اندروید برای سوییچ در راه است؛ امکان دسترسی به بازی‌های اندریودی

pakravan

کاربر سایت
May 20, 2011
40
سخت افزار نینتندو سوییچ باعث شده که این کنسول بازی بسیار شبیه به سخت افزارهای اندرویدی باشد. به همین دلیل رام غیررسمی اندروید برای سوییچ منتشر شده است. سخت افزار کنسول هیبریدی نینتندو براساس پردازنده «تگرا» ساخته شده است. از آنجایی که این پردازنده روی (NVIDIA Shield) هم قرار دارد، هکرها توانسته‌اند رام غیررسمی اندروید برای سوییچ را بسازند. گفته شده این رام به زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
اگر دوست دارید اندروید برای سوییچ را امتحان کنید، بد نیست اطلاعاتی از آن هم داشته باشد. اندروید برای سوییچ بر اساس سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده LineageOS 15.1 ساخته شده است. خود این سیستم عامل هم بر پایه اندروید ۸٫۱ شکل گرفته است.
اندروید برای  نینتندو سوییچ

صفحه لمسی نینتندو سوییچ باعث می‌شود که به‌راحتی بتوانید با اندروید کار کنید و حتی بازی‌های آن را هم تجربه کنید. گفته شده نسخه کنونی اندروید برای سوییچ که هنوز منتشر نشده باگ‌هایی دارد و باتری هم زیاد مصرف می‌کند. همچنین وضوح تصویر و نسبت تصویر سیستم‌عامل با صفحه‌نمایش سوییچ هم فعلا خوب نیست.
اگر روش‌های ماد کردن آشنایی ندارید، پیشنهاد نمی‌کنیم که اندروید را روی سوییچ خود نصب کنید. همچنین نینتندو کنسول‌های ماد شده را بن می‌کند و کاربران دیگر دسترسی به سرویس آنلاین و بسیاری از قابلیت‌های کنسول ندارند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر