مصاحبه اختصاصی بازی سنتر با ساسان سپهر تهیه کننده استودیو Remedy

Aria_P

عضو تحریریه
Jul 17, 2017
153
ساسان سپهر تهیه‌کننده ایرانی استودیو Remedy از بزرگترین چالش‌های زندگی کاری‌اش می‌گوید ، از دوره کارآموزی خود در ژاپن تا حضور به عنوان تهیه‌کننده در استودیو خالقان Max Payne.

ساسان سپهر از آن دست تهیه کنندگانی است که به شدت مخالف کرانچ بوده و معتقد است اشتباهات تهیه کنندگان بله بروز چنین مشکلی می‌شود. او که خود سابقه حضور در دوران کرانچ را دارد در بخشی از مصاحبه‌اش می‌گوید که کرانچ می‌تواند زندگی هر بازیسازی را تا مرحله فروپاشی پیش ببرد.

آقای سپهر ۳۰ سال سن دارد و سابقه حضور به عنوان کارآموز ، کارمند و تهیه‌کننده در شرکت‌های کونامی ، یوبی‌سافت ، کرایتک و رمدی را دارد. او در مصاحبه با بازی سنتر از سفر اودیسه وار خود در صنعت بازی می‌گوید. از دوره دانشجویی در هلند ، سفر به ژاپن ، گذراندن یک دوره کاری مهم در آلمان ، دوران پراسترس در کرایتک و در نهایت سفر به فنلاند و کار به عنوان تهیه‌کننده در روی کراس فایر که متفاوت‌ترین ساخته استودیو فنلاندی از زمان تأسیس‌اش تا به امروز است. این مصاحبه و صحبت‌های سپهر برای هر کسی که دوست دارد وارد صنعت بازیسازی شود همانند یک کلاس درس رایگان است. او در این مصاحبه شرح می‌دهد که چگونه از یک انسان خجالتی به تهیه کننده‌ای بدل شده که باید با تعداد زیادی بازیساز تعامل برقرار کند.



مصاحبه اختصاصی بازی سنتر با ساسان سپهر تهیه کننده استودیو Remedy - بازی سنتر
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
پرچم Riddick بالاست. واقعا دستتون درد نکنه! یکی از محبوب ترین بازی ها برای منم همین سری هست! حیف که خیلی وقت هست از استیم برداشته شده....
درضمن مرسی از مصاحبه خوبتون واقعا کارتون عالی بود و سوال ها و بحثهای خوب و حتی آموزنده‌ای رو وسط اومد، اولین بار بود که من با ایشون رو دیدم و باهاشون آشنا شدم، رشته تحصیلی من که بسیار متفاوت هست، ولی امیدوارم هرکسی از دوستان هم که مثل ایشون، اهداف خاصی برای خودش داره بتونه بهشون برسه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر