Daymare 1998 | PC

113360

مدت زیادی است که بازی Daymare 1998 در دست توسعه قرار دارد. این بازی که در ابتدا به صورت غیر رسمی به عنوان بازسازی Resident Evil 2 شناخته می‌‌شد، اکنون یک بازی مستقل و قدرتمند است که با وجود شباهت‌های بسیار با Resident Evil 2 Remake، از خط داستانی منحصر به فردی پیروی کرده و گیم‌پلی مخصوص به خود را دارد.

با توجه به گفته‌ی استودیوی Invader Studios، این بازی در ماه آینده برروی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین شما می‌توانید دموی این عنوان را از صفحه‌ی بازی Daymare 1998 در استیم (Steam) دانلود نمایید. از اطلاعات و تریلرهای موجود می‌توان نتیجه گرفت که این عنوان از شخصیت‌های قابل بازی مختلفی بهره می‌برد و هر کدام از آن‌ها دارای خط داستانی منحصر به فردی است. همچنین این بازی از سیستم خاصی پیروی می‌کند که شما را به یاد سری Resident Evil می‌اندازد و در آن پازل‌هایی وجود دارند که به راحتی قابل حل کردن نیستند. سیستم مبارزه‌ی بازی نیز از خشونت و خون‌ریزی کافی برخوردار بوده و کسانی که با سری Resident Evil آشنایی دارند، مطمئنا به این بازی علاقه‌مند شده و از آن لذت خواهند برد.

113361



بازی Daymare 1998 در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۹) برروی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه‌های کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز در زمان دیگری عرضه خواهند شد.





 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,309
نام
مــاکــان


=============
نسخه دوم دموش اومده روی استیم ، 16 گیگه.


داستان هم از اسمش معلومه که 4سال قبل از اتفاقات نسخه اوله.

من شماره قبلی رو دوست داشتم بنظرم برای یک بازی ایندی کلون RE با بودجه پایین واقعا کار رو خوب در آورده بودن.

تو این شماره پیشرفت داشتن ، شاید کمی بیشتر به سمت تخیلی رفته باشن ولی سینماتیک تر شده و بازی کلا پولیش بیشتری داره.
مشخصه که بودجه بیشتری داشتن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر