رهبر بخش استعداد یابی سونی (SIE) به XBOX GAME STUIDOS پیوست

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
110583
بنابه آنچه که از آخرین اخبار حوضه بازی به گوش میرسد، رهبر بخش استعداد یابی Sony Interacive Entertainment ، خانم فیونا چربک پس مدت 4 سال فعالیت در شرکت سونی با حفظ همین مقام از این به بعد در استودیو اکس باکس مایکروسافت به فعالیت خواهد پرداخت.
پیوستن خانم چربک به مایکروسافت از آن جهت مهم است که ایشان نقش مذاکره و استخدام توسعه دهندگان عنوان بسیار موفق God of War را در کار نامه خود دارند، و این موضوع باعث می شود که امید داشت تا در مدت زمانی که ایشان در شرکت جدید درحال فعالیت هستند ، بتوانند توسعه دهندگان با استعداد و نخبه را به استخدام اکس باکس گیم استودیوز در بیاورد .
اما کدام استودیو ها بیشترین نفع را از وجود فیونا چربک خواهد برد؟ این سوالی است که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد، اما با توجه به سابقه کاری وی میتوان حدس زد انتقال توسعه دهندگان استودیو سانتا مونیکا گیمز به استودیو تازه تاسیس انیشیتیو انترتیمنت اصلی ترین وظیفه ایشان در سمت خود باشد، در مرحله بعدی شاید ایشان بدنبال پیدا کردن توسعه دهدگانی برای چهار استودیو دابل فاین ، تیم دوم پلی گراند ، آبسدین و نینجا تئوری باشند . مرحله سوم جذب استودیو های خلاق جدید برای مایکروسافت است و که باتوجه به خصوصیت مثبت خانم چربک مبنی بر جابه جایی های کاری وی محتمل به نظر میرسد.
آنچه که پیداست ، احتمالا مایکروسافت هزینه هنگفتی را که حدس زده میشود معادل هزینه نتفلیکس روی سرویس هایش باشد را بروی بخش استودیوهایش سرمایه گذاری کند تا قادر باشد آینده ای را که برای کسب وکار گیمینگ خود و صنعت درنظر گرفته است را به واقعیت تبدیل کند و توسعه بخش استودیو های فرست پارتی یکی از پازل ها و پلن های شرکت مایکروسافت برای تحقق این هدف است.
ّپروفایل فیونا چربک
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
آمار اشتباه به دستت رسیده، فورزا ها هر کدوم حدود 1~2 میلیون نسخه فروش رفتن و GTS بیشتر از 8 میلیون نسخه! حرفتم کاملا صحیحه، رو GTS نیاز نیست مانور بدیم چون موفقیت هاش نیازی به اثبات نداره :Dancing:

فورتزاها هر کدوم بیشتر از 5 میلیون فروختن :D اگر به عدد انداختن هست منم بلدم :D حالا برو قر بده :D

فروش رسمی GTS هم آخرین آمار رسمیش3 میلیون بوده اخوی. 7 میلیون آمار پلیر باقی این صحبت‌ها هم شایعه و تحلیل‌های شکمی هست. مثل این:

Gran Turismo Sport Has Sold an Estimated 8 Million Copies

حالا برو جشن بگیر :D

گرن توریسمو اسپورت با بیشتر از 8 میلیون فروش زیر سایه اپین آف فورزاس؟ اوکی بیبی :">

شوتر خوب؟ Destiny, COD, Battlefield, Doom, Division, Metro و... واقعا بازیه شوتر کم داریم؟

دقیقا زیر سایه هست :D بهتره براش اینطوری :D

نه بازی شوتر کم نداریم ولی اینهایی که ردیف کردی هیچکدوم بهتر از هیلو نیستن بر عکس GTS که تقریبا هر ریسینگ عرضه شده ازش بهتره :D
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
این GTS که میگی همون اشغالی نبود که متا 75 گرفت و کل خودروهاش به 170 تا نمیرسید با کلی زور و 100 تا اپدیت هنوز که هنوزه به محتوای فعلی موتوراسپورت7 با متا 86 نزدیک هم نشده
امیدوارم یه روز بتونی GTS رو بازی کنی تا متوجه بشی که پولی فونی دیجیتال تا امروز چیزی کمتر از عالی تاحالا نساخته :">

اگه معیارتم برای خوب یا اشغال بودن یه بازی فقط متاس که اونم اکثرا فقط بخاطر کم بودن تعداد ماشین های زمان عرضه نمره کم دادن، باید گفت در مقابل انحصاری های سونی و بازی های تاپ مولتی، ماکروسافت دو نسله داره فقط آشغال میسازه درسته؟!

وقتی مثلا متای 75 در مقابل 86 اشغال محسوب میشه، متاهای زیر 85 در مقابل 93~95 اشغالهای بیش نیستن به گفته شما!

بازی ای که انجام ندادی رو اسم روش نزار، دوتا رویو یا مقایسه بخون و ببین، بعد خودت به قضاوت اشتباهت پی میبری ;)
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
این GTS که میگی همون اشغالی نبود که متا 75 گرفت و کل خودروهاش به 170 تا نمیرسید با کلی زور و 100 تا اپدیت هنوز که هنوزه به محتوای فعلی موتوراسپورت7 با متا 86 نزدیک هم نشده
نظرت چیه در مورد فروتزا ۵ که نسخه اصلی هم بود نه یه اسپین آف (کاملا آنلاین) حرف بزنیم ! اگه ترول هات آنقدر خام و آبکی نبود ، میگفتم اکانت چند صدم خدا بیامرز only xbox هستی ! یعنی صد رحمت به اون!
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
الان استعداد یعنی پیدا کردن ی استودیوی خوب و بعدش از دست دادن ی استودیوی خوبتر!!!
میگم که کافی نیست وقتی مایکروسافت ی استودیو مثل دابل فاینو میخره معلومه که ی برگ برندست براش...ولی وقتی ی بازی مث آلن ویک که انصافا اگه تو بخش طراحی مراحل یکم چشم پوشی کنیم ی شاهکاره کامل بود...و تو انحصار مایکروسافتم بود و اگه حمایت میشد میتونست خیلی بهترو قویتر بشه در کنار نویسندگی سم لیک... مایکروسافت براحتی از دستش داد و رمدی حق مالکیت رو از مایکروسافت خرید.... دیگه نمیشه مایکروسافتو ی شرکت حرفه‌ای تو صنعت گیم فرض کنیم...!
در مورد استعداد نمیشه بصورت قطعی صحبت کرد ولی تو این صنعت میشه در مورد مایکروسافت مشخصا صحبت کرد!!!!!
در مقابل
سونی میاد از ی بازی مثل Days Gone حمایت شدید میکنه و اسمشو کنار عنوان‌های بزرگ نشون میده تا دیز گان که هسته‌ی خوبی داره رشد کنه و به ی بازی خوب تبدیل بشه...
اگه مایکرو ی استودیوی خوب خریده و ی قدم برداشته با از دست دادن رمدی ۱۰ قدم به عقب برگشته
البته امیدوارم از بعد پیوستن استعدادیاب جدید سیاستهای مایکروسافت بهتر بشه و انحصاریهارو بیشتر کنه و داشته هاشم از دست نده و عنوان‌های درستو حمایت کنه
البته یک چیزی بگم، مایکروسافت برای الن ویک که نسل پیش روی 360 بسیار افتضاح فروخت و الحق هم نگذریم بجز یک روایت نصفه و نیمه از هر لحاظ بازی یک شکست بود حتی برای خود رمدی ( من خودم طرفدار بازی هستم ) حمایت بی نظیری کرد. همین عرضه بازی روی PC که مایکروسافت اجازه داد رمدی بازی رو روی پیسی عرضه کنه و کل سودشو برداره برای خودش بی دلیل نبود.
ولی رمدی واقعا اون رمدی مکس پین نیست دیگه، حتی این QB هم چیز خیلی جالبی از آب در نیمد!
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
اسم استدیو عوض کردن چون نوع بازیهایی که میساختن عوض شده کنارش اسمش رو هم عوض کردن مثل دفعه اخر که اسمشون رو کردن The Coalition که مربوط به دنیای گیرز چون ایپی گیرز رو دادن دستشون. شما واقعا فکر میکنی اگر مایکروسافت از عملکرد اینا راضی نبوده و بازی اخرشون به نظرش شکست میخورده میومده یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهاشو بسپاره دسته اینا؟؟ رسما تمام حرف هایی که تو پستات میزنی تخیلات ذهنیته و هیچ مدرک و پشتیبانی نداره.

جالبه که چیزایی که پست میکنی رو اصلا نمیخونی یا فکر میکنی ما سوادشو نداریم که بخونیم. همونجا نوشته اول اسم استدیو عوض شد به Microsoft Studio Vancouver چون از ساخت بازیهای سوشیال به بازیهای کینکت و مایکروسافت فلایت رو اوردن. بعد سال 2012 بازی کینکتشونو کنسل کردن و کل 35 نفر اعضای تیم انداختن بیرون. یعنی کلا اینا 35 نفر داشتن همشونم اخراج کردن بعد کنسل کردن. بعد مایکرو مثل اینکه تصمیم میگیره استدیو رو تبدیل کنه به یک AAA ساز و ادم جدید استخدام میکنه اسمشو میزاره Black Tusk. بعدم ایپی جدیدشونو خودشون کنسل میکنن میرن سمت گیرز. الان شما چطوری به این نتیجه رسیدی که مایکرو از این استدیو خسته شده و از بازیشون خوشش نمیومده وقتی کلا اینا همشون اعضای جدید بودن و داشتن روی اولین بازیشون کار میکردن و مایکرو تازه داشته رو استدیو هزینه میکرده و تبدیلش میکرده به یک AAA ساز؟؟
من چی گفتم
4 بار اسم استودیو تغییر کرده 3 تا بازی توسط مایکروسافت کنسل شده :-??
وقتی یه ناشر مثل مایکروسافت به یه استودیو که در حال ساخت یه بازی شوتر بزرگ و AAA که قرار در حد halo باشه پیشنهاد ساخت GEARS میده معناش چیه ؟
غیر از این که از روند پیشرفت بازی ناراضی بوده ؟
اگه راضی بودن که اون بازی روند ساختش طی می کرد GEARS هم یه استودیو دیگه می ساخت
شما یادت نمیاد اما یه استودیو بود به اسم Lionhead
Lionhead Shutdown Even Surprised Lionhead | SegmentNext

Lionhead’s creative director Michael Eckleberry has been a fairly good sport about the whole thing though, considering his own statement about it.​

Life is full of absurdity. Yesterday Microsoft delivered flowers to my home to celebrate my daughter’s birth. At least I think that was why.​
وقتی مایکروسافت یکی از با سابقه ترین و بهترین استودیو های خودش به این شکل نابود کرد فک می کنی سرنوشت Black Tusk چی می شد ؟
به هر حال Black Tusk خودش نجات داد و شد The Coalition
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
نظرت چیه در مورد فروتزا ۵ که نسخه اصلی هم بود نه یه اسپین آف (کاملا آنلاین) حرف بزنیم ! اگه ترول هات آنقدر خام و آبکی نبود ، میگفتم اکانت چند صدم خدا بیامرز only xbox هستی ! یعنی صد رحمت به اون!
اولا که همون موتوراسپورت5 که بازی لانچ هم بود باز شرف داره به GTS که 4 سال بعد از لانچ کنسول ها توی 2017 امده اخرشم متاش شد 75 یعنی در حد موتوراسپورت5 که لانچ one بود هم نیست
دوما وقتی میاین یه بازی ناقص مثل GTS رو با کامل ترین ریسینگ شبیه ساز حال حاضر دنیا مقایسه میکنین باید هم منتظر جوابش باشید
اگر تونستی یک ریسینگ به کاملی و پر محتوایی موتوراسپورت7 پیدا کنی بعد بیاین صحبت کنیم
این only xbox هم من کامنت هاش رو دیدم توی تاپیک های قبلی یه غلام حلقه به گوش بیش نیست
من خداروشکر هم ps4 دارم هم one اما فن مایکرو هستم و بازی هاش بیشتر به دلم میشینه ولی دلیل نمیشه از بازی های پلی استیشن بدم میاد خیلی هم حال میکنم برنده مطلق نسل هشت هم قطعا سونی ولی این ربطی نداره اگه رفیقت اومد یه چیزی پروند جوابش رو ندم
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
بجز یک روایت نصفه و نیمه از هر لحاظ بازی یک شکست بود

اگه AW شکست بود، الان 10 9 سال بعد از عرضه‌اش ملت واسه نسخه دومش هایپ نبودن...
خیلیا رو میشناسم بازی موردعلاقه‌ نسل 7 براشون همین AW بوده...یه نگاهی به نقدها و نظر اونایی که بازی کردن بندازید، خودش واضحه که بازی شکست بوده یا موفقیت. به لیست بهترین‌ بازیهای Xbox 360 از هر سایت و مرجعی یه نگاهی بندازید...به لیست بهترین بازی‌های سبک یه نگاهی بندازید...به لیست بازیهایی که نسخه دومش برای گیمرا موردانتظاره یه نگاه بندازید...واضحه همه چیز.
اینکه بازی نتونسته از نظر فروش انتظارای فضایی مایکروسافت رو برآورده کنه ربطی به ضعیف بودن یا شکست خوردنش نداره...بین بازیهایی که تاکید شدیدی روی عناصر ترس و بقا دارن بگردید ببینید کدوم IP جدید وجود داره که بهتر از Alan Wake فروخته! به جز فرنچایزهای بزرگ و شناخته شده مثل RE، وضعیت بازیهای اتمسفریکی که روی عناصر ترس تمرکز دارن، همینه و بنظرم 3 4 میلیون فروش یا شاید بیشتری که تا حالا داشته واسه همچین بازی خیلی هم خوبه.
حالا بماند که بازم اینکه فروش بازی تقصیرِ استدیو و خودِ بازی انداخته میشه خیلی خیلی جالبه! انگار اصلا بازی ناشر نداشته :D
AW از نظر دنیا، اتمسفر، حس ترس و مکانیک‌های گیم‌پلی‌اش بازی منحصربفردیه که نمیشه الان نمونه‌اش رو پیدا کرد، واسه همین ملت مشتاق اینن که نسخه بعدی ازش ساخته بشه...چون جایگزینی توی بازار امروز براش وجود نداره.
این بحث هم ربطی به تاپیک نداره ولی به هر حال نظر خودتون رو به همه نسبت ندید.
مایکروسافتم امیدوارم بتونه با این جذب افراد و استدیوهایی که داره انجام میده، باعث خلق IPهای خیلی خوبی مثل Sunset Overdrive و Alan Wake بشه و دیگه گند اون فرنچایزهای همیشگی‌اش رو درنیاره.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اگر سونی رمدی رو بخره و استودیو رو تقویت کنه، چرا که نه:D خود رمدی باید یه خرده از این سرمایه گذاری بیش از حد روی جنبه سینمایی بازیاش بکشه بیرون و روی گیم پلی تمرکز کنه و کیفیت این قسمت رو ببره بالا چون انگار هنوز همون فرمول مکس پین رو ادامه میدن و فقط یه خرده شاخ و برگ بهش دادن. یه خرده هم گشادیشون رو کمتر کنن و دست بجنبونن:D انصافا این نسل فقط 2تا بازی ساختن که در واقع یکی هستن:D من خودم عاشق رمدی و کارهاشون هستم (حتی QB) ولی اینکه سطح کاریشون ارتقاء نداشته و هنوز همون فرمول قدیمی رو ادامه میدن، قابل قبول نیست برام اونم استودیویی که هزارساله توی این عرصه هست و به اندازه کافی فرصت و پشتیبانی برای پیشرفت داشته.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
خیلی جالبه که تو تاپیک آلن ویک و رمدی داره راجع به سیاست ها سونی و طیف بازی هاش بحث میشه ، تو تاپیک استخدام مایکرو در مورد رمدی و آلن ویک !lol!
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اگه AW شکست بود، الان 10 9 سال بعد از عرضه‌اش ملت واسه نسخه دومش هایپ نبودن...
خیلیا رو میشناسم بازی موردعلاقه‌ نسل 7 براشون همین AW بوده...یه نگاهی به نقدها و نظر اونایی که بازی کردن بندازید، خودش واضحه که بازی شکست بوده یا موفقیت. به لیست بهترین‌ بازیهای Xbox 360 از هر سایت و مرجعی یه نگاهی بندازید...به لیست بهترین بازی‌های سبک یه نگاهی بندازید...به لیست بازیهایی که نسخه دومش برای گیمرا موردانتظاره یه نگاه بندازید...واضحه همه چیز.
اینکه بازی نتونسته از نظر فروش انتظارای فضایی مایکروسافت رو برآورده کنه ربطی به ضعیف بودن یا شکست خوردنش نداره...بین بازیهایی که تاکید شدیدی روی عناصر ترس و بقا دارن بگردید ببینید کدوم IP جدید وجود داره که بهتر از Alan Wake فروخته! به جز فرنچایزهای بزرگ و شناخته شده مثل RE، وضعیت بازیهای اتمسفریکی که روی عناصر ترس تمرکز دارن، همینه و بنظرم 3 4 میلیون فروش یا شاید بیشتری که تا حالا داشته واسه همچین بازی خیلی هم خوبه.
حالا بماند که بازم اینکه فروش بازی تقصیرِ استدیو و خودِ بازی انداخته میشه خیلی خیلی جالبه! انگار اصلا بازی ناشر نداشته :D
AW از نظر دنیا، اتمسفر، حس ترس و مکانیک‌های گیم‌پلی‌اش بازی منحصربفردیه که نمیشه الان نمونه‌اش رو پیدا کرد، واسه همین ملت مشتاق اینن که نسخه بعدی ازش ساخته بشه...چون جایگزینی توی بازار امروز براش وجود نداره.
این بحث هم ربطی به تاپیک نداره ولی به هر حال نظر خودتون رو به همه نسبت ندید.
مایکروسافتم امیدوارم بتونه با این جذب افراد و استدیوهایی که داره انجام میده، باعث خلق IPهای خیلی خوبی مثل Sunset Overdrive و Alan Wake بشه و دیگه گند اون فرنچایزهای همیشگی‌اش رو درنیاره.

این بخش مطلب خیلی ناروا هست! بازی outlast که pure horror هست تا اخر سال 2016 چهار میلیون نسخه فروخته! و تازه روز اول عرضه بازی روی Ps+ رایگان دردسترس بود و جزه امار فروش عددی بازی حساب نشده. بودجه بازی صرفا 1.5 میلیون دلار بوده و بیشتر از 5 برابرش برگشت داشته

From zero to 15 million: The story of Outlast

ریمیک RE2 در قالب AAA امروزی که اونم برعکس نسخه های قبلی خیلی روی المان ترس و بقا تمرکز داشت در عرض یک ماه و نیم 4.2 میلیون نسخه به فروش میرسه. که بخش عمده فروش بازی مشتریهای 60 دلاری بودند

ولی alan wake تا سال 2013 (حساب کن چندبار تخفیف خورده) 3.2 میلیون نسخه به فروش میرسه و خوده استدیو میگه فروش از لحاظ رقمی شاید جذاب باشه ولی درامد اونقدری نبوده که بخواد ساخت دنباله رو توجیح منطقی کنه (حداقل در اون زمان)

Alan Wake Creator Explains Why We're Not Getting A Sequel

و بعد که دیگه تو فروشگاه های مختلفی مثل humble کدهای یک دلاری بازی هم پیدا میشد، فروش بازی در نهایت با مجموع DLC مستقلش به 4.5 میلیون نسخه میرسه.

====

من خودم عاشق الن ویک هستم و یکی از تجریبات خاص نسل قبلم بود و الان تو تاریکی یک تیر چراغ برقی میبینم، کل بازی تو خاطرم زنده میشه ولی رمدی قربانی اشتباهات مدیریت بشدت اشتباه ش بود. بارها تو تاریخچه ساخت چندتا بازی قبلی این استدیو میبینیم که از این شاخه به اون شاخه پریدند مثل اینکه الن ویک اصلا جهان باز بود و بعد تبدیل شد به یک بازی خطی، کل کست سریال/بازی کوانتوم بریک اواخر دوره توسعه عوض میشه و کلی مسائل دیگه

همین بازه زمانی طولانی ساخت کنترل که شباهت های بی انتهایی با کوانتوم بریک داره، نشون میده وضعیت مدیریت استدیو چقدر خراب بوده و نمیشه بندازیم گردن ناشر!!!
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
این بخش مطلب خیلی ناروا هست! بازی outlast که pure horror هست تا اخر سال 2016 چهار میلیون نسخه فروخته! و تازه روز اول عرضه بازی روی Ps+ رایگان دردسترس بود و جزه امار فروش عددی بازی حساب نشده. بودجه بازی صرفا 1.5 میلیون دلار بوده و بیشتر از 5 برابرش برگشت داشته

From zero to 15 million: The story of Outlast

ریمیک RE2 در قالب AAA امروزی که اونم برعکس نسخه های قبلی خیلی روی المان ترس و بقا تمرکز داشت در عرض یک ماه و نیم 4.2 میلیون نسخه به فروش میرسه. که بخش عمده فروش بازی مشتریهای 60 دلاری بودند
فرقش اینه که Outlast روی هر سه پلتفرم اصلی منتشر شده ولی AW روی دو تا پلتفرم...یه فرق بزرگ دیگه اینه که قیمت Outlast زمان عرضه اگه اشتباه نکنم 20 دلار بود که باعث افزایش فروش خیلی بیشتر نسبت به یه بازی که قیمتش سه برابر بیشتر (60 دلار) بوده، میشه.
خلاصه که اصلا ناروا نیست...همین که AW تونسته 3.2 میلیون بفروشه و Outlast با یه پلتفرم بیشتر و قیمت یک سومی 4 میلیون، مشخص میکنه که اصلا و ابدا فروشش بد نبوده. اینم در نظر بگیر Outlast یه موفقیت عظیم محسوب میشه ولی فروش AW رو بهش میگن فاجعه! :D
کلا وقتی بازی از نظر منتقدا و طرفدارا موفق شده، یعنی استدیو کارش رو خوب انجام داده...بقیه‌اش که نتونسته در حد کالاف بفروشه و غیره به ناشر مربوط میشه.
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
اوه ببخشید یادم رفت شما دوستان تو هر بحثی هر معیاری که به نفع خودتون باشه رو مهم میدونید. الان چه معیاری من بگیرم برای بازی های رمدی؟؟ تو Playtime که رسما تو دیوارن به زور از مرز ۱۰ ساعت رد شدن. بازیهاشون کلا یک مود بیشتر نداره. اصلا هم بازیهاشون Replayability نداره بعد یکبار تموم کردن. الان دقیقا شما استعداد این استدیو رو با چه معیاری کشف کردی؟؟؟ نیاید یه چیزی بپرونید اخرش نمیتونید جواب بدید هذیون بگید
نوشته شده توسط Heska:
تعریف استدیو با استعداد توسط دانشمندان بازیسنتر: الن ویک با یک کمپین ۱۲ ساعته!!!!!! ۵ سال ساخت!!!!! متا ۸۳
کوانتوم بریک با یک کمپین ۸ ساعته!!!!!! ۵ سال ساخت!!!! متا ۷۷
خیلی اینا با استعدادن از استعداد دارن میمیرن
استدیو کوالیشن مایکروسافت برای اولین بازیش که کلا ۲ سال تو ساخت بوده که هم مود کمپین هم مولتی با کیفیت بالا (بهترین شوتر سوم شخص نسل) و یک مود سورواویل هورد داشته و تو این دوسال حتی اینا گیرز ۱ هم ریمیک کردن بازی با متا ۸۴ میده. حرف از استعداد نزنید توروخدا ادم خندش میگیره:)):)):))
نوشته شده توسط B.F.M.V
:
انصافا تو معیارهای خوب بودن ی بازی متا رو در نظر نگیرید... که اونموقع خیلی خندش میگیره...!!!!
فک نمیکنم این موضوع دیگه نیاز به توضیح داشته باشه
گفتم شاید توضیح لازم نباشه ولی مثل اینکه لازمه!

حالا یکم به گفته‌ی خودت به هذیون‌های ما گوش بده...معیارهای شما برای بازیها متا و اعدادو ارقامه و اینا ارزش ی بازی رو مشخص میکنه... که از نظر من جوکه... به جز معدود چند تا سایت معتبر و بی طرف به بقیه امتیازات سایت‌ها نمیشه مطمعن بود...
بارها پیش اومده که ی بازی با متای پایین خیلی طرفدار داشته.... و ماندگار شده... بعنوان مثال ی بازی مثل ico استقبال زیادی ازش نشده و متای پایینی هم گرفت ولی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیهاییه که ساخته شده... هنر ناب رو میشه تو عناوین انگشت‌شماری پیدا کرد...بهترین شوتر سال! آیا بیشتر از یکسال به اصطلاح سرگرم میکنه و بعدش نسخه‌ی بعدی باید منتشر بشه
از گذشته قبل از عضویت و حتی بودن چنین سایتهایی و دسترسی به مقالات مختلف...معیارهای من برای بازی مشخص بوده...
حالا شما معیارهاتون با این موضوعات جدید سنجیده میشه قابل احترام و بی اهمیته برای من!
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر