مایکروسافت کنترلرهای اکس باکس مخصوص گوشی هوشمند و تبلت توسعه می دهد

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
xbox_mobile_controllers.0.jpg

بازار گجت های قابل حمل مخصوصا موبایل و تبلت بشدت در حال توسعه رو به آینده در حال حرکت هستند و تقریبا هیچ تکنولوژی جدیدی نیست که ابتدا پای خودرا به سوی این گجت ها بگذارند تا قدمی محکم برای گام های بعدی بردارند. حال جدیدترین ترند این روزهای صنعت گیم یعنی اجرای بازی های ویدئویی از طریق استریم ابری نیز اولین پلتفرم هدف خودرا موبایل و تبلت در نظر گرفته و شرکت های پیشرو در تلاش اند تا گوی سبقت را زودتر از دیگری بربایند تا پرچمدار این بستر جدید باشند.
111109
جوی کان نینتندو سوییچ


در تازه ترین مطلب منتشر شده با محوریت سرویس کلاود استریم مایکروسافت ، XCloud به نظر میرسد مایکروسافت با الهام از جوی کان های نینتندو سوییچ در حال توسعه کنترلر اکس باکس مخصوص موبایل و تبلت میباشد و روند توسعه آن از اکتبر سال قبل درجریان بوده است. اما آنچه بیشتر احتمال میدهیم این است که تجربه این کنترلر به بازی های محلی روی پلتفرم های گوگل و آی او اس خلاصه نمیشود و به احتمال زیاد هدف از توسعه این کنترلر به منظور سهولت گیمر ها برای استفاده از سرویس Xcloud باشد که بزودی در دسترس عموم قرار میگیرد.
xbox_mobile_joysticks.jpg

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد در حال توسعه و انتشار ابزار جدیدی بین توسعه دهندگان است تا باکمترین کد نویسی بتوانند بازی خودرا از طریق اکس کلاود برای صفحه نمایش های لمسی بهینه سازی و عرضه کنند ، با این اوضاف باید شاهد آزادی عمل خوبی برای گیمر ها و توسعه دهندگان در این سرویس باشیم که این خود باعث رقابت بسیار جذابی بین دو غول بزرگ تکنولوژی یعنی مایکروسافت و گوگل در کنار سونی میشود.
سرویس XCloud احتمالا امسال و در فصل پاییز قابل دسترس خواهد بود و آنچه که تخمین زده شده است کتابخانه ای حدود 3000 بازی را دارا خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر