بازی DOOM Eternal بهترین اثر استودیو سازنده خواهد بود

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
DOOM-Eternal.jpg

کارگردان استودیو id Software معتقد است بازی DOOM Eternal بهترین اثر استودیو سازنده خواهد بود. اثری که دنباله DOOM محسوب شده و با انتشار در سال 2016 توانست این مجموعه را به بهترین شکل ریبوت کرده و به دوران باشکوه خود را بازگرداند. اکنون دنباله آن نیز سعی می‌کند بزرگ‌تر، دیوانه‌وارتر و از هر نظر بهتر از نسخه قبلی خود باشد.
مارتی استراتون کارگردان بازی در گفتگو با وبسایت گیم‌اینداستری اظهار کرد هدف استودیو id Software از ابتدا برای DOOM Eternal بدین شرح بود که نه تنها اثری بسازد که از ساخته قبلی آن‌ها در سال 2016 پیشی بگیرد بلکه مرز و محدوده آن را از هر نظر به جلو هل دهد. در نتیجه به گفته استراتون بازی DOOM Eternal بهترین اثر استودیو توسعه‌دهنده تا به این تاریخ خواهد بود.

هنگامی که بازی DOOM را در سال 2016 منتشر کردیم می‌دانستیم که مخاطبین فراوانی را شگفت‌زده کرده و بسیاری از آن محتوای بیشتری...

Continue reading...


 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
توی بعضی از بخش ها به واقع بهترین اثر استودیو هست. ولی بطور کلی خیلی ادعای بزرگی هست . توی رزومه و تاریخچه id بازیایی مثل quake 1 و quake 2 و .... هم هست که شاهکار های جاودان pc gaming و ژانر شوتر هستن. امیدوارم که این اتفاق بیفته و بازی بهترین اثر این سازنده بشه ولی ادعای بزرگی هست در کل.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر