بالاخره نسخه جدید NFS با پسوند Heat لو رفت!

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان جدیدترین نسخه سری بازیهای محبوب ریسینگ Need For Speed با پسوند Heat معرفی شد.

تریلر رونمایی بازی: یوتیوب


Need For Speed Heat
توسعه دهنده : استدیو گاست گیمز
ناشر: EA
ژانر: ریسینگ ارکد
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: 17 آبان ماه 1398
پلتفرم ها: PC، Xbox One و PS4

https___media.contentapi.ea.com_content_dam_need-for-speed_nfs-heat_images_2019_08_nsfh-hero-l...jpg

اطلاعات گیمپلی بازی:

• جهان باز (شب)
• داستانی جدی و تاریك تر
• این نسخه از بازی پایه ساخت عناوین آینده سری خواهد بود
• بازی تلفیقی از ریبوت ٢٠١٥ و Rivals خواهد بود
• همواره آنلاین نیست
• سیستم قبلی ترمز گرفتن برای دریفت كشیدن بازگشته و البته بسیار بهتر و واكنش پذیر تر
• همانند نسخه ٢٠١٥ شاهد ارتقا سطح و باز كردن آیتم های بیشتر شخصی سازی خواهیم بود
• اسپید كارت (Speed Card) ها كاملا از بازی حذف شده اند
• مراحل Off Road در بازی حضور ندارد
• گرافیك بازی از Payback بهتر شده است و در سطح ٢٠١٥ می باشد. خیسی سطح جاده، انعكاس نور و دیگر موارد ارتقا یافته است
• چرخه روز و شب در بازی وجود ندارد و زمان براساس نوع مسابقات تعیین می شود
• باران در بازی وجود دارد
• تعقیب و گریز های پلیس در حالت عادی همانند نسخه های كلاسیك این سری حضور دارد و حتی هلیکوپتر خارج از مسابقات دنبال شما می آید
• نشانگر آسیب وارده به خودرو و همچنین پمپ بنزین ها از Rivals بازگشته است
• مسابقات قانونی درون پیست همانند Pro Street حضور خواهد داشت
• تجربه بازی بیشتر حالت غیرخطی گرفته است
• عملكرد نیتروژن در بازی چیزی بین نسخه ٢٠١٥ و Rivals می باشد
• مراحل Heat در بازی به نوعی كلاسیك و در دهه ٨٠ میلادی دنبال می شوند
• مسابقات قانونی داخل پیست در روز روشن همانند نسخه Pro Street در بازی وجود دارد



photo_۲۰۱۹-۰۸-۱۴_۱۰-۳۰-۳۳ (3).jpg photo_۲۰۱۹-۰۸-۱۴_۱۰-۳۰-۳۳.jpg
 
آخرین ویرایش:

Roozbeh7

کاربر سایت
Mar 20, 2019
2,006
نام
روزبه
هرچی گوست تلاش کنه بازی رو عالی کنه EAگند میزنه توش

دلم یه NFSمثل کربن میخواد


اگه دست Eaبود یه utهم برا NFSدرست میکرد


باید EAباشی گند بزنی به IP هات


ادامه DSنسازی و استودیوش رو تخته کنی

با انلاین کردنNfsگند‌ بزنی

بازی مثل SABOTEURرو ادامه‌اش کنسل کنی

بعد پول حروم کنی برا بایور که اشغالی مثل ME amandaو ANTEHM تحویل بده
 
  • Like
Reactions: gintoki

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
با سبک فانتزی بازی NFS خیلی حال میکنم.... نسخه‌های قدیمیش انصافا شاهکار بودن...
ولی هر چی اومدیم جلو خراب شد این بازی... تا اینکه بشخصه دیگه پیگیرش نیستم... ولی امیدوارم با ی نمایش عالی تو یکی از نمایشگاه‌های پیش رو دوباره برگرده... چون بدجوری میخام ی Race با کیفیتو سنگین تجربه کنم

جدا از بحثمون... تو بازیهای ریسینگ انصافا Bornout هم حرف زیادی برای گفتن داشت ولی حیف که بازی‌های Criterion هم به سرنوشت NFS دچار شد....
تو بازی Need for Speed Rival سازنده‌‌های Bornout با Ghost Games همکاری کردن ولی آخرش هیچی...! حتی نسخۀ قبلیش یعنی MOST WANTED رو کلا Criterion ساخت ولی اونم مالی نبود.... جفت استودیوها انگار دیگه حرفی برای گفتن ندارن

Rival که محصول مشترک دو تا استودیو بود انصافا پتانسیل بالایی داشت...و گیم پلی‌ بازی خیلی خوب بود ولی حیف که زیاد رو مسائل دیگه کار نکرده بودن و نتیجه کار قابل قبول نبود.. بعد از تموم کردنش خیلی زود فراموش شد.
بیشتر دوس دارم Criterion دوباره بازی رو دستش بگیره... ولی ی چیزی در حد اسم NEED FOR SPEED بسازه نه این نسخه‌های آبکیه گذشته
 
آخرین ویرایش:

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,092
نام
MohammadAli
جدا از بحثمون... تو بازیهای ریسینگ انصافا Bornout هم حرف زیادی برای گفتن داشت ولی حیف که بازی‌های Criterion هم به سرنوشت NFS دچار شد....
اسم درستش که Burnout هست ولی مقایسه اون سری با NFS کلا اشتباهه. سری Burnout بیشتر به بازیای ماشین جنگی شباهت داشت تا مسابقه‌ای و اکثر مواقع هدفتون از بین بردن ماشینای حریف بود تا اینکه بخاید با دست فرمون خوب ازشون جلو بزنین. این سبک هم کلا نابود شده و نسل جدید گیمرا کلا علاقه‌ای بهش ندارن برای همین Burnout هم کم‌کم محو شد.
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
اسم درستش که Burnout هست ولی مقایسه اون سری با NFS کلا اشتباهه. سری Burnout بیشتر به بازیای ماشین جنگی شباهت داشت تا مسابقه‌ای و اکثر مواقع هدفتون از بین بردن ماشینای حریف بود تا اینکه بخاید با دست فرمون خوب ازشون جلو بزنین. این سبک هم کلا نابود شده و نسل جدید گیمرا کلا علاقه‌ای بهش ندارن برای همین Burnout هم کم‌کم محو شد.
بله درست میگید اشتباه تایپی بود...

ولی بنظرم نسخه‌های آخر NFS حالا درسته که حریفارو نابود نمیکردی... ولی به سبک Burnout نزدیک شده بود...به همین خاطرم با کرایتریون همکاری کردن
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
NFS با اینکه مجموعه فحش‌خوری هست و خیلی بهش تیکه میندازن (خودم هم بعضی وقت‌ها از این کارا کردم! :D) ولی به‌نظرم جزو مجموعه‌های خوب این صنعت بوده، به جز چند تا نسخه که اون وسط یه ذره خرابکاری کردن و همون‌ها هم در حد زباله نبودن دیگه!
من سه نسخه اول رو زمان خودشون تجربه نکردم، ولی با توجه به چیزهایی که دیدم و شنیدم به نظر میرسه نسبت به دوران خودشون بازی‌های جالبی بودن. High Stakes رو یه ذره بازی کردم و با اینکه بازی خوبی به نظر می‌رسید، ولی چون اون زمان زیاد اهل این مدل ریسینگ‌ها نبودم ولش کردم. Porsche Unleashed هم بازی خوش‌ساختی بود، ولی حقیقتش یه ذره برام سخت بود! :D
اصل ماجراهای من با NFS از Hot Pursuit 2 شروع شد که هنوز هم بهترین نسخه این سری برای من هست. نسخه PS2 رو داشتم که به شدت محشر بود و اون‌طور که بعدها فهمیدم، تفاوت‌های زیادی با بقیه نسخه‌ها داشته و خیلی نسبت به اون‌ها جلوتر بوده. بازی اتمسفر درجه‌یکی داشت و دقیقاً همون چیزی بود که از یه ریسینگ آرکید انتظار میره. محیط‌های خوشگل و ماشین‌های عالی و هیجان بالا و... از جمله تفاوت‌های نسخه PS2 با بقیه نسخه‌ها این بود که مثلاً توی PS2 می‌شد با ماشین‌های پلیس نیترو زد، ولی توی بقیه نسخه‌ها خبری از این قضیه نبود و حتی یادمه یه سری از بچه‌ها که اون زمان بازی رو روی کامپیوتر داشتن، بنده رو مسخره می‌کردن که مگه بچه‌بازیه که دکمه بزنی و ماشین با نیترو سرعت بگیره؟! :D خبر نداشتن که چند وقت بعدش همچین چیزی به یه استاندارد توی این سبک تبدیل میشه.
بعد از HP2 نوبت Underground بود که دومین نسخه محبوب من توی این سری هست. به نظرم اگه به این بازی بگیم انقلابی، اغراق نکردیم. واقعاً این سبک رو یه تکون اساسی داد و کاری کرد که اسپورت کردن ماشین‌ها تبدیل بشه به آرزوی نوجوون‌هایی مثل من که با این بازی سراغ ماشین‌های خفنی می‌رفتن که می‌تونستن کلی دستکاری‌شون کنن و شبانه وسط خیابون‌ها مسابقه بدن. جَو بازی در زمان خودش کم‌نظیر بود و موسیقی‌ها هم تکرارنشدنی! به نظرم موسیقی‌های این نسخه در کنار Burnoutهای 3 و 4 در تاریخ بازی‌های ریسینگ بی‌رقیب هستن و شاید تا ابد هم بی‌رقیب بمونن. کلاً Underground از هر نظر چیز عجیبی بود و جذابیت مسابقات شبانه با گرافیکی که خیلی برای این جور نورپردازی بهینه‌سازی شده بود و درگ‌ها و... باعث می‌شدن یه پکیج عجیبی درست بشه که تکرارش کار سختیه.
Underground 2 رو در اون حد دوست نداشتم و خودم هم نمی‌دونم چرا. یعنی به عنوان کسی که یه زمانی شبانه‌روز(!) پای UG بودم، نسخه دومش در اون حد به دلم ننشست، با اینکه از جهات مختلف پیشرفت کرده بود.
بعد از اون Most Wanted اومد که باز طوفان به پا کرد و هر جا می‌رفتی بحثش بود! :D این نسخه هم شکل و شمایل خیلی خفنی نسبت به زمان خودش داشت و یه حالت سینمایی هم به بازی اضافه شده بود که خیلی جذابش می‌کرد. البته من زیاد موافقم داستانی شدن بازی‌های ریسینگ نیستم، ولی کلاً حال و هوای MW خیلی جالب بود و آدم رو بدجوری جوگیر می‌کرد و فکر می‌کردی واقعاً وسط اون رقابت داغ و نفسگیر هستی و داری ملت رو دونه‌دونه شکست میدی! اون BMW بازی هم که جاودانه شد و احتمالاً معروف‌ترین ماشین کل سری NFS هست.
Carbon هم بد نبود. خیلی فوق‌العاده نبود، ولی جذابیت‌های خودش رو داشت و مسابقاتی که وسط کوه و جاده‌های پیچ در پیچ می‌دادیم هم به شدت عالی بود.
و اما ProStreet! یکی از عجیب‌ترین اقدامات EA ساخت این بازی بود و برداشت NFSـی که به آرکید بودنش معروف بود رو تبدیل به مسابقات قانونی وسط پیست کرد! :| ولی با این حال بدم نیومد ازش و به عنوان کسی که اهل بازی‌های ریسینگ پیستی هستم، بهم کم و بیش حال داد. اون دود لاستیک‌هاش هم هنوز توی ذهنم هست و کمتر رقیبی داشت اون زمان.
Undercover رو خاطره خاصی ازش ندارم و با اینکه بازیش کردم، ولی هیچ تصویری ازش توی ذهنم نمیاد که همین هم نشون میده جذابیت زیادی برام نداشته.
Shift هم که مثل ProStreet بود و حتی سنگین‌تر از اون. بازی باکیفیت و خوش‌ساختی بود، ولی چیزی هم نبود که از NFS می‌خواستم و با اینکه ازش بدم نیومد و ارزش‌های خودش رو داشت، ولی جزو بازی‌های محبوب NFS من نیست.
بعد هم که رسیدیم به دوران Criterion و غم و غصه ما از اینکه چرا اینا Burnout به اون خوبی رو ول کردن و اومدن این طرف. :| بازی Hot Pursuit رو دوست داشتم و ریسینگ مهیج و گرمی بود، ولی به پای سه نسخه محبوب من نمی‌رسید با اینکه امتیازهای خیلی خفنی هم گرفت. نمی‌دونم شاید غیرت بنده اجازه نداد در اون حد که باید و شاید از بازی لذت ببرم و بهش به چشم یه کار ناشایست(!) از طرف EA نگاه می‌کردم نه یه NFS خفن. ولی در مجموع الآن که بهش فکر می‌کنم می‌بینم بازی خیلی خوبی بوده و قدرش رو ندونستم.
The Run رو انقدر تو سرش کوبیدن که زمان خودش بازی نکردم و چند سال بعد سراغش رفتم و به نظرم در اون حد هم افتضاح نبود! درسته که مشکلاتی داشت، ولی می‌شد ازش لذت برد و ایده‌های باحالی هم داشت که کاش بهتر ازشون استفاده می‌شد.
بعدش نوبت به دومین بازی Criterion رسید یعنی Most Wanted که این یکی رو از HP هم کمتر دوست داشتم. یه جوری گفتم که انگار بازی خوبی نبوده، ولی ریسینگ جذاب و تر و تمیزی بود و فقط از بعضی جهات با سلیقه من جور نبود. کلاً اتمسفر بازی به NFS نمی‌خورد و یه جوری بود. از یه طرف می‌خواست شبیه NFS باشه و از اون طرف Burnout، ولی نتیجه جوری بود که بیشتر اعصاب من رو خورد می‌کرد تا اینکه ازش لذت ببرم. مخصوصاً با تصادف‌هاش که جلوی هیجان بازی رو می‌گرفت و هوش مصنوعی و حقه‌های Rubberbandـش هم اذیت می‌کرد.
می‌رسیم به Rivals. این رو زمان خودش تجربه نکردم و تازه 4،5 سال بعد رفتم سراغش و خیلی هم غافلگیرم کرد! فکر نمی‌کردم در این حد ازش لذت ببرم و انتظار داشتم یه چیز معمولی باشه، ولی به‌شدت بهم حال داد و عاشقش شدم! از ماشین‌های بازی تا محیط‌ها و آب و هوا و اتمسفرش همگی عالی بودن و کلاً سورپرایز خفنی بود برای بنده. :D
دو نسخه آخر رو هنوز بازی نکردم و منتظرم EA Access بگیرم و برم سراغشون. NFS رو فکر کنم دوست داشته باشم و احتمالاً به سلیقه‌م می‌خوره، ولی مسخره‌بازی درآوردن و همیشه آنلاینش کردن و منم تحریمش کردم. :| اون Payback رو هم باید امتحان کنم و ببینم چطوریه، ولی کلاً با سابقه‌ای که از Rivals دارم و بازی با میانگین 80 انقدر بهم حال داد، اینا هم بعید نیست برام لذت‌بخش باشن، حالا یه ذره کمتر از اون.
چقدر حرف زدم! :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اطلاعات بازی هم لو رفته:


• جهان باز
• داستانی جدی و تاریك تر
• این نسخه از بازی پایه ساخت عناوین آینده سری خواهد بود
• بازی تلفیقی از ریبوت ٢٠١٥ و Rivals خواهد بود
• همواره آنلاین نیست
• سیستم قبلی ترمز گرفتن برای دریفت كشیدن بازگشته و البته بسیار بهتر و واكنش پذیر تر
• همانند نسخه ٢٠١٥ شاهد ارتقا سطح و باز كردن آیتم های بیشتر شخصی سازی خواهیم بود
• اسپید كارت (Speed Card) ها كاملا از بازی حذف شده اند
• مراحل Off Road در بازی حضور ندارد
• گرافیك بازی از Payback بهتر شده است و در سطح ٢٠١٥ می باشد. خیسی سطح جاده، انعكاس نور و دیگر موارد ارتقا یافته است
• چرخه روز و شب در بازی وجود ندارد و زمان براساس نوع مسابقات تعیین می شود
• باران در بازی وجود دارد
• تعقیب و گریز های پلیس در حالت عادی همانند نسخه های كلاسیك این سری حضور دارد و حتی هلیکوپتر خارج از مسابقات دنبال شما می آید
• نشانگر آسیب وارده به خودرو و همچنین پمپ بنزین ها از Rivals بازگشته است
• مسابقات قانونی درون پیست همانند Pro Street حضور خواهد داشت
• تجربه بازی بیشتر حالت غیرخطی گرفته است
• عملكرد نیتروژن در بازی چیزی بین نسخه ٢٠١٥ و Rivals می باشد
• مراحل Heat در بازی به نوعی كلاسیك و همانند دهه ٨٠ میلادی دنبال می شوند


===
ادیت: نظرشخصی
در کل از لحاظ بصری با اسکرین شات لو رفته چنگی به دل نمیزنه (خیره سرشون برگشتن به گرافیک نسخه سال 2015!)
اخبار هم درسته off road جزه DNA سری NFS نیست ولی خب بودنش بهتر از نبودش هست
باقی هم حس این رو میده به جای اینکه سعی کنند جا پای هرایزن بذارند (پی بک این حس رو شدید منتقل میکرد) خواستند برگردند به دو نسخه نسبتا مخاطب پسند تر Rivals و 2015
در کل فعلا که هایپ یکم کم شد :D
===

ادیت 2:

یکی از ناظمین تگ شایعه رو میتونه از پست اول برداره و بذاره؟ "بالاخره نسخه جدید NFS با پسوند Heat معرفی شد"
همین تاپیک رو اپدیت کنم برای اخبار رونمایی بازی ...
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
یـ سری اطلاعات دیگه :

بازی تو جهان باز شب اتفاق میوفته و فقط زمان برگزاری یـ سری مسابقات رنگ روز رو میبینم
In the open world, the game will always take place at night. No cycle of night and day. But you can run in specific races and missions during the day.

در شهر میامی سال 1980 میلادی اتفاق میوفته شخصیت اصلی هم یـ زن فراری از دست پلیسه که قبلا مسابقه دهنده بوده
Set in Miami in the 1980s, The Protagonist is a Woman, Former Runner, now a Police Fugitive.
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
اینا کلا سردرگم شدن با NFS هر نسخه یک چیزی ناقصه یک نسخه تمام انلاین یک نسخه تیونینگ ناقصه این نسخه open world چرخه شبانه روز نداره حالا افتخار دادن گرافیکش از قبلی بهتره ! خودشونم نمیدونن چی میخوان همش در حال ازمون خطا هستند فعلا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر