Sony استودیو Insomniac Games را به تصاحب خود درآورد

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
113791

Sony Interactive Entertainment لحظاتی قبل از تصاحب Insomniac Games، سازنده عنوان موفق Marvel's Spider-Man و سری Ratchet and Clank، خبر داد و تایید کرد که این استودیو به فعالیت خود بعنوان یکی از استودیوهای داخلی PlayStation ادامه خواهد داد.

رئیس Sony Interactive Entertainment یعنی جیم رایان اخیرا اعلام کرد که در جهت ارائه محتوای هر چه بیشتر و تضمین موفقیت PlayStation در نسل آینده کنسول ها، شرکت Sony تقویت استودیوهای تحت اختیار خود و همچنین اضافه کردن استودیوهای بازی سازی جدید به مجموعه PlayStation را در دستور کار قرار داده است.

مراحل خرید Insomniac در حال نهایی شدن است و سازنده سری Resistance به زودی بعنوان چهاردهمین استودیو بازی سازی Sony معرفی خواهد شد.

شان لیدن در مصاحبه با Bloomberg اعلام کرد که در آینده برخی از بازی های استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment، خصوصا بازی های چندنفره، ممکن است از انحصار PlayStation خارج شوند.

عناوین انحصاری همچنان جزئی از استراتژی شرکت خواهند بود، اما برخی بازی ها، بخصوص بازی های چندنفره که برای تجربه بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته می شوند، ممکن است توزیع گسترده تری را تجربه کنند. ما باید از پلتفرم PlayStation حمایت کنیم، بحثی در این رابطه وجود ندارد. همانطور که گفتم، در آینده شاهد عناوینی از سوی استودیوهای من خواهید بود که در دسترس جمعیت گسترده تری از گیمرها قرار می گیرند.

Sony Acquires Spider-Man PS4 Developer Insomniac Games - IGN
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
113800

ممنون آقای شاون لیدن :D

ولی شما که بازی مولتی پلیر نمیسازید اصن

===

(این یعنی ممکنه Sunset Overdrive 2 رو جاهای دیگه هم ببینیم در صورت ساخته شدن)
 
  • Like
Reactions: g4mer

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,568
من فکر میکنم استودیو بعدی استودیو رمدی هستش کسی میخواد بوکمارک کنه از سر زدن رمدی به اینها و nd من شک ندارم استدیو بعدی رمدی هستش .
اصلا خوشم نمیاد از خرید رمدی خیلی بالا پایین دارن اینا. من بودم Teem Cherry رو میخریدم. کمپانی که با امکانات خیلی کم بتونه Hollow Knight بسازه فکر کن امکانات بهشدن داده بشه چی بسازن.
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
بوکمارک شد جز محالاته رمدی !
همچین محال هم نیست محال استدیو هستش که داری میبینی سونی خرید به لطف ماکروسافت
رمدی هم به لطف ماکروسافت خریداری میشه ببین کی گفتم .

هر دوتای این استدیو ها سر وضعیت کاری که با ماکروسافت داشتن به اینجا رسیدن اینسامنیک یک استدیو خیلی بزرگ بعد از فروش افتضاح سانست ترسیدن که به فنا برن با فروش خوب اسپایدرمن بی خیال جواب نه دادن برای بار چندم به سونی شدن رمدی هم وضعیت مشابه ای داره تازه یوشیدا با اون همه سروصدا رفته به یک استدیو که نه انحصاری می سازه سر بزنه چند روز بعد اونها میرن به استدیو اینسامنیک و ناتی داگ سر میزنن الان هم که اینسامنیک خبر خریدش آمده مشخصا این اتفاق برای امروز و دیروز نیست چند وقت داشتن قرار مداراشون میزاشتن .

تازه اینسامنیک ترسید بعد سانست به درد نینجا تئوری دچار بشه که وضعیت به جایی رسیده بود که چندتا بازی کوچیک ساخت که یه بازی بسازه برگرده به چرخه بازی بزرگ ساختن تا ماکروسافت خریدش بعد اینکه گفتن میخوایم مولتی باشیم .

اصلا خوشم نمیاد از خرید رمدی خیلی بالا پایین دارن اینا. من بودم Teem Cherry رو میخریدم. کمپانی که با امکانات خیلی کم بتونه Hollow Knight بسازه فکر کن امکانات بهشدن داده بشه چی بسازن.

رمدی استدیو خلاقی هستش اینکه بالا پایین داره مشکلش مشخصا مدیریت درست نشدن هستش استدیوی که مکس پین ساخته استدیوی که الن ویک با وجود اینکه خیلی دوست داشتم بهش خرده های میگیرم ساخته استدیوی که الان کنترل ساخته من واقعا از تریلر های بازی لذت بردم ببین استدیو خلاق باید کنترل بشه باید هدایت بشه وگرنه همین که الان میبینی رمدی هم یکم نیاز به هدایت سر انتخاب و مدیریت پروژه داره تو حساب کن با بودجه سونی و تکنولوژی های سونی که بین استدیو هاش به اشتراک میزاره اینها قراره چی بسازن .

تیم گاد با یک نگاه یوشیدا از نا امیدیش از طرح اولیه چنان ترسیدن و تلاش بیشتر کردن گاد شد گاد وگرنه مطمئن باش با یه همچین مدیریتی درست میشه .
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,533
v715306_.png

o05779_.png

v41034_.png

e575163_.png

:D
l532113_.png
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
بسیار عالی.استودیو خوبی هستش هر چند طرفدار بازی های سوپر هیرویی از جمله اسپایدر من و غیره نیستم.امیدوارم یک بازی شوتر عالی برای سونی بسازه یا یک بازی تو شبک اکشن واقعگرایانه
بزرگ ترین اشتباهی که میشه با اینسامنیاک کرد، ساخت یک شوتر واقع گرایانه هست! :D
اینا خدای خلاقیت توی طراحی سلاح های عجیب غریب و متنوعن و تو این موردم حسابی معروفن!(رچت، رسیستنس و سانست رو یه نگاه بندازید دستتون میاد!) ازشون خواستن یه شوتر واقع گرایانه، یعنی نادیده گرفتن یکی از نکات قوتشون!


الله اکبر! :D بهترین انتخاب ممکن برای سونی بود.
اینجا هم گفتم، Insomniac خیلی هم فرقی با فرست پارتی نداشت برای سونی، ولی نگران روزی بودم که مایکروسافت وسط خریدهای پشت سر همش بره سراغ اینا، و خوشبختانه دیگه همچین اتفاقی نخواهد افتاد! :D
دقیقا بهترین انتخاب ممکن! اینا شدیدا به گروه خونی سونی میخوردن! البته درسته که جز یه دوره ی محدود تقریبا همیشه با سونی بودن، ولی منم مثل تو بزرگ ترین ترسم این بود که اینا هم وسط ریخت و پاش مایکروسافت یهو غش کنند اون سمت (گرچه با اسپایدی یکم بعید بود فعلا حرکتی بزنند...ولی خوب...)

جدا از بازی های AAAشون که عاشقشونیم همه ، اینا تو ساخت بازی های VR هم تجربه دارن و از این نظر یک تیم به بازی سازهای PS VR اضافه شدن!
فکر کنم دوتا استودیو هم دارن ... کلا تیم بزرگین! امیدوارم بزرگتر هم بشن و بازی های بیشتری ازشون ببینیم! در کنار اسپایدی بتونند رو بازی های دیگه ای هم کار کنند(غیر VR البته:D )
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
در خصوص اینکه میگین زیاد هم فرقی نکرد و قبلا هم برای سونی بازی می‌ساخت باید بگم که چرا! اتفاقا خیلی مهمه خرید Insomniac!
الآن سونی میتونه پول بریزه تو استودیو و با خیال راحت کارکنانش رو افزایش بده. از طرفی هم Insomniac دیگه هیچوقت sunset overdrive رو برای کس دیگه نمیسازه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر