کارگردان استودیو id Software معتقد است بازی DOOM Eternal بهترین اثر استودیو سازنده خواهد بود. اثری که دنباله DOOM محسوب شده و با انتشار در سال 2016 توانست این مجموعه را به بهترین شکل ریبوت کرده و به دوران باشکوه خود را بازگرداند. اکنون دنباله آن نیز سعی میکند بزرگتر، دیوانهوارتر و از هر نظر بهتر از نسخه قبلی خود باشد.
مارتی استراتون کارگردان بازی در گفتگو با وبسایت گیماینداستری اظهار کرد هدف استودیو id Software از ابتدا برای DOOM Eternal بدین شرح بود که نه تنها اثری بسازد که از ساخته قبلی آنها در سال 2016 پیشی بگیرد بلکه مرز و محدوده آن را از هر نظر به جلو هل دهد. در نتیجه به گفته استراتون بازی DOOM Eternal بهترین اثر استودیو توسعهدهنده تا به این تاریخ خواهد بود.
هنگامی که بازی DOOM را در سال 2016 منتشر کردیم میدانستیم که مخاطبین فراوانی را شگفتزده کرده و بسیاری از آن محتوای بیشتری...
Continue reading...