Tetris Effect

TETRIS Effect

tetris-effect-cover-yc4.jpg


Developer:Monstars Inc.- Resonair
Publisher:Enhance Inc
Director:Takashi Ishihara
Producer:Tetsuya Mizuguchi - Mark MacDonald
Programmer:Natsuki Nishimura - Takanori Uchida
Artist:Takashi Ishihara
Composer:Noboru Mutoh
Series:Tetris
Engine:Unreal Engine 4
Platforms:PlayStation 4 , PC Windows
Release Date:PlayStation 4 November 9, 2018 - Windows July 23, 2019
Genre:Puzzle
Mode:Single-player​

بلخره جدیدترین نسخه ، اصلی ترین و ارجینالترین قدیمیترین بازی پازل ویدئویی به ایستگاه PC رسید.
هیجان انگیزترین و بهترین خبر برای هواداران تتریس امسال بازی Tetris Effect بود و منتظر بودم تخفیف جمعه سیاه بخوره و روی PS4 تجربه بکنمش که قسمت شد و روی PC تجربه شد.
اکثر مودهایی که توی این 35 سال برای این بازی ایجاد شده بود همراه افکتهایی دلربا و موزیکی دو چندان دلرباتر توی این بازی عرضه شده.
اسم بازی از یک بیماری به اسم تتریس افکت گرفته شده که کسانی که ساعتها متوالی بازی تتریس رو انجام میدادند دچار حالتی از وسواس میشدند که همه چیزو میخواستن منظم بچینند و توهم پایین اومد بلوکها تتریس در همه جا داشتند همچنین این اسم اشاره به افکت و تاثیر بازی شما بر روی زندگی موجودات و تکامل اونها در پس زمینه دارد.
استودیو Enhance از تجربیات خود برای ساخت بازی تتریس افکت استفاده کرده است و با تجربه بازی می‌توان به‌راحتی دریافت که این استودیو توانسته به نحو احسن از تجربیات خود استفاده کند و بازی‌ای خلق کند که می‌تواند به آسانی لقب شاهکار را به‌دنبال خود بکشد.
مکانیزم اصلی بازی تتریس افکت، همان مکانیزم آشنا و قدیمی تتریس است. اما موردی که این بازی را از تمام بازی‌های تتریس دیگر متمایز می‌کند، جلوه‌های بصری و موسیقی آن است. تلفیق مکانیزم جواب پس‌داده تتریس به همراه جلوه‌های بصری‌ای که واقعا توانایی این را دارند که هوش را از سر گیمر بربایند به همراه قطعات موسیقی پویایی که با نحوه بازی گیمر تغییر می‌کنند، تجربه‌ای برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد که نظیر آن در بازی‌های دیگر بسیار کم دیده شده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر