امتیازات NBA 2K20

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
116200



Developer : Visual Concepts
Publisher : 2K Sports
Platforms : PC , Switch , PS4 , Xbox One
Release Date: 6 September 2019



=======================================

IGN Spain 9.4/10
Hobby Consolas 9/10
Nintendo Life 9/10
Forbes 9/10
Game Revolution 9/10
NintendoWorldReport 8.5/10
LaPS4 8.5/10
PlayStation LifeStyle 8.5/10
3DJuegos 8.5/10
Critical Hit 8.5/10
Wccftech 8.5/10
God is a Geek 8/10
Jeuxvideo.com 8/10
Attack of the Fanboy 8/10
Sporting News 8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey) 7.8/10
IGN 7.8/10
Hardcore Gamer 7/10
Digitally Downloaded 7/10
PC Invasion 7/10
Xbox Achievements 6.5/10
USgamer 6/10
Digital Trends 6/10
Cheat Code Central 6/10


116202
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم ! (هرچند تو همین نسل چند لقمه از NBA2K نصیبم شده)

پرداخت های درون برنامه ای بازی فقط و فقط برای بخش انلاین هست؟ شخصیتی که در کریر میسازی در هردو بخش یعنی قابل استفاده نیست؟ حداقل به کامنت یکی دو دوست عزیز دیگه مون تو همین تاپیک احترام میذاشتی و اینجوری دروغ گنده رو تو پاچه ملت نمیکردی!

جدا از این تعاریف انلاین و افلاین، مگه پلیرهای انلاین بازی ادم نیستند؟ مگه جزه NBA2K نیست که حالا میگیم چون انلاینه هرچی دوست داره بکنه تو پاچه ملت؟! نه عزیز علارقم اینکه گرایند تو بخش کریر NBA 2K هست به صورت کلی فرق نمیکنه افلاین و انلاین هر دو به یک اندازه محکوم هستند و اصلا و ابدا دلیل نمیشه چون تو بخش انلاین این قمارخونه راه افتاده محکوم نباشه (که گفتم اتفاقا افلاین هم پرداخت درون برنامه ای داره)

شما سالهاست تو فروم حضور فرضی 2K در توسعه یک بازی فوتبال رو رویاسازی میکردی و منجی فیفا بازها نشون میدادی! حالا بعد از چندین نسخه اعتراض و ... گندش به صورت گنده درامده، روی اوردی به حاشا؟ متاسفانه همین طرز تفکر گیمرهایی مثل شما باعث شده که 2K هرسال این قمار خونه اش رو بزرگتر از قبل بکنه و هرسال فروشش هم افزایش پیدا کنه چون حاضر هستند هرجور شده گوششون رو ببرند ولی خب از گرافیک و فیزیک بازی تعریف کنند
زدی به کوچه علی چپ عزیز !! از بخش پرداخت های درون برنامه ای انتقاد رو کردم و بیخود حرف تو دهن من ننداز ! چیزی که بد بود گفتم بده . بیخود حرف تو دهن من ننداز ! و برای بار هزارم بیخود حرف تو دهن من ننداز و از طرف من حرف های دروغ از سمت و شخص من این جا نذار . برو یک پست من رو در رابطه با پرداخت های درون برنامه ای بیار و این جا بذار و من گفته باشم NBA 2K بیاد بازی بسازه و بند و بساط قمار خونه EA رو به هم بزنه !!!! اگه چنین صحبتی کردم و نری پست من رو این جا نذاری یعنی خود جناب دروغ گو هستی و منتظر هستم و ببینم پستی که در این رابطه صحبت کردم رو میذاری یا نه !!! ( منم میگم شما در یه پستی گفته بودی غلامرضا عنایتی مهاجم تیم ملی برزیل در جام جهانی 94 بوده و همین طور در پست دیگه ای گفته بودین زوج رویایی با ببتو تشکیل داده بودن !!! :lol: ) و داری حرفی رو میزنی که من یک بار هم چنین حرفی نزدم ( حتی یک بار سر بخش پرداخت های درون برنامه ای صحبت نکردم که بیاد مثلا مال فیفا رو به هم بزنه !! :| شما فکر کنم اصلا خیلی خبر ها رو نداری ! چند وقت پیش بود که مدیر عامل Take Twio آقای Strauss Zelnick اومده بود گفته بود که از این به بعد بسیاری از بازی های ما از پرداخت های درون برنامه ای استفاده میکنن . ( مدیر عامل به شدت کار درستی هستش و شعارش کیفیت هستش ولی خب تو بخش پرداخت های درون برنامه ای اصلا سیاست درستی نداره و این شخص حداقل مثل اندره ویلسون نیست که کل کمپانی EA را با سیاست هاش دچار گرفتاری کرده باشه ... )

صحبت هایی که در E3 2018 در مصاحبه با گیم Game Informer کرده بود ( بعد من اینا رو خبرش رو داشته باشن و بعدش هم بیام بگم اینا بیان قمار خونه فیفا رو از بین ببرن ؟!! :lol: Oh Yes !!!!!! )


مدیر عامل شرکت Take-Two در صحبت‌هایی تازه پس از گذشت چندین ماه به گله و شکایت‌هایی که در خصوص حضور پرداخت‌های درون برنامه‌ای در NBA 2K18 شده بود واکنش نشان داد و در خصوص آینده پرداخت‌های درون برنامه‌ای و نحوه پیاده سازی آن‌ها در بازی‌های آینده این شرکت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

(Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت Take-Two نشستی داشت و در خصوص ارزهای مجازی و گله و شکایت‌هایی که در خصوص استفاده بیش از حد آن‌ها در بازی سال گذشته آن‌ها مطرح می‌شد ( منظورش NBA 2k18 هستش ) صحبت کرد. زلنیک در این رابطه گفت: :Arrowd:

بی شک ما به واکنش‌های مشتریان خود توجه می‌کنیم چرا که ما بسیار روی جذب، نگه داری و سرگرم کردن مشتریانمان تمرکز داریم. هر زمانی که بازخوردی دریافت می‌کنیم که حتی مقداری کم‌تر از ۱۰۰ درصد بار مثبت دارد، می‌ایستیم و از خودمان می‌پرسیم برای تغییر اوضاع باید چه کار کنیم؟ من فکر می‌کنم که عده کمی از مشتریان هستند که اساسا همه چیز را رایگان می‌خواهند؛ ما واقعا نمی‌توانیم به چنین افرادی کمک کنیم. فکر می‌کنم که بخش اعظم مشتریان یک قیمت منصفانه و عادلانه می‌خواهند و به نظر ما این (پرداخت‌های درون برنامه‌ای) کاملا عادلانه هستند. می‌دانی، وقتی که در یک رستوران در پایان وعده غذایی صورت حساب را دریافت می‌کنید، این که فقط غذا مزه و طعم دلچسبی داشته کافی نیست، بلکه باید ارزش آن بها و قیمتی که بابتش می‌دهید را هم داشته باشد. بنابراین ما تمام تمرکز خود را به کار می‌بریم تا یک معامله عادلانه داشته باشیم. می‌خواهیم کاری کنیم که مشتریانمان چیز بیشتری از آنچه که خرج کرده‌اند به دست بیاورند.​

این بخش صحبت ها و بهانه هاش مزخرف تمامه و هیچ توجیهی نداره . بعد من بیام بگم 2K Sport بخواد پرداخت های درون برنامه ای فیفا رو به هم بزنه ؟! این NBA 2k خودش خدای پرداخت های درون برنامه ایه :lol:

ولی همین Strauss Zelnick یه بخش مثبت و چنین افکار درستی هم داره و دقیقا من این قسمت از افکارش و سیاست هاش رو دوست دارم و گفته : :Arrowd:


ما هر بار این را به خود یادآوری می‌کنیم که باید بین کسب درآمد و آن تجربه‌ای که در اختیار مشتری می‌گذاریم، تعادل وجود داشته باشد. این تعادل را ما باید به وجود بیاوریم. در پرونده‌های ما همه دور هم جمع می‌شویم و می‌گوییم بسیار خب، بیایید به خودمان یادآوری کنیم که ما باید روی ساخت بهترین محصول سرگرمی روی زمین دقت کنیم. محصولی سرگرمی که در بین همه رقیبان خود در همه زمینه‌ها باید بهتر باشد. ما روی جذب مشتری تمرکز داریم. اگر این کار را که همه تمرکزمان روی آن است انجام دهیم، درآمد و پول خودش خود به خود به وجود می‌آید پس بیایید زیاد روی آن‌ها تمرکز اضافی نداشته باشیم. اکنون من از شما سوال می‌کنم که آیا داده‌های بزرگ و قدرتمند و داشتن متخصصین خبره در این زمینه در تیم خود، درآمدزایی شما را افزایش خواهد داد؟ پاسخ این است که از لحاظ فنی گمان می‌کنم همینطور باشد اما آیا شما یک شرکت کسب درآمد و درآمدزایی هستید یا یک شرکت سرگرمی و ارائه محصولات وابسته به آن؟ ما یک شرکت سرگرمی هستیم و تا زمانی که همیشه این را به خاطر بسپاریم و سر لوحه کار خود قرار دهیم، هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.


دقیقا همین افکار و سیاست ها هستش که یه بازی میشه NBA 2K و یه بازی میشه NBA Live و سیاست های زیبای اندره ویلسون !!! :-&

روی صحبت من کیفیت فنی بازی بود که بله بازی فوتبالی میساخت توانایی این روداشت یه بازی ای بسازه که قشنگ کونامی و EA رو به چالش بکشه ( تو این پستم همین رو بار ها دارم تکرار میکنم )

بحث من کیفیت کلی بازی بود و صحبتی هم کردم هم در رابطه با بازی فیفا بود و هم PES و تک تک صحبت ها و پست هام هست و حالا چرا گرفتی به فیفا !!! ؟؟ هر پستی گذاشتم در رابطه با هر دو بازی فوتبالی بوده و نه فقط فیفا که بهتون برخورده !؟ و روی صحبت من همون بازی PES هم بوده ! تو تاپیک های سال های مختلف هم دربارش صحبت کردم چه تاپیک فیفا و چه PES و اونم در سال های مختلف .

عزیز من وقتی میگم بازی نکردی و خبر نداری و وارد نیستی و نمیدونی دقیقا چی به چیه برای همینه ! بخش مای کریر یه مد آنلاینه !

و داری توضیح میدی درست توضیح بده تا بقیه متوجه بشن و نگی من دارم اطلاعات اشتباه میدم به خورد ملت داستان بخش مای کریر دقیقا اینه :

MyCareer تو حالت آفلاین تمام اتفاقات داستان را رد میشه ( چون این مد یه مد آنلاینه ) شما فقط یک شخص درست می کنید و یک تیم انتخاب می کنید. میشه تو همون مد آفلاین هم لول آپ اینا کرد ولی به صورت محدود (Skill Points) و کلا کاری میکنن که باید این مد رو آنلاین بازی کنی و کاری میکنن بکشنوننت به بخش آنلاین و ....

یه بخش هم هست به نام My Team که حکم التیمیت تیم فیفا رو برای NBA 2k داره و خلاصه صحبت زیاده سر مد های بازی که یکی دو تا هم نیستن .

این مد تو بخش آنلاین به صورت کامل هستش یعنی فول مد . آنلاین که میشی داستان تو آنلاینه و کات سن و این چیزا داره و از پرداخت های درون برنامه ای ( Virtual currency ) برای پیشرفت شخص استفاده میشه کرد که همین داد خیلی ها رو در آورده . البته میشه به صورت عادی تمرینش داد و قدرتش رو زیاد کرد ولی مدت زمان زیادی طول میکشه قدرتش زیاد بشه ( البته نسخه 2020 بدون پرداخت پول میشه بازیکن رو خوب ارتقا داد ) و دقیقا تو کلی بازی های دیگه در صنعت گی این مسخره بازی های پرداخت های درون برنامه ای هست و ....

بخشی مثل Mygm که حکم کریر و مسترلیگ فیفا رو داره و همین آخر نسلی زدن این مد رو بازسازی کردن ! اونم آخر نسل !! حداقل این بازی تو بخش مد ها کلی تنوع داره و یکی دو تا هم نیست . کاری داری میکنی تک تک مد ها رو برم دربارش این جا توضیح بدم تا دود از کله همه بلند بشه .

و اوخی بمیرم و نکنه فیفا و PES و کلی بازی دیگه پرداخت های درون برنامه ای ندارن ! این NBA 2K حداقل بازی داد که یه پکیج کامل بود ( تمام صحبت من اینه و بازی به بازی نسل هشتمی تمام و کمال بود ) در نسل هشت و این رو هر کسی بازی کرده باشه قشنگ میدونه چی میگم .

صحبت کلی من درباره کیفیت کلی بازی بود و مشکلات لایسنس ها بود میتونست از لحاظ کیفیت بازی فوتبالی بده که هر دو بازی فوتبالی EA و PES رو به چالش بکشه ! و چرا بحث رو به عمد داری میبری طرف فیفا . البته میدونم فیفا باز که هستی و ....

درباره تعاریف آنلاین و مگر آنلاین باز ها آدم نیستن و این صحبت هایی که کردی !!!! هم برای خودت داری میبری و میدوزی و من از پرداخت های درون برنامه ای این بازی هم سال قبل و هم امسال انتقاد رو کردم . بمیرم چقدر این پرداخت های درون برنامه ای در بازی های دیگه نیستن .

اون صحبت های بالا هم گفتم ! شیادی EA سر همون بازی فوتبالش و دروغ هایی که این نسل هشت داد به خورد طرفدار هاش ! و EA مگه NBA live 19 نداد بیرون ؟!! کلی هم روش کار کرد ! بازیش پرداخت های درون برنامه ای هم آن چنان نداشت و با این هم چرا فروش نکرد ! چرا بازم با کله خورد زمین !! چرا نتونست حتی رقابت عادی هم داشته باشه ؟ جواب مشخصه ! فاصله زیاد استدیوی سازنده Visual Concepts هستش با استدیو های ورزشی EA . همه میرفتن NBA live 19 رو میخریدن ! والا بخدا ! چه کاری بود !

این NBA 2K که اخه بابا ! پرداخت های درون برنامه ای داره !! پرداخت های درون برنامه ای در گرافیک ، صدا ( شک ندارم خیلی ها خبر ندارن پایان بازی که تموم میشه گزارشگر میره با بازیکن ها تو زمین مسابقه صحبت میکنه و صدای خیلی از ورزشگار ها هم ضبط شده و واقعا صحبت میکنن داخل زمین !!!!! یعنی بازی به چنین جاهایی رسیده ! ) ، گیم پلی ، جو و اتمسفر ، حواشی ، مد های متنوع هم تاثیر میذاره ! اصلا پرداخت های درون برنامه ای باعث افت گرافیک هم میشه لعنتی !!! :lol:

نسل هشتم تموم شد و رزومه کاری این بازی کاملا مشخصه چی کار کرد و روی آورده ام به حاشا ؟!!! عزیز دیر اومدی ! نسل هشت داره تموم میشه ! و داره نسل بعد میاد و ....

بازی تو کیفیت و تو فروش این بازی ترکوند و بهترین بازی ورزشی نسل هشت بود . فقط تو پرداخت های درون برنامه ای این بازی کلی بهش انتقاد شد و به حق هم انتقاد شد . اما حداقل تیم سازنده بازی پکیچی رو داد بیرون که یه بازی تمام و کمال نسل هشتمی بود . امیدوارم این حرصی رو که برای پرداخت های رون برنامه ای این بازی میخورید برای بازی های دیگه هم بخورید !! البته حق دارید بازی ای که ضعف بزرگی نداشته باشه دیگه باید یه جایی رو رفت بهش گیر داد و چه بهتر از پرداخت های درون برنامه ای !!!! و این نسل EA تر زده و گیر رو دارید میدید به 2K Sport !!!! خدایا خداوندا توبه .....

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ali Venom

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
MyCareer تو حالت آفلاین تمام اتفاقات داستان را رد میشه ( چون این مد یه مد آنلاینه ) شما فقط یک شخص درست می کنید و یک تیم انتخاب می کنید. میشه تو همون مد آفلاین هم لول آپ اینا کرد ولی به صورت محدود (Skill Points) و کلا کاری میکنن که باید این مد رو آنلاین بازی کنی و کاری میکنن بکشنوننت به بخش آنلاین و ....

داداش این یه مد افلاینه که توی زمانی که بازی نداری برای سرگرم شدن میتونی از بخش های انلاینش استفاده کنی! بله به صورت افلاین میشه لول اپ کرد ولی به درد عمه اشون میخوره رسماً! شما باید کل روزت رو بزاری واسه لول اپ کردن قطره ای بازیکن در صورتی که با پرداخت کوین راحت میتونی لول اپ شی! اون بخش های انلاینی که توی این مد وجود داره هم دلیلی برای خرید VC هست که وقتی وارد بازی انلاین شدی اورال بازیکنت تو در و دیوار نباشه! کلا این موضوع که پرداخت درون برنامه ای ضربه زده به این بخش اونم به شکل بی رحمانه رو نباید انکار کرد!

و البته این رو هم نباید انکار کرد که NBA2K بهترین شبیه سازی ورزشی این نسل بوده رسماً! بازی از لحاظ فیزیک، انیمیشن و جو کلی NBA خداست! فقط اون بخش مای کریرش روی اعصابه وگرنه باقی مد ها عالیه..
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,136
نام
Melkor
احساس میکنم اینا میخوان تا وقت هست به شکار نهنگ بپردازند (بله انقدر برای مشتری ها ارزش قائل اند که قربانیان خریدای درون برنامه رو نهنگ خطاب میکنن LoL) از اونجایی که خیلی فرصت دیگه ای براشون باقی نمونده و لوت باکس تو یکی از بازار های بزرگ ویدیوگیم UK احتمالا بن بشه . امیدوارم زودتر از شر این پرداختای درون برنامه ای و لوت باکس ها (aka surprise mechanics)خلاص شیم که بدجور تر زده به بازیهای این دوره زمونه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر