آقای David Rutter کارگردان سابق سری فیفا مدیر کل EA Studios Europe شده است .

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
maxresdefault-2-1024x576.jpg


آقای David Rutter که عموما تا حدی به موفقیت عناوین مدرن فیفا اعتبار دارد و شهرت یافته است در ادامه روند شغلی او برای نظارت بر استودیوهای اروپایی EA از جمله DICE ، Criterion و Ghost Games ، که هم اکنون در حال آماده سازی و توسعه Need For Speed Heat است ، به سوئد نقل مکان کرده است .

در ادامه توضیحات باید گفته شود ، آقای David Rutter به اروپا نقل مکان کرده و نقش مدیر کل گروه EA Studios Europe را به عهده گرفته است تا سازندگان را در استدیوی DICE واقع در استکهلم ، رهبری کند . در طول 12 سال گذشته David Rutter هدایت رهبری تیم های FIFA در استدیوی EA Vancouver واقع در کشور کانادا و همین طور EA بخش رومانی توانسته به موفقیت شگفت انگیزی سوق دهد .

همچنین آقای David Rutter در سال 2007 به عنوان تهیه کننده به EA پیوست. اولین بازی او FIFA 09 بود که این سری شروع به نوگرایی همراه با ایده های جدیدی از سوی David Rutter بود که به صورت جدی سری های ورزشی را رو به جلو هدایت کرد و FIFA دوران David Rutter عنوانی بود که مد بسیار فوق العاده موفق Ultimate Team را معرفی کرد.

او تا زمان ساخت و توسعه FIFA 14 کارگردان بازی بود و در ادامه روند کاری او به مدیر کل عملیات ، چهره شناخته شده در فیلم ها و مصاحبه های مطبوعاتی انجمن های سری FIFA مشغول به فعالیت بود و سپس در سال 2018 مدیر کل استودیوی EA Sports Vancouver شد.

کمپانی EA اعلام کرده که در سال مالی EA که به تاریخ 31 مارس 2019 پایان یافته ، بیش از 45 میلیون بازیکن درگیر FIFA 19 و FIFA 18 بودند.

درآمد خالص Ultimate Team تقریباً 28 درصد ، 21 درصد و 16 درصد کل درآمد خالص EA را در سالهای مالی 2019 ، 2018 و 2017 به خود اختصاص داده است ، «بخش قابل توجهی از سود خالص از سری FIFA گرفته شده است».

 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
یعنی از شر اون مردک اندرو ویلسون خلاص شدیم؟ :D
من یه چیزی درباره دیوید روتر بگم . چون خبر رو گذاشتم نمیتونستم نظر خودم رو درباره این شخص و سیاست های EA بذارم

ولی خب تو این پستم میتونم کمی در این رابطه صحبت کنم . این آقای روتر والا نسل هفتم وقتی اومد و وارد EA شد بازی فیفایی دستش اومد که ساختمان و پی و ریشش توسط شخص دیگه ای به نام Joe Booth که تهیه کننده و کارگردان بازی بود تمام فیفای نسل هفتم مدیون این شخص و صد البته پیتر مور هستش . وقتی دیوید روتر وارد شد تمامی ساختار ها طراحی و توسعه داده شده بود ولی خب نامردیه که بگیم دیوید روتر اصلا کاری نکرد و به هر حال فیفا های نسل هفتم زیر دست این شخص داشت مدیریت میشد .

Joe Booth
joe-booth.jpg

Capture5959595.PNG
جناب Joe Booth هم بعد از فیفا 08 که همون نسخه به شدت سر و صدا میکنه و کلی ازش تعریف و تمجید میشه و شاهکاری بود تو زمان خودش ایشون دیگه در نسخه فیفا 09 نبود و از EA بیرون رفته بود . یه سری میگن مشکلات شخصی داشت و به همین خاطر از EA رفت . خلاصه این که من کار های دیوید روتر رو زیر سوال نمیبرم و صد در صد این شخص تاثیرات مثبت داشت در فیفا . ولی خب وقتی اینا فیفا 09 رو داشتن میساختن من دقیقا یادمه روتر اومده بود گفته بود ما سه نسخه بعدی بازی رو هم میدونیم باید چی کار کنیم و چه بخش هایی رو توسعه بدیم . یعنی اینا از همون اول نسل هفتم برنامه ریزی هاشون رو کرده بودن و روتر هم به هر حال اومد خوب اجرا کرد و عالی مدیریت کرد .

به صورت کلی فیفای نسل هفت مدیون این اشخاص هستش

1 - Joe Booth
2 - Peter Moore
3 - Gary Paterson
4 - David Rutter

مقصر اصلی افت بازی های EA در استدیو های مختلفش مدیران ارشد و جناب اندره ویلسون :sick: ............ هستش که یعنی مزخرف ترین مدیری هستش که من به شخصه در صنعت گیم دیدم و این فقط براش پول و پول و پول و پول مهمه و هیچ درکی از صنعت گیم و کیفیت و .... نداره . فقط و فقط براش پول مهمه و شاید در مدتی و در بازه زمانی شما بتونی پول به جیب بزنی ولی در دراز مدت اثرات مخرب و تصمیمات اشتباهی که در قبال استدیوی های بازیسازی میگیری به هر حال یه روزی خودش رو نشون میده . حتی تصمیمات فاجعه بار این شخص و دخالت های بیجاش در استدیوی های EA حتی روی استدیویی به خفنی دایس هم تاثیرات منفی خودش رو گذاشته .

اگه هم ویلسون :sick: به خاطر بخش منفی داستان و پرداخت های درون برنامه ای و گسترده تر کردن این موضوع دیوید روتر رو خواسته که خب خدا به داد آینده بازی های EA برسه !!! :Silenced: ( که البته کوتاه بینانه هستش که به این راحتی بشه نظر داد و خلاصه نظر بیشتری ندارم ، ولی زیاد به آینده استدیو های EA در نسل نهم هم امیدوار نیستم )
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر