کارگردان خلاق بازی Halo Infinite استودیو سازنده آن را ترک کرد

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
Halo-Infinite.jpg

تیم لانگو (Tim Longo) کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از استودیو 343Industries جدا شد. لانگو همین وظیفه را در جریان ساخت بازی Halo 5 Guardians نیز برعهده داشته است.
به گزارش وبسایت کوتاکو، لانگو چند هفته پیش از آن که تصمیم بگیرد به صورت کلی از تیم سازنده Halo جدا شود با نقش متفاوتی در تیم تولید بازی مشغول فعالیت بود. به دنبال این موضوع شرکت مایکروسافت بیانیه‌ای منتشر کرد که ضمن آرزوی موفقیت برای ادامه راه لانگو، تغییرات ایجاد شده در استودیو 343Industries پس از جدایی کارگردان خلاق بازی Halo Infinite را ارائه می‌کند.

نقش و مسئولیت اعضای مختلف تیم سازنده به طور معمول تکامل پیدا می‌کند تا با سطح نیازهای بازی در جریان پروسه تولید هماهنگی داشته باشد. اخیرا دو تغییر در فرایند ساخت بازی Halo Infinite ایجاد شده است. تهیه‌کننده اجرایی ما یعنی مری السون (Mary Olson) به عنوان تهیه‌کننده ارشد منسوب شده...

Continue reading...


 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
این که خیلی وقت هست مشخصه و تو Halo 5 هم این مدلی بود. این آیتم ها برای بخش Warzone هست و امیدوارم از لوت باکس خبری نباشه و مستقیم بشه آیتم ها رو خرید. Arena (بخش اصلی مولتی پلیر) هم از این جنگولک بازی ها نداره خوشبختانه :D منظورم آیتم هایی هستن که رو گیم پلی تاثیر میزارن نه آیتم های ظاهری.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر