در این زمینه :D

شما خیلی منطقی و طبیعی نظرتو گفتی من واقعا متاسفم بابت رفتار بچگانه و زشت بعضیا.

راجب انیمیشن اولا این پیشفرضت رو نفهمیدم که با موشن مچینگ حرکات کاراکتر پیشبینی ناپذیر و دردسر ساز میشه ؟

دوما از الان میشه مطمئن بود تنوع انیمیشن های مالتی در حد استوری نخواهد بود و فک نکنم کاری برای تیم مالتی داشته باشه.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
LOL :)) رفتارت دقیقا عین افراد toxic تو یوتوب که فکر میکنن این بازیا رو pc عرضه شده عزیز خداییش خودت خندت نمیگیره؟! کلا تو دنیای دیگه ای سیر میکنی tlou هم تو ps now هست و ملت میتونن بازی استریم کنن نه دانلود و همین تریلر امروزشم only on داشت الان only on در نظر شما پ.م؟! اینکه مایکروسافت سیاستش فرق داره و بازیاش رو pc میده و در مجموع نصف بازیای سونی میفروشه و روشون نمیشه آمار رسمی بدن انقدر فشار آورده؟ تموم کن این بچه بازیا رو:-jps now انقدر محدودیت ایجاد میکنه که طرف انگار داره با همون ps بازی میکنه نه pc.
تازه اونم تو گلو نه تو گیلو :))
هر بازی که روی PSNow قرار بگیره روی PS4 اجرا میشه حالا چه رو مانیتورت بازی کنی یا تلویزیونت مثل این میمونه که از سونی کنسول کرایه کرده باشی حالا چه ربطی به عرضه رو PC داره بماند
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
هر بازی که روی PSNow قرار بگیره روی PS4 اجرا میشه حالا چه رو مانیتورت بازی کنی یا تلویزیونت مثل این میمونه که از سونی کنسول کرایه کرده باشی حالا چه ربطی به عرضه رو PC داره بماند
برادر اشتباه نقل قول کردی منم منظورم همین بود!
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
شما خیلی منطقی و طبیعی نظرتو گفتی من واقعا متاسفم بابت رفتار بچگانه و زشت بعضیا.

راجب انیمیشن اولا این پیشفرضت رو نفهمیدم که با موشن مچینگ حرکات کاراکتر پیشبینی ناپذیر و دردسر ساز میشه ؟

دوما از الان میشه مطمئن بود تنوع انیمیشن های مالتی در حد استوری نخواهد بود و فک نکنم کاری برای تیم مالتی داشته باشه.

دقیقا درست متوجه شدی، با این تکنولوژی motion matching برای مثال دکمه پرش هربار یک انیمیشن متفاوت اجرا میکنه و باعث میشه مسیر حرکتی کارکتر، هیت باکس و ... برای گیمر غیرقابل پیش بینی باشه و نتونه با کنترل کامل در مولتی پلیر رقابت کنه چون یکسری واکنشها خارج از محدوده کنترلت هست. برای مثال با ماریو و کانتر مقایسه کن که هر دفعه میپری نتونی پیش بینی کنی که کجا فرود میای

اول این رو بگم من اصلا پلی استیشن فن و ایکس باکس فن و نیتندو فن و .... نیستم و هر بازی ای روی هر کنسولی خفن باشه و اون کنسول رو اگه داشته باشم میشینم بازی میکنمو لذتش رو میبرم .(احترام برای هر استدیو و کمپانی ای قائل هستم که بتونه برای صنعت گیم خدمت کنه و باعث پیشرفت صنعت گیم بشه ) مثل بازی Forza 4 که شاهکار تمام بود و گیرز های نسل هفتم و ... فن به شمایی میگن که مرز های فن بودن رو به طرز عجیب و غریبی جا به جا کردین و هیچ وقت هم فن متعصب بودن رو درک نکردم این موضوع یعنی چی و مایکرو و ایکس باکس به طور مثال نسل هفتم ترکوندن و بی نظیر عمل کردن و صحبت بیشتری در این رابطه ندارم و اصلا ولش ....

و درباره خود زنی !!! دارم خود زنی نمیکنم :D اتفاقا دقیقا و دقیقا خودت داری خود زنی میکنی به فجیع ترین شکل ممکن ! و اون پست اخبارت که پاک کردن داره نشون میده که کی دقیقا داره خود زنی میکنه در هفته های اخیر !!! :D

اطلاعاتت سر موتور فیزیک و انیمیشن و ... ناقص هستش و دو تا کلمه ایستاتیک شنیدی و دیدی و داری همین رو در پست هات خرج میکنی . برو پست های خودت رو نگاه کن و سطح پست های چند وقت اخیرت رو نگاه کن و به طرز بی مانندی خودت داری خودت رو خود زنی میکنی . شما شروع به ترول کردن وقتی میکنی باید منتظر شنیدن جواب هم باشی !!

آنچارتد 4 رو هم داری ترول میکنی ؟! ( اونم بازی ای که فوکوسش روی بخش داستانی بوده و بازی ای داستان محور هستش و بخش مولتی برای این بازی در درجه دوم قرار داره :lol::D بکن بکن و تاتی داگ رو ترول کن :joycat: درباره مولتی TLOU هم میگفتی :joycat: اونم تازه استدیویی که فوکوس اصلی و تمرکرز اصلیش ساخت بازی داستان محور هستش و ...

View attachment 118678

و یکم اطلاعت بیشتر بدم تا کمی سطح اطلاعاتت بیشتر هم بشه و سطح صحبت هام رو در حد صحبت هات پایین نمیخوام بیارم چون ترول کردن و .... بیشتر کار کاربر هایی امثال شما هستش و نه من . پست های من و توضیحات من در بازیسنتر هست و پست های شما هم هست و بقیه میتونن قضاوت کنن که خود زنی و ترول کردن و ... کی داره انجام میده !!!!!!

بازی RDR2 و GTA V از موتور فیزیک یوفوریا استفاده میکنن ( کار با این موتور فیزیک مهندسینی رو میخواد که درس کار با این موتور رو خونده باشن و رشته تحصیلی داره اصلا کار با این موتور فیزیک ) و هر دوی این بازی ها در بازه زمانی خودشون انیمیشن های این دو بازی بی نظیر بود . بعد هر دوی این بازی ها وقتی بخش مولتی دادن سطح انیمیشن ها رو ایستاتیک تر کردن و این برای هر تیم سازنده ای هیچ کاری نداره .

وقتی حتی اگه یکم کار با موتور های گرافیکی و فیزیک رو وارد بودی و میرفتی مقاله هاش رو پیدا میکردی و میخوندی !!! نمیومدی پستی نمیذاشتی که از دوباره مایه خنده بشه ! داغون ترین موتور فیزیک و قوی ترین موتور فیزیک در بخش تنظیمات گزینه هایی دارن که میشه کیفیت انیمیشن ها رو ایستاتیک تر کرد و کیفیتش رو متوسط کرد یا در بالاترین حالت کیفیتش گذاشت !!!!! حتی از این موضوع پیش و پا افتاده هم خبر نداری و بعد میای ..... !!!!!

و نکته فاجعه بار و خنده دار میدونی چیه !!؟؟ این ویدئو رو گذاشتم شک ندارم ندیدی ! یا اگه دیدی اصلا متوجه نشدی چه خبره !؟ این ویدئو رو در چند پست قبل گذاشتم ولی بازم میذارم این ویدئو همین تکنولوژی Motion Matching رو داره نشون میده و این جا تو این ویدئو سطح انیمشن Motion Matching v رو به حالت ایستاتیک برده و داره تو این ویدئو بیشتر شعاع حرکتی این نوع از بخش انیمیشن رو نشون میده . هر تکنولوژی ای چند سطح و چند لایه انیمیشن سازی داره و تیم سازنده میتونه به توجه به دل خواه خودش از کیفیت انیمیشن ها کم کنه و یا زیاد کنه ! وقتی اولین موضوع و پایه ترین ویزگی در رابطه با یه موتور گرافیکی رو اطلاعی ازش نداری بعد میای در این رابطه نظر هم میدی !؟ خب مشکلی نیست و بعد گیر امثال من میفتی که میتونن جوابت رو بدن اونم نه با ترول کردن ( که کار امثال شماست ) بلکه با توضیح دادن !!!



همیشه یاد گرفتم با کسی که تو بحث مفصل از متا استفاده میکنه دوری کنم! ولی خب چون ادعات فلک رو کور کرده ریپلی میکنم
شما به تکرار و بلندنامه نویسی عادت کردی و فکرکردی از این طریق حرفات سندیت پیدا خواهند کرد.

من خیلی واضح گفتم سابقه ناتی داگ در مولتی پلیر انچارتد 4 در نسل هشتم نشون میده چیکاره هستند و قابل پیش بینی که سر مولتی پلیر دلست2 و motion matching کاره شون گره خورده و استفاده از این تکنولوژی در سطح هر استدیویی نیست و خب شما خیلی سطحی نگرانه از متای انچارتد 4 که به گواه خودتون به لطف بخش سینگل پلیر هست استفاده میکنید و انتظار دارید ملت این مسله رو از شما قبول کنند؟!

دوم بازهم اشاره کردم باتوجه به حضور داج در گیمپلی دلست 2 درکنار تکنولوژی motion matching وضعیت خیلی پیچیده تر از اونی هست که یکسری انیمیشن ها رو خاموش و روشن کنند و عملا باید یک بازی متفاوت نسبت به سینگل پلیر طراحی کنند! و نمیدونم باز شما چرا همش به فرد حمله میکنی و میگی نمیدونی انیمیشن خاموش و روشن کردن و چیه غیره! بیا جواب وجود داج در مولتی پلیر دلست رو به من بده که ناتی داگ چه طوری میخواد با وجود motion matching ارائه اش کنه! همین

درباره فن بودن هم واضح هست شما فن هستی و انکار بیشتر منزجر کننده است

پ ن: تمام جواب های شما تو همون کامنت اول من هست، شما هروقت جواب تازه داشتی ریپلی کن عزیز تا چهارتا مورد جدید به تاپیک اضافه بشه نه اینکه ناتی داگ خدا هست و غیره و ضالع و شما خرین و نمیفهمید و ...
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
دقیقا درست متوجه شدی، با این تکنولوژی motion matching برای مثال دکمه پرش هربار یک انیمیشن متفاوت اجرا میکنه و باعث میشه مسیر حرکتی کارکتر، هیت باکس و ... برای گیمر غیرقابل پیش بینی باشه و نتونه با کنترل کامل در مولتی پلیر رقابت کنه چون یکسری واکنشها خارج از محدوده کنترلت هست. برای مثال با ماریو و کانتر مقایسه کن که هر دفعه میپری نتونی پیش بینی کنی که کجا فرود میای



همیشه یاد گرفتم با کسی که تو بحث مفصل از متا استفاده میکنه دوری کنم! ولی خب چون ادعات فلک رو کور کرده ریپلی میکنم
شما به تکرار و بلندنامه نویسی عادت کردی و فکرکردی از این طریق حرفات سندیت پیدا خواهند کرد.

من خیلی واضح گفتم سابقه ناتی داگ در مولتی پلیر انچارتد 4 در نسل هشتم نشون میده چیکاره هستند و قابل پیش بینی که سر مولتی پلیر دلست2 و motion matching کاره شون گره خورده و استفاده از این تکنولوژی در سطح هر استدیویی نیست و خب شما خیلی سطحی نگرانه از متای انچارتد 4 که به گواه خودتون به لطف بخش سینگل پلیر هست استفاده میکنید و انتظار دارید ملت این مسله رو از شما قبول کنند؟!

دوم بازهم اشاره کردم باتوجه به حضور داج در گیمپلی دلست 2 درکنار تکنولوژی motion matching وضعیت خیلی پیچیده تر از اونی هست که یکسری انیمیشن ها رو خاموش و روشن کنند و عملا باید یک بازی متفاوت نسبت به سینگل پلیر طراحی کنند! و نمیدونم باز شما چرا همش به فرد حمله میکنی و میگی نمیدونی انیمیشن خاموش و روشن کردن و چیه غیره! بیا جواب وجود داج در مولتی پلیر دلست رو به من بده که ناتی داگ چه طوری میخواد با وجود motion matching ارائه اش کنه! همین

درباره فن بودن هم واضح هست شما فن هستی و انکار بیشتر منزجر کننده است

پ ن: تمام جواب های شما تو همون کامنت اول من هست، شما هروقت جواب تازه داشتی ریپلی کن عزیز تا چهارتا مورد جدید به تاپیک اضافه بشه نه اینکه ناتی داگ خدا هست و غیره و ضالع و شما خرین و نمیفهمید و ...
علی بنظرم برو بیرون یه هوایی به سرت بخوره حال و هوات عوض شه. بد جوری داری چیزای بی ربط رو بهم ربط میدی. حالا انیمیشن های بازی چه ربطی به تاخیر/کنسل مولتی بازی داره جای شگفتی داره. بنظرم تا بقیه ندیدن پستتو پاکش کن بعدا تا عمر داری هی میخوان به روت بیارن :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر