Konami اعلام کرد که تصمیم به حذف PES 2019 از PlayStation Plus تنها و منحصرا توسط سونی صورت گرفته بود

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
Konami اعلام کرد که تصمیم به حذف PES 2019 از PlayStation Plus تنها و منحصرا توسط سونی صورت گرفته بود !

سخنگوی Konami گفت : "این تصمیم توسط سونی گرفته شده است، از آنها بپرسید."


Capture515151.PNG


چند روز پیش بازی های موجود در PlayStation Plus در ماه July منتشر شد. در این میان نام یکی از این بازی ها نسخه PES 2019 بود، اما در روزی که قرار بود این عنوان منتشر شود ، سونی تصمیم به عقب نشینی کرد و اقدام به حذف بازی فوتبال Konami یعنی PES 2019 و به جای آن نسخه Detroit: Become Human جایگزین شد .

بعد از این اتفاق باعث شد که این تغییر چرا رخ داد و اینکه آیا این بازی با توافق دو جانبه بین سونی و کونامی صورت گرفته است ولی ظاهرا داستان این گونه نبود .

همانطور که GameSpot گزارش می دهد ، سخنگوی Konami اعلام کرده که انتخاب این که این بازی حذف شود تنها توسط سونی به صورت یک طرفه این اتفاق رخ داده است . در این بیانیه، سونی به صورت رسمی اعلام کرد که چنین تصمیمی گرفته بدون این که انگیزه سونی از این کار چه بوده و واقعا برای چه این کار را کرده و به صورت یک جانبه چنین افدامی اتخاذ کرده است .

در عین حال آقای Lennart Bobzien، مدیر تجاری PES در اروپا گفت که این انتخاب سونی و اقدام یک طرفه سونی همه را در Konami متعجب و شگفت زده کرده و در ادامه گفت : "من نمی توانم به شما بگویم دقیقا چه اتفاقی افتاده است، زیرا همان روز انتشار بازی های PlayStation Plus ، در صبح وقتی که لپ تاپ را روشن کردم و دیدم چنین اتفاقی افتاده است .

 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
تو ایران بله.ولی تو فورم های خارجی و یوتوب که میدیدم اکثرا راضی نبودن. PES تو اروپا و امریکا اصلا IP محبوبی نیست.
بستگی داره دید شما به کدوم منطقه از نقاط جهان باشه ! این IP تو اروپا در اسپانیا طرفدار های بی شماری داره ! به همین خاطر هم هست که EA چند سالی میشه لیگ اسپانیا را با رقم نجومی انحصاری کرده تا نفوذ سری PES در اسپانیا کم تر کنه ! همین امسال و نسخه 2019 این بازی با این که تمامی ورزشگاه های اسپانیا در فیفا ساخته شده بودن ولی با تمامی این اوصاف بازم PES 2019 در حد خودش در اسپانیا فروش خوبی داشت ! در کشور فرانسه هم به شدت پرطرفدار هستش و تا جایی که هر سال مسابقات جهانی تو فرانسه برگذار میشه و از دیر باز این IP تو این کشور هم پرطرفدار بوده . و مثلا بله این IP تو انگلیس طرفدار زیادی نداره و صحبت سر هر کشوری وقت گیر هستش که بگیم کجا و چرا و .... پرطرفدار هستش یا نه .

تازه هم سال قبل 8 لیگ جددید رو به بازی اضافه کردن و مثلا الان در کشور اسکاتلند این ای پی خیلی شناخته تر شده و فروشش هم بهتر شده . لایسنس خیلی مهمه . خیلی ...

و آمریکا ؟ منظور منطقه آمریکای جنوبی اون ورا باشه که PES به شدت محبوب تر هستش و قوی ترین انجمن های PES در آمریکای جنوبی هستن و تو برزیل و آرژانتین و ... این ای پی پرطرفدار تر هستش .

تو خود کشور آمریکا هم که آمریکایی ها ورزش اولشون بسکتبال هستش و بازی بسکتبال NBA 2K رو بیشتر میخرن نسبت به این دو بازی و ...

یکی از بدبختی های PES اینه که رو ایکس باکس فروشش فاجعه هستش و به خاطر این هم هستش که مایکروسافت اجازه نمیده قابلیت اپشن فایل روی کنسول ایکس باکس وان اضافه بشه و کلا این رو هم بگم سری PES حتی در زمان رویاییش و زمانی که بی چون و چرا از فیفا بهتر بود ( دوران پلی استیشن 1 و 2 ) بازم فروش کم تری نسبت به فیفا داشت و یه دلیلش نام فیفا و رابطه عمیق EA با فیفا و تبلیغات این سری و برندی هستش که فیفا در کل جهان داره . دیگه خب در نسل های جدید که کیفیت دو بازی نزدیک شد و به خصوص در نسل قبل که فیفا بازی به مراتب با کیفیت تری از PES بود به همین خاطر فاصله فروش این دو بازی بیش از پیش بیشتر و بیشتر شد .

الان چند سالی هستش که فروش PES از دوباره به ثبات خودش رسیده و بازار خودش رو حفظ کرده و کمی هم میخواد بهتر کنه وگرنه از لحاظ فروش عمرا این سری به فیفا برسه و فروش فیفا باز هم بهتر خواهد بود . به خصوص این که لایسنس چند لیگی رو داره که در کل جهان به شدت محبوب هستن و قدرتمند ترین لیگ های جهان . کونامی فقط میتونه بازار خودش رو داشته باشه و ثباتش رو حفظ کنه و بتونه از همین فروشی که داره و مسابقات جهانی ( به خصوص مسابقات جهانی Esport که میخواد از این طریق کلی دراامد زایی کنه ) که از این طرق به دست میاره و بخش مای کلابش و ...سود کنه و به کار خودش ادامه بده .

دقیقا به همین خاطر هستش که نام اول بازی رو EFootball کرده و قصد دارن مسابقات جهانی Esport رو خیلی بیشتر گسترش بده .
 
آخرین ویرایش:

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
به نظر من چون یه ماه دیگه نسخه جدید بازی‌های فوتبال میان، نمی‌خواسته با اهدای PES 2019، فروش نسخه‌های ۲۰۲۰ فیفا و پس رو تحت تاثیر قرار بده
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
همون که عمو رابی گفت ea موش دووونده

ea در رقابت با کونامی از این حرکات زیاد کرده حالا هر یک به نحوی


سابقه نداشته سونی همچین کاری کنه از موقعی که من عضو پلاس هستم حداقل به یاد ندارم
 
  • Like
Reactions: beh1382

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
اگه این شایعه حقیقت داشته باشه شک نکنید کار خود EA :D
Rumour: PS Plus August PS4 Games Leaked Well Ahead of Schedule
کاملا موافقم اگه این 2 تا بازی ea برای ماه بعد قطعی بشه کاملا معلومه که ea یه باج سیبیل کلفت به سونی داده تا پس را برداره در عوض این دو تا را بهش بده.کاری به جنگ فیفا و پس ندارم اما الان پس گیم پلی بهتری داره اگه رایگان میشد تو فروش نسخه بعدی فیفا و پس تاثیر میزاشت.
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
کاملا موافقم اگه این 2 تا بازی ea برای ماه بعد قطعی بشه کاملا معلومه که ea یه باج سیبیل کلفت به سونی داده تا پس را برداره در عوض این دو تا را بهش بده.کاری به جنگ فیفا و پس ندارم اما الان پس گیم پلی بهتری داره اگه رایگان میشد تو فروش نسخه بعدی فیفا و پس تاثیر میزاشت.
من که خوشحال شدم چون تونستم هوی رین دترویت بگیرم دست EA درد نکنه:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر