TGS 2019

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
tgs.png

شروع: 21 شهریور
پایان: 24 شهریور


در این تاپیک تمامی اخبار ناشرین و سازندگان حاضر در رویداد سالانه tokyo game show 2019 پوشش داده خواهد شد
Sony interactive entertainment

Square Enix

Capcom

Koei Tecmo
SE1.png
کمپانی Square Enix لاین اپ خود را برای این رویداد معرفی کرد باید گفت که در این
لاین اپ هیچ عنوان جدید و یا سورپرایزی مانند final fantasy 16 اما حضور final fantasy vii remake میتواند
برای طرفداران سری راضی کننده باشد


  • Dragon Quest X: Ibara no Miko to Horobi no Kami Online (PS4, Switch, Wii U, 3DS, PC) – Mega Theater, Stage​
  • Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (Switch) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Final Fantasy VII Remake (PS4) – Playable, Mega Theater​
  • Final Fantasy XIV Online (PS4, PC, Mac) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Final Fantasy: Brave Exvius (iOS, Android, PC) – Studio​
  • Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition (PS4, Switch, iOS, Android) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Imperial SaGa: Eclipse (PC Browser, Smartphone Browser) – Mega Theater, Stage​
  • Marvel’s Avengers (PS4, Xbox One, PC, Stadia) – Mega Theater, Stage​
  • Octopath Traveler: Champions of the Continent (iOS, Android) – Mega Theater​
  • Romancing SaGa 3 (PS4, Xbox One, Switch, PS Vita, PC, iOS, Android) – Mega Theater, Stage​
  • Romancing SaGa Re: Universe (iOS, Android) – Stage​
  • Star Ocean: First Departure R (PS4, Switch) – Mega Theater, Stage​
  • Trials of Mana (PS4, Switch, PC) – Mega Theater, Stage​
  • Tropico 6 (PS4) – Mega Theater, Studio​
  • War of the Visions: Final Fatnasy Brave Exvius (iOS, Android) – Mega Theater​
Family Game Park

  • Dragon Quest Builders 2 (PS4, Switch)​
e-Sports X Stage

  • Dragon Quest Rivals (Switch, PC, iOS, Android)​
Miscellaneous

  • Final Fantasy Trading Card Game – Studio​
  • Square Enix Goods Shop​
  • Square Enix Music & Publishing​
  • Square Enix Partners​


ds.png

در حال حاضر کمپانی سونی تنها فقط حضور خود را در tokyo game show تایید کرده و چیزی از lineup خود ارائه نداده است
اما این را میدانم که بالااخره قرار است پس از مدت ها پرده از راز گیم پلی عنوان death stranding ساخته hideo kojima برداشته شود
این بخش با اطلاعات بیشتر بروز خواهد شد
آپدیت: سونی در نمایشگاه امسال livestream خواهد داشت و برنامه خود را اعلام کرد
استریم در روزهای 12.14 و 15 سپتامبر پخش خواهد عناوین قابل توجه استریم death stranding . nioh2 و project REsistance هستند(لیست کامل عناوین در اسپویلر)

Sony's Tokyo Game Show Plans Include Live Streamed Presentations on Upcoming Titles

509290_preview.png

شرکت capcom نیز حضور خود را در tgs 2019 با مسابقات street fighter v arcade تایید کرد

آپدیت CAPCOM به صورت رسمی از معرفی عنوان بعدی سری RESIDENT EVIL با رمز project REsistance خبر داد این عنوان در تاریخ 9سپتامبر معرفی و در
TGS قابل بازی خواهد بود



 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
قصد مقایسه با BotW رو هم ندارم و نمیگم جذابیت اون رو داره یا نه، میگم آیا اصلا به صورت لانگ شات هم شبیه هستن یا نه؟ سوالم اینه. چون من همش حس این رو دارم که DS ورژن مدرن و کوجیمایی BotW ـه.

بخوام کلی به عنوان کسی که BotW رو جویده، نظر بدم رو این مورد... راستش یه جورایی نه...
ولی خب کلا کانسپت کار DS اینه که تو نقش پستچی ای! طبیعتا با لینک که قهرمان منجیه فرق داره سیستم اش..

من دیدم تیکه های گشت و گذار رو و مقایسه کردم با زلدا یخورده یجوری شدم... بازی همون قدر که دست و پاتو وا میذاره به واسطه ابزار، همون قدر هم دست و پاتو می بنده به واسطه همون ابزار...این حس که باید هی برای یه سری اکشن ها مدام به ابزارت مستقیم رجوع کنی رو مخه به نظرم در دراز مدت و اگه این ابزارها محدودیت تعداد داشته باشن که به احتمال زیاد دارن، قطعا میره رو مخ... فاز رئالیسم رو خیلی خوب میاره بالا و قشنگ هم هست، همون جور که گفتم، دست و پای مخاطب رو برای گشتن وا می کنه ولی ذهن رو بازیکن رو از یه جا دیگه درگیر می کنه
اینو بذا با همون زلدا یه مثال بزنم و اتفاقا میخوام یه نکته منفی شم بگم، زلدا برای یکسان نشدن سلاح دست مخاطب یه چرخه استقامت سلاح داره که بر خلاف بازی ای مثل دارک سولز، هدفش دقت کردن مخاطب به سلاحش نیست... بلکه برعکس هدفش کاملا شکوندن اسلحه ته تا همیشه دستت به یه اسلحه نباشه و مدام دنبال نبرد برای اسلحه باشی. هدف مکانیزم خوبه ولی تو Late Game وقتی واقعا هر سلاحی که می خوای داری کم کم به یه نقطه ای میرسی که ذهنت درگیر میشه که "آقا اصن می ارزه من با این هیولاها این جا درگیر شم؟" می بینی؟ :D دست و پات به واسطه چرخه سلاح اتفاقا حسابی بازه و جدا از دامنه خفن اسلحه ها که اتفاقا به خاطر همین مکانیزم تلاش کردی به دست بیاری، این که اگه سلاحت بشکنه به قطع میتونی شبیهشو با یکم بازی کردن به دست بیاری و به مشکلی هم بر نمیخوری از لحاظ منطقی، قشنگ نشون میده از لحاظ فنی مکانیک بازی بی نقصه. ولی ذهنت درگیره این جا و هی به خودت اجازه نمیدی وارد مبارزه شی که "یکی" از ده تا سلاح خفنت رو این وسط از دست بدی :D
DS تو این تریلر 50 دقیقه ای که دیدم پر این موارد ذهن درگیر کن بود. بعد میدونی چی میشه... کم کم این قدر این موارد زیاد میشن که حوصله ات نمی کشه از مسیر اصلی بازی بری بیرون و صرفا به مسیر اصلی بازی می چسبی که داستان بازی رو ببینی :D و از اون جا که داستان بازی از الان خفن بودنش تضمینه هیچ وقت نمی فهمی که مخت کل فعالیت های فرعی رو پس زده! تازه من مثال زلدا رو زدم که بازی ایه که واسه کشوندن مخاطب به خارج از مسیر اصلی داستان واقعا نبوغ آمیز ترین بازی نسله!! و بازم همچین مشکلی داره :D دیگه خودت برو تا تهش!!

از یه طرف مثل زلدا فیزیک و شیمی عجیب باحال داریم که این به نظرم وجه شباهت خیلی خوبی بود
مثلا میشه همون جور که تو زلدا با سپر از تپه ها میای پایین این تو هم با چرخ دستی بیای پایین از تپه ها و بری تو کمپ ملت :)) که خدایی حال کردم
یا مثلا جاهای مختلف موارد مختلف برای پیدا کردن هست و لند اسکیپ ها توش چرخیدن این قدرها هم بی حال نیست و حس خوبی داشت دنیاش و المان های قابل تعامل به نظرم خیلی خوب بودن ولی حس می کنم اصن نمی خواست روشون زیاد تمرکز کنه

اتمسفر محیط هم مثل خود زلدا و حتی به نظرم بیشتر بهت منتقل میشه... مخصوصا اگه موسیقی بازی بخواد بهتر از چیزی باشه که شنیدم
کوجیما قول تنوع محیط رو داده و از اون جا که داستان تو آمریکائه عملی شدن همچین حرفی غیر ممکن نیست و اتفاقا خیلی هم محتمله... تو این تپه زار ها به نظرم واقعا خیلی خوب حس رو منتقل کرده که شما تو یه "محیط باز" اید... خیلی سخته انتقال این حس

یه چیز دیگه هم این بود که یکم زیادی خالی میزد فکر کنم که شاید بخاطر ذات محیط بود... یعنی یه جاهایی انگار خیلی رفتن طرفش منطقی نبود و به نظر نمی رسید بی ارزه که مسیرتو کج کنی بری اون جا، شاید یه چیزی توش باشه... اینم یکی از اون چیزایی بود که زلدا به نظرم زیاد روش تاکید داشت و این جوری نبود DS
و این که اگه هم میخواست جای خالی یا دور از دید نقشه ببرتت یه روش های خیلی زور شده ای مثل رد و پا و این چیزا داشت که به نظرم پشت هم تکرار شه قشنگ میتونی بهش بی توجه شی و جدا از اون اصن حس اکتشاف موارد فرعی تو زلدا رو نداره

نبرد میدانی اش اگه این جوری باشه که من دیدم واقعا با زلدا از بیخ فرق داره... تو تریلر اول زلدا من همیشه با اون تیکه که سنگ رو هل میده وسط کمپ ملت که متفرق شن بعد قبل این که خودشون رو جمع و جور کنن اینا، لینک میپرید وسط همه رو جر میداد، خیلی حال می کردم :D یه حس "من یه نابغه استراتژیکم" بهت دست می داد :D
این تو قشنگ برعکس بود، سم رفت تو کمپ، هدفشو که پیدا کرد کمپ خبردار شد و کوجیما هم د بدو با سم گاز داد در رفت :D
یعنی اصن اون حس زلدا که تو میری کمپ ملت رو به هم میریزی اول و رو سرشون خراب میشی رو نداره (تقریبا جزو معدود بازی های اوپن ورلده که همچین حسی داره) و بیشتر اونی که من دیدم همون حس متال گیری بود که بخزی تو کمپ و به هدفت برسی و سعی کنی آروم بیای بیرون که خب راستش در حد متال گیر هم این تیکه اش خوب نبود تا جایی که من دیدم :D

در کل بی شباهت نیسن و منم حس زلدایی و بزن به دشت و دریای زیادی ازش گرفتم :D ولی در نهایت امضاهای گنده ای از هورایزون و متال گیر هم روش خورده
 
آخرین ویرایش:

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
دوستان از کجا تریلرها رو نگاه میکنید؟توی بازی سنتر که خبری از تریلر نیست کسی از خود بچه ها هم نمیزاری یه جارو معرفی کنید ما هم ببینیم از کامنتا سر در بیاریم
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دوستان از کجا تریلرها رو نگاه میکنید؟توی بازی سنتر که خبری از تریلر نیست کسی از خود بچه ها هم نمیزاری یه جارو معرفی کنید ما هم ببینیم از کامنتا سر در بیاریم

والا یوتیوب :D
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
116317
مرتبط با موضوع تاپیک برنده های Japan Game Awards 2019 مشخص شدند:

لینک: Japan Game Awards:2019

من همه رو این جا میذارم


The Minister of Economy, Trade and Industry Award
Super Smash Bros. project team
(این جایزه "کی از همه بیشتر خدمت کرده" بود)

Award for excellence
Apex Legends
Kingdom Hearts III
Judgment
Sekiro: Shadows Die Twice
Super Smash Bros. Ultimate
Detroit: Become Human
Devil May Cry 5
Dragon Quest Builders 2
BIOHAZARD RE:2
Marvel's Spider-Man
Megido72

Special Award
Nintendo Labo

Best Sales Award
Super Smash Bros. Ultimate

Global Award Japanese Product
Super Smash Bros. Ultimate

Global Award Foreign Product
Red Dead Redemption 2

Game Designer Award
Astro Bot: Rescue Mission

Grand Award
Super Smash Bros. Ultimate
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
مرتبط با موضوع تاپیک برنده های Japan Game Awards 2019 مشخص شدند:

لینک: Japan Game Awards:2019

من همه رو این جا میذارم
(هشدار: اسمش براس، همه رو درو کرده :D)

The Minister of Economy, Trade and Industry Award
Super Smash Bros. project team
(این جایزه "کی از همه بیشتر خدمت کرده" بود)

Award for excellence
Apex Legends
Kingdom Hearts III
Judgment
Sekiro: Shadows Die Twice
Super Smash Bros. Ultimate
Detroit: Become Human
Devil May Cry 5
Dragon Quest Builders 2
BIOHAZARD RE:2
Marvel's Spider-Man
Megido72

Special Award
Nintendo Labo

Best Sales Award
Super Smash Bros. Ultimate

Global Award Japanese Product
Super Smash Bros. Ultimate

Global Award Foreign Product
Red Dead Redemption 2

Game Designer Award
Astro Bot: Rescue Mission

Grand Award
Super Smash Bros. Ultimate


بیا @Akiba حداقل ژاپن حالیشه که بازی هنوز استحقاق بردن جوایز رو داره :D
اگه همین شعور رو جف کیلی هم نشون بده از خودش عالی میشه :D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
@Akiba

بعد دیدن تریلر احتملا همون حرفای دنیای بزرگ . خالی و اینجور چیزارو بزنی دوباره :D

اما این بازی برای من داره تبدیل میشه به زندگی :D بخصوص بعد دیدن تریلر امروز :D و به نظرم حکم شما امروز صادر شده و در ابان ماه اجرایی خواهد شد :D:))
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
نمایش بازی +90 نباید جوابش "حد وسط" باشه:D
خوبه...خوبه...>:)

حد وسطش اینه که
بازی خوب و خلاقانه بود ، ولی شدیدا کسل کننده و کم محتوی! (همون ایراد خودمون)

اینکه صلیب میکشیم یا کشیده میشیم ، بسته به این داره چقدر از این کسل کنندگی مربوط میشه به تماشا کردنش و تفاوتش با زمان بازی کردن!
در کل بازی فوق العاده ایه که کم و کاستی و ایراد زیاد داره!
 
  • Like
Reactions: Scαrface

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
من از کوجیما و بازیش مطمعنم... چیزی هم که تا الان دیدم انصافا راضی کنندست

شدیدا منتظر انتشار بازی‌ام.... تا چهره‌ی دوستانی که میگن تو نمایش بازی خوابشون برده رو ببینم!!!!
اونموقع حرف میزنیم!
 
  • Like
Reactions: pbgame and vivanred

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
حیف این یاکوزا ۷ که ورداشتن سبک بازی را rpg کردن .یعنی چی اونوقت؟؟؟؟
من خودم عاشق سبک ار پی جی هستم ولی هر بازی ای را که ور نمیدارن عوض کنن.داستان بازی که جالب میومد از کاراکتر اصلیشم بدم نیومد بنده خدا به خاطر رییسش ۱۸ سال میره زندان بعد که برمیگرده هیچکس تحویلش نمیگیره .بازی پر از مینی گیم های جور واجور بود گرافیکم که در بالاترین سطح دراگون انجین بود.فقط حیف که گند زدن به مبارزاتش
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
نمیدونم حالا تبلیغ میشه یا نه ولی gamefa همه را گذاشته تقریبا
شما یا یک صفحه خارجی برای دیدن تریلرهای TGS معرفی کن... یا هم اگه جایی رو سراغ نداری... الکی هی اسم این سایتای رده پایینو نیار... چون بدجوری براشون تبلیغاته.


دوستان از کجا تریلرها رو نگاه میکنید؟توی بازی سنتر که خبری از تریلر نیست کسی از خود بچه ها هم نمیزاری یه جارو معرفی کنید ما هم ببینیم از کامنتا سر در بیاریم
اگه قینگ شکن:D داری میتونی تو این صفحه بعضی از تریلرها رو ببینی: (دث و رزیدنت)
https://www.thesouthafrican.com/tec...es-games-trailers-announcements-live-streams/
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,247
نام
امیر حسین
تریرهای یاکوزا 7 رو دیدم!
تریلر داستانی خیلی خوب بود! یه داستان یاکوزاییه دیگه:x دوست داشتم!
با ته مردانگی شروع شد و با ته ناجوانمردی جواب گرفت:| کلا جذب کرد!

و گیم پلی... میشه گفت یکی از WTFترین چیزایی که دیدم=)) اسپیشال اتک هاشون منو کشته بود:)) تو اخبار آمده سامن هم داره بازی:)) واقعا نمیدونم چی میشه گفت:)) همچنان به نظرم یه نسخه فرعی این حرکات رو میرفتن مثل Dead Souls حرکت مطمئن تر و بهتری بود!(یا جاجمنت رو با این گیم پلی میدادن:-" )
کلا اینکه گیم پلیش آخرته طنز یاکوزایی بود:))

اعضای پارتی، اون پلیس بود...چی بود؟ همون لباس آبیه.... رو دوست داشتم از صداپیشه های محبوبم میباشد صداپیشه ش!خودکار شد کاراکتر مورد علاقه م تو بازی و یک دلیل مهم برای بازی کردنش:D زنه که هیچی فعلا... اون یکی دیگه هم که یه مادائو میباشد:p
باس فایت بیل مکانیکی هم که... کجا دیدید آخه؟ :))


مثل همیشه پر از مینی گیم های متنوع هم هست بازی! محیط هم که بالاخره یه شهر جدید و فکر کنم قبلا گفتن خیلی بزرگتر از قبل!

دیگه...دیگه... آها کلاس های مختلف... از الان انتخابم اسلشر...Warrior... Sword man یا حالا هرچی اینجا اسمش رو میزارن هست! همون کت مشکی و کروات قرمز و شمشیر به دست بودنش کافیه برای انتخابش:-" گرچه خیلیییییی کند میزد:|

فعلا همینا! :-" (آخرشم یاکوزا7 نمیخرم:-" )

بخوام کلی به عنوان کسی که BotW رو جویده، نظر بدم رو این مورد... راستش یه جورایی نه...
ولی خب کلا کانسپت کار DS اینه که تو نقش پستچی ای! طبیعتا با لینک که قهرمان منجیه فرق داره سیستم اش..

من دیدم تیکه های گشت و گذار رو و مقایسه کردم با زلدا یخورده یجوری شدم... بازی همون قدر که دست و پاتو وا میذاره به واسطه ابزار، همون قدر هم دست و پاتو می بنده به واسطه همون ابزار...این حس که باید هی برای یه سری اکشن ها مدام به ابزارت مستقیم رجوع کنی رو مخه به نظرم در دراز مدت و اگه این ابزارها محدودیت تعداد داشته باشن که به احتمال زیاد دارن، قطعا میره رو مخ... فاز رئالیسم رو خیلی خوب میاره بالا و قشنگ هم هست، همون جور که گفتم، دست و پای مخاطب رو برای گشتن وا می کنه ولی ذهن رو بازیکن رو از یه جا دیگه درگیر می کنه
اینو بذا با همون زلدا یه مثال بزنم و اتفاقا میخوام یه نکته منفی شم بگم، زلدا برای یکسان نشدن سلاح دست مخاطب یه چرخه استقامت سلاح داره که بر خلاف بازی ای مثل دارک سولز، هدفش دقت کردن مخاطب به سلاحش نیست... بلکه برعکس هدفش کاملا شکوندن اسلحه ته تا همیشه دستت به یه اسلحه نباشه و مدام دنبال نبرد برای اسلحه باشی. هدف مکانیزم خوبه ولی تو Late Game وقتی واقعا هر سلاحی که می خوای داری کم کم به یه نقطه ای میرسی که ذهنت درگیر میشه که "آقا اصن می ارزه من با این هیولاها این جا درگیر شم؟" می بینی؟ :D دست و پات به واسطه چرخه سلاح اتفاقا حسابی بازه و جدا از دامنه خفن اسلحه ها که اتفاقا به خاطر همین مکانیزم تلاش کردی به دست بیاری، این که اگه سلاحت بشکنه به قطع میتونی شبیهشو با یکم بازی کردن به دست بیاری و به مشکلی هم بر نمیخوری از لحاظ منطقی، قشنگ نشون میده از لحاظ فنی مکانیک بازی بی نقصه. ولی ذهنت درگیره این جا و هی به خودت اجازه نمیدی وارد مبارزه شی که "یکی" از ده تا سلاح خفنت رو این وسط از دست بدی :D
DS تو این تریلر 50 دقیقه ای که دیدم پر این موارد ذهن درگیر کن بود. بعد میدونی چی میشه... کم کم این قدر این موارد زیاد میشن که حوصله ات نمی کشه از مسیر اصلی بازی بری بیرون و صرفا به مسیر اصلی بازی می چسبی که داستان بازی رو ببینی :D و از اون جا که داستان بازی از الان خفن بودنش تضمینه هیچ وقت نمی فهمی که مخت کل فعالیت های فرعی رو پس زده! تازه من مثال زلدا رو زدم که بازی ایه که واسه کشوندن مخاطب به خارج از مسیر اصلی داستان واقعا نبوغ آمیز ترین بازی نسله!! و بازم همچین مشکلی داره :D دیگه خودت برو تا تهش!!

از یه طرف مثل زلدا فیزیک و شیمی عجیب باحال داریم که این به نظرم وجه شباهت خیلی خوبی بود
مثلا میشه همون جور که تو زلدا با سپر از تپه ها میای پایین این تو هم با چرخ دستی بیای پایین از تپه ها و بری تو کمپ ملت :)) که خدایی حال کردم
یا مثلا جاهای مختلف موارد مختلف برای پیدا کردن هست و لند اسکیپ ها توش چرخیدن این قدرها هم بی حال نیست و حس خوبی داشت دنیاش و المان های قابل تعامل به نظرم خیلی خوب بودن ولی حس می کنم اصن نمی خواست روشون زیاد تمرکز کنه

اتمسفر محیط هم مثل خود زلدا و حتی به نظرم بیشتر بهت منتقل میشه... مخصوصا اگه موسیقی بازی بخواد بهتر از چیزی باشه که شنیدم
کوجیما قول تنوع محیط رو داده و از اون جا که داستان تو آمریکائه عملی شدن همچین حرفی غیر ممکن نیست و اتفاقا خیلی هم محتمله... تو این تپه زار ها به نظرم واقعا خیلی خوب حس رو منتقل کرده که شما تو یه "محیط باز" اید... خیلی سخته انتقال این حس

یه چیز دیگه هم این بود که یکم زیادی خالی میزد فکر کنم که شاید بخاطر ذات محیط بود... یعنی یه جاهایی انگار خیلی رفتن طرفش منطقی نبود و به نظر نمی رسید بی ارزه که مسیرتو کج کنی بری اون جا، شاید یه چیزی توش باشه... اینم یکی از اون چیزایی بود که زلدا به نظرم زیاد روش تاکید داشت و این جوری نبود DS
و این که اگه هم میخواست جای خالی یا دور از دید نقشه ببرتت یه روش های خیلی زور شده ای مثل رد و پا و این چیزا داشت که به نظرم پشت هم تکرار شه قشنگ میتونی بهش بی توجه شی و جدا از اون اصن حس اکتشاف موارد فرعی تو زلدا رو نداره

نبرد میدانی اش اگه این جوری باشه که من دیدم واقعا با زلدا از بیخ فرق داره... تو تریلر اول زلدا من همیشه با اون تیکه که سنگ رو هل میده وسط کمپ ملت که متفرق شن بعد قبل این که خودشون رو جمع و جور کنن اینا، لینک میپرید وسط همه رو جر میداد، خیلی حال می کردم :D یه حس "من یه نابغه استراتژیکم" بهت دست می داد :D
این تو قشنگ برعکس بود، سم رفت تو کمپ، هدفشو که پیدا کرد کمپ خبردار شد و کوجیما هم د بدو با سم گاز داد در رفت :D
یعنی اصن اون حس زلدا که تو میری کمپ ملت رو به هم میریزی اول و رو سرشون خراب میشی رو نداره (تقریبا جزو معدود بازی های اوپن ورلده که همچین حسی داره) و بیشتر اونی که من دیدم همون حس متال گیری بود که بخزی تو کمپ و به هدفت برسی و سعی کنی آروم بیای بیرون که خب راستش در حد متال گیر هم این تیکه اش خوب نبود تا جایی که من دیدم :D

در کل بی شباهت نیسن و منم حس زلدایی و بزن به دشت و دریای زیادی ازش گرفتم :D ولی در نهایت امضاهای گنده ای از هورایزون و متال گیر هم روش خورده
از لحظه معرفیه بازی تا همین الان، شاید بتونم بگم بهترین و مفیدترین پستی هست که در مورد DS خوندم:D
یه حرف حسابی با توجه به مشاهدات زده شده بددن هیچگونه عینک بدبینانه یا فن بازی:D


بیا @Akiba حداقل ژاپن حالیشه که بازی هنوز استحقاق بردن جوایز رو داره :D
اگه همین شعور رو جف کیلی هم نشون بده از خودش عالی میشه :D
بازه زمانیشون خو فرق داشته:D شاید چندتا سایت باشه حالا این تو بازه زمانیشون جا بگیره، ولی واقعا انتظار نداشته باش! اصلا برو ببین تو بازه ی انتخاب های GOTY چندتا سایت معروف نبوده، بعد امیدوار باش امسال بترکونه:D

@Akiba

بعد دیدن تریلر احتملا همون حرفای دنیای بزرگ . خالی و اینجور چیزارو بزنی دوباره :D

اما این بازی برای من داره تبدیل میشه به زندگی :D بخصوص بعد دیدن تریلر امروز :D و به نظرم حکم شما امروز صادر شده و در ابان ماه اجرایی خواهد شد :D:))
حالا بزارید ببینم...شاید بره برای فردا! :D انشاالله که نظر ما رو تغییر بده، ولی احتمالا اینجور که میگی نمیده:D
ولی به جان خودم با نگاه یه نمایش بهش نگاه نکنید...فرض کنید 20ساعت میخواید حداقل بشینید پاش...اگر دنیاش خالی هست(هست؟ از رو حرف خودت که میگی همون نظر قبلیمه میگم احتمالا هست هنوزم:D ) واقعا کشش یک بازی طولانی رو داره؟ یا مثلا نهایت 5ساعت و ...؟
حالا فعلا من رو وارد بحث نکنید، بزارید نمایش رو ببینم بعد ببینم چی میشه نظرم:D الان یه چی میگم، بعد میگید ندیده رو هوا حرف زده:p
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
حالا بزارید ببینم...شاید بره برای فردا! :D انشاالله که نظر ما رو تغییر بده، ولی احتمالا اینجور که میگی نمیده:D
ولی به جان خودم با نگاه یه نمایش بهش نگاه نکنید...فرض کنید 20ساعت میخواید حداقل بشینید پاش...اگر دنیاش خالی هست(هست؟ از رو حرف خودت که میگی همون نظر قبلیمه میگم احتمالا هست هنوزم:D ) واقعا کشش یک بازی طولانی رو داره؟ یا مثلا نهایت 5ساعت و ...؟
حالا فعلا من رو وارد بحث نکنید، بزارید نمایش رو ببینم بعد ببینم چی میشه نظرم:D الان یه چی میگم، بعد میگید ندیده رو هوا حرف زده:p
نمیخوام حالا که فعلا ندیدی وارد بحث بشی اما فردا دوباره یه نمایش گیم پلی دیگه داره . اونم ببینم به همراه امروزی بعد بیا :D اما خیلی تیک وار جوابت رو میدم .

بعیده تغییر بده با توجه به شناختم :D
دقیقا با همین نگاه بهش توجه کردم و مثل خون در رگهایم جاری شد :D
این موردش به نظرم خیلی شخصی هست . که اونم با توجه به شناختم فکر میکنم نظرت همونه :D اما خب برای خیلی ها ، مثل خودم واقعا کشش طولانی همراه با لذت فراوان داره :D
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
من از کوجیما و بازیش مطمعنم... چیزی هم که تا الان دیدم انصافا راضی کنندست

شدیدا منتظر انتشار بازی‌ام.... تا چهره‌ی دوستانی که میگن تو نمایش بازی خوابشون برده رو ببینم!!!!
اونموقع حرف میزنیم!
وقتی خوابن که حرف نمیزنن :D

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر