شگفت‌زدگی مدیر بخش بازاریابی Xbox از میزان محتوا و سطح نوآوری در استودیوهای جدید مایکروسافت

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
117444
آقای آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی Xbox در مصاحبه‌ی جدید خود با مجله‌ی Xbox: The Official Magazine صحبت‌هایی را در خصوص استودیوهای جدید مایکروسافت ارائه داد. گرینبرگ اشاره کرد که میزان خلاقیت و سطح نوآوری این استودیوها او را شگفت زده کرده است.

برای من سر زدن به این استودیوها و ملاقات با اعضای تیم سازنده و تماشای کار آن‌ها، به شدت هیجان‌انگیز بوده است. چیزی که می‌توانم بگویم این است که پروژه‌هایی وجود دارند که اکثر مردم درباره‌ی آن‌ها اطلاع دارند ولی چندین پروژه نیز وجود دارد که هیچ‌کس هنوز چیزی درباره‌ی آن‌ها نمی‌داند. تمامی این پروژه‌ها بسیار متنوع و به شدت هیجان‌انگیز هستند. من به شکل لذت‌بخشی از سطح خلاقیت و میزان آن‌چه که در حال تولید است، شگفت‌‎زده شده‌ام. من فکر می‌کنم که مردم به‌زودی خواهند دید که چه میزان محتوا در حال تولید است. و این تنها به استودیوهایی مربوط می‌شود که ما سال گذشته خریداری کرده بودیم. من فکر می‌کنم که ما خبرهای غافل‌گیر کننده‌ی زیادی داریم تا آن‌ها را در سال آینده با هواداران به اشتراک بگذاریم.
شما می‌توانید انتظار بازی‌ها، دنباله‌ها و IPهای جدیدی را داشته باشید. شما حتی می‌توانید انتظار چیزهایی را داشته باشید که ما در گذشته حتی به آن‌ها فکر هم نمی‌کردیم و این همان قسمت جالب ماجرا است.
زمانی که ما با استودیوی نینجا تئوری ملاقات کردیم، آن‌ها به ما گفتند که ما پیش از خریداری شدن توسط شما، برروی این پروژه‌ی چندنفره‌ (Bleeding Edge) کار می‌کردیم. ما واقعا انتظار چنین چیزی را نداشتیم. تیمی که در گذشته برروی بازی Hellblade کار کرده بود، حالا مشغول توسعه‌ی یک بازی کاملا جدید بود و ما هنوز درباره‌ی این پروژه صحبت نکرده بودیم. در استودیوی Obsidian، یک تیم برروی توسعه‌ی The Outer Worlds و تیمی دیگر برروی ساخت Pillars تمرکز دارد و علاوه بر این، یک تیم نیز برروی یک پروژه‌ی مخفی کار می‌کند.

استودیوی InXile در حال حاضر برروی Wasteland 3 کار می‌کند و یک تیم دیگر از این استودیو نیز برروی عنوانی دیگر تمرکز کرده است. ما کاری که کرده‌ایم این است که مجموعه‌ای از خلاق‌ترین ذهن‌های حاضر در صنعت بازی‌های ویدئویی را دور هم جمع کرده‌ایم و به آن‌ها آزادی عمل و امکانات لازم را داده‌ایم تا همان کاری که دوست دارند را انجام دهند. و مهم‌ترین این‌که، ما به آن‌ها اجازه می‌دهیم کار خود را به صورت مستقل انجام دهند. ما به هر شکلی که بتوانیم از آن‌ها حمایت کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که هر وقت که آماده بودند، با ساخته‌ی جدید خود برگردند تا بتوانیم زمان درست نمایش دادن ساخته‌ی جدید آن‌ها را مشخص کنیم.


مراسم X019 در روزهای ۱۴ تا ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در شهر لندن برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود عناوین جدیدی معرفی شوند.

Greenberg 'Pleasantly Surprised' by How Much Innovation & Content Is Coming from the New Studios
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر